Mitä hyviä metallibändejä Ruotsista tulee muita kun In Flames ja Soilwork? Voisitteko luetella muutamia hyviä?
Ruotsalaisia metallibändejä
31
8783
Vastaukset
- fddfdfdffd
Bathory . muita en tiiä.
- necrodancer
ABBA ja Soilwork.
- tontza
necrodancer kirjoitti:
ABBA ja Soilwork.
On tuo ABBA kyllä aika kovaa metallia... vitun spede
- H.R.H
Dream Evil, Therion, Sabaton ja onkos se Astral Doors ruattalaanen, en oo varma
- unable
Dark Tranquillity, Bloodbath, Soilwork, Dark Funeral...
Eipä nyt oikein muita tulee näin nopeasti mieleen.
- Doommaker
Bathory, Amon Amarth, Dark Tranquility, Marduk, Dark Funeral, Watain, Funeral Mist, jne...
Etköhän noilla pääse alkuun. - minä
Katatonia
- Elmo85
OPETH!!!
- NeitiVahinko
Opeth on kingi. Bathory kannattaa kanssa tsekata.
- ööööööö
pain of salvation
wolverine
220-volt (liekko enään kasassa) edellä mainitut. - ohaC
SSSAAATANAAN JÄTKÄT!!! Vittu HYPOCRISY! Lähinnä alkupään tuotanto, mutta miksei myös tuo uudempi setti silloin ku ei hirveen "rankkaa" musiikkia halua kuunnella.
Therion, ja nimenomaan ekat kolme levyä, ehkä uusinkin menee hevilevynä ja onnistui jopa yllättämään pari kertaa positiivisesti ;).
Bloodbath, All-Star -kokoonpanolla vedetään sellasta Death Metallia, että In Flames/Soilwork kuullostaa iskelmältä (ja eikös ne kuulosta muutenkin?? :D)!!! Ei tietenkään paras Death Metal -orkesteri, mutta Ruottin parhaimmistoa (IMO!) Hypocrisyn ohella.
Näitä jo sanottiin:
Opeth - Heviä progevaikutteilla ja joillekkin progea, hevivaikutteilla. Ihan miten tykkää, toimii silti.
Katatonia - Melankolian mestarit! Brave Murder Day soimaan ja aivan varmasti on ranteet auki! Viva Emptiness oli BMD:n jälkeen se levy joka iski näistä uudemmista, MINÄ suosittelen sitä, enkä tarkoita että muutkaan Katatoniat huonoja olisivat.- sdfghjklö
toi uus viruskin tippuu aika mukavasti.
- sdfghjklö
sdfghjklö kirjoitti:
toi uus viruskin tippuu aika mukavasti.
mutta se on vähän liian kaoottista meininkiä minun makuun
- Vv--
Entombed ja Grave, Vomitory, edellämainitut Opeth, Bathory, Marduk ja muut.
- kinkilä
Eiköhän tuo ARCH ENEMYKIN ole ruåtsista!!siinä taitaa soittaa carcassin entisiä soittajia!
- dfgdfgsdfg
deathstars tiätyst
- heavy-10
Erityisesti suosittelen Amon amarthaa todella kova bändi. ;P ;P
- melodic metal-head
HammerFall on myös metallia!
- esko
Juu, kyllä se on Roxette! Niillä löytyy ainaki pari tiukempaa raitaa.. vaikka kaikkihan niiden tuatanto ei kylläkään ihan metallimusiikkia tainnut olla, juu ei.
Mutta Europe, siinä vasta rajua ruotsalaismäiskettä onkin, niin. Enpä tiedä, uskaltaako edes kunnon metallimies kuunnella niiden viimesintä lättyä, joo. Edes vanha paatunut esko ei kehdannut sitä kuunnella...
-Tässäpä teille miettimistä, senkin naperot! - franco bollo
Candlemass (maailman parasta doomia), Memento Mori, Dismember, One Man Army.
Thyrfing,Damnation army,Setherial,In battle,Dawn,Månegarm,Fjelltrone,Vintersorg.
Siinähän noita olis muutama,osa näistä bändeistä laulaa ruottiksi ja osa englanniksi.- Sulevi
backyard babies on ainaki hurribändejän
- fan, de är bästa
At The Gates, Evergrey, Nevermore, Lake of Tears..etc.
- franco bollo
Nevermoressa ei ruåtsalaisuus paljoa kuki... lähtöpiste on Seattle Usa.
- sorge!
franco bollo kirjoitti:
Nevermoressa ei ruåtsalaisuus paljoa kuki... lähtöpiste on Seattle Usa.
eipä niin ei. pahoitteluni, ku sattu pieni kämmi. ei nyt kuitenkaa iha mettää menny. muut bändit kun ovat juurikin ruåttista. kiitos hei.
- miemie
Pain
- 5 minutes alone
mainitsiko kukaan "the Hauntedia"? heviltä ainakin kuullostaa...
- :>
Scar Symmetry
- Nukkumiseenheräämine
Opeth ja Entombed iha ykkösiä!:)
- Nikamo Thirteen
Hardcore Superstar, Amaranthe,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279