Koitin tossa asentaa mandrivaan uuttaa teemaa. Joku tais mennä pieleen, koska nyt aina ku koitan vaihtaa kuvakkeita ni koko teemanhallinta tilttaa. Ja tavallisena käyttäjänä ku koitan x:n käynnistää ni tulee tämmöne.
Fatal server error:
Server is already active for display 0
If this server is no longer running, remove /tmp/.XO-lock
Mitä tuo tarkottaa? Sit jossain kohdas pyydettiin kattomaa var/logista xorg.o.log tiedosto. Katoin ja siellä oli tällästä.
http://kuvax.net/i/3703_valokuva1.jpg
Fatal server error
4
320
Vastaukset
on jo yksi X käynnissä "ikkunassa" 0 (Veikkaan että löytyy namiskan takaa) ==>
Server is already active for display 0
JOS haluat uuden X:n, niin määritä sille vaikka numeroksi 1- sinunkin jo
vaihtaa koneesesi oikea käyttöjärjestelmä niin kone pelittää
- log
ihmeessä ton vanhan x:n saa pois. F7 ei tuottanu mitään tulosta. Taitaa olla uus asennus edessä ku kuvakkeetki on päin per.....
- tappakaa X
"If this server is no longer running, remove /tmp/.XO-lock "
Tuossa on ohje. Käynnistä kone init 3 (telinit 3) ja jos tuo tiedosto yhä on /tmp hakemistossa, poista se.
X:n saat teoriassa jälleen käyntiin vaihtamalla ajotasoksi init 5 (telinit 5).
Ennen tuota ajotason vaihtamista, voisit kokeilla komentoa startx.
Teemojenkin kanssa tietenkin pitää olla tarkkana, että on yhteensopiva ikkunamanagerisi (ja sen version) kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356151
- 574376
- 592841
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282778Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341412Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗251395- 301240
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151