Täältä äsken poistettiin viestini, jossa muotoilin saman kysymyksen eri tavoin, jospa tämä on korrektimpi?
Lisäksi kysyn, mikä parisuhteen/parisuhteiden valinnassasi on mennyt vikaan kun et osaa sinulle sopivaa kumppania kerralla valita, voisiko se olla tyhmyys, mahdollista?
Etsitkö varakasta miestä kumppaniksesi?
Oletko kova valehtelemaan, virallisesti miehen varakkuudella ei ole väliä, käytännössä tsekkaat hänen verotietonsa verottajalta ja jos miellyttää niin joko suhde jatkuu tai katkeaa ja mies uskoo juttusi ettei rahalla ole väliä kunhan sitä riittää sullekin pummattavaksi?
Nyt on muotuiltu muutaman asteen verran pumminaisia hellemmin, toivottavasti kyylälle ämmälle kelpaa tällä kertaa.
Sukupuoliyhteydessä olleiden kumppaneittesi lukumäärä?
20
3144
Vastaukset
- nainen21v.
Kumppaneittesi lukumäärä: 19 (yhdyntä)
Mikä suhteissasi on menny pieleen (tässä eri syitä eri suhteistani):
- Mies ei halua tutustua kavereihini eikä tutustuttaa minua hänen kavereihinsa, vaikka meillä muuten synkkasikin. Tuntuu vaan älyttömältä että niin suuri osa elämää pitäisi sulkea pois. Ja siis, ei hävennyt minua, jos sitä nyt mietitte, vaan vei ulos joka ikinen päivä jonnekin oikein yleiselle paikalle ja suuteli yms.
- Liiallinen alkoholin käyttö
- Välimatka (n. 800km)
- Se, että koulutus oli vain yläaste, ei aikomustakaan mennä edes ammattikouluun, tekee työtä vaan silloin tällöin jos JOKU SOITTAA JA KYSYY
- Se, että ei tiedä tarkkaan mitä toinen ajattelee. Ei puhu tarpeeksi ja asiat jäävät junnaamaan (esim. tunteet)
Kaipaatko rikasta miestä? Valehteletko että et kaipaa?
- En kaipaa RIKASTA miestä, mutta sellaista, että voi sitten joskus tulevaisuudessa ostaa uuden auton ja kivan asunnon. Enkä nyt tarkoita että velattomasti, vaan sillä tavalla että sitä lainaa edes pankista saa:) Ja kun minä tulen tienaamaan kuitenkin n. 2200-2500e/kk nettona, niin enpä toivoisi miehen paljoa vähempää tienaavan.
Eli en valehtele. Minua häiritsee kyllä se jos mies tienaa 800e/kk eikä osaa laskuja maksaa. Mutta en siis halua pummia mieheltä, vaan niin että menisi about puoliksi- oletko hyvä valehtelemaan?
entäs jos mies ei halua autoa ja ei halua osallistua auton ostoon puoliksi? tai jos haluaa auton, mutta ei kaipaa sen ostamiseen sun rahoitustasi? miksi pitäisi puoliksi ostella, eikö ole fiksumpaa ostaa itse omat juttunsa? älä oleta, että asuisitte kiinteästi yhdessä, itse en ainakaan ota naista luokseni asumaan tai mene hänen luokseen asumaan.
auto mulla on jo ja jos seurustelisimme niin et taatusti pääsisi loisimaan rahoillani tyyliin laitetaanhan kaikki puoliksi mitä sä haluat hankkia iloksesi. - nainen21v.
oletko hyvä valehtelemaan? kirjoitti:
entäs jos mies ei halua autoa ja ei halua osallistua auton ostoon puoliksi? tai jos haluaa auton, mutta ei kaipaa sen ostamiseen sun rahoitustasi? miksi pitäisi puoliksi ostella, eikö ole fiksumpaa ostaa itse omat juttunsa? älä oleta, että asuisitte kiinteästi yhdessä, itse en ainakaan ota naista luokseni asumaan tai mene hänen luokseen asumaan.
auto mulla on jo ja jos seurustelisimme niin et taatusti pääsisi loisimaan rahoillani tyyliin laitetaanhan kaikki puoliksi mitä sä haluat hankkia iloksesi.En minä sellaista miestä haluakaan mun elämään joka ei samoja asioita elämässä kaipaa kun minä.
