Niin... oon hakenut vastaanottovirkailijan paikkaa tällaiseen isoon taloon missä on paljon eri yrityksiä... hoitaisin aulapalvelut, neuvottelutilat, puhelinvaihteen ja toimistohommat. Ja ne tarjoais palkkaa 1350E joka on aika vähän mun mielestä vai onko normi? Niin ja tietääkö joku mikä tes koskee tätä työtä?
Mitä tienaa vastaanottovirkailija (ei hotelli/vartija)?
3
5777
Vastaukset
- alkupalkka siis
Tollasesta se alkaa, ja hitaasti nousee.
Vähän riippuu mikä tes. Nykyään noita paljon ulkoistetaan vartiointifirmoille, eli saatat tehdä samaa hommaa silleen että on paidassa vartija teksti, jolloin toi on just oikee palkka.
Jos paidassa ei lue vartija, niin sitten voi mennä joko ravintola- tai muu tessi. Tarkasta minkä tessin (tai vessin) mukaan palkka maksetaan, sit voit itse tarkistaa mitä kuuluu tulla. - hot.virk.
PAMin tessiä käytetään ja kyllä tuo on aika lailla se minimi. Itse juuri sen alan koulutuksessa. Lisät nostaa hieman palkkaa ei paljoa
- uraa miettivä
Hmm, kuinka hyvä kielitaito vastaanottovirkailijalla täytyy olla? Kiinnostaisi kovasti kyseinen ammatti, mutta taitaa tyssätä siihen etten oikein loista kielissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295037Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova641904HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1121803- 1111680
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291624Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p228937- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.43863Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54813- 53782