miten saa ylellovissa mewin

reiska seiska

niin miten saa mewiv

7

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Darth

        ...tuo minulta kopioimasi osoitteen ohje toimi Yellowissa...


      • Dark-Salamence
        Darth kirjoitti:

        ...tuo minulta kopioimasi osoitteen ohje toimi Yellowissa...

        Pakkoko samasta asiasta 2 uutta topiccia on aloittaa??? Samat tiedot sait jo aikaisemmassasi
        topicissasi. Ei tänne tarvitse koko ajan massapostittaa samoja juttuja.


      • tietopaukku
        Dark-Salamence kirjoitti:

        Pakkoko samasta asiasta 2 uutta topiccia on aloittaa??? Samat tiedot sait jo aikaisemmassasi
        topicissasi. Ei tänne tarvitse koko ajan massapostittaa samoja juttuja.

        näin saat Mewin blue/red/yellow versioissa, EI TOIMI LEAF GREENISSA TAI FIRE REDISSÄ.

        useimmiten koodia ei voi enää tehdä koska olet jo voittanut tietyt kouluttajat joita vastaan EI SAA
        taistella ennenkuin tekee tämän.

        eli älä taistele kouluttajaa vastaan joka on route 25(käyttää slowpokea level 17) toinen on Gambler route 8:silla(hänellä on 2 poliwagii ja 1 poliwhirl kaikki 22 levelisii) jos ottelet näitä vastaan niin cheatti ei toimi.

        1.hanki fly ja lennä lavender towniin
        2.mene vasemmalle lavender townista ja seiso oven edessä josta pääsee maanalaiseen tunneliin.
        4.SAVE GAME
        5.mee yksi askel alaspäin ja paina starttia niin että yllämainittu gambler ei ehdi hyökätä kimppuusi.
        6.lennä cerulean cityyn, jos teet kaiken tähän mennessä oikein niin gamblerille pitäisi ilmestyä huutomerkki pään yläpuolelle mutta, ehdit kuitenkin lentää alta pois.
        7.kävele sillalta ylös, ja mene slowpoke kouluttajan eteen niin että siinä on ainakin 1 ruutu välissä muuten peli tilttaa, kouluttaja hyökkää kimppuusi, voita tasitelu.
        8.lennä takaisin lavender towniin.
        9.kun yrität mennä vasemmalle missä oli maanalainen tunneli niin menu poppaa itsestään esiin(se missä on pokemonit reppu jne..)
        kun painat B eli meet pois menusta niin mew hyökkää kimppuusi. TADAA

        koodin nimi on Mew glitch jonka voit löytää englannin kielisenä wikipedia sivuilta: http://en.wikipedia.org/wiki/Mew_glitch
        jos et usko että koodi toimii niin oma on ongelmasi. minä testasin koodia luettuani monien pelaajien kommentteja koodin toimivuudesta, ja kaikki jotka ovat kokeilleet tätä ovat sanoneet sen toimivan. itse en ole varma että toimiiko yellow versiossa koska minä tein koodin blue versiolla.


      • Darth
        tietopaukku kirjoitti:

        näin saat Mewin blue/red/yellow versioissa, EI TOIMI LEAF GREENISSA TAI FIRE REDISSÄ.

        useimmiten koodia ei voi enää tehdä koska olet jo voittanut tietyt kouluttajat joita vastaan EI SAA
        taistella ennenkuin tekee tämän.

        eli älä taistele kouluttajaa vastaan joka on route 25(käyttää slowpokea level 17) toinen on Gambler route 8:silla(hänellä on 2 poliwagii ja 1 poliwhirl kaikki 22 levelisii) jos ottelet näitä vastaan niin cheatti ei toimi.

        1.hanki fly ja lennä lavender towniin
        2.mene vasemmalle lavender townista ja seiso oven edessä josta pääsee maanalaiseen tunneliin.
        4.SAVE GAME
        5.mee yksi askel alaspäin ja paina starttia niin että yllämainittu gambler ei ehdi hyökätä kimppuusi.
        6.lennä cerulean cityyn, jos teet kaiken tähän mennessä oikein niin gamblerille pitäisi ilmestyä huutomerkki pään yläpuolelle mutta, ehdit kuitenkin lentää alta pois.
        7.kävele sillalta ylös, ja mene slowpoke kouluttajan eteen niin että siinä on ainakin 1 ruutu välissä muuten peli tilttaa, kouluttaja hyökkää kimppuusi, voita tasitelu.
        8.lennä takaisin lavender towniin.
        9.kun yrität mennä vasemmalle missä oli maanalainen tunneli niin menu poppaa itsestään esiin(se missä on pokemonit reppu jne..)
        kun painat B eli meet pois menusta niin mew hyökkää kimppuusi. TADAA

        koodin nimi on Mew glitch jonka voit löytää englannin kielisenä wikipedia sivuilta: http://en.wikipedia.org/wiki/Mew_glitch
        jos et usko että koodi toimii niin oma on ongelmasi. minä testasin koodia luettuani monien pelaajien kommentteja koodin toimivuudesta, ja kaikki jotka ovat kokeilleet tätä ovat sanoneet sen toimivan. itse en ole varma että toimiiko yellow versiossa koska minä tein koodin blue versiolla.

        Ei toimi kun Bluessa ja Redissä! :D


      • Darth kirjoitti:

        Ei toimi kun Bluessa ja Redissä! :D

        En usko, että tuo toimii nuo kuvat mitä on sillä yhellä sivullä. Ne voi olla muokattuja. Ja sillon, ku red ja blue tuli niin Mew:ta ei etes silloi ollu.


      • putte
        flareon85 kirjoitti:

        En usko, että tuo toimii nuo kuvat mitä on sillä yhellä sivullä. Ne voi olla muokattuja. Ja sillon, ku red ja blue tuli niin Mew:ta ei etes silloi ollu.

        Toimiipas.Tein ton tänää.Mew oli helppo kaapata ku se oli vaa 7 levellinen ja se osas vaan pound-iskun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe