RASKAANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mammapuuroni vei ;)

HEJ MIEHET MITEN SUHTAUDUTTE JOS SALILLA ALKAA HYVÄNÄKÖNEN TYTSY ISKEEN TEITÄ JOLLA KAIKKI KONDIKSESSA JA VIIMESEN PÄÄLLE LAITTAUTUNUT JA OIKEE "BARBIE" MUTTA ON KUITENKIN VIIMESILLÄÄN MELKEEN RASKAANA?? PANISITKO JOS NAINEN EHOTTAIS? ;) REHELLISIÄ VASATUKSIA..

14

2447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahkura

      jotka on raskaana?? kysyn vaan:):)

      ja sitte se puurohommeli olis se toinen kysymys=D

      • Joskus ainakin tehty=) Mahan saa käännettyä sisälle ku haluaa vauvan ulosxD


      • pahkura
        loveless85 kirjoitti:

        Joskus ainakin tehty=) Mahan saa käännettyä sisälle ku haluaa vauvan ulosxD

        mihin tää maailma on menossa????!!!!!

        no sitte on kai siitä Kenistäkin tehty nykyversio,jossa sillä on samanlainen kaljamasu,jonka saa käännettyä rantakuntoon:):):)

        ...Voi tsiisus =D


    • URPO

      MITÄ JOS SYNNYTTÄISIT ENSIN ENNKUIN ALAT ISKEE!! SE ON KIVA KESKEN NAINNIN ALKAA LAPSVETTÄ PUKKAAMAAN!

    • yyyyyyy

      En mä ymmärrä, että miten naisella voi olla "kaikki kondiksessa" ja samaan aikaan hän on kuitenkin viimeisillään raskaana... Harvemmin raskaana oleva nainen miltään fitness-pimulta näyttää.

      Ehkä panisin, ehkä en, riippuu varmaan ihan senhetkisistä fiiliksistä... Mutta kyllähän sillä barbiella varmaan suukkikin toimii...

    • nussija..

      nii että tyrät rytkyy..=)

      • logiikkaa.

        joo, mahdat olla armottomassa PUUTTEESSA!


    • Tolkun mies

      Jos munakuume vaivaa niin mitäpä jos pyytäisit sitä lapsen isää panemaan sua. On se vissiin pannut sua ennenkin.

    • ni ei haittaa.

      Suihin raskaanakin oleva voi ottaa.

    • olevat

      tytsyt eivät ole hyvännäköisiä. Naiset pikemminkin ällöttävät raskaana ollessaan, hyi helv...i.

    • henkka

      Oletko tosissasi? Ketähän pallomahat kiinnostaa?

    • ihmettelee.

      No minnekäs se tulevan vauvan ISUKKI PUTOSI MATKAN VARRELLA...?

    • ei kiinnosta

      En taatusti. En tunne vetoa raskaana olevia kohtaan
      ja vielä vähemmän pidän Barbie-tyyppisistä tyhjäpäistä.

      • ei kiinnosta

        Vielä yksi juttu: Kuka pirun idiootti laittautuu
        "viimeisen päälle" salille mennessään? Minä ainakin
        käyn salilla treenaamassa, enkä naisia iskemässä.

        Ei taida olla mikään älyn jättiläinen :)


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe