Mitä järkee on raataa nelkyt vuotta ja kuolla pois, sitte jää kakarat tappeleen omaisuudesta. Ei kai ihmiselämän tarkoitus ole työnteko?
työssä käynti
11
938
Vastaukset
- ...
Työtä kun tekee niin pääsääntöisesti kuitenkin elintaso on mukavampi kuin joutenollessa...Ja eikä tarvitse edes puhua mistään ökyilystä vaan siis aivan normaalista "turvallisesta" jokapäiväisestä eteenpäin taivaltamisesta jota se kuitenkin likimain kaikilla on. Erikseen tietty henkilöt joilla jo on niin paljon maallista ettei enää tarvitse tehdä mitään, mutta puuduttavaksi se mitääntekemättömyyskin lopunkaiken yleensä käy.
Ei sen puoleen, kyllä joku yksi sapattivuosi kelpaisi itsellenikin mutta duunia vain on painettava kuten muidenkin tavistallaajien, että elämä pysyy uomissaan. Ja sitäpaitsi: kyllä työnteossakin on hetkensä, itse en ainakaan jaksaisi vain lojua päivästä toiseen. - mitäs itse teet?
Elät sossun elättinä ja taot päähäsi, että kyllä mä olen tyytyväinen kaikkeen kun muut maksaa. Mikään muu tässä maailmassa ei ketuta niin paljon kuin ihmiset jotka eivät ole edes itseään oppineet ruokkimaan ja silti yhteiskunta pitää huolen.
- työtön76
"mitäs itse teet?"
Voisin tulla tekemään sun työt? Ja sä voit tulla viettämään kissanpäiviä työttömänä. Katsotaanpa sen jälkeen, kauanko jaksat huutaa työttömyyden iloista :D Työttömille narisemisen sijaista voisit valittaa kansanedustajille harjoitetusta talouspolitiikasta, sillä voisit saada peräti jotain aikaankin. Mikään ei ärsytä niin paljon kuin tyhmät juntit, jotka eivät tajua mistään yhtään mitään... Sen aikaa vietän toki sossun elättinä, koska se on (vain) vähäinen korvaus siitä, että tämä yhteiskunta on tunaroinut pahemman kerran ja vienyt monelta suomalaiselta uskon tulevaisuuteen. - Miksu.
työtön76 kirjoitti:
"mitäs itse teet?"
Voisin tulla tekemään sun työt? Ja sä voit tulla viettämään kissanpäiviä työttömänä. Katsotaanpa sen jälkeen, kauanko jaksat huutaa työttömyyden iloista :D Työttömille narisemisen sijaista voisit valittaa kansanedustajille harjoitetusta talouspolitiikasta, sillä voisit saada peräti jotain aikaankin. Mikään ei ärsytä niin paljon kuin tyhmät juntit, jotka eivät tajua mistään yhtään mitään... Sen aikaa vietän toki sossun elättinä, koska se on (vain) vähäinen korvaus siitä, että tämä yhteiskunta on tunaroinut pahemman kerran ja vienyt monelta suomalaiselta uskon tulevaisuuteen."Tämä yhteiskunta on tunaroinut pahemman kerran ja vienyt monelta suomalaiselta uskon tulevaisuuteen".
Eli olet siis itse tätä porukkaa, jolla ei ole kaikki aivan kohdalleen ole osunut ja syytät siitä yhteiskuntaa. Tulee tuosta nimimerkkisi oletetusta syntymävuosimaininnasta mieleen Frederikin laulu: Harva meistä on rautaa ja sen sanat. Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa, moni omillaan oppinut ei ole toimeen tulemaan jne. Eli itse olet kolmekymppinen eikä ole elämä mennyt ihan kohdalleen, nyt se on yhteiskunnan vika.
Mutta tämä tästä, näissä on aina mielipiteet ja ajatusmaailma niin kaukana toisistaan, että aivan turha alkaa asiasta riitelemään. Jokainen tavallaan ja vain itse tässä maailmassa on se joka voi asioihinsa vaikuttaa. Ei yhteiskunta eikä kukaan mukaan. - .A.
Miksu. kirjoitti:
"Tämä yhteiskunta on tunaroinut pahemman kerran ja vienyt monelta suomalaiselta uskon tulevaisuuteen".
Eli olet siis itse tätä porukkaa, jolla ei ole kaikki aivan kohdalleen ole osunut ja syytät siitä yhteiskuntaa. Tulee tuosta nimimerkkisi oletetusta syntymävuosimaininnasta mieleen Frederikin laulu: Harva meistä on rautaa ja sen sanat. Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa, moni omillaan oppinut ei ole toimeen tulemaan jne. Eli itse olet kolmekymppinen eikä ole elämä mennyt ihan kohdalleen, nyt se on yhteiskunnan vika.
Mutta tämä tästä, näissä on aina mielipiteet ja ajatusmaailma niin kaukana toisistaan, että aivan turha alkaa asiasta riitelemään. Jokainen tavallaan ja vain itse tässä maailmassa on se joka voi asioihinsa vaikuttaa. Ei yhteiskunta eikä kukaan mukaan.>...eikä ole elämä mennyt ihan kohdalleen, nyt se on yhteiskunnan vika.
Asiat voivat olla yhteiskunnan vikaa tai sitten omaa vikaa tai sitten molempien vikaa.
Ja kuka osaa sanoa, että elämä on sitten "kohdallaan"?
Mistä kukaan tietää milloin se elämä on "kohdallaan"? työtön76 kirjoitti:
"mitäs itse teet?"
Voisin tulla tekemään sun työt? Ja sä voit tulla viettämään kissanpäiviä työttömänä. Katsotaanpa sen jälkeen, kauanko jaksat huutaa työttömyyden iloista :D Työttömille narisemisen sijaista voisit valittaa kansanedustajille harjoitetusta talouspolitiikasta, sillä voisit saada peräti jotain aikaankin. Mikään ei ärsytä niin paljon kuin tyhmät juntit, jotka eivät tajua mistään yhtään mitään... Sen aikaa vietän toki sossun elättinä, koska se on (vain) vähäinen korvaus siitä, että tämä yhteiskunta on tunaroinut pahemman kerran ja vienyt monelta suomalaiselta uskon tulevaisuuteen.Ja nimenomaan tämän hetken parhaassa työiässä olevan väestön kohdalta.Otan esimerkiksi koulutusta, koulutusta ja koulutusta eli sama asia kuin hyväksikäyttö omissa silmissäni.
Kaikenlaisia työharjoitteluita joissa vain revitään parhaassa työiässä olevilta työttömiltä ilmainen panos vailla mitään varmuutta ja kiitos Suomen paskahallituksen toimien, jotka toimivat kuin maalla ei olisi lainkaan tulevaa väestöä.
Samat ongelmat ovat tietysti muillakin eri elämäntilanteissa olevilla, kuten eläkeläisillä, lapsiperheillä, sairailla jne.Vaikuttaa siltä tämä nykyinen valtaa pitävä roskajoukko vielä vastakkainasetteleekin ihmisiä ja en edes ihmettele.
Helppohan on heidän katsella sivusta, kun tavalliset ihmiset keskittyvät toistensa piikittelyyn sen sijaan, että tekisivät ahneille paskoille elämän tarvittaessa hyvin vaikeaksi.- työtön76
Miksu. kirjoitti:
"Tämä yhteiskunta on tunaroinut pahemman kerran ja vienyt monelta suomalaiselta uskon tulevaisuuteen".
Mutta tämä tästä, näissä on aina mielipiteet ja ajatusmaailma niin kaukana toisistaan, että aivan turha alkaa asiasta riitelemään. Jokainen tavallaan ja vain itse tässä maailmassa on se joka voi asioihinsa vaikuttaa. Ei yhteiskunta eikä kukaan mukaan."Eli itse olet kolmekymppinen eikä ole elämä mennyt ihan kohdalleen, nyt se on yhteiskunnan vika."
