Hyvä LORDI!!Seuraaviin euroviisuihin..

Jee!hyvä lordi!Oikea kappale kyllä voitti!=)
harmitti kyllä vaa ku se islannin biisi ei päässy jatkoon vaikka äänestinkin sitä,se oli hyvä minusta!

toivottavasti ne ei sit ens vuonna tee niistä euroviisuista mitään noloja niinku ne mm kisat oli.=)Mä oon kyl ihan varma että ne menee kyllä jotenkin sen möhlimään niinku aina!ainakin juontaja kyselyistä päätellen!kaikki mitä ne on ehotellu juontajiks on kyl niin boreja et huh,huh!

Minusta ainakin tosi hyvä toiseks juontajaksi olisi Conan o`brien monestakin syystä!=) se ainakin herättäs mielenkiintoa euroviisuihin ja muutenkin siihen tapahtumaan rapakon toiseltakin puolelta!ja toiseksi se ois sentäs tosi hauska!ja conanilla on kyl paljon faneja euroopassakin niin se vois kyllä herättää siihen euroviisuihin paljon huomiota!mitä järkeä siinä on että lähetetään jotkut jaanat sun muut tuntemattomat ja kuolettavan tylsät "rumat"(normi)henkilöitä sinne ,unohtuu kaikilta samantien ku ne on lopettanu esiintymisen ellei ne ehdi jo nukahtaa ennen sitä!=) eli conan mies puoliseks juontajaks ja sit vaikka naispuolisella ei kyl olis niin välii se vois vaikka olla jos kerran sitä suomalaisuuttakin pitäis olla niin saralafountain tai mikä lie se nuori kaunis kokkin nimi olikaan, tai sit Mappela lehtonen(robinsonista) ois kyl kans aika kova sana sillä löytys ulkonäköö kyl!tai sit eva wälsldlskdgström siinä ois kyl aika kova sana!=) se ois hyvä ku se on tosi positiivinen ihminen!=)
conan ja eva ois kyl kova juontaja pari!=) kaikki ylelle ehottamaan conania mies puoliseks juontajaks!!!

ja sit suomea edustamaan seuraavassa euroviisuissa Children of bodom!!=)se kyl vetäis kanssa paljon huomiota ulkomailla ja varsinkin amerikoissa! koska amerikassa arvostetaan sen kitaristia niin helvetisti!
tai sit matti nykänen!=)sillo kyllä ei voittoo tuu varmasti mut ois se aika erikoinen ja nolo!=)
nightwish ois kyl ollu aika kova sana mutta ei enää ku ei ole turusta siinä.
69silmää ois kans iha hyvä!=)
Tai sit ei annettas armoa ja pistettäs smurffit kehiin!;)

5

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      -Conan`o Brien, ehdottomasti...noinkohan vaan onnistus. Alexi Laiho, tod.hyvä, ainaki kepittää...se ei vaan välttämättä näissä laulukilpailuissa pure. 69 eyes...No miks ei sit vaikka Andy???

      • niin,no ei se välttämättä ois läpihuuto juttu että Conan ò brien tulis,mutta toisaalta ei olis kyllä mikään ihme vaikka tulis,kun meinaan että kyllä se sais aika paljon mainosta ja julkisuutta sais. ku kerran 100milj.katsojaa suunnilleen niin kyllä luulisi mielellänsä lähtevän.Näkyyhän se conanin ohjelma nimittäin aika monessa muussakin euroopanmaassa. No mut ei auta kuin toivoa vain että yle edes yrittäis saada sitä.=)
        No joo!oha se kyl.joo,tuskimpa iso yleisö arvostais alexi laihon kitara taitoja,mut ois se kyl mielenkiintonen kokoonpano sinne.
        niin no joo ei se 69silmää mikää erityine super bändi ole mut vois se jotenki menestyä..niin miksei andy,oha se paljon suositumpi ulkomailla (varsinki englannissa)ku suomes..ainaki andy erottuis ulkosesti muista bändeistä taatusti ilman maskejakin!;) Mut ihan ehottomasti jotai rock/metalli musiikkia soittava tyyppi/bändi sinne pitää viedä..sillä on parhaat mahollisuudet suomella pärjätä ja taatusti "suht.helppoja"pisteitä tarjolla ainakin siinä mielessä että siellä soitetaan niin vähän metalli musaa..no jos jotai kevyttä sinne lähetetään niin crash vois olla.se ois ihan siedettävä.


      • --------
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        niin,no ei se välttämättä ois läpihuuto juttu että Conan ò brien tulis,mutta toisaalta ei olis kyllä mikään ihme vaikka tulis,kun meinaan että kyllä se sais aika paljon mainosta ja julkisuutta sais. ku kerran 100milj.katsojaa suunnilleen niin kyllä luulisi mielellänsä lähtevän.Näkyyhän se conanin ohjelma nimittäin aika monessa muussakin euroopanmaassa. No mut ei auta kuin toivoa vain että yle edes yrittäis saada sitä.=)
        No joo!oha se kyl.joo,tuskimpa iso yleisö arvostais alexi laihon kitara taitoja,mut ois se kyl mielenkiintonen kokoonpano sinne.
        niin no joo ei se 69silmää mikää erityine super bändi ole mut vois se jotenki menestyä..niin miksei andy,oha se paljon suositumpi ulkomailla (varsinki englannissa)ku suomes..ainaki andy erottuis ulkosesti muista bändeistä taatusti ilman maskejakin!;) Mut ihan ehottomasti jotai rock/metalli musiikkia soittava tyyppi/bändi sinne pitää viedä..sillä on parhaat mahollisuudet suomella pärjätä ja taatusti "suht.helppoja"pisteitä tarjolla ainakin siinä mielessä että siellä soitetaan niin vähän metalli musaa..no jos jotai kevyttä sinne lähetetään niin crash vois olla.se ois ihan siedettävä.

        Nii toi Andy ja 69 oli siis vitsi multa, eli kumpiki menee aika lailla samalla viivalla :) jep, mut Conan ois tosiaa jees, ja samaa mieltä sun kans et ei tosiaan ois mikää mahdottomuus vaikka tuliskin. Mut sehä tiedetään jo nyt et tämä"vanhoillinen"Suomen kansahan haluaa kotimaisen juontajan, joten.........


      • -------- kirjoitti:

        Nii toi Andy ja 69 oli siis vitsi multa, eli kumpiki menee aika lailla samalla viivalla :) jep, mut Conan ois tosiaa jees, ja samaa mieltä sun kans et ei tosiaan ois mikää mahdottomuus vaikka tuliskin. Mut sehä tiedetään jo nyt et tämä"vanhoillinen"Suomen kansahan haluaa kotimaisen juontajan, joten.........

        okei.=)niin,olet kyllä oikeassa,sehän on kyllä lähinnä meistä suomalaisista kiinni että se saatais tulemaan tänne.se on kyl valitettavaa että halutaan suomalaiset juontajat sinne ja kaikkiin muihinkin juttuihin.siinä ei ole kyllä minusta mitää järkee ku englantiahan ne siellä kuitenkin joutuu puhumaan vaan..ja kansainvälinen juhla muutenkin.no täytyy vaa hehkuttaa conania ylelle jos siellä ois joku joka älyäis sen potentiaalin minkä se suo..


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe