Hormoniton ehkäisy

Tarsku

Mitä vaihtoehtoja jää jäljelle, jos hormonivalmisteiden käyttö on kielletty?

10

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapa

kondoomi spermisidi, kuparikierukka, pessaari,Persona (itsen en luottaisi siihen).

• .....

Pantex oval. Kondomi. Niitä kun vaihtelee niin ei kyllästy toiseen.

• tuo...
        ..... kirjoitti:

Patentex Oval on nimeomaan tuolla aiemmin jo mainittu spermidi, ainut meillä markkinoilla oleva...

• järki-ihminen
        ..... kirjoitti:

Huom. Pantex ovalia ei saa käyttää yksinään. On erittäin epäluotettava sellaisenaan. Niin sanoo lääkäri. Eli tuoteselosteeseen ei ole uskomista noiden puikkojen kohdalla.

• infottu...
        järki-ihminen kirjoitti:

Huom. Pantex ovalia ei saa käyttää yksinään. On erittäin epäluotettava sellaisenaan. Niin sanoo lääkäri. Eli tuoteselosteeseen ei ole uskomista noiden puikkojen kohdalla.

Niin on minullekin sanottu, että P.O:iin ei saisi yksinään luottaa, vaan aina kondomin kanssa!

• lopullinen ratkaisu

Sterilisaatio tai miehelle vasektomia on varmasti pitkällä tähtäimellä helpoin ratkaisu. Mies voi lisäksi pakastaa spermaansa "kaiken varalta", jos mieli muuttuu ja haluaakin lapsia myöhemmin.

Sterilisaatioon on kuitenkin tietyt kriteerit jotka on täytettävä, että se saa.

• tuitui

tosta kun joku sanoi että pepsaari niin se ei ole kauhean varma ehkäisy eikä sitä ole enää edes suomen markkinoilla. Näin olen kuullut. Mutta on se kyllä surullinen tosi asia että noi sun vaihtoehdot on vähissä :/ eli nyt mitä mulla tulee mieleen niin sterilisaatio mutta sekään ei ole mikään vaihtoehto tässä tilanteessa koska varmasti haluat saada lapsia ja niinkuin varmaan tiedät niin sitä toimenpidettä ei voi peruttaa.. eli jäljelle jää vanha tutta ja turvallinen kondomi. Uskon kyllä ettei ajatus kauheasti houkuttele mutta näin on :/ en ainakaan osaa sanoa muita vaihtoehtoja. mutta toivottavasti kehiteltäisiin enemmän hormoonittomia ehkäisy menetelmiä koska itsellenikään ne eivät kauheasti sovi.

• kiemura

Lukaisepa ylemmät kierukkakeskustelut. Sopiva, varma ja edullinen vaihtoehto useimmille synnyttämättömillekin naisille.

• tyytyväinen käyttäjä

pessaarin saa! Käydään gynekologilla jossa mitoitetaan sopiva pessaari joka sitten tilataan, omani tilasin Ruotsista. Ja pessaarin kanssa käytän spermisidiä.
        Ihmettelen miksi ei kuparikierukkaa enemmän suosita jos hormonaalisten e-keinojen käyttö ei käy.
        Jos se kierukka ei sitten sovi niin ainahan sen saa poisotatetuksi.

• vaihtoehtoa.

Kondomi ja Patentex Oval, joko yhdessä tai erikseen. Kokeiltu on, ja hyväksi todettu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe