Niin että kumpaako suosittelette, ArtiaCliniciä vaiko Laatukirurgiaa? Olen toivottavasti (jos saan rahat kasaan) menossa tässä vuoden sisällä leikkaukseen, mutta paikka on vielä päättä
mättä. Haluaisin kuulla kaikkien kertomuksia, keillä vain on kokemuksia jommasta kummasta paikasta.
Hinnat haluamassani leikkauksessa näyttävät ainakin nettisivujen mukaan olevan ArtiaCliniillä alhaisemmat kuin missään, silti olen kuullut paikasta vain hyvää. Tosin en sitten tiedä, pitävätkö nettisivujen hinnat miten paikkaansa. Lisäksi siellä toimiva Katrin Krüünvald taitaa olla aika arvostettu, vai olenko ymmärtänyt aivan väärin?
Arvostan kovasti, jos vaivaudutte vastaamaan.
Laatukirurgia vai ArtiaClinic?
21
19662
Vastaukset
- ETSI...
sitä halvinta paikkaa!!!!
- suosittelen harkitsemaan
Laatukirurgia on suomalainen yritys ja Artia on virolainen. Virolaisen yrityksen asiakkaita ei suojaa suomalainen kuluttajansuoja. Suomalaista suojaa aina riippumatta suoritetaanko leikkaukset Virossa. Laatukirurgia tarjoaa sopimukset suomeksi ja ne tehdään Suomessa ja noudatetaan Suomen lakeja. Kummatkin ovat varmasti ihan hyviä paikkoja. Jos ostat silikonit, osta hyvä proteesi. Siinä ei kannata säästellä.
- olga
laatukirurgia on virossa paras paikka suom.lääkäreidenkin mukaan tyttäreni otti vuosi sitten siellä silikonit ja kahdesta muusta paikasta on tullut todella paljon huonoa työtä on ollut lehdissäkin varotuksia ILMAN MUUTA LAATUKIRURGIA
- HUOMANNEET
Oletteko ihmiset huomanneet, että joku aloittelee ahkerasti Laatukirurgia- viestiketjuja....henkilökuntaako täällä??
- ???
Mikset ole ottanut The Lookkia vertailuun? Siitä on täällä ollut paljon kehuja!
- Kaarina
Miksi sä haluat mennä ulkomaalaisen leikattavaksi? Tai vielä enemmän ihmetyttää menosi ulkomaille leikkaukseen ? Eihän mikään sosiaaliturva kata jos sulle tulee vaikka joku tartunta tai jokin hermovika, Suomessa sulla on perusturva, ajattele nyt vähän. Markalla sä saat markan tavaraa ja voit joutua kärsimään koko ikäsi ns. halvan leikkauksen vuoksi....
Jostain syystähän ne on halpoja paikkoja?
Nordstromilla on halvempiakin lääkäreitä ja hyviä jotka osaa hommansa, kaverini kävi siellä ja on tyytyväinen. Sillä oli naislääkäri , tosi mukava kuulema.- Nimetön
Sama turva se on riippumatta missä EU-maassa se on tehty. Jos sinulle tulee jotain ongelmia suomalaisen lääkärin aiheuttamana tai vaikka puolalaisen lääkärin aiheuttamana, voit hoidattaa kaikki ongelmat Suomessa riippumatta siitä, oletko käynyt Suomessa vai Puolassa. Yhteiskunnan varoilla voidaan korjata myös Nordströmmillä tapahtuneet jutut. Kaarinan jutut ovat sivistymättömien ihmisten lähiöpropagandaa, jollaisten sivistystasoon kuuluu kännääminen ruotsinlaivoilla.
- lehtijuttu
Lukekaapa viime viikon OHO-lehti siinä on erittäin valaiseva juttu jossa haastatellaan Anu Sagimia. Hän ei missään tapauksessa suosittele kenellekkään Virossa tehtäviä plastiikkakirugisia leikkauksia!!! Luotettava mielipide varmasti.
- juttu..
joku jo kirjoitti siitä tänne.
- Tarjatsu
juttu.. kirjoitti:
joku jo kirjoitti siitä tänne.
http://www.nicehouse.fi/terveys/keskustelu/nayta.php?id=14046
- K001
hei!
Minua kiinnostaa tietää kävitkö leikkauksessa ja missä? Olen itse suunnitellut syksyllä meneväni nenäleikkaukseen. Kyseessä olisi pelkästään nenänpään muotoilu.
Olitko tyytyväinen lopputulokseen? Koska saattoi mennä ihmisten ilmoille ilman tuijotuksia (turvostus laskenut ja mustelmat kadonneet)?
Kiitos vastauksestasi! - Aino77
Hei
Kävin jaan troostilla rintojensuurennosleikkauksessa mietin jaania tai katrinia mutta päädyin jaaniin hänellä huokeampi hinta ja tein hyvän päätöksen hän teki minulle kauniit rinnat ja oli erittäin miellyttävä henkilö
Voin kyllä suositella jaania- iytygiuyohiufttuyi
Minäkin olen käynyt leikattavana Troostilla jo vuosia sitten entisen Laatukirurgian kautta ja hyvää työtä teki vaikka ei olekaan varsinainen plastiikkakirurgi.
Hintaerot syntyy yleensä käytetyistä implanttimerkeistä. Halvempi hinta saadaan käyttämällä edullisempaa implanttia. Välitysfirmakin nykäisee oman osuutensa kokonaishinnasta. Mikään suomalainen välitysfirma ei taida välittää potilaita Artia Clinicille, joten lisäkulu syntyy esikäynnistä, mutta silloin saa henkilökohtaista neuvontaa leikkaavalta lääkäriltä jo harkintavaiheessa. Minulla Laatukirurgian tekemä ensisuunnitelma meni kokonaan uusiksi sairaalassa kun tapasin Troostin.
- plastiikkakirurgista
Virossa plastiikkakirurgi tai ei-plastiikkakirurgi titteli on vähän hämäävä. Aikoinaan osa lääkäreistä sai plastiikkakirurgi tittelin ilman varsinaista koulutusta eri syistä Virossa. Osalle taas sitä ei myönnetty vaikka kirurgisesti olisi ollut kokeneempi kuten Jan Troost. Toki osalla Virossa välillä työskentelevillä virolaisilla on myös Suomessa saatu plastiikkakirurgian koulutus.
- Anonyymi
En suosittele artiaklinikkaa kenellekään vanhemmalle ihmiselle. Olen itse 69 vuotias. Otin sinne yhteyttä nein kautta. Keskustelin ilmeisesti joidenkin toimistotyöntekijöiden kanssa, itse kirurgin kanssa en. Hän pyysi heidän kauttaan kuvani ja ehdotti, mitä tehtäisiin. Yksi niistä olisi ollut rasvansiirto. Siitä piti itse etsiä tieto, että se rasva ei pysy ensimmäisen siirron jälkeen, tarvitaan kaksi tai kolme siirtoa. Suurin mutka tuli matkaan, että anestesialääkäri kyselee, uskaltaako minua nukuttaa. Olenko liikunnallinen? Vastasin ja kerroin, että liikun paljon. Olin potilaskorttiin kirjoittanut leikkaukseni ja lääkkeeni, ne piti kirjoittaa uudelleen. Tässä kohtaa tuli iso varoitusmerkki. Suomessa pystytään nukuttamaan turvallisesti kuka tahansa potilas, nuori tai vanha. Tuolla pelätään vanhan ihmisen anestesiaa. En tiedä heidän koulutustaan, mutta kummalliselle kuulostaa. Onko sitten se syynä, että leikkauksen jälkeisenä päivänä pitää lähteä kotiin?
vai onko ollut vaaratilanteita? Onko anestesiahoitajia? En tiedä? Kuitenkin kierrän tuon klinikan kaukaa ja menen turvallisempaan paikkaan.- Anonyymi
Kaikki yksityisklinikat valitsevat potilaansa. Jos potilaan hoidosta voi syntyä komplikaatioita tai vaaraa potilaalle, hoidoista ja leikkauksista voidaan kieltäytyä. Julkisella puolella akuuttien sairauksien hoito tehdään potilaan yleiskunnosta riippumatta, vaikka se voi olla riskialtista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki yksityisklinikat valitsevat potilaansa. Jos potilaan hoidosta voi syntyä komplikaatioita tai vaaraa potilaalle, hoidoista ja leikkauksista voidaan kieltäytyä. Julkisella puolella akuuttien sairauksien hoito tehdään potilaan yleiskunnosta riippumatta, vaikka se voi olla riskialtista.
Klinikka, joka seuraavana aamuna kotiuttaa potilaansa, isonkin leikkauksen jälkeen, itse asiassa aina aiheuttaa vaaratilanteen. Yleensä anestesiassa ei niitä komplikaatioita tule, vaan sen jälkeen. Yleisimmät veritulpat ja ihoalaiset verenvuodot, myös kudosnestevuodot. Ja myös kova kipu.Jos tällainen sattuu matkalla kotiin, niin kuka hoitaa.
Suomessa hakeudutaan ilmeisesti yleiseen sairaanhoitoon, joka ne kyllä osaa hoitaa. Tällaisia komplikaatioita voi saada kuka tahansa, nuori, keski-ikäinen tai vanha. Myös leikkausta edeltävä neuvonta voi olla puutteellista. Riskien kertominen voi olla puutteellista. Paljon jää potilaan vastuulle. Rahat käärii ulkomainen taho. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klinikka, joka seuraavana aamuna kotiuttaa potilaansa, isonkin leikkauksen jälkeen, itse asiassa aina aiheuttaa vaaratilanteen. Yleensä anestesiassa ei niitä komplikaatioita tule, vaan sen jälkeen. Yleisimmät veritulpat ja ihoalaiset verenvuodot, myös kudosnestevuodot. Ja myös kova kipu.Jos tällainen sattuu matkalla kotiin, niin kuka hoitaa.
Suomessa hakeudutaan ilmeisesti yleiseen sairaanhoitoon, joka ne kyllä osaa hoitaa. Tällaisia komplikaatioita voi saada kuka tahansa, nuori, keski-ikäinen tai vanha. Myös leikkausta edeltävä neuvonta voi olla puutteellista. Riskien kertominen voi olla puutteellista. Paljon jää potilaan vastuulle. Rahat käärii ulkomainen taho.Olen ollut muutama vuosi sitten Virossa leikkauksessa ja siellä nimenomaan pidettiin sisällä 24 h leikkauksen jälkeen ennen kuin päästettiin lähtemään kotiin. Asia perusteltiin sillä että seurattiin ettei tule komplikaatioita, lääkäri tarkasti vielä ennen satamaan lähtöä.
Suomalaiset klinikat kotiuttaa muutama tunti leikkauksen jälkeen koska luottavat että komplikaatioiden sattuessa potilas hakeutuu julkisen sairaalan ensiapupoliklinikalle. Moni potilas vieläpä haluaa heti kotiin, vaikka kotona ei olisikaan aikuista henkilöä valvomassa ja laittamassa sairaalaan tarvittaessa (klinikan vaatimus).
- Anonyymi
Artiaclinic, en suosittele kenellekään. Hyvin loukkaavaa ja mitätöivää kohtelua henkilökunnalta. Parempi valita joku muu paikka. Hyvä kohtelu on myös osa hoitoa, tärkeä osa.
- Anonyymi
Olen ollut siinä naapurissa ja samanlainen kohtelu hoitajien taholta. Se lienee virolaisten tyypillistä toimintaa vieraita kohtaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549