Paksut nilkat

apua

Elikkäs mulla on ollu koko elämäni ajan kamalan paksut jalat. Nilkat on paksut, pohkeet on paksut sekä reidet on kamalan paksut. Miten saisin näitä "kavennettua" . Olen kärsinyt tästä jo niin kauan että olisi mukva päästä eroon näistä paksuista paikoista ja mennä kesällä rannalle itsevarmana ja seksikkäänä! :)
Kiitos jo etukäteen kaikille jotka vaivautuivat vastaamaan minulle!

9

3877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poksrief

Ei jalat vaikuta seksikkyyteen himpun vertaa. Kun hommiin ryhdytään toisen sukupuolen kanssa, ne siirretään sivuun.

• kiva.

;o) siis tosi hyvä "ne siirretään sivuun" kiitos nauruista!

• tohtoroija

Paksuus voi johtua myös nesteen kertymisestä jalkoihin. Lääkäriltä voi tiedustella asiaa ja siihen on olemassa nesteenpoistolääkkeitä.

• sistah

kerro mulle sun mitat: uuma reisi pohje, niin mä kerron onks ne paksut vai ei...

• Lipödeema

Nostan vanhaa ketjua ylöspäin, jos joku hyötyisi tästä. Itselläni kasvoi nilkat ja pohkeet paksummiksi kun olin 12v. Nyt olen 33v ja paksuutta on lisäksi reisissä ja lantiolla. Kyseessä ei ole geneettinen "vika" vaan sairaus, josta ei Suomessa kovin moni tiedä. Tämä sairaus voi aiheuttaa myös suurta kipua ja uusia sairauksia. Sairaus on lipödeema ja siitä lisää blogissani www.avabella.fi

• Tautiaonmonenlaista

Harvinainen sairaus.
        Turha nyt kaikkien syyttää paksujalkaisuudestaan sairautta!
        Kaikki vaan ei oo siroja ja nättejä. Ei voi mitään.

• heikko_sidekudostyyppi

Jos turvotus jatkuu pitkään, niin varmaan jokaisella turvonneeseen raajaan alkaa kertyä myös rasvaa. Oikeasti katukuvassa näkee naisia, jotka ovat vyötäröstä ylöspäin hoikkia, mutta alavartalo ihan eri mittakaavassa.

Äitini sairastui ja sai hyvin korkean alaraajan laskimotukoksen. Toinen jalka oli ihan eri kokoa kuin toinen. Ahkeralla lääkinnällisen tukisukan käytöllä tilanne korjaantui. Suosittelen kaikkia jalkojen turpoamisesta kärsiviä käyttämään kunnollisia tukisukkia. Se on myös ennaltaehkäisyä verisuonitukoksen varalta, mikä sekin on paskamainen tauti. Voi saada keuhkoembolian, ja jalkaan voi jäädä särkyjä. Ja e-pillereitä ei voi enää käyttää.

Jos laskimoverenkierto ei toimi normaalisti, se antaa kyllä jotain oireita yleensä jo nuorena. Seisomatyössä jalat särkevät, tulee laajentuneita pintaverisuonia ja suonikohjuja. Tukisukkien käytön opettelu ja totuttelu voi olla ikävää, mutta kannattaa.

En usko geneettisesti paksuihin nilkkoihin. Kyseessä on turvotus tai pitkäaikaisen turvotuksen, siis laskimo- ja imunestekierron häiriön aiheuttama , mihin ennaltaehkäisy ja hoito on tukisukat.

• Lipödeemaonsairaus
        Tautiaonmonenlaista kirjoitti:

Harvinainen sairaus.
        Turha nyt kaikkien syyttää paksujalkaisuudestaan sairautta!
        Kaikki vaan ei oo siroja ja nättejä. Ei voi mitään.

Kyse ei ole mistään ulkoisesta ongelmasta. Kyse on sairaudesta, joka myöhemmin voi saattaa naisen jopa pyörätuoliin. Itselläni on tällä hetkellä jo paljon liikkuvuusongelmia. Lääkärit myös Suomessa syyttävät naista, että hän syö väärin tai ei liiku, koska eivät tunne sairautta. En tiedä ketään toista, joka olisi liikkunut 5 tuntia päivittäin ja syönyt 600-800kcal kuihtuen vain ylävartalosta olemattomiin ja jalat on kuin betoniporsaat.

• sfdfs

Voihan paksut nilkat olla sairaus mutta yleensä vain ylipainoa. Nilkoista/jaloista ei erikseen saa rasvaa pois vaan se häviää ihan yleisesti pudottamalla painoa. Sekin on ihan loogista että kun on paljon ylipainoa, jalkalihakset kuten pohkeetkin kasvaa koska jaloissa tarvii voimaa sen painon liikuttamiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 482
      7140
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2548
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1844
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1055
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1054
    Aihe