Aloin miettimään mitä ihmettä tarkoittavat tämän laulun sanat, ne tuntuvat olevan aivan ihmeelliset, kuten hectorin biisit yleensäkin.. x) kiitti jos joku viitsii minulle vaivaiselle tämän selittää. :)
Lumi teki enkelin eteiseen
8
3946
Vastaukset
- Lumienkeli.
..vaikka, jos, mut, siis kysehän on ihan siitä miten sen kukin kokee, voihan ajatella että kyseessä oli vanhemman töllin eteinen, jossa vähän harva laudoitus, josta lumi pääsi tuiskuttamaan eteisen laattialle muodostaen enkelin muotoisen kuvion, mitä se taas merkitsi, hyvää vai pahaa, menestystä vai menetystä sen päätelköön jokainen itse.
- ärsy
Hector on itse joskus kertonut, että biisi on tehty pienen lehtiuutisen pohjalta. Uutinen kertoi nuoren tytön itsemurhasta (oli hypännyt sillalta). Siitä oli sitten iso Hoo saanu inspiksen.
Vaikea on alkaa näin selittämään, mitä sanat tarkittavat. Ne voivat tarkoittaa sinulle mitä vaan, se riippuu siitä, kuinka kuuntelet. Mitä ne sanat tuovat mieleesi? Ne tarkoittavat sitä. Ei ole mitään yhtä ainutta oikeaa tapaa "ymmärtää" laulujen sanoja, niitten tarkoitus on aiheuttaa tunnelmia ja tuntemuksia ihmisissä.
Meillä taitaa olla ihan hirmunen hinku aina ymmärtää järjellä kaikki asiat, vaikka se ei olekaan tarpeen. Musiikki on elämyksellinen laji, anna fiiliksen viedä!
Kun taiteilija laskee laulunsa maailmalle, hänellä ei enää ole valtaa sanoa kenellekään, mitä se tarkoittaa. Sen päättää kuulija.- Lumienkeli.
..sitä tuossa tarkoitin, vaikka tarjosinkin "järkevää" selitystä, niin mitä se kellekkin merkitsee on jokaisen oma asia, eikä se pelkästään vaikuta kuinka kuuntelee, vaan myös koska, jos oma mieliala on syystä tai toisesta alakuloinen niin sama biisi voi aiheuttaa täysin erillaiset fiilikset kuin joskus muulloin.
- tarina
faija lähtee Ruotsiin, tyttö tekee itsarin, äitikin kuolee, veli itkee ja pappi juo kahvia
- NÄKI
Sillalta kuinka kustaan...
- Joo....
NÄKI kirjoitti:
Sillalta kuinka kustaan...
..just, mistä sä nuo kaikki loistavat oivallukset saatkin, varsinainen lyric velho, on se hianoa ku on niin niin nälli.
- öpsöst
Joo.... kirjoitti:
..just, mistä sä nuo kaikki loistavat oivallukset saatkin, varsinainen lyric velho, on se hianoa ku on niin niin nälli.
meille kerrottiin että sanat kertoo hautajaisista en sitte tiiä((;
- Ehkä---
Olen itse ajatellut että kun ko. tyttö pienenä tuli sisälle lumituiskusta. Vanhempien silmissä oli söpö luminen enkeli. Että miten siitä päädyttiin tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992