Netistä mies

hanna

Mä löysin netistä itselleni maailman suloisimman ja ihanimman miehen.Ollan seurusteltu nyt n.9 kk enkä vaihtais tätä aikaa mihinkään.Lopetin silloin reilut kymmenen vuotta kestäneen paikalleen jämähtäneen suhteen ex-avomiehen kanssa.Ollaan asuttu nykyisen mieheni kanssa yhdessä melkein alusta lähtien.En olis koskaan uskonut et netistä löytyy mies,mut kuinka ollakaan.

5

1855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoa;)

      satunnainen surffaaja

    • ihana elämä

      Luulin, että netti on paikka mistä ei voi löytää toimivaa ihmissuhdetta. Minäpä löysin. Meillä on samanlainen arvomaailma ja suurimman osan elämästämme olemme asuneet maaseudulla. Ekoilla treffeillä, tunne jonka koin oli aivan käsittämätön. Tunnustan, ihastuin aivan heti. Ja sitä palaavaa rakkautta on kestänyt jo 2kk. Elän ehkä elämäni kevättä. Olen tosin jo yli 50-vuotias nuorekas mummi. Meillä on valtava määrä suunnitelmia ja haaveita joita me rakenamme yhdessä. Tunnustamme toisillemme rakkautemme, joka tosin suomalaisen miehen suusta ei ole aivan helppo juttu. Kaunista ja rakkauden täyteistä kesää!!

    • kysymys sulle

      jätitkös entisen miehesi enen kuin löysit uuden miehen netistä???
      vai piditkö "vanhaa" miestä varalla kunnes löydät uuden itsellesi?
      on vaan niin tyypillistä että naiset tekee niin.

    • päivänsädetär

      ihanaa onneks olkoon!Itse tapasi kanssa täällä suomi24 mieheni en kyllä olis uskonut mut rakastuin ensisilmäyksellä ja tätä rakkautta on kestänyt vuoden päivät.olis kiva kirjoitella kanssanne ketkä ovat löytäneet rakkaansa täältä mun meiliosoite [email protected]

      • Anonyymi

        minulla ei ole sahkopostia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe