Hei.. tämmöseen kappaleeseen etsisin sanoja..siinä lauletaan jotain "pikkuveli veli hei" jne. Tosin en ees tiedä onko tossa isommasti sanotusta.
Muistakin pikkuvelilauluista otetaan sanoja vastaan, mutta ei tästä pmmp:n pikkuveljestä.
Yllättävää että pikkuveli sanotuksia tarvisin veljeni juhliin :)
pikkuveli (ei pmmp)
10
1544
Vastaukset
- ontuo
Kirka:Pikku veli (orig,Sweet:Little willy)Levytetty 1972
- veli hei
"Pikku veli, veli hei..."-kappaleen esittäjä on Sammy Babitzin. Nimi taitaa olla ihan vaan Pikkuveli.
- se esittäjä
on Kirka, kuten jo edellä on todettu.
- veli hei
se esittäjä kirjoitti:
on Kirka, kuten jo edellä on todettu.
Alunperin kyseisen biisin esitti kyllä Sammy Babitzin! Sammyn kuoltua Kirka on levyttänyt tämän, kuten muitakin Sammyn kipaleita (mm Daada-daada).
- kitaristi-88
Enpä tiennyt, että PMMP:lläkin on tuon nimisen biisi. Sen kyllä tiedän, että Noitalinna huraalla on sen niminen biisi ja hyvä onkin.
- uhyugg
Kyllä kitaristinkin pitäisi ainakin joskus radiotakin kuunnella.
Taidatkin olla basisti?
http://www.letssingit.com/?/pmmp-lwc53.html - kitaristi-88
uhyugg kirjoitti:
Kyllä kitaristinkin pitäisi ainakin joskus radiotakin kuunnella.
Taidatkin olla basisti?
http://www.letssingit.com/?/pmmp-lwc53.htmlJos et tajunnut, niin viestini oli ironiaa. Noitalinna huraa -niminen bändi teki 1988 erinomaisen biisin, joka on nimeltään Pikkuveli. PMMP teki sitten siitä myöhemmin coverin, joka on kyseisen biisin raiskaus. Ärsyttää, kun ihmiset puhuvat siitä biisistä ihan niin kuin se olisi PMMP:n, vaikka he ovat vain tehneet siitä (huonon) coverin ja biisi on oikeasti Noitalinna huraan biisi.
- -Jane-
kitaristi-88 kirjoitti:
Jos et tajunnut, niin viestini oli ironiaa. Noitalinna huraa -niminen bändi teki 1988 erinomaisen biisin, joka on nimeltään Pikkuveli. PMMP teki sitten siitä myöhemmin coverin, joka on kyseisen biisin raiskaus. Ärsyttää, kun ihmiset puhuvat siitä biisistä ihan niin kuin se olisi PMMP:n, vaikka he ovat vain tehneet siitä (huonon) coverin ja biisi on oikeasti Noitalinna huraan biisi.
Minusta taas on aika perseestä, että ihmiset eivät osaa kirjoittaa tuota nimeä oikein - Noitalinna Huraa!. Siihen kuuluu huutomerkki.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ihmiset on tyhmiä kun puhuvat PMMP:n versiosta kuin se olisi heidän oma biisinsä. Ei silti, on sekin ihan ok, vaikkei alkuperäiselle pärjääkään. - kitaristi-88
-Jane- kirjoitti:
Minusta taas on aika perseestä, että ihmiset eivät osaa kirjoittaa tuota nimeä oikein - Noitalinna Huraa!. Siihen kuuluu huutomerkki.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ihmiset on tyhmiä kun puhuvat PMMP:n versiosta kuin se olisi heidän oma biisinsä. Ei silti, on sekin ihan ok, vaikkei alkuperäiselle pärjääkään.Tiedän kyllä, että se pitäisi kirjoittaa huutomerkillä, mutta yleensä en kirjoita, koska se on käytännöllisempää kirjoittaa tekstissä ilman sitä, esim. genetiivimuoto näyttäisi vähän hassulta, kun kirjottaisi Noitalinna huraan!
- -vastaus-
Tarkennus. Ei pidä puhua PMMP:n pikkuveljestä, vaan Noitalinna Huraa! bändin pikkuveljestä.
PMMP ei ole ko. biisiä tehnyt, "esittänyt" vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223