petetty

miekii oon

Mieheni alkoi tapailee toista naista, sillä aikaa, kun olin kuntoutuksessa, lapset soitti, että iskä lähtee jokailta jonnekkin, minä sanoin, että lenkille menee, tyttöpä tokasi, ei lenkille pennä hienot vaatteet päällä, mitäpä siihen osasin, kuin, että ruvetkaa kiltisti nukkuu, kyllä isi tulee ja tulihan sit aamulla...
Minulle soitti joka aamu noin klo 7.00, että mitä teen, huh, en saanut hetken rauhaa, minnuu syytteli, että olen huoraamassa, kyllä ei tullut ees mieleenkään, olin niin sairas, enkä kunnolla päässyt kävelemään ja särky oli kova ja leikkasivat kättä ja selkää, eikä ole vasta kun 15 kertaa leikattu.
Viikonloppuna tulivat sit mun luo sinne ja syyttely vaan jatkui enämpi, kun lapset kertoi, että isi kulkee jossakin, mutta missä, kysyivät iskältä, isi sanoi, töissähän minä, tyttö taas ethän ennenkään ole suorat housut/kauluspaita7partavettä, että kilometrin päähän tuokuu, töihin mennyt, iskä totesi, tarkka huomio tytöllä, ethää sinä mikään tyhmä olekkaan.
Sit oli vielä lapsia, joita meillä on 3, käyttänyt siellä uuden ihastuksen kotonakin, tulin kotiin, iskä sanoi, että muutan miettimään, muualle ja tosiasiassa muuttikin sen naisen luo, jolla on 2 lasta.
Mikä tässä oli niin romanttista hänen kohdallaan ja niin RAKASTUNUT, menivät heti kihloihin, vaikka olimme naimisissa, kävi näyttelemässä sormusta ja purtua kaulaansa ja halusi, että kylvettäis yhdessä, sanoin yäk, ettäs kehtaat tulla vielä ruikuttamaan minulta, kun oli jo toisen kanssa, sanoi kiitos EI kiinnosta enää, kylläpäs mieheni taso laskenut, kun tiesin kuka oli toinen kahlitsija, mut sanoin, että otan eron ja kun ero astui voimaan, mieheni kuoli sydän kohtaukseen, että se siitä stoorista, sellaista elämä on.

4

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rankka juttu

Olipa rankka juttu. Mies ilmeisesti kuoli kaiken stressin seurauksena! On kauheaa kun tuollaisen muiston jättää jälkeensä vaimolleen ja lapsilleen, vaikka eihän kuolemalle voi mitään.
      Syvin osanottoni..vaikka täytyy sanoa että hyvin ristiriitaisia tunteita tämä kertomuksesi herättää.
      Miten sinä olet asiassa toipunut?

haavat, mut olihan silloin vaikeaa, kun piti kaikki järjestää uusiksi, yrittää olla lapsille madollisemman oikeudenmukainen, kun ISÄÄ heillä enää ole, lapset teki kysymyksiä, kysymysten perään, miksi isä teki niin niin ja ym. ym siit on aikaa jo niin kauan 19v, että kyllähän se siitä, koska asialle emme pystyneet tekemään mitään, ukki ei ole katsomassa nyt lastenlapsia, kyllä lapset nykyisin harvoin sanovat, että olisi iskäkin katsomassa, miten olisi kiva lastenlasten kanssa touhuta kaikkea kivaa, mut itse hän valitsi, sen tien, tuli vissiin 40 villitys, että tässäpä opetusta, niille jotka harkitsevat käväistä naapurissa, että, erotkaa ensin ja sitten vasta uutta, koska seuraukset voi olla tuhoisat. Kyllä siinä pumppu kierroksia ottaa, kun pitää molemmissa paikoissa koittaa valehdella ja kuitenkin väliin puhui itsensä pussiin, ei pokka pitänyt, olin sen verran hyvä tulkitsemaan toista, että tiesin jo kun hää tuli kotio, että missäs mennään....!
        Pettäjäntie on tuhoisa

• kuolema
        ******* kirjoitti:

haavat, mut olihan silloin vaikeaa, kun piti kaikki järjestää uusiksi, yrittää olla lapsille madollisemman oikeudenmukainen, kun ISÄÄ heillä enää ole, lapset teki kysymyksiä, kysymysten perään, miksi isä teki niin niin ja ym. ym siit on aikaa jo niin kauan 19v, että kyllähän se siitä, koska asialle emme pystyneet tekemään mitään, ukki ei ole katsomassa nyt lastenlapsia, kyllä lapset nykyisin harvoin sanovat, että olisi iskäkin katsomassa, miten olisi kiva lastenlasten kanssa touhuta kaikkea kivaa, mut itse hän valitsi, sen tien, tuli vissiin 40 villitys, että tässäpä opetusta, niille jotka harkitsevat käväistä naapurissa, että, erotkaa ensin ja sitten vasta uutta, koska seuraukset voi olla tuhoisat. Kyllä siinä pumppu kierroksia ottaa, kun pitää molemmissa paikoissa koittaa valehdella ja kuitenkin väliin puhui itsensä pussiin, ei pokka pitänyt, olin sen verran hyvä tulkitsemaan toista, että tiesin jo kun hää tuli kotio, että missäs mennään....!
        Pettäjäntie on tuhoisa

Miehesi ja sinun rakkaus elää lastenlapsissasi, ja siten voit miestäsi kiitollisuudella ja rakkaudella muistaa. Jokainen tekee virheitä elämässään. Vuodet tuovat onneksi myös unohduksen, ja saat iloita yhdessä perheesi kanssa. Toivon sinulle vielä paljon onnellisia vuosia..

• on että
        kuolema kirjoitti:

Miehesi ja sinun rakkaus elää lastenlapsissasi, ja siten voit miestäsi kiitollisuudella ja rakkaudella muistaa. Jokainen tekee virheitä elämässään. Vuodet tuovat onneksi myös unohduksen, ja saat iloita yhdessä perheesi kanssa. Toivon sinulle vielä paljon onnellisia vuosia..

ajan kuluessa uhohtuu ne pahat jutut ja haluaa muistella niitä hyviä aikoja;=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe