Kertokaas viisaammat minulle, mitä tarkoittaa, että auto on "kaksikilpinen". Eli onko auto otettu joskus pois rekisteristä ja rekisteröity uudestaan? Vai mitä tämä oikein käytännössä tarkoittaa?
Kaksikilpinen auto?
7
16971
Vastaukset
- kjhkjhkj
oikee termi taitaa olla kakkoskilpinen? eli uudelleen rekisteröity mutta oikeilla jäljillä olet, sitä se juuri tarkoittaa.
vaihtoehtoja onkin sitten monta, tässä pari
auto on ajettu lunastukseen ja vakuutusyhtiö on sen poistanut rekisteristä, joku on korjannut ja rekisteröinyt uudelleen.
joku säästelijäs tyyppi on säästellyt kuluissa jos ei ole tarvinnut autoa vaikka vuoteen, työttömyys,muutto, tai linnakeikka, ratti, ylinopeus tai muu kortin menetys
poliisisetä on vienyt kilvet verojen, vakuutusten tai katsastamattomuuden takia ja ei ole ehtinyt puolen ? vuoden aikana katsastaa uudestaan joten vanhat kilvet on tuhottu ja sitten ei ole ollut aikaa ootella paria viikkoa että sais samat lätkät takas.
joissakin tapauksissa vaikka tilaisi kilvet vanhalla tunnuksella zyx-123, rekisteriotteessa lukee: ed. rekisteritunnus zyx-123 silti.
tämmöstä....... - älä osta
Kun kerran joudut asiaa täältä kysymään, niin älä osta.
Älä osta sitä autoa jota olet katsellut. Kaksikilpisyys tekee siitä halvan, mutta siihen on syynsä, kuten on nähty.- eli 2-kilpisestä
saatat saada todella hintalaatusuhteeltaan mainion käyttöauton vuosiksi eteenpäin mutta sen jälleenmyyntiarvo on mitätön ja siitä voi kaikenlisäksi olla vaikeakin päästä eroon jos niin haluaapi
ylensä kyseessä on ns. lunastukseen ajettu auto joka on sitten korjattu ja rekisteröity uudestaan tieliikennekäyttöön
Useimpiin autoliikkeisiin tälläsiä on turhaa tarjota
- kahet kilivet
Suomen ja ruottin......
- välttämättä
sama numero edessä ja takana...
- Tietoa!!!!!!!!!!!!!!
TuontiAutot on OK tosin niistä näkee että edellinen kilpi ollut ulkomaalainen! Mutta jos suomessa auto ollut aina se on erittäin toden näköisesti kolariauto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740