Äänittelin vähän bluesia!

Steeler

http://www.mikseri.net/artists/?id=54916

En oo koskaan ottanu mitään kitaran soittotunteja, joten olisi kiva kuunnella kommenttia että missä menee eniten metsään ja mitä asiaa pitäisi ensimmäisenä lähteä parantamaan.

4

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SRV_

Noistahan oli 10/12 vitsimielessä tehtyjä, niissä kahdessa bluesin tyylisessäkin oli se perusvika mikä on lähes kaikessa suomalaisessa "bluesissa": rytmi puuttuu. Rytmistä lähtee KAIKKI.

Käyppäs nyt vaikka kirjastosta lainaamassa kaikki Buddy Guyn ja John Lee Hookerin levyt ja kuuntele niitä ihan ajatuksen kanssa.

Sitten viimeisimpänä muttei vähäisempänä, jos bändi kuullostaa jo akustisena paskalta, se tulee kuullostamaan vielä paskemmalta kun asiaa yritetään paikkailla kaikenmaailman efekteillä.
      Bändin PITÄÄ kuullostaa sairaalloisen hyvältä jo akustisena, vasta sitten voidaan alkaa maustamaan musiikkia efekteillä. Sekin on hyvä muistaa että efektit ovat kuin mausteita, jos laitat niitä liikaa niin sapuskaa ei syö kukaan.

• Blues Guitar

Kuulostaa ihan kivalta, itse olen harrastellut vähän samanlaisia juttuja, kylläkin vähän sähköisemmässä muodossa. Noi Bluesjututhan on sellaisia, että niitä on tosi kiva vetää ns. jamipohjalta ja improvisoimalla, joten soittajat itse saa niistä ehkä enempi fiiliksiä kun ulkopuoliset. Tervetuloa kuulemaan mun sivuille jotakin tekeleitä. http://kotisivu.dnainternet.fi/ptalli

• ray-joe

Kuuntelin biisin ja...not bad! Tempo pikkasen heitteli mutta biisi on jalostamisen arvoinen. kumpa vois jammailla sun kans. Mistä päin Suomea olitkaan?

• Steeler

Tuonkin rävellyksen äänityksen jälkeen. Ja Helsingissä oon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe