Mä löysin netistä itselleni maailman suloisimman ja ihanimman miehen.Ollan seurusteltu nyt n.9 kk enkä vaihtais tätä aikaa mihinkään.Lopetin silloin reilut kymmenen vuotta kestäneen paikalleen jämähtäneen suhteen ex-avomiehen kanssa.Ollaan asuttu nykyisen mieheni kanssa yhdessä melkein alusta lähtien.En olis koskaan uskonut et netistä löytyy mies,mut kuinka ollakaan.
Netistä mies
5
1892
Vastaukset
- hienoa;)
satunnainen surffaaja
- ihana elämä
Luulin, että netti on paikka mistä ei voi löytää toimivaa ihmissuhdetta. Minäpä löysin. Meillä on samanlainen arvomaailma ja suurimman osan elämästämme olemme asuneet maaseudulla. Ekoilla treffeillä, tunne jonka koin oli aivan käsittämätön. Tunnustan, ihastuin aivan heti. Ja sitä palaavaa rakkautta on kestänyt jo 2kk. Elän ehkä elämäni kevättä. Olen tosin jo yli 50-vuotias nuorekas mummi. Meillä on valtava määrä suunnitelmia ja haaveita joita me rakenamme yhdessä. Tunnustamme toisillemme rakkautemme, joka tosin suomalaisen miehen suusta ei ole aivan helppo juttu. Kaunista ja rakkauden täyteistä kesää!!
- kysymys sulle
jätitkös entisen miehesi enen kuin löysit uuden miehen netistä???
vai piditkö "vanhaa" miestä varalla kunnes löydät uuden itsellesi?
on vaan niin tyypillistä että naiset tekee niin. - päivänsädetär
ihanaa onneks olkoon!Itse tapasi kanssa täällä suomi24 mieheni en kyllä olis uskonut mut rakastuin ensisilmäyksellä ja tätä rakkautta on kestänyt vuoden päivät.olis kiva kirjoitella kanssanne ketkä ovat löytäneet rakkaansa täältä mun meiliosoite [email protected]
- Anonyymi
minulla ei ole sahkopostia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399