LOVEX

.:Saara:.

Mitä mieltä te olette kyseisestä bändistä?

Minä itse rakastan Lovexia ja sen musiikkia!

Äänestäkää ja tutustukaa...:

LOVEX KEIKAT NÄET
TÄSTÄ: www.lovex.fi/show.php?object=keikat

TILAA LOVEX CD TÄÄLTÄ: //www.epes.fi/

KATSO JA KUUNTELE UUSI SINKKU TÄÄLTÄ: www.emi.fi/emi2/artistit/29

ÄÄNESTÄKÄÄ LOVEX YKKÖSEKSI!!!
YLEX: www.yle.fi/ylex/kilpailut/himotuimmat.shtml

NR J Top10: www.nrj.fi/service.cntum?pageId=102858/

SUOMIP OP Top30: www.radiosuomipop.fi/poptop20.php/

UUSKISS FM: www.uusikiss.fi/listatjahitit/?sesID=/

JA TOIVEITA TÄNNE: www.radiocity.fi/viihde/index.cfm?area=musiikki&sesID=#toivo/

LOVEX KOTISIVUT : lovex.fi

12

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.KnowItAll

      Teinipoppi/purkkapoppi,
      säälirockia/ranteetaukirockia!

    • veivaa puolet

      Suomen bändeistä. HIM sen aloitti ja samaa ideaa sitten seuraavat useat kymmenet bändit hieman varioiden. Tässä on kyllä vähän sellainen rahat pois nuorilta -meininki. Itseasiassa jo bändin nimi, Lovex, on jo aika naurettava, ei ollenkaan uskottava. Ja tuosta musiikista voisin sanoa samaa... onhan tuo sama huttu kuultu jo moneen kertaan, mutta yleensä paremmalla laulajalla varustettuna. Voisivat kyllä vaihtaa laulajan. Jos haluat hyviä laulajia kuulla niin kuuntele vaikka HIMiä, Charonia, For My Painia tai vaikkapa Sentencedin uudempaa kamaa... näissä bändeissä on sentään jotain persoonallisuutta

      • kyllästynyt

        Noita HIM-kopioita on täsä maasa vähä liikaa. Yrittäis keksiä ees vähä jotain omaa eikä matkia toisten menestysreseptiä. Ja jotain rajaa tolle teinityttöjen rahastamiselle. Niillähän menee kaikki rahat ku on Lovexit, Uniklubit, Negativet, Flincit ym, jotka on kaikki niiiin ihquja.


    • OneBrownMouse

      Kyllä vituttaa kun kuulee jossakin mainostettavan tällästä hintti musaa. Vituttaa suuresti kun nääkee vilauksen jossakin lehessä, mis nää yhet poseeraa huulet töröllä. ei vittu mitä paskaa.

    • Divine_Insanity

      Mä en tajua minkä ihmeen takia ihmiset ei voi vastata asiallisesti näihin viesteihin, vai onko täällä käyvillä jotain vikaa päässä?
      Mikä tarve ihmisillä on tulla perusteettomasti haukkumaan asiallisesti kirjotettuja mielipide tekstejä, jos se teksti ei oo just oman mielipiteen mukanen? en mäkään mee haukkuun mitään räppäreitä, vaikka en tykkääkkään niitten musiikista, vaan voin ilmasta mielipiteeni asiallisesti, tai olla hiljaa, mutta se ei näköjään kaikilta onnistu...
      ja kaikki jotka on käyny Lovexin k-18 keikoilla tietää, et nimitys "teinibändi" ei oikein päde Lovexiin..
      mä pidän Lovexin musiikista, mutta ei se automaattisesti tarkota et mä tykkään jostain Uniklubista tai Flinchistä... Koska se ei todellakaan oo mun mieleistä musiikkia, vaan satun pitäämään just For My Painistä, Himistä, Slipknotista, Iron Maidenistä, Disturbedista jne... mutta niinkuin mä oon jo monesti todennu, kaikki Lovexista kirjotettu teilataan samantien, vaikka ne teilaajat ei yleensä oo kuullu kun yhen kappaleen Lovexilta, eikä aina edes sitä...
      Eli jos nyt vaikka vähän henkisesti kasvaisitte, ja laittaisitte kunnon perustelut ja asiallisen tekstin, vai onko se liikaa vaadittu teidän tasosilta? ~ST~

      • Mr.KnowItAll

        Niin että mistäs sinä voit tietää k-18 keikoista kun profilin mukaan olet 15v angstiatäynä oleva pissis.


      • Divine_Insanity
        Mr.KnowItAll kirjoitti:

        Niin että mistäs sinä voit tietää k-18 keikoista kun profilin mukaan olet 15v angstiatäynä oleva pissis.

        Mä tiedän sen siitä että olin yhellä Lovexin k-20 keikalla keikka-apuna.
        ja kaikki järkevät ei rupee jonkun kiireessä täytetyn profiilin mukaan arvostelemaan ihmistä..


      • ...
        Divine_Insanity kirjoitti:

        Mä tiedän sen siitä että olin yhellä Lovexin k-20 keikalla keikka-apuna.
        ja kaikki järkevät ei rupee jonkun kiireessä täytetyn profiilin mukaan arvostelemaan ihmistä..

        tuo sun juttus olis totta, niin kertos aika paljo Lovexin suosiosta yli 18-vuotiaitten keskuuesa, et keikka-avukski on pitäny pyytää alaikäsiä...


    • sdfsdf

      godsmack on helvetin monta kertaa parempi

    • pepesitruunalaku

      Lovex on Pop-Rockia ja vielä erittäin paskaa sellasta.

    • Karttanosturi

      Nostan tämän kartalle hetkeksi.

    • Että näin

      Lovex rulaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe