moikka:)
Tänään tuli ykköseltä espoon viimeinen neitsyt-elokuva:)
Tietäisikö joku katsojista mikä mahtoi olla lopussa oleva biisi? sillonkun tuli lopputekstit lauloi nainen mutta en itse tunnistanut kappaletta..jos joku tietää, vastatkaa:)
espoon viimeinen neitsyt?
9
4978
Vastaukset
- -Jane-
Käytä tuota foorumin hakua. Silloin kun tuo leffa viimeksi tuli telkkarista, niin muistan noin kuudensadan ihmisen kysyneen tätä samaa. Vastausta en muista, mutta eiköhän se löydy kun vähän etsii.
- säde
Yritin jo sieltäkin mutta ei vaan sattunut oikea vastaus silmään..
Googlellakin koitin mutta oikeaa vastausta ei löytyny..jos joku kiltti tietää ni olis kiva:) - mie0
säde kirjoitti:
Yritin jo sieltäkin mutta ei vaan sattunut oikea vastaus silmään..
Googlellakin koitin mutta oikeaa vastausta ei löytyny..jos joku kiltti tietää ni olis kiva:)nii siis ku miekin haluisin tietää sen.. :/ lopputeksteissä ei sitä ollu mun mielestä ja mistää en löydä.. :((
- -sdds
just mietiin samaa.. mut ainaki yhdes kohdassa oli tyrävyö - kipua ja tuskaa.. mut sanokaa ihmeessä niitä lauluja mitä siinä soitettiin?
- anj
kiitos oon yrittäny tota biisiä jo kauan ettii mut ei oo lyötyny mut toi Kipua ja tuskaa on ihana biisi! -kiitos ^^
- se on
Natalia Babitzin - tule
- aapeli1234
vielä kun tietäisi mistä sen saisi :)
- PRKL-STANA
Ei löydy ainakaan iStoresta eikä Youtubesta :(
- aapeli1234
PRKL-STANA kirjoitti:
Ei löydy ainakaan iStoresta eikä Youtubesta :(
Löytyy last.fm:stä (ainoa paikka netissä), mutten osaa käyttää koko juttua. Saisiko joku otettua ja lisättyä vaikka YouTubeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713