eli oon ostamas jotain uutta moppea ja ajattelin virittää sitä esim vaikka johonki 80km/h nii sittekku poliisit huristaa paikalle nii olisko mitää rajoitinta että nappulaa painamalla kulkis sitte sen 45km/h
mopoon nopeudenrajoitin
101
42441
Vastaukset
- Joo on
Onhan noita olemassa. Kun laitat rajoittimen päälle, pätkii ja röpöttää moposi tavalla, josta poliisi testatessaan huomaa heti että mopossasi on rajoitin. Sitten joko laitat rajoittimen pois päältä, tai itket ja laitat. Parhaassa tapauksessa lähtee mopedisi poliislaitokselle purettavaksi ja tutkittavaksi.
- eli luultavasti
pääset halvemmalla kun et laita rajotinta....poliisi ku huomaa sen ni voipi olla et antaa vähän lisää sakkoa....
- jumuli
eli luultavasti kirjoitti:
pääset halvemmalla kun et laita rajotinta....poliisi ku huomaa sen ni voipi olla et antaa vähän lisää sakkoa....
kiitos vastanneille!
- ............
jumuli kirjoitti:
kiitos vastanneille!
Vitut sitä poliisit huomaa. Älä usko noit.
- ...kokeilla
............ kirjoitti:
Saahan sitä kokeilla, mutta omalla vastuulla. Jos poliisi on tyhmä, sokea ja kuuro, niin sitten ei huomaa rajoitinta. Näiden teiniangstia pursuvien mopopoikien mukaan asian on näin, mutta kokemuksesta voin väittää aivan muuta.
- Jokuc
...kokeilla kirjoitti:
Saahan sitä kokeilla, mutta omalla vastuulla. Jos poliisi on tyhmä, sokea ja kuuro, niin sitten ei huomaa rajoitinta. Näiden teiniangstia pursuvien mopopoikien mukaan asian on näin, mutta kokemuksesta voin väittää aivan muuta.
Mistä niitä nopeudenrajottimia saa ostettua?
- Nimetön
...kokeilla kirjoitti:
Hei.
Minulla on aivan uusi aprilia sx 50 ja haluaisen että se lähtisi kovempaa. Miten saan sen menemään kovempaa? Ja mita tapahtuu jos otan rajottimen pois lähteekö se kovempaa? - rajoitin asd asd asd
ensinnäkin sitä rajotinta voi itte säätää vaikka niin että se mopo kulkee sen 50 km/h kun rajotin on päällä ihan ilma mitää röpötyksiä ynm ja poliisi sedillä ei oo mitään asiaa viedä sitä mopoo mihinkää ne ei saa tutkia taskuja (Y) asutaan kato suomessa. asia on tosin eri jos vetää tutkaan sen 90 km/h :D
- voi vit*n pätijä.
rajoitin asd asd asd kirjoitti:
ensinnäkin sitä rajotinta voi itte säätää vaikka niin että se mopo kulkee sen 50 km/h kun rajotin on päällä ihan ilma mitää röpötyksiä ynm ja poliisi sedillä ei oo mitään asiaa viedä sitä mopoo mihinkää ne ei saa tutkia taskuja (Y) asutaan kato suomessa. asia on tosin eri jos vetää tutkaan sen 90 km/h :D
Nooh miten helvetissä on mitään apua tutkasta jos meet tutkaa PÄIN! tutka varmaan kääntyy ja ottaa kilvestä kuvan joka on TAKANA -.-'
- sähän se täs pädet
voi vit*n pätijä. kirjoitti:
Nooh miten helvetissä on mitään apua tutkasta jos meet tutkaa PÄIN! tutka varmaan kääntyy ja ottaa kilvestä kuvan joka on TAKANA -.-'
Tiedätkö mikä on tutka?
- juu-u
............ kirjoitti:
Suurin osa poliiseista kyllä huomaa nuo niksunaksu rajoittimet.Hyvällä tuurilla ei
- Anonyymi
nappirajoitin on sallittu! sitä vartenhan mopo voidaan säätää lailliseen nopeuteen
- derbi-kuski
Onhan niitä, kuten pakoaukonsäädin, jos niistä jotain ymmärtää. On olemassa myös ns. elektronisia kierrostenrajoittimia, mutta jos Derbin ostat ei kannata pahemmin koskea mihinkään elektroniseen.
- ...va niin
Ai se on pakoaukonsäätimen tarkoitus esim. crossipyörässä: kun poliisi tulee radalle, painaa vain nappulaa, niin ei kulje liian kovaa. Minulla on ollut aivan väärä käsitys pakoaukonsäätimen tarkoituksesta 2-tahtimoottorissa. Onneksi Derbi-kuski tiesi paremmin.
- Reima
...va niin kirjoitti:
Ai se on pakoaukonsäätimen tarkoitus esim. crossipyörässä: kun poliisi tulee radalle, painaa vain nappulaa, niin ei kulje liian kovaa. Minulla on ollut aivan väärä käsitys pakoaukonsäätimen tarkoituksesta 2-tahtimoottorissa. Onneksi Derbi-kuski tiesi paremmin.
Mul on aina taskus sellanen kaukosäädin etku painan sitä vähän niin mun kaasarin sisäl on sellanen juttu et se neulan reikä jos pensa menee nii pienenee puolel..sit se menee ihan hiljaa..sit jos toista nappii painan nii mul on tukittu hukkaputki mut jos painan toista nappii nii se sen tukkiva levy siirtyy kans sivuun... voin neuvoo sua tekee noi jutut...
- suzupv
Reima kirjoitti:
Mul on aina taskus sellanen kaukosäädin etku painan sitä vähän niin mun kaasarin sisäl on sellanen juttu et se neulan reikä jos pensa menee nii pienenee puolel..sit se menee ihan hiljaa..sit jos toista nappii painan nii mul on tukittu hukkaputki mut jos painan toista nappii nii se sen tukkiva levy siirtyy kans sivuun... voin neuvoo sua tekee noi jutut...
Miten tuommosen muka voi tehdä???
Mailaa jotain: [email protected] - Jesse..
Reima kirjoitti:
Moro! Katoin et olit kirjottanu et sulla on tollanen rajotin mopossa. Ni miten sellasseen voi tehä ja pystyykö sen laittaa Pv:seen? En tarvis tollast hukkaputki juttuu mut haluisin tollasseen et se säätää sitä neulan reikää ku painaa napista kaukosäätimessä.
- Jezze..
Jesse.. kirjoitti:
Moro! Katoin et olit kirjottanu et sulla on tollanen rajotin mopossa. Ni miten sellasseen voi tehä ja pystyykö sen laittaa Pv:seen? En tarvis tollast hukkaputki juttuu mut haluisin tollasseen et se säätää sitä neulan reikää ku painaa napista kaukosäätimessä.
laita sähköpostiin [email protected]
- masa'
Reima kirjoitti:
laita mailia [email protected] tai meseen
[email protected] - Tomiz
masa' kirjoitti:
laita mailia [email protected] tai meseen
[email protected]Laita tähän [email protected]
- t0mpi
Reima kirjoitti:
Mulle kans [email protected]
- mjoo
Reima kirjoitti:
Voitko neuvoa mullekki, tää tulee vähän myöhässä :D :D
[email protected] - mopoilija12
Reima kirjoitti:
mulle kans? olisi mukava jos pistäisit ohjeita
sähköposti on [email protected] - pahkal
Reima kirjoitti:
pistäisikkö mullekki ohjeet ton neulan säätämisestä?
sähköposti on [email protected] - osaa
Reima kirjoitti:
Lähetä:[email protected]
- juhny
Reima kirjoitti:
Juu anteeksi tulee vähän myöhässä tämä viesti, mut pystytkö viel neuvomaan mulle miten nuo rajoittimet rakennetaan?? [email protected]
- Maklin
Reima kirjoitti:
hei! voisitko pistää mullekkin tollasesta informointia ;) mese on [email protected]
- Nisse
Reima kirjoitti:
Voitko laittaa mulle kans ne ohjeet. Löysin tän jutun vasta nyt.
Jos voit lähettää postia. osoite on [email protected]
Suur kiitos jo etukäteen! - riejumies94
Maklin kirjoitti:
hei! voisitko pistää mullekkin tollasesta informointia ;) mese on [email protected]
jos sait ohjeet niin voisikko pistää mullekkin??
- rupu
Reima kirjoitti:
voiko tollasia ostaa jostain ,koska se o varma että jos ite teen ni ei onnaa =D.
- JEesseeeeee
osaa kirjoitti:
Lähetä:[email protected]
Nii vähä myöhässä itekkin nii jos joku on saanut ohjeet tosta neulan rajottamisesta nii voiko pistää ohjeita ? [email protected]
- v.holopainen
Reima kirjoitti:
Voisitko laitta informaatiota meilaa [email protected]
- j-uqees
Reima kirjoitti:
annas tulla tänne kans sitä ohjetta :D [email protected] vähän myöhässä tulee, toivoisin että vastaisit kumminkin mahd. pian :D
- Julbuhulbu
Reima kirjoitti:
Mullekki vois laittaa osoitteeseen [email protected]
- .
Reima kirjoitti:
Luuletteko oikeeesti?!? Jotain rajaa......
- nii se on huomattu
niimpä
- pus pus pus
Jesse.. kirjoitti:
Tuu Turkuu ni homoillaa
- robin4
Reima kirjoitti:
Jaksaisitko viel laittaa tähän,? kiitos.
- [email protected] - Soliferr
Reima kirjoitti:
Noin 12 vuotta myöhäs mut laitaha mailia jos muistat vielä ees miten tuo rajoitin tehdään [email protected]
- Atteliini
Reima kirjoitti:
Laittasiks mulkekki vaik vähä myöhäs löysin :D [email protected]
- Anonyymi
Reima kirjoitti:
Neuvoppa mullekki näin 14 vuotta myöhässä
[email protected]
- kiitosvastaus
Mitä eroa on kierrostenrajoittimella ja rajoittimella. Kumpiakin löytyy esim mc scatteriststa. Mutta siis kumpi on parempi mopo käyttöö ja miten rajoittaa ja kumman huomaa helpommin? :D
- nipsulaterve
Kierrosrajoitin katkoo sytytystä, jotta kierrokset pysyy halutulla tasolla. (huomaa helpommin kun pätkii niin pirusti ku kääntää kaasun pohjaan)
Rajoitin rajoittaa menoa jollain muulla tavalla. (ei huomaa. luulee poliisi vakioksi) - nipsulaterve
nipsulaterve kirjoitti:
Kierrosrajoitin katkoo sytytystä, jotta kierrokset pysyy halutulla tasolla. (huomaa helpommin kun pätkii niin pirusti ku kääntää kaasun pohjaan)
Rajoitin rajoittaa menoa jollain muulla tavalla. (ei huomaa. luulee poliisi vakioksi)Katoin ne rajoittimet. Ne on samat paskat eri säätö ominaisuuksilla. Molemmat rajoittavat CDI:tä, eli sytytystä. Mä ostin tollasen halvemmalla www.moposoppi.fi Itellä on skootteri nii rajotinta ei huomaa ku ei tarvii nostaa kierroksii että vois vaihtaa vaihteen. Vaihdemopoissa se on ongelmallisenpaa.
- treeey
nipsulaterve kirjoitti:
Rajoitin rajoittaa menoa jollain muulla tavalla. (ei huomaa. luulee poliisi vakioksi)ei normaali konkkarajoitin "pätki" sytystystä vaan viivästyttää sitä. ei röpötä.
- Random boyy
treeey kirjoitti:
ei normaali konkkarajoitin "pätki" sytystystä vaan viivästyttää sitä. ei röpötä.
No mitä jos on ''mopossa'' 110cc kone ja menis vaiks sen 70 niin minkälainen rajoitin sellaseen?
- poliiiiiisi.........
Random boyy kirjoitti:
No mitä jos on ''mopossa'' 110cc kone ja menis vaiks sen 70 niin minkälainen rajoitin sellaseen?
itel oli vakio pv paitsi siin oli tehoputki... en tosin tiä miks vitussa... poliisit pysäyttti. sanoivat et taitaa olla vähä viritetty. mä sanoin et ei. Sit ne kierrätti ja kokeili ajaa sil. saivat tutkaan 47km/h. kysyivät et missäs se rajoitin on???? sanoin et ei oo rajotinta. sit ne rupes tutkiin mopoa. poliisi katto penkin alle. Olin laittanu sinne tämmösen: http://sparewheel.net/p/p_info/i/1253
Se sano et mikäs toi on, onko rajotin? sanoin että ei ku se o jännitteensäädin. Sit se hölmistyneenä sanoi et jaaa.
- pillunkarva85
ei ne poliisit sitä huomaa
- jak95
laitakko mullekki to rajottime ohjeet, [email protected]
- ei jeesus
vittu täälä on tyhmää porukkaa, saa oikein nauraa teille! Vai on oikein kaukosäädin mistä saa säädettyä suuttimen kokoa XD Sit kaikki muna huurussa pyytää lähettämään sähköpostiin ohjeita, eivittu mä vaan sanon..
- pjonjoå
ja sä luulet että ne oikeesti sen luulee saavansa? taitaa olla läppää koko paska
- suikkamies
Kertokaapas joku miten sais pevettiin helpolla rajottiminen! Mulla on nyt kiini 60cc läppis 16mm lortto luhoaan teho putki ja powe filter huilii gps mukaan 61km/h. en muista välejä mutta kiskoo keulia niin pirusti 1 ja 2 vaihteella niin olisi kiva saaha joku pieni rajoitin siihen kylkee on/off katkasijalla.....
- gsdgsddfvb
Kyllä ne sen huomaa heti et sul on isompi pytty..
- pvpvpvpvppvpvpvpv
gsdgsddfvb kirjoitti:
Kyllä ne sen huomaa heti et sul on isompi pytty..
vitut pv:stä huomaa. kaikki pv pytyt ulkoo päin samanlaisia
- gilerakuski
tietääkö joku miten sais gilera rcr 2