Aina täällä palstoilla ihmiset vetää herneen nenään, enkä oikeesti ymmärrä miksi.
Sinä kysyit, minä vastasin.
Enkä minä nyt tolla autojutulla tarkoita sitä, että mies maksaa puolet mun autosta tms. Vaan että yhdessä tehdään päätökset ja huolehditaan asioista yhdessä niin, ettei kumpikaan elätä sitä toista. Ettei loppujen lopuksi käy niin että molemmat tienaavat saman verran, mutta vaikka että minulle jää käyttörahaa paritonnia ja miehelle ei yhtään.
Omat jutut, kuten miehen harrastusvälineet tai minun meikkini maksaisimme ihan itse, siitä omasta käyttörahasta mitä laskujen jälkeen jää itselle käteen.
MIKÄ IHME SINUA TUOSSA MINUN SELITYKSESSÄNI NYT NOIN PALJON ÄRSYTTI ETTÄ PITI LAITTAA TAKAISIN V-MÄISTÄ TEKSTIÄ? Taidat olla aika katkera mies.
- Naisilta kysyn
Luin viestin lähetyttettyäni että palstan valvojan toimii Otavainen ja nainanhan se oli, ei mies tuollaista teksitä menisi poistamaan ellei olisi sitten satunut valitsemaan silmätikukseen.
Haluan oppia tuntemaan naisen kiehtovaa ns. logiikkaa paremmin, sillä se ei ole vielä mulle kaikilta osin avautunut, mutta jotakin on alkanut selviämään,naisen ns. logiikka perustuu aika pitkälle vedätykseen ja valehteluun. Ei toki kaikilla naislla, mutta turha sanoa, että nainen ei valehtelisi huomattavan paljon itsestään kaunistelevamman kuvan antaakseen kuin ruma totuus on. Eli meikkaaminen ja feikkaaminen on naisille tuttua, ja taas, ei kaikilla naisilla, mutta olen heitä useita tavannut ja en ole ainoa mies,joka erilaiset motiivinsa valehtelevia naisia on tavannut. - Silja
Pääsääntöisesti nainen etsii varakasta kumppania. Ilmeisenä tarkoituksena jatkaa suhdetta.
Toisinaan tunnelmat kuljettavat yhdyntään saakka.
Sellainen ihminen on ja asian kanssa on vain elettävä. - todellakaan
kiinosta kuin omat rahat. Optimitilanteessa tuloja ja varallisuutta olisi yhtä paljon, mutta todellisen sielunkumppanin löydyttyä ei rahalla ole mitään merkitystä. Kaikista tärkeintä on terve mieli ja kaikkien muiden (erilaistenkin) ihmisten arvostaminen, elämästä nauttiminen ja positiivisuus.
"...mikä parisuhteen/parisuhteiden valinnassasi on mennyt vikaan kun et osaa sinulle sopivaa kumppania kerralla valita, voisiko se olla tyhmyys, mahdollista?"
Parisuhteessa on kaksi osapuolta, joten olisikohan siinä sitten ollut kaksi tyhmää asialla, jos suhde ei toimikaan?- vastaus johonkin kysymykseen ?
Tasan on miehiä ollut neljä, yksi ennen avioliittoa, aviomies ja kaksi viisi vuotta sitten tapahtuneen eron jälkeen.
Enkä tunne patjaksi itseäni, seksi on arvokas asia, jota haluan harrastaa ihmisen kanssa, josta todella välitän. Enkä ole hypännyt sänkyyn ihan ekojen tapaamisten perusteella.
Eikä kertaakaan ole tullut mieleen, että etsisin rahamiestä päinvastoin olen ollut varovainen alussa kertomaan, että olen rahanainen. Sillä en halua elätiksi miestä. - kerropas ootko huorannut?
vastaus johonkin kysymykseen ? kirjoitti:
Tasan on miehiä ollut neljä, yksi ennen avioliittoa, aviomies ja kaksi viisi vuotta sitten tapahtuneen eron jälkeen.
Enkä tunne patjaksi itseäni, seksi on arvokas asia, jota haluan harrastaa ihmisen kanssa, josta todella välitän. Enkä ole hypännyt sänkyyn ihan ekojen tapaamisten perusteella.
Eikä kertaakaan ole tullut mieleen, että etsisin rahamiestä päinvastoin olen ollut varovainen alussa kertomaan, että olen rahanainen. Sillä en halua elätiksi miestä.Nainen joko pummii tai varoo tulevansa pummituksi. Joko se hyväksyy pummimisen tai kieltää sen.
Mistä olet rahasi saanut? Mainitse päälähde ja siitä johdannaiset alkaen siitä kun sulla ei rahaa ollut ollenkaan. - Hoisu
kerropas ootko huorannut? kirjoitti:
Nainen joko pummii tai varoo tulevansa pummituksi. Joko se hyväksyy pummimisen tai kieltää sen.
Mistä olet rahasi saanut? Mainitse päälähde ja siitä johdannaiset alkaen siitä kun sulla ei rahaa ollut ollenkaan.ja sitten einari suu auki, lääkeiden vuoro... aaa...
- tarvitse huorata
kerropas ootko huorannut? kirjoitti:
Nainen joko pummii tai varoo tulevansa pummituksi. Joko se hyväksyy pummimisen tai kieltää sen.
Mistä olet rahasi saanut? Mainitse päälähde ja siitä johdannaiset alkaen siitä kun sulla ei rahaa ollut ollenkaan.En ole eläessäni huorannut, ei ole edes käynyt mielessä. Siksi toisekseen ei huoraamisella omaisuuttani saisi edes kasaan. Järkevää rahankäyttöä ja työtä, usko tai älä kyllä niilläkin omaisuuden tienaa.... En ole edes vielä perinyt mitään, onneksi vanhempani tosiaan elävät ilonani vielä täällä ja toivottavasti pitkään.
Tein töitä ja mietin busineksia silloin kun opiskelijakamut juhlivat...
- seurustellut?
Kysymys on suunnattu sinulle, alkuperäinen kirjoittaja. Millaisia kokemuksia sinulla parisuhteesta?
- N 23
Kumppaneita on ollut tasan tarkkaan 1. Kahdeksas vuosi menossa, joten eiköhän sopiva osunut kohdalle jo kerralla ;) . En välitä miehen rahoista. 16 vuotiaana tuskin tiesin paljonko tyyppi tulisi tulevaisuudessa tienaamaan ;) . Ketut rahoista mies on tärkein .
- S21v.
Olen siis 21v. ja minulla on ollut tasan neljä, kun siis puhutaan yhdynnästä.
Kolme (tätä nykyistä) aiempaa, suhteet menneet mönkään, koska
-minulta loppunut kiinnostus jne.
-toiselta osapuolelta loppunut kiinnostus jne.
-mukana myös yksi yhdenillanjuttu, tosin luulin itse että johtaisi muuhunkin...
Rahakkuudella ei todellakaan ole merkitystä, rakkaus on se mikä merkitsee.
Nykyisellä kumppanillani on velkaa ja välillä pulaa rahasta, eikä se minun tunteitani häntä kohtaan muuta. Asumme erillään, mutta vietämme aikaa ja nukumme saman katon alla lähes joka yö (ainakin lähiaikoina on käynyt niin)... Ostamme ruuat ym. sillä periaatteella, että välillä minä maksan ja välillä hän. Miten nyt kummallakin sattuu olemaan rahaa... Eikä niitä kertoja lasketa. Suuremmat ostokset näkee sitten tulevaisuudessa kun niiden aika on. Periaate on kuitenkin se, että yhdessähän tätä matkaa tehdään...
Mites sinulla itselläsi muuten, oletko valinnut kumppanisi kerralla oikein? Jos et, niin voiko tyhmyydellä olla osansa asiassa? Ja etsitkö itse varakasta kumppania? Niin että voit häneltä pummata rahaa... ;)- -nainen-
... kulut puoliksi periaatteella. Se maksaa, jolla on sillä hetkellä enemmän, toinen toisella kertaa.
Olisi vaikea kuvitella seurustelevansa ihmisen kanssa, joka mielestään olisi aina riiston kohteena. On kyse sitten tunteista tai rahasta, parisuhde toimii parhaiten, jos kumpikin kokee saavansa jotain.
Rakkaudettomuus on usein omaa välinpitämättömyyttä. Ehkä juuri siihen moni parisuhde kaatuu.
- rich_little_bitch
Tsppadippaduidaa...tässä sulle vastaus josta nautit...
Lisäksi kysyn, mikä parisuhteen/parisuhteiden valinnassasi on mennyt vikaan kun et osaa sinulle sopivaa kumppania kerralla valita, voisiko se olla tyhmyys, mahdollista?
>Ei ole vielä tullut riittävästi potkittua miehiä päähän, pitää treenata vähän vielä lisää, babe. Teissä kun on niiiiiiiin vähän vastusta että naurattaa.
>Oh yes, kuka typerys köyhän kanssa alkaisi? Not me, no no.
Oletko kova valehtelemaan, virallisesti miehen varakkuudella ei ole väliä, käytännössä tsekkaat hänen verotietonsa verottajalta ja jos miellyttää niin joko suhde jatkuu tai katkeaa ja mies uskoo juttusi ettei rahalla ole väliä kunhan sitä riittää sullekin pummattavaksi?
>Verotiedot tietenkin tsekataan ihan ekana, se on selvä. Sen perusteella päätän jatketaanko vai ei. Minimi vuositulot 80 000 eur. Sen alle, no no no.
Nyt on muotuiltu muutaman asteen verran pumminaisia hellemmin, toivottavasti kyylälle ämmälle kelpaa tällä kertaa.
>Well, tohon vaikea sanoa muuta kuin että teissä miehissä on se hyvä puoli että teitä on poskettoman helppoa k:settaa sata-nolla. Tähän poistamaani aloitukseesi..se ei ollut asiallisesti muotoiltu..nykyinen on jo sitä,paitsi tuo viimeinen kommenttis:
-Nyt on muotuiltu muutaman asteen verran pumminaisia hellemmin, toivottavasti kyylälle ämmälle kelpaa tällä kertaa-
..asiattomat avaukset poistan jatkossakin.Aroista sekä itseään askarruttavista kysymyksistä on mahdollista keskustella myös fiksusti ja rakentavasti.Näin myös avaaja itse saa asiallisia vastauksia.Tänne keskustelupalstallekin pätee seuraava sanonta..meni jotenkin näin: Niin se kaiku vastaa,miten sille huutaa..:)
Mukavia juttutuokioita toivottelen..- Upeeta! Mahtavaa! ;)
Erittäin mukava huomata, että palstan tasosta pidetään huolta :). Siinä taitaakin olla sitten aikamoinen homma... ;)
- opiskelijanainen
Sukupuoliyhteydessä olleiden kumppaneittesi lukumäärä?
- Yksi.
Mikä parisuhteen valinnassa on mennyt vikaan?
- Ei mikään. Ensimmäinen oli hyvä. Tavattiin lukiossa.
- varakkaita meistä ei ole kumpikaan, työteliäitä ollaan molemmat.
- En ole kova valehtelemaan. Mielestäni sellainen käytös ei ole fiksua. En voi kuvitella, mitä iloa minulle olisi mieheni verotiedoista.
Jos joku mies kokee, että naista kiinnostaa hänessä lähinnä verotiedot, tuo mies on luultavasti auttamattoman tumpelo parisuhde-elämässä ja aivan onneton vällyjen välissä. Minulla on sellainen mielikuva, että suurimmasta osasta miehiä irtoaa iloa ihan eri asioista, kuin veropapereista. Ymmärrän kyllä alkup. kirjoittajaa ja hänen katkeruuttaan, jos nivaska veroilmoituksia ovat hänen ainoa keinonsa loistaa naismaailmassa. Niin vähäisillä avuilla jää kyllä auttamatta sosiaalisesti fiksumpien kilpakumppaneitten jalkoihin.
Aika surullista :( - Minä
Lopetin laskemisen tuossa 60 miehen jälkeen.
Minulla se on yksinkertaisesti se että hermostun helposti ja kiinnostus lopahtaa pian.
Kyllä sen verran pitää olla varaa että edes koti löytyy.
En minä tarvitsis miehen rahoja. Mitä minulla ei ole, sitä en tarvitse.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396