Kummassa kannattaa ottaa lävistys korvaan, lävistysliikkeessä vai ihan vaan jossain kultasepällä?
Luin yhdeltä nettisivulta, että ehdottomasti kannattais ottaa lävistysliikkeessä, mut itte en taida tuttavapiiristäni tietää yhtään ihmistä joka olis siellä ottanut...
Laitetaan vaikka gallupia pystyyn: oletteko ottaneet korvalävistyksenne (siis ihan perusreiät, ei mitää erikoisuuksia) lävistysliikkeessä vai korukaupassa? Kumpaa suosittelette? Onko ollut valittamista?
Korvaan - läv.liikkeessä/kellokaupassa?
5
526
Vastaukset
- catsu
Itse otin ihan kultasepänliikkeessä korvalävistykset.Yhteensä niitä on viisi kappaletta,eikä ole ollut mitään valittamista.Jotkut liikkeet eivät laita sinne korvan yläosaan ollenkaan korua,mutta riippuu ihan liikkestä.=)
- ...
yleensä kultasepänliikkeissä korut ammutaan, joka a) saattaa tuottaa enemmän vahinkoa kun tylppä koru pakotetaan ihon läpi ja b)ei ole yhtä hygieenistä kuin lävistysliikkeissä, sillä noi pyssyt eivät ole steriilejä, niitä kun käytetään useasti, eikä niitä voi autoklaavata.
suosittelen siis lävistysliikkettä. - JennieF
Itse olen laitattanut kaikki korvalävistykseni kultasepänliikkeessä ampumalla. Kaikkien kanssa on ollut enemmän tai vähemmän ongelmia. Ajan kuluessa ja huolellisen hoidon jälkeen reiät ovat kyllä parantuneet, ovat kestäneet hyvin venytystäkin ja korvat ovat vielä ainakin kiinni päässä, että alkuongelmien jälkeen on kyllä sujunut jossain määrin hyvin.
Järkevintä kuitenkin olisi ottaa lävistysliikkeessä, kenelläkään kaverillani ei ole ollut oikeaoppisesti lävistettyjen reikien kanssa ongelmia. - tyttö
Itse ajattelin ottaa lävistysliikkeessä.Siellä ne varmaan laittaa sellaset suurehkot bcr-renkaat,jos pyydän.
- laitetut
Mulle on ampumalla laitettu "kultasepänliikkeessä" 4 korvista, yksi rustossa. Kaikki on parantunut hyvin, ei oo mätineet, ei mitään ylimääräisiä patteja tai paiseita.
Ekat reiät otin 12 vuotta sitten, ja siinä lilluvat vieläkin =) 2 reikää on sitten tehty ihan neulalla lävistämällä, ja 2 muuta naamalävistystä myös, mutta mulla ei siis oo mitään tuota koruliikkeessä lävistämistä vastaan, enkä tunne henk. koht. ketään jolla ampuminen olis epäonnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53737SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202196Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333