Pillereiden pois jättäminen

Hei...
Onko teille tullut millasia oireita, kun ootte jättänyt pillerit pois? Mä jätin pillereit pois vajaa viikko sitten ja nyt on jo muutaman päivän ollut pääkipua (kamalaa jyskytystä) ja lämpö vähän koholla. Onko muilla ollut jotain vastaavaa?
1378
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

e-pillerit pari viikkoa sitten ja oli omituista päänsärkyä muutaman päivän ajan, sitten häipyi. Mahakipua on ollu myös alavatsalla ja kiukuttelua.. Nyt on olo tasaantunu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


bamm kirjoitti:

Hei...
Onko teille tullut millasia oireita, kun ootte jättänyt pillerit pois? Mä jätin pillereit pois vajaa viikko sitten ja nyt on jo muutaman päivän ollut pääkipua (kamalaa jyskytystä) ja lämpö vähän koholla. Onko muilla ollut jotain vastaavaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu