Olisin kiinnostunut tietämään onko palstalla ketään joka ajaisi partansa wanhan ajan partaveitsellä? Onko vaikea oppia käyttämään sitä? Onko kallis hankkia? Mitä välineitä tarvitsee, joutuuko usein teroittamaan? Onko jälki yhtään parempaa kuin giletellä ajaessa? Entä ihon ärtymys?
partaveitsiä?
1
439
Vastaukset
- tre
Olen ajanut partani pelkästään veitsellä n yt noin kuukauden. Parilla ensimmäisellä kerralla sain aikaiseksi haavoja, mutta tekniikan oppi todella nopeasti. Nykyisellään ajaminen on jo melkein nopeampaa kuin höylällä ja jälki selvästi siistimpää. Yhdellä vedolla yhträ sileä poski kuin kolmiteräisellä kahteen suuntaan ajon jälkeen. Iho ei ärsyynny, vaikka ihon tuntuukin herkältä ajon jälkeen. En käytä after shaveja. Veitsenä mulla on parturitukkukaupasta ostettu vaihtoteräinen parturiveitsi. 30llä sain veitsen ja 20 terää. Yhdellä terällä olen toistaiseksi pärjännyt eli säästöä tulee ja ei rahat mene monopolimegakorporaatiolle. Ja se on hyvä!
Suosittelen kaikille. Myös kainalokarvat lähtee sutjakasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181218- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869