Hellou.
VHH dieetti käynnissä. Kysäisisin, voiko nuudeleita syödä sillä dieetillä? Kaupassa huomasin että monissa nuudelipakkauksissa todellakin oli yli 60 g hiilihydraatteja per 100 g, mutta sitten löysin Mama'sin nuudelit, joissa pakkauksen selostuksen mukaan on vain 7-8 g hiilihydraatteja per 100 g, joka tarkoittaa että yhdessä 55 g annoksessa nuudeleita olisi vain noin 4-5 g hiilihydraatteja.
Näitä nuudeleita, katkarapuja, salaattia ja Fanta Freetä tai Sprite Zeroa (hiilihydraatittomia) ja se on jo ateria jota ei luulisi kenenkään kammoksuvan.
Vai miten lienee?
Nuudelit?
8
6771
Vastaukset
- lukemassa
tämä keskustelu nuudeleleista Karppien keskutelupalstalta
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=6534
Itse olen kyllä jättänyt nuudelit syömättä vaikka mieli onkin tehnyt .... :(- Kiril
että maailmankirjat ovat menneet sekaisin, jos joku pystyy tekemään vehnäjauhoista lähes hiilihydraattomia nuudeleita, mutta kiitos linkistä. Sieltä se totuus paljastui.
- käy VHHlla
En muista olenko tuota ketjua lukenut, mutta täälläkin on ollut juttua noista nuudeleista joissa ravintoarvot on merkitty väärin/hämäävästi.
- rentukka
käy VHHlla kirjoitti:
En muista olenko tuota ketjua lukenut, mutta täälläkin on ollut juttua noista nuudeleista joissa ravintoarvot on merkitty väärin/hämäävästi.
nuudeleissa siis. Niillä ei kannata yrittää laihduttaa.
- VHHn kannalta
rentukka kirjoitti:
nuudeleissa siis. Niillä ei kannata yrittää laihduttaa.
on kumminkin niiden suuri hiilarimäärä joka on jossain 50 gramman kieppeillä / annos.
- just.....
Onko sitä limpparia pakko lipittää vaikka sitten lightinäkin :D? Käsittämätöntä miten jollekin on niin vaikea vaihtaa limut veteen...Ja vielä yrittää laihtua..
- nykypäivänä
ole ihmeellistä, paitsi tietysti se että jotkut sitä vieläkin ihmettelevät.
- varovaisia
näiden nuudeleiden kanssa. Tyttäreni sai vakavan allergisen kohtauksen(oli lähes tukehtua) vietnamilaisista nuudeleista. Lääkärin mukaan kun saattavat sisältää mitä tahansa,eikä tuoteseloste kerro ihan kaikkea.
Eikä nuudelit kuulu ylipäätäänkään vhh:seen ruokavalioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574