Mistä Helsingissä saa kyseisiä boxuja ja paljonko maksaa? Haluaisin sellaset täydellisen istuvat (ainakin lähes), eli ei mitään löysiä.. Kokemuksia?
Calvin Klein-boxerit
3
2148
Vastaukset
- niku
ostaa. Niissä maksaa nimi, ei laatu. Repsottaa lahkeesta muutaman käytön jälkeen. Osta Sloggin mikrokuituset boxerit. Ovat kalliinpuoleiset, mutta ovat uuden veroiset joka pesun jälkeen
- nimimerkitön tyyppi
Jos välttämättä haluat laittaa 40e boksereihin, niin ainakin Stockmannilta noita saa.
Itsellä on parempia kokemuksia kyseisestä merkistä, kuin aikaisemmin vastanneella.
Jos haluat tuhlata vielä enemmän, niin merkki on Dolce & Gabbana tai Versace, mutta enpä tiedä saako niitä Helsingistä. - Masa
Calvineita kannattaa käyttää, mutta ei vain merkin vuoksi. Itselläni on tällä hetkellä käytössä paritkymmenet Calvinit. Merkki ei meinaa paljoakaan, vaan istuvuus. Ne sopii minun pepulle ja penikselle. Samaa ei voi sanoa esimerkiksi Bossin brieffeistä, joiden perse on meikäläiselle ainakin kolme kokoa isompi kuin paketissa lukee.
Eli: jollekin sopii sloggit, jollekin Calvinit. Kun kerran löytää kalsarit jotka on kuin tehty itselle, miksi ostaa muuta. Munien mukavuushan on se pääasia. Mutta jos sitä istuvuutta etsit, niin voit pettyä. Kroppia on niin erilaisia kuin on ihmisiäkin. Sokokselta tai Stockalta löydät Calvineita, mutta älä heti kuvittele, että ne ovat ne parhaiten istuvat. Calvinilla on oma sapluunansa, Bossilla oma jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855