Mistä tunnistaa varatun deitissä? Antakaa hyviä vinkkejä. Minulla on tässä just menossa mielenkiintoinen sähköpostitutustuminen, mutta mies kiertelee ja kaartelee muttei anna koskaan suoraa vastausta. On muka luonnostaan pidättyväinen.
Varatun
5
978
Vastaukset
- Juueixniin
Jos sä suoraan kysyt että oletko varattu, miten siitä voi kiemurrella? Jos haluaa suoran vastauksen, pitää esittää suora kysymys, eikö?
- kysymys222
Ei kaikki sano suoraan. Tai sitten valehtelevat. Minulle on jopa sanottu, että mies asuu tietyssä osoitteessa ja samassa osoitteessa asuva nainen on tämän ko. miehen vuokrananataja!!
- tipsu
Tunnistaa siitä just ettei kerro kaikkea ja ei voi aina kirjoitella takas, ei kerro mitään taustoja itsestään, ei puhelin-numeroa ei osoitetta vaikka kuinka kauan olis mailannut. Juttelee niitä näitä, jos tällaiset tuntomerkit omaa niin anna olla, on varmaan perheellinen ja naimisissa.
- kokemusta
Ilmoittaa profiilissa kotipaikkakuntansa mutta jutellessa selviää että asuukin ihan muualla.
Jos soitat odottamatta niin kuulostaa tuskastuneelta ja on jossakin "tilanteessa" ja katkaisee puhelun siksi pian.
Kun haluaa tavata niin outoja ehdotuksia: myöhään illalla syrjäisessä paikassa. Ei mihinkään yleiseen paikkaan. Kaikki päivät eivät sovi vaikka hänellä pitäisi ymmärtääksesi olla aikaa esim. sunnuntainakin. Hän haluaa tulla kotiisi ekakerralla ehkä siksi koska pelkää jäävänsä kiinni. Siellähän ette ole muiden nähtävillä. Toivottavasti vähän valaisi. Tämä on napattu tositarinasta. Tosin valehtelulle voi olla muitakin syitä kuin se että hän olisi varattu. - pissit!
Kiertely ja kaartelu varma merkki. oo varuillas. Soittele ja tekstaa tai oo yhteydessa epämäär. aikoihin. JOs ei vastaa tms ni on kotosalla vaimon kans tms. Minä kaks vuotta meilannu, tekstannu ja tavannutkin varattua ukkoa.. Alussa kierteli ja kaarteli..Eka tapaamisella otin rekkarit ylös ja AKEsta tarkistin tiedot: oli emännän nimissä auto... Tiesin olla tarkkana.. En uskonut juttuja.. Pikkuhiljaa hän on alkanut itse kertoa perheestään. En oo vieläkään sanonu, että tiän jo paljon enemmän, kuin mitä hän on kertonut. Eikä mies ihmettele kun en ylläty hänen "paljastuksistaan..." HM!Hupaisaa... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041