teknisen alan

suunnittelijan palkka

mitä tienaa kuukaudessa?

12

10918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että.

      rahaa tuo tienaa eli selviä euroja.

      Helpottiko tämä tieto?

    • Ins. vm. -98

      Turun suunnalla palkka haitari on tätä luokkaa:
      - Pienissä persreijissä hyvä jos 1500 €/ kk
      - Keskikokoisissa ja isomissa 2000 - 4500 €/ kk

    • kekkuli

      1600-3500

      • Sunnittelija

        Meni meinaan pennilleen (centilleen) ilmoittamasi haarukan keskelle.


      • tttt
        Sunnittelija kirjoitti:

        Meni meinaan pennilleen (centilleen) ilmoittamasi haarukan keskelle.

        että suunnittelijalla on noin huonot liksat. itse tienaan asentajana enemmän.


      • on...kandee olla duunari..k...
        tttt kirjoitti:

        että suunnittelijalla on noin huonot liksat. itse tienaan asentajana enemmän.

        meitsi saa vaan 2200..ja olen suunnittelija teknisellä


      • Sunnittelija
        tttt kirjoitti:

        että suunnittelijalla on noin huonot liksat. itse tienaan asentajana enemmän.

        Näinhän se on todellakin on..

        Yksi kaverinikin on samalla paikkakunnalla kalusteasentajana ammattikoulupohjalta ja saa hänkin parempaa palkkaa mitä minä, mutta itse en tähän hommaan ole pelkän rahan vuoksi ryhtynytkään, vaan siksi, kun työaika on 37,5 tuntia viikossa, täysin liukuvat työajat, ei ylitöitä (ellei halua), eikä tämä istuskelu muutenkaan nyt niin raskasta ole vielä ollut..

        Olin muuten itse ennen nykyistä hommaani koneenasentajana ja keskimäärin palkka taisi olla parempi mitä nyt


      • suunnittelijat
        Sunnittelija kirjoitti:

        Näinhän se on todellakin on..

        Yksi kaverinikin on samalla paikkakunnalla kalusteasentajana ammattikoulupohjalta ja saa hänkin parempaa palkkaa mitä minä, mutta itse en tähän hommaan ole pelkän rahan vuoksi ryhtynytkään, vaan siksi, kun työaika on 37,5 tuntia viikossa, täysin liukuvat työajat, ei ylitöitä (ellei halua), eikä tämä istuskelu muutenkaan nyt niin raskasta ole vielä ollut..

        Olin muuten itse ennen nykyistä hommaani koneenasentajana ja keskimäärin palkka taisi olla parempi mitä nyt

        tienaavat keskimäärin varmaan 2500€
        ja työaika kuluu 60% surffaten ja 30%paskaajauhaen. loppuaika joutuu tekee oikeita töitä. varmaan aika yleistä mitä olen kuullut muualta.


    • tsto-inssi -99

      Ko. suunnittelijat tienaa noin 1500 - 5000 € / kk.

      Suurin osa noin 2200-3700 € / kk...

      • suunnittelijana

        2280 euroo/kk joo ja hommii saa painaa hikihatussa


      • Konsultti
        suunnittelijana kirjoitti:

        2280 euroo/kk joo ja hommii saa painaa hikihatussa

        10 vuotta alalla olleena tienaan 2600e/kk...


      • JouKi
        Konsultti kirjoitti:

        10 vuotta alalla olleena tienaan 2600e/kk...

        15 vuotta alalla ja 2950e/kk.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe