Onko kukaan kokeillut Vividan- ihonhoitotabletteja(niitä original) Olen nyt 33- vuotias ja kiinnostunut ostamaan koska ne kuulemmat kosteuttavat ja vahvistavat ihoa..
Kokemuksia..?
Vivida
5
3848
Vastaukset
- oma kokemukseni
Aloitin kolme viikkoa sitten Vivida Original tablettien ja 24 hours voiteen käytön ja olen ollut todella tyytyväinen. Olen kärsinyt vuosia näppyläisestä pintakuivasta ja arasta ihosta. Vivida on oikeasti vahvistanut ja kosteuttanut ihoa, välillä tuntuu etten tarvitsisi kosteusvoidetta ollenkaan eikä ihon pinta ole enää ollenkaan niin arka. Näppylöitä tulee yhä vähemmän, joten olen varma, että olen aikaisemmin myös kärsinyt jollekin iholle tärkeästä vitamiinin puutoksesta. Vivida-tablettien käytön aikana olen huomannut, että ihoa pitää hoitaa ensisijaisesti sisältäpäin ja sitten vasta voiteilla ulkoapäin. Tässä vain oma kokemukseni, en ole tuotteiden myyjä.
- voi alkaa käyttää?
Tietääkö kukaan munkä ikäisenä voi alkaa kyseistä tuotetta käyttää?
- tässä kokemukseni
voi alkaa käyttää? kirjoitti:
Itse olen 27-vuotias. Vividalta löytyy jotain anti ageing-tuotteita, jotka ovat tarkoitettu vähän vanhemmalle iholle. Itse käytän Original-tabletteja ja 24 hours voidetta.
- 22- vuotias
voi alkaa käyttää? kirjoitti:
Niin, siinähän tuo kysymys jo tulikin: eli voikohan 22- vuotiaana jo käyttää kyseistä tuotetta?
- Terhppa
22- vuotias kirjoitti:
Niin, siinähän tuo kysymys jo tulikin: eli voikohan 22- vuotiaana jo käyttää kyseistä tuotetta?
Minusta voi käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1473942Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123491Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai462933Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122862Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1432524- 502184
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161398"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1001390Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631304Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381179