Niin, sitä on niin helppo heittää ilmaan kaiken maailman väitteitä, mutta kun tulee faktojen pöytään lyömisen aika, teikäläiset narisijat katoavat yleensä paikalta kuin se kuuluisa pieru Saharaan :) Minun ei tarvitse mainita kuin se fakta, että tässä maassa on työttömiä/työelämän ulkopuolella olevia moninkertainen määrä vapaisiin työpaikkoihin nähden, minkä jälkeen teikäläisiltä en ole kuullut tasan yhtäkään järkevää kommenttia. Yleensä keskustelu jää tämän jälkeen vänkkäämisen ja henkilökohtaisuuksien laukomisen asteelle, josta rationaalisuus on yhtä kaukana kuin esikouluikäisten jutuista. Kertonee vänkkääjien keskimääräisestä henkisestä tasosta jotain?
Valitan, minulle on turha tarjota tuota jarisarasvuomaista jokainen-on-oman-onnensa-seppä-slogania, ihan niin todellisuudesta irtautunut en vielä ole :D Ja sosiaalitukia nostan tulevaisuudessakin ilman huolen häivää ja SINÄ MAKSAT NE VEROT. Turha kuvitellakaan, että niin helpolla pääsisit työttömistä eroon. - muumio
labtech27 kirjoitti:
Ja nimenomaan tämän hetken parhaassa työiässä olevan väestön kohdalta.Otan esimerkiksi koulutusta, koulutusta ja koulutusta eli sama asia kuin hyväksikäyttö omissa silmissäni.
Kaikenlaisia työharjoitteluita joissa vain revitään parhaassa työiässä olevilta työttömiltä ilmainen panos vailla mitään varmuutta ja kiitos Suomen paskahallituksen toimien, jotka toimivat kuin maalla ei olisi lainkaan tulevaa väestöä.
Samat ongelmat ovat tietysti muillakin eri elämäntilanteissa olevilla, kuten eläkeläisillä, lapsiperheillä, sairailla jne.Vaikuttaa siltä tämä nykyinen valtaa pitävä roskajoukko vielä vastakkainasetteleekin ihmisiä ja en edes ihmettele.
Helppohan on heidän katsella sivusta, kun tavalliset ihmiset keskittyvät toistensa piikittelyyn sen sijaan, että tekisivät ahneille paskoille elämän tarvittaessa hyvin vaikeaksi.Kerrankin järkevää puhetta.
Herrat nauraa partaansa, tänä päivänä, kun "rupusakki" käy toistensa kurkkuun.
Aikanaa Harri Holkeri tarjosi silakkaa kansalle, ei menty halpaan.
Nyt herrat tarjoo veronalennuksia ja köyhäkansa huutaa hurraata, eivät vaivaudu miettimään kuka hyötyy veroalesta, ei ainakaan pienituloiset.
Mutta eihän sillä väliä, syytetään eläkeläisiä ja seuraavana päivänä tuomille joutuvat lapsperheet ja tätä rataa se kulkee, ei kukaan huomaa miten paljon herrat käärii itsellen.
- paha!!
Onhan se ikävää että joidenkin täytyy tehdä töitä tämän lystin MAKSAMISEKSI!
Siinä olen kanssasi samaa mieltä että joku tolkku ahneudessa pitäisi olla ja osata löysätä ajoissa että ehtii elämään muutakin kuin työvuosia!
Kaikkein karmeita ovat tyypit jotka ahnehtivat loppuvuosinaan korotettuja eläke-euroja!
Mihin ne ehtivät niitä käyttämään lyhyemmän loppuelämänsä aikana.
50 , kriittinen tarkastelu työssäkäynnin motiiveihin!
55 , ulos työelämästä, harvoin poikkeuksin! - yliarvostettua
Ei sillä etten töitä tekis. Olen tehny yli kymmenen vuotta reilua kuutta päivää viikossa mutta nyt on varmaan sen verran omaisuutta ja rahaa että on tullu mieleen että mitä järkee!
- muumio
Oletko sinä tämänpäivän "jormaolliloita", kun jo 10vuodessa olet ehtinyt niin rikkaaksi ?
Olen kuuskymppinen ja koko ikäni töitä tehnyt, mutta en vielä niin rikas ole etteikö tarvitsisi laskea, mihin rahani riittävät.
Sen karehditun omakotitalon, olemme hartiapankkivoimin itsellemme saaneet ja nyt nautimme eläkepäivistä (noin 550€ käteen)suuren eläkkeemme turvin, josta emme paljon veroa maksa, mutta emme myöskään hyödy veroalesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108