- TARVITAANKO LÄÄKÄRIN TUTKIMUS JA OHJE?
- VOIKO OMATOIMISESTI OTTAA JA SYÖDÄ VAIKKA KOKO IKÄNSÄ?
- MILLAISIA KOKEMUKSIA JA OHJEITA ANNAT?
¤ ANTIN POIKA
PRIMASPANIN KÄYTTÖ, LIEVÄN?
8
3334
Vastaukset
- Lähihoitajaksi valmistuva
Kyllä voit käyttää sitä. Kannattaa kuitenkin miettiä kuulutko riskiryhmään ja onko vastaindikaatioita. Esim.astma, verenvuototaipumus jne.
Oletko sen ikäinen että tarvitset sitä?
sukuperimää?
korkea kolestroli?
Diabetes?
Tupakoitko?
Itse käytän kalaöljyä ja Pygnogenolia sukuperimän ja korkean kolestrolin hoitoon. Asaa olen miettinyt, mutta kun sen kerran aloittaa niin sitä pitäisi sitten ottaa joka päivä ja säännöllisesti. Muuten siitä ei ole hyötyä. Lääke on aina lääke vaikka mietokin. Harkitse tarkkaan!- Lähihoitajaksi valmistuva
Sitä saa pienempinä pakkauksina ilman reseptiä ja hinta on vähän korkeampi. Ei se kuitenkaan kallis ole. Jos alat sitä käyttää niin muista ilmoittaa lääkärille siitä asiodessani siellä.
- maksaa
Lähihoitajaksi valmistuva kirjoitti:
Sitä saa pienempinä pakkauksina ilman reseptiä ja hinta on vähän korkeampi. Ei se kuitenkaan kallis ole. Jos alat sitä käyttää niin muista ilmoittaa lääkärille siitä asiodessani siellä.
(miedointa) n. 8 euroa, joten ei ole hinnalla pilattu. Mitäköhän pakkauskokoa Lähihoitajaksi valmistuva tarkoittaa?? Pienin pakkauskoko on C-kappaletta, kaikissa vahvuuksissa....
- ensin lääkäriltä
Primaspan on asetyylisalisyylihappoa. Yleensä on punnittava hoidon aiheuttamat hyödyt ja haitat. Hyötyä Primaspanin säännöllisessä käytössä on, että se vähentää verihiutaleiden yhteenliittymistä eli aggregaatiota, JOS siihen on tarvetta puuttua. Haittoina ovatkin sitten asetyylisalisyylihapon systeemiset haitat, jotka pääsääntöisesti kohdistuvat ruoansulatuskanavaan ja ne ilmenevät lähinnä haavaumien muodossa. Vaikka se on vahvuudeltaan mietoa ja vaikka se on enterotabletti.
Jos ei ole tarpeellista käyttää kyseistä lääkettä, niin en sitä ihan noin vain kenelle tahansa suosittelisi "kaiken varalta". Joten neuvottele ensin lääkärin kanssa, tarvitsetko todella käyttää Primaspania ja mitä vahvutta hän sinun tapauksessasi suosittelisi.- fze
En aivan viimeisiä hoitosuosituksia itsekään muista ulkoa, mutta niin yleistä kuin ASA:n syönti onkin, siihen tulee olla peruste - aina yksilöllä. Siis ASA:a käytetään tietyin tarkoituksin ennaltaehkäisyyn ja näin nimenomaan pitkäaikaisessa käytössä. Mikäli ASA:n käytölle ei oikeasti ole perusteita, saa lääkkeen kustannusten mukana vain haittavaikutusten vaaran. Eikä ASA ole pienenä sadan milligramman annoksenakaan päivittäin käytettynä täysin ongelmaton. Selvää kuitenkin on, että sydän- ja verisuonitautivaaran ollessa riittävän suuri ja merkittävä, pieniannoksisella ASA:lla on mainio ennustetta parantava vaikutus, eikö liene. Ja aina uudet tutkimustulokset ohjaavat muokkaamaan pikku hiljaa uusia hoitosuosituksia...
- asassa
http://www.riskimittari.fi/
Tässä on sellainen testi siihen olisiko ehkä tarvetta.
Primaspanhan on siis kopiolääke Aspirin Cardiosta, jonka sivu tuo taitaa olla. Tuolla Aspirin Cardiolla on tehty uutta tutkimustietoa nimenomaan primaaripreventiosta. Kannattaa jutella sen lääkärin kanssa. - SIIPIRIKKO
ei kannata omatoiisesti syödä primaspania. mulla se tulu lääkitykseen kunsaoinsydärin ja mulle tehtiinsydämenpalolaajennus. luinnetistä, että primaspan saa munuaiset vuotamaan verta. mulla onolut virtsasa verta juuri tuon jölkeen eli oolinihantietämätön tuostakin vaivasta.ei kerrottu poliklinikalla yhtäänmitään....pitänee mennä vaanlääkäriin taas...MUTTA EI OMATOIMISESTI TUOTA LÄÄKETTÄ...PUHU LÄÄKÄRINKANSSA...
- Olet myöhässä!
Kovin myöhässä tuo ohjeesi tulee, yli seitsemän vuotta on jo kulunut kysymyksestä. Eiköhän kysyjä ole hoitanut asian pois päiväjärjestyksestä jo silloin.
Jos olisit aikanaan lukenut tämän ketjun, olisit tietänyt noista verenvuodoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305