Naisten logiikan puolella muuan tyyppi oli viestissä http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000016793835 kommentoinut, että ei saa pimppiä, jos naiselle kertoo, mitä todella ajattelee.
Minä tulkitsen sen niin, ettei kyseinen mies edes pidä ainakaan kaikista naisista, joilta haluaa seksiä.
Miksi paneskella sellaisen naisen kanssa, josta ei edes pidä?
Sänkyyn sen kanssa, josta et pidä?
11
1295
Vastaukset
- Duodaduoda
Nooh reikä se on rinkelilläkin.
- niiin paaljoo naisii
Harvoin o nii paljo naisii et valkkaamaan pääsis. Se o otettava se minkä saap tai milt saap.
siin paljoo muut asiat paina
täännää näi - Duudah
Kyllä mulle pillu maistuu. Ei sitä ämmää tartte kovin pitkään katella turhan päiten. Käy pian kalliiks.
- Nipeasti nussiva ja rahansa...
Pilluahan siinä nussitaan, ihan sama millainen se muuten on kunhan ei ehdi pummaamaan rahaa ennenkuin lutkasta pääsee eroon.
- Symmetrinen
Saada säkit tyhjiksi..Ukoille noi säkintyhjennys operaatio on vaan paljon tärkeämpi asia kuin naisille..Sitä te ette tule koskaan tajuamaan..
- vähän muutakin
Vedä vaan käteen kotonas, ei haittaa.
- Sword
Olen ravistanut päätäni monta kertaa näillä palstoilla samasta aiheesta. Jos naiset ovat niin karmeita kuin täällä annetaan ymmärtää, kannattaisi kai keskittyä niihin parempiin & paremmannäköisiin naisiin.
Tietysti ainoa oikea syy on MIEHEN OMA TASO. Kun ei saa itseään parempitasoista. Nussii sitä mitä saa, ja sitten tulee katkerana haukkumaan sitä mitä saa. On kovaa olla epähaluttu mies? ;) "Miksi paneskella sellaisen naisen kanssa, josta ei edes pidä?"
Tässä pari syytä:
1) Osalla miehistä tilanne on niin huono, että ei voi valita kenen kanssa harrastaa seksiä. Silloin on harrastettava sitä niiden kanssa jotka sattuvat antamaan.
2) Yhtenevät seksuaaliset mieltymykset tai muuten vaan seksi on loistavaa.
3) Säälistäkin voi joku paneskella naista, josta ei pidä.
Lopuksi sanoisin, että vaikka ihmiset olisivat kuin pahasti tahansa eri mieltä asioista, niin he voivat silti pitää toisistaan.
4) Hän rakastaa naista.- vilperi
itse en pidä ideasta. jos himot on liian pahat, ni rimat alitetaan roimasti....se on saletti joka jätkällä.
- miesseim
puhu toisten suulla, himojesi orja.
- riittää
tarpeilla, hoidossa tai laastarilla käynti, mitä sitä sen kummemmin miettimään, ilmaset panot ja silleen... yksinkertaiset ihmiset pitää yksinkertaisista asioista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401923Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041623Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491583Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101291Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen61191Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56891Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60842
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648