Rahat eivät riitä nutriletin ostamiseen... Joten onko ohjeita kotitekoiseen nutrilettiin?
Olisin todella kiitollinen jos vain joku voisi kirjoittaa sen tänne.
Kiitos.
Kotitekoinen nutrilett.....OHJE?
13
1979
Vastaukset
- omista
"kemia-alan" tehdasta kaikki tykötarpeineen mitä Nutrilettiin tarvitaan, niin et pysty ko. tuotetta jäljittelemään. Tuotteessa on kaikki tarvittavat vitamiinit, proteiinit yms., mitä tarvitaan ko. tuotteeseen, jotta painonpudotus on turvallista ilman vaaroja. Itse on laihtunut ko. tuotteilla 10 kg 6 vk:ssa, joten kannattaisi varmaan vaan maksaa.
- Apteekista
Helppoa apteekkituotteilla!
Pääsin samaan tulokseen itse suunnitellulla VLCD:llä.
- perusruokaa
itse en ostele noita kalliita laihdutustuoteita ollenkaan. tietty ne vois olla helppo keino, jos on rahaa ja laiskottaa.
Mutta, ihan sama tulos, jos ostat vaikka apteekista purkin monivitamiineja ja syöt normaalia perusruokaa. Näin itse ainakin teen, jujuhan on vain siinä, että noissa patukoissa on kaikki tarvittavat vitamiinit jos ei syö monipuolisesti.- niissä
tuotteissa on sen takia kaikki vitamiinit yms., että elimistö saa vähäkalorisen dieetin aikana kaiken tarvitsemansa. Kun ei syö muuta kuin niitä pussisydeemejä = ei tavallista ruokaa (kasviksia, vihanneksia, lihaa, maitotuotteita), niin elimistö saa muuten rakennusaineitaan kuin niin, että ne on sisällytetty niihin pusseihin.
Itse olen pudottanut nyt 10 kg niillä pusseilla 6 vk:ssa ja hyvin toimii. Eikä laiskotuta yhtään. Joka toinen pv 10 000 askeleen kävelylenkki ja jtp salilla tai jumpassa.
VLCD-kuuri on tarkoitettu avuksi painonpudotukseen ei pitkäaikaiseen käyttöön. Itse sain avun ja nyt helpompi ruveta laihduttamaan niin, että syö tavallista ruokaa, mutta hiukkas terveellisemmin. - VLCD-kuuri
niissä kirjoitti:
tuotteissa on sen takia kaikki vitamiinit yms., että elimistö saa vähäkalorisen dieetin aikana kaiken tarvitsemansa. Kun ei syö muuta kuin niitä pussisydeemejä = ei tavallista ruokaa (kasviksia, vihanneksia, lihaa, maitotuotteita), niin elimistö saa muuten rakennusaineitaan kuin niin, että ne on sisällytetty niihin pusseihin.
Itse olen pudottanut nyt 10 kg niillä pusseilla 6 vk:ssa ja hyvin toimii. Eikä laiskotuta yhtään. Joka toinen pv 10 000 askeleen kävelylenkki ja jtp salilla tai jumpassa.
VLCD-kuuri on tarkoitettu avuksi painonpudotukseen ei pitkäaikaiseen käyttöön. Itse sain avun ja nyt helpompi ruveta laihduttamaan niin, että syö tavallista ruokaa, mutta hiukkas terveellisemmin.Etkös huomannut mitä kysyttiin.
Miten kotokonstein saa varmistettua saman kuin valmiissa paketeissa?
Eli miten tehdään kotikonstein VLCD-kuuri? - Niukkis
Minulla on Omega3 joka sisältää rasvaliukoiset vitamiinit ja toisena vesiliukoiset vitamiinit ja hivenaineet.
Normaaliannostus ei vaan riitä päivittäisen tarpeen tyydyttämiseen. Olen tyytynyt vesiliukoisissa kaksinkertaiseen annostukseen joka riittänee ainakin lyhytaikaiseen käyttöön.
Rasvaliukoisia olen ottanut noin puolitoistakertaisen annoksen. Mitään ongelmia kahden viikon omatekoisella VLCD:llä ei ole ilmennyt. Lisättyä annosta olen käyttänyt jatkossakin runsaamman syömisen ohella.
VLCD-kaloreilla on todella vaikeaa saada riittävää päivittäistä vitamiini ja hivenainetarvetta tyydytetyksi, vaikka söisi kuinka monipuolisesti. - älykääpiöiden maasta
niissä kirjoitti:
VLCD-kuuri on tarkoitettu avuksi painonpudotukseen ei pitkäaikaiseen käyttöön. Itse sain avun ja nyt helpompi ruveta laihduttamaan niin, että syö tavallista ruokaa, mutta hiukkas terveellisemmin.Lukihäiriöön helpotusta? Tuossahan vastattiin että jos ei ole rahaa niihin nutriletteihin, niin samaan tulokseen (=laihtuu) jos syö perusruokaa vain pienet annokset ja hoitaa vitamiinit tabuista.
Kannattaa opetella lukemaan mitä kysyttiin.
- esiimerkiksi
Tee isokokoinen pizza, jossa pohjaan jauhoista puolet ohraa, neljännes vehnänalkioita ja neljännes hiivaleipäjauhoja. Kaksi munaa taikinaan ja purkillinen rahkaa.
Päälle rutosti tomaattia ja paprikaa, kantarelleja, oliiveja ja kevyttä juustoa. Juomaksi vettä ja kirnupiimää.- nutrilettia vai ei
Milloinkas pizzasta on tullut vähäkalorista?
- sitä tekee
nutrilettia vai ei kirjoitti:
Milloinkas pizzasta on tullut vähäkalorista?
itse. Kaupan pizzan pohja on pelkkää ydinvehnäjauhoa, suolaa ja vettä. Mutta pizzan tekeminen on älyttömän helppoa. Yksi vielä nopeampi keino on käyttää valmista leipää. Silloinkin kannattaa valita täysjyväinen ruisleipä. Päällysteistä kaikki riippuu. 5% juusto raastettuna sulaa pinnalle aivan hyvin, olen tehnyt monta kertaa.
- ohhih
sitä tekee kirjoitti:
itse. Kaupan pizzan pohja on pelkkää ydinvehnäjauhoa, suolaa ja vettä. Mutta pizzan tekeminen on älyttömän helppoa. Yksi vielä nopeampi keino on käyttää valmista leipää. Silloinkin kannattaa valita täysjyväinen ruisleipä. Päällysteistä kaikki riippuu. 5% juusto raastettuna sulaa pinnalle aivan hyvin, olen tehnyt monta kertaa.
No jo on jumaliste ihmisillä pizzan himo kun pitää keinolla millä hyvänsä mokomaa lättänää mässyttää aivan kun ei maailmassa muuta RUOKAA olisi.
- neurootikko
ohhih kirjoitti:
No jo on jumaliste ihmisillä pizzan himo kun pitää keinolla millä hyvänsä mokomaa lättänää mässyttää aivan kun ei maailmassa muuta RUOKAA olisi.
No jo on jumaliste ihmisillä paskanjauhannan himo, kun pitää keinolla millä hyvänsä paskaa jauhaa, aivan kun ei maailmassa riittävästi paskanjauhantaa jo olisi muutenkin.
- Niiskuneitiii =)
150g voita
2 dl vhnäjauhoja
1 dl sokeria
1 dl kermaa
1 dl pähkinää
ja ruskista paistinpannullas. Jaa annos 7 päivälle viikossa, eläkä syö muuta. Näin ollen saat läskinä mässäillä mahdollisimman epäterveellisesti ja korvata lämpimän terveellisen aterian pikaruoalla -yllätys yllätys! Etkä liho jos et syö muuta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676