Triple Dry

Anniina

Hei! Suunnittelen Triple Dry-deodorantin ostoa, ja haluaisin kuulla ensin muiden kokemuksia kyseisen tuotteen käytöstä ja vaikutuksista. Eli auttaako se tosiaan hyvin? Ja sopiiko myös herkkäihoisille?
Kiitoksia kommenteista!:)

9

3820

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^_^

minä käytän triple dry:ta, ostin sen koska paidan kainalokohtiin tuli aina kauheen isot märät läsit, ja kun aloin käyttämään tuota, ei enää tuu niin helposti:D laitan aina yöksi reilut kerrokset ja aamulla käyn suihkussa normaalisti eikä tartte lisätä triple dryta, eikä tarvi mitän muutakaan deotoranttia tai sellasta:) että vaan nukkumaan mennessä:D mutta kyllä tosiaan auttaa, kokeile ihmeessä, ei ärsytä ainakaan mun herkkää ihoa:)

• ElnaX

Mielenkiinto heräsi tuota triple dry:ta kohtaan. Mistähän tuota saisi ostaa ?

Kiitos =)

• Dragon85
        ElnaX kirjoitti:

Mielenkiinto heräsi tuota triple dry:ta kohtaan. Mistähän tuota saisi ostaa ?

Kiitos =)

Apteekistahan sitä saa, hinta on noin 7-10e muistaakseni... ja käyttöohjeet on paketissa mukana. Itselläni tosiaan on sitä stick-muotoisena, ja se muistaakseni maksoi noin 8e... Mutta koska sitä ei tarvitse joka päivä laittaa, itse laitan joka toinen päivä, niin sitä ei myöskään kulu paljon, joten yksi dödö kestää todella kauan, joten hinta ei tunnu missään!!! :)

• Dragon85

Oon pian vuoden verran käyttänyt tuota, eli viime kesästä lähtien. Siis Triple Dry:n stick-muotoista dödöä, ja on se ainakin mulle elämäni ensimmäinen dödö joka todella edes jonkin verran on vähentänyt hikoulua!!

Mielestäni se ei estä hajua kovin hyvin, joten laitankin siis aina ohjeen mukaan yöksi Triple Dry:ta, ja sit aamulla pesun jälkeen jotain perus, halpis-dödöä kuten rexonaa tai vastaavaa, joka estää hajua paremmin. Suosittelen kyllä!

Itselläni on tuota hikoulua kyllä sen verran vieläkin, että harkitsen kokeilevani sitä absolut torria, jota myös täällä kehutaan, mutta en vielä ole uskaltanut ostaa, kun sen väitetään kirvelevän niin kamalasti jos vähänkin on kainalot märät... Mutta kyllä siis Triple vähensi hikouluni ainakin puoleen entisestä, eli TOIMII!!! :)

• Anniina

Kiitos kaikille vastauksista, taidankin heti huomenna käydä ostaas tuollasen kun tuli noin positiivista palautetta!:)

• käytän
        Anniina kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista, taidankin heti huomenna käydä ostaas tuollasen kun tuli noin positiivista palautetta!:)

triple dryta, tai no käytin nyt se on loppu enkä oo uutta vielä käyny ostamassa. itse olen käyttänyt roll-onia, suihketta ostin kerran mutta mulla se ei toiminut ollenkaan!
        taidan kokeilla myös tuota stick -puikkoa, ärsyttää tuo rollon kun menee pitkään että se kuivuu!

• -----

Osta sitä, se on tehokkaampaa. Tarvitsee käyttää vain n. kerran viikossa, ei hikoilua. Apteekista.

• haju?

Torrin kanssa?

• loppuu
        haju? kirjoitti:

Torrin kanssa?

Absolut Torr on semmosta ainetta, että sitä käytetään ihan maksimissaan kerran viikossa ja siis sitä käytettäessä EI HIKOILE ollenkaan. Kainalot pysyy täysin kuivana, joten muuta dödöä ei ole tarvis käyttää!

Itelläni oli paha ongelma nimenomaan kainaloiden hikoilun kanssa. Kaikki paidat olivat pilalla kun kainaloiden kohdalla kangas muuttui valkoiseksi kovaksi kohdaksi. Oon kokeillu myös Triple Dry:ta ja mulle siitä ei ollu minkään näköstä hyötyä. Okei, se Torr tosiaan vähän kiristelee ja kuivattaa ihoa, mutta sen pääpointti eli hikoilun poistaminen niin tosiaan toimii.
        Ja eikös se ole se kuuluisa lause, että kauneuden eteen pitää vähän kärsiäkin... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      117
      3902
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      153
      3776
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      26
      2581
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      7
      2366
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2153
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1736
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1342
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1243
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      18
      1219
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      35
      959
    Aihe