mitä tienaa kuukaudessa?
teknisen alan
12
10972
Vastaukset
- että.
rahaa tuo tienaa eli selviä euroja.
Helpottiko tämä tieto? - Ins. vm. -98
Turun suunnalla palkka haitari on tätä luokkaa:
- Pienissä persreijissä hyvä jos 1500 €/ kk
- Keskikokoisissa ja isomissa 2000 - 4500 €/ kk - kekkuli
1600-3500
- Sunnittelija
Meni meinaan pennilleen (centilleen) ilmoittamasi haarukan keskelle.
- tttt
Sunnittelija kirjoitti:
Meni meinaan pennilleen (centilleen) ilmoittamasi haarukan keskelle.
että suunnittelijalla on noin huonot liksat. itse tienaan asentajana enemmän.
- on...kandee olla duunari..k...
tttt kirjoitti:
meitsi saa vaan 2200..ja olen suunnittelija teknisellä
- Sunnittelija
tttt kirjoitti:
Näinhän se on todellakin on..
Yksi kaverinikin on samalla paikkakunnalla kalusteasentajana ammattikoulupohjalta ja saa hänkin parempaa palkkaa mitä minä, mutta itse en tähän hommaan ole pelkän rahan vuoksi ryhtynytkään, vaan siksi, kun työaika on 37,5 tuntia viikossa, täysin liukuvat työajat, ei ylitöitä (ellei halua), eikä tämä istuskelu muutenkaan nyt niin raskasta ole vielä ollut..
Olin muuten itse ennen nykyistä hommaani koneenasentajana ja keskimäärin palkka taisi olla parempi mitä nyt - suunnittelijat
Sunnittelija kirjoitti:
Näinhän se on todellakin on..
Yksi kaverinikin on samalla paikkakunnalla kalusteasentajana ammattikoulupohjalta ja saa hänkin parempaa palkkaa mitä minä, mutta itse en tähän hommaan ole pelkän rahan vuoksi ryhtynytkään, vaan siksi, kun työaika on 37,5 tuntia viikossa, täysin liukuvat työajat, ei ylitöitä (ellei halua), eikä tämä istuskelu muutenkaan nyt niin raskasta ole vielä ollut..
Olin muuten itse ennen nykyistä hommaani koneenasentajana ja keskimäärin palkka taisi olla parempi mitä nyttienaavat keskimäärin varmaan 2500€
ja työaika kuluu 60% surffaten ja 30%paskaajauhaen. loppuaika joutuu tekee oikeita töitä. varmaan aika yleistä mitä olen kuullut muualta.
- tsto-inssi -99
Ko. suunnittelijat tienaa noin 1500 - 5000 € / kk.
Suurin osa noin 2200-3700 € / kk...- suunnittelijana
2280 euroo/kk joo ja hommii saa painaa hikihatussa
- Konsultti
suunnittelijana kirjoitti:
2280 euroo/kk joo ja hommii saa painaa hikihatussa
10 vuotta alalla olleena tienaan 2600e/kk...
- JouKi
Konsultti kirjoitti:
10 vuotta alalla olleena tienaan 2600e/kk...
15 vuotta alalla ja 2950e/kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295017Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova631890HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1111799- 1111670
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291604Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p223915- 71901
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.43843Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54803- 53782