MYYTÄVÄNÄ VITTUMAINEN ISOSISKO !

nonnu

Lähtee 200eurolla :)

26

2087

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FANI : )

      Helppo sulla! Minulla on kaksi, saat ne ilmaiseksi:)

      • AROSUSI-09

        Piiskaan ne kilteiks ja teen niistä kyökkipiikoja:)


      • FANI : )
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Piiskaan ne kilteiks ja teen niistä kyökkipiikoja:)

        Ihana mies!! Ja osoite oli...??


      • AROSUSI-09
        FANI : ) kirjoitti:

        Ihana mies!! Ja osoite oli...??

        Kirjoita siihen paketin päälle "Wolfie".Pakatessa muista sitoa huolella ja laittaa suukapulat tiukasti paikalleen,ettei matkan aikana tapahdu rimpuilua tai metelöintiä.


      • FANI : )
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Kirjoita siihen paketin päälle "Wolfie".Pakatessa muista sitoa huolella ja laittaa suukapulat tiukasti paikalleen,ettei matkan aikana tapahdu rimpuilua tai metelöintiä.

        Voih! Mitenhän minä... tuota kun minä olen näin pieni, yletyn vain tähän päälakeen asti..!? Ja niitä on kaksi!! :\


      • AROSUSI-09
        FANI : ) kirjoitti:

        Voih! Mitenhän minä... tuota kun minä olen näin pieni, yletyn vain tähän päälakeen asti..!? Ja niitä on kaksi!! :\

        Eikä niitä seisovassa asennossa tarvi sitoa,hassu:) Ei koko ratkaise,vaan häijy luonne:D


      • FANI : )
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Eikä niitä seisovassa asennossa tarvi sitoa,hassu:) Ei koko ratkaise,vaan häijy luonne:D

        Siis, hetkinen..mmm... voinko tehdä sen toisessakin asennossa? Eikä tuo viimeinen lause oikein pidä paikkansa :) vaikka enhän minä kaikkea voi tietää, sudet varmaan tietää! :O


      • AROSUSI-09
        FANI : ) kirjoitti:

        Siis, hetkinen..mmm... voinko tehdä sen toisessakin asennossa? Eikä tuo viimeinen lause oikein pidä paikkansa :) vaikka enhän minä kaikkea voi tietää, sudet varmaan tietää! :O

        voit toki harjoitella sitä pystysidontaakin,mutta siitä tulee kyllä sitten helkkarinmoinen paketti johon tarvitset älyttömästi postimerkkejä./Mitä enemmän sudet tietää,sitä enemmän ne puree ja ulvoo.


      • FANI : )
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        voit toki harjoitella sitä pystysidontaakin,mutta siitä tulee kyllä sitten helkkarinmoinen paketti johon tarvitset älyttömästi postimerkkejä./Mitä enemmän sudet tietää,sitä enemmän ne puree ja ulvoo.

        Hyvän asian puolesta täytyy joskus uhrautua! Niinpä aloitankin uuden harrastuksen ja alan keräilemään postimerkkejä. Suden pitäisi nyt päättää pureeko se vai ulvooko se? :¤


      • AROSUSI-09
        FANI : ) kirjoitti:

        Hyvän asian puolesta täytyy joskus uhrautua! Niinpä aloitankin uuden harrastuksen ja alan keräilemään postimerkkejä. Suden pitäisi nyt päättää pureeko se vai ulvooko se? :¤

        voi harrastaa samanaikaisesti.Aloita hyvä postimerkkiharrastus;Minä muutun mustaksi korpiksi ja lehahdan lippusalon nokkaan istumaan ja vaanimaan pieniä hiiriä.Näkyillään.


      • FANI : )
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        voi harrastaa samanaikaisesti.Aloita hyvä postimerkkiharrastus;Minä muutun mustaksi korpiksi ja lehahdan lippusalon nokkaan istumaan ja vaanimaan pieniä hiiriä.Näkyillään.

        Ulvova korppi!!!:))) Hyvä on, minä menen nyt varoittamaan niitä hiiriä tai jotakin ja sanonpa vaikka naapurille että ei se mikään korppi ole vaan susi joka istuu sielä salossa ja että en minäkään välttämättä ole minä vaan voin vaikka lentää sen suden viereen ja kysyä että mitä.....:) LOL!!


      • ! Järkyttynyt !
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        voi harrastaa samanaikaisesti.Aloita hyvä postimerkkiharrastus;Minä muutun mustaksi korpiksi ja lehahdan lippusalon nokkaan istumaan ja vaanimaan pieniä hiiriä.Näkyillään.

        Kuvasi. ENpä ole aikoihin rumempaa kuvatusta nähnyt. *oksentaa*


      • FANI : )
        ! Järkyttynyt ! kirjoitti:

        Kuvasi. ENpä ole aikoihin rumempaa kuvatusta nähnyt. *oksentaa*

        Se on terveellistä kerran päivässä säikähtää. Ne on nuo maitohappobakteeri-tuotteet jotka auttaa tuohon puklimiseen....:)


      • AROSUSI-09
        ! Järkyttynyt ! kirjoitti:

        Kuvasi. ENpä ole aikoihin rumempaa kuvatusta nähnyt. *oksentaa*

        Jostain pikku ritsapilluista nyt puhumattakaan:P Jätä sidukanjuonti vähemmälle?*haukotus*


      • AROSUSI-09
        FANI : ) kirjoitti:

        Se on terveellistä kerran päivässä säikähtää. Ne on nuo maitohappobakteeri-tuotteet jotka auttaa tuohon puklimiseen....:)

        On se paras krapulalääke.Mutta sinua ajattelin siunauksien saattelemana.Sä kasvat isox ja vahvax.Tulevaisuuden presidentille AROSUSI-09 vetää kättä lippaan ja toivoo,että mut muistat.


      • FANI : )
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        On se paras krapulalääke.Mutta sinua ajattelin siunauksien saattelemana.Sä kasvat isox ja vahvax.Tulevaisuuden presidentille AROSUSI-09 vetää kättä lippaan ja toivoo,että mut muistat.

        Olet sitten herännyt? Mitä se krapula on onko se juotavaa? Onko se syötävää? Onko se sitä että lähdetään yhdessä lentoon vai aivot vaan? Pieneksi minä yritä itseäni saada mutta tajunta toivon mukaan laajenee :)


      • AROSUSI-09
        FANI : ) kirjoitti:

        Olet sitten herännyt? Mitä se krapula on onko se juotavaa? Onko se syötävää? Onko se sitä että lähdetään yhdessä lentoon vai aivot vaan? Pieneksi minä yritä itseäni saada mutta tajunta toivon mukaan laajenee :)

        sen verran,että pysyttele niissä kossupaukuissa vaan.Huumeisiin kuolee.*Kaljapullo taskussa Jakomäen kirjastolla*


      • FANI : )
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        sen verran,että pysyttele niissä kossupaukuissa vaan.Huumeisiin kuolee.*Kaljapullo taskussa Jakomäen kirjastolla*

        Huumeita, kossua, kaljaa, mitä koulua sinä oot käynyt? Minä olen kiltti tyttö vai näyttääkö se siltä kuin olisin vetänyt muutakin kuin pulkkaa??:¤ Totta mooses mömmöt on pahasta, mutta saa sen elämän muutenkin sekaisin, olen hoomannut!


      • AROSUSI-09
        FANI : ) kirjoitti:

        Huumeita, kossua, kaljaa, mitä koulua sinä oot käynyt? Minä olen kiltti tyttö vai näyttääkö se siltä kuin olisin vetänyt muutakin kuin pulkkaa??:¤ Totta mooses mömmöt on pahasta, mutta saa sen elämän muutenkin sekaisin, olen hoomannut!

        Ja sopivan pärwoja.Sit tykkään scifiä lukea,jota lainailen hirmuisia määriä ja käytän näitä julkisia koneita.Resitentti kun olisin,niin antaisin paljon rahaa kirjastoille.Kirjastot ovat sivistyksen kehto ja muihin kulttuureihinkin täällä tutustuu.*Kertoo härskiä blondivitsiä naapuripöydän somalille*


      • FANI : )
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ja sopivan pärwoja.Sit tykkään scifiä lukea,jota lainailen hirmuisia määriä ja käytän näitä julkisia koneita.Resitentti kun olisin,niin antaisin paljon rahaa kirjastoille.Kirjastot ovat sivistyksen kehto ja muihin kulttuureihinkin täällä tutustuu.*Kertoo härskiä blondivitsiä naapuripöydän somalille*

        Ole varovainen ettei tule pöpöjä, kirjastotäteihin ei aina ole luottamista,mutta kyllhän niitä oikeitakin pärvoja on.Ja kyllä minä olen sitä mieltä että menet sinne resitentin taloon ja sanot että haluat kaiken maailman resitentiksi niin kyllä ne päästää ja voit tutustua johonkin tulkkiin niin ymmärtävät ne somaalit niitä sun vitsejä sitten paremmin.Kyllä täytyy hieman ihmelellä missäs välissä sinä niitä kirjoja luet jos kaiket päivää kirjastossa istut....


      • wiisas autoilija
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        voit toki harjoitella sitä pystysidontaakin,mutta siitä tulee kyllä sitten helkkarinmoinen paketti johon tarvitset älyttömästi postimerkkejä./Mitä enemmän sudet tietää,sitä enemmän ne puree ja ulvoo.

        Liikenneonnettomuudet

           Joka päivä uutisoidaan, kuinka jossain päin suomea on auto lähtenyt "lapasesta" suistuen ojaan ja samalla katon kautta ympäri.
        Sitten turvavyöttömät lentää kuin leppäkeihäät ulos ja taas tuli lisää invalideja sekä monesti myös uusia hautausmaan asukkeja.

        Koskaan ei julkinen sana uutisoi suoraan onnettomuuksien syytä, vaan sen tekee tutkijalautakunta, joka vasta raporteissaan julkaisee oikean syyn.
        Se oikea syy kun ei ole liukas tai huonosti hoidettu talvinen liikennväylä vaan kuskin moka.

        Kun auto lähtee heittelehtimään, niin vika ei ole huonoissa renkaissakaan, vaan kuskin moka.

        Näin talvis aikaan on tuiki tavallisia uutisia liikenneinfosta, kuinka auto lensi ojaan tai päin vastaantulevaa rekkaa ilman näkyvää syytä.

        Mietippä sinä kovasta vauhdista täällä paasaava nuorimies, kun vielä olet elävien kirjoissa, että oliskos ajotavoissas pientä tai suurtakin korjattavaa. Minäpä luulen, että on paljonkin.

        Liikennevirran vauhtihan ei juuri hidastu oli keliolosuhteet mitkä hyvänsä. Kuitenkin juuri sillä nopeudella on se tärkein ja oleellisin merkitys. Vauhtia ei voi läheskään aina pitää sen liikennemerkin 100km/h mukaisena, vaan sitä joutuu pudottamaan jopa seitsemäänkymmeneen riipuen onko ajokeli huono tai erittäin huono.
        Ajokelin arvioimiseen ei riitä suinkaan se, mitä radion liikennetiedotteesta ilmoitetaan. Siellä ei koskaan sanota, mikä nopeus olisi kulloinkin parasta, vaan sen arviota joutuu autoilija itse tekemään jatkuvasti ajaessaan.

        Alkuunkaan vauhtiaan ei pidä sopeuttaa liikennemerkin antamaan ohjeeseen.

        Tienpintaa on osattava lukea jatkuvasti ajon aikana ja vauhtia on älyttävä pudottaa aina sen mukaan, miltä tienpinta vaikuttaa.

        Kun tietää autossaan olevan jo kuluneet talvirenkaat, nopeuden arvioimisen tärkeys entisestäänkin korostuu.

        Jouduin tässä ajamaan kaverin auton huoltoon, kun kaveri ei itse pystynyt. Silmäiltyäni totesin, että renkaat olivat melko kuluneet ja hallintalaitteista varsinkin jarrupuoli puolsi ja teho oli sitä sun tätä.
        Viisaana autoilijana jouduin tietysti sopeuttamaan ajonopeuteni auton kunnon ja suorituskyvyn mukaiseksi.
        Joku nuori kaveri olisi tässä tilanteessa ajanut normaalia nopeutta ja suistunut ojaan tai päin vastaantulevaa rekkaa.
        Totesin jo ensi metreillä, että tätä autoa pitää ajaa hiljaisella vauhdilla, jos mielii selvitä ehjin nahoin perille huoltamon pihaan.

        Matkalla minua tietysti ohiteltiin jatkuvasti ja näyttipä joku keskisormeakin ymmärtämättä hiljaisen vauhtini syytä.
        Tie oli viikko sitten suven aikaan pirun liukasta ja ajaessani auto lähti pieneen heittoon, jonka pystyin hiljaisenpuoleisen vauhtini ansiosta vielä
        korjaamaan ja hallitsemaan.
        Ja eiköhän se rekan pirulainen ollut justiin vastaan tulossa, jonka edestä kerkesin pois.
        Mutta auta armias, jos vauhtini olisi ollut sitä viittäkymppiä kovempi olisin ollut hallitsemattomassa tilassa sen rekan alla prässättynä romukasana.
        Talvikeli on pirullista ja yllättää monet.
        Monia ei talvikeli yllätä ja suurin osa selviääkin, mutta sitten ne jotkut eivät selviä ja rusentuvat autoineen rekkojen ja muiden suurten autojen eteen.

        Kun tutkailee noita onnettomuuksia, niin ei ihmettele laisinkaan, miksi kävi niin ohraisesti.
        Kuskilla on aina liikaa vauhtia ja ohitusyritys päättyy turhan usein siihen, että auto alkaakin talvikelillä heittelehtimään täpärän ohitusyrityksen seurauksena.
        Auton heittelehtimään lähteminen on näin talvikeleillä se tuiki tavallinen syy teiltä suistumisiin.
        Nopeus täytyy osata sovittaa aina tienpitoa vastaavaksi.
        Kun tiellä ei meinaa pysyä sen huonon hoidon takia, niin on turhaa lähteä sitä tienhoidon kilpailun voittanutta urakoitsijaa syyttämään. Peiliin silloin pitää katsoa.
        Se urakoitsija kun hoitaa sen tien tason luokitusarvojen mukaisesti, joten pisteytys määrittää, kuinka hyvin tienpinta on hoidettu.

        On turha kuvitella, että pito tiellä vastaa misään koskaan kesäkelejä.
        Tien pito saattaa äkillisten säänmuutosten takia mennä niin huonoon ajettavaan kuntoon, ettei sillä hetkellä ajava voi sanoa, että tämä tie on a-luokituksen mukainen ja tällä uskaltaa ajaa kovaa.
        Autokoulussa pitäisi opettaa näitäkin asioita, että se oma järki ja harkintakyky pitää olla aina, eikä luulla, että tienpitäjä on vastuussa, jos miun autoni ei pysy satasen vauhdissa tien oikeassa reunassa.
        Rekat ja muu ammattimainen liikenne ajaa silti aina sitä aikataulutettua vauhtia ja siitä johtuukin, että aina kuulutetaan: "Toinen kaista suljettu rekan tieltä suistumisen takia!"

        Lopuksi tässä pari lehtileikettä liikenneonnettomuuksista, joista näkee,miten kuskin pöljyys on ollut syynä turmaan.

        17.12.2008
        AINAKIN 26 TURISTIA KUOLI BUSSITURMASSA ISRAELISSA

        Ainakin 26 ihmistä kuoli tiistaina Israelin historian tuhoisimpiin kuuluvassa bussiturmassa.
        Juuri Pietarista maahan saapuneita venäläisturisteja kuljettanut bussi suistui syvään rotkoon Eilatin pohjoispuolella.
        Viranomaisten mukaan autossa oli noin 60 matkustajaa. Loukkaantuneita liki 30.
        Tarkkaa tieltä suistumisen syytä ei tiedetä, mutta silminnäkijöiden mukaan kuljettaja ajoi liian lujaa ja menetti bussin hallinnan ohitettuaan edellään kulkeneen auton.

        27.11.2008

        HISTORIOITISIJA LOUKKAANTUI PAHASTI NOKKAKOLARISSA

        Historioitsija Samuli Onnela kärsi vakavia vammoja nokkakolarissa maanantaina. Ohitustilanteessa sattunut kolari tapahtui Rovaniemellä iltapäivällä viiden jälkeen.

        Että sellaisia ne on ne ohitusyritykset monta kertaa, kun ei ole tarpeeksi kuskeilla sitä harkintakykyä    


           


    • AROSUSI-09

      olla kauheassa kapulassa,hakea alaikäsille viinaa ja muutenkin viettää elämäänsä aika holtittomasti.

      • FANI : )

        En ala itkeen en ala itkeen en ala itkeen ooommmmm...on siellä älyllistä elämää on siellä älyllistä elämää eikä oo on siellä..?..ööö..ommmmmm...


    • SannaMari90

      mä voisin vaihtaa isosiskos mun pikkusiskoon...

      • olis myytävänä

        halvalla v...isosisko,pikkusisko ja muutama velikin.Kaikille voisi antaa hyvät suositukset ahneudesta ja v-maisuudesta.Heitä voisi käyttää myös kyläkoirina,sillä omaavat hyvät haukkumalahjat.Siis kaikki,jotka kaipaavat pihallensa pikku haukkujaa täältä voisi sellasen saada halavalla.


    • Pahus

      Mullakin v-mäinen isosisko. Toivon ettei tarvitsisiolla missään tekemisissä, valitettavasti joudun toistaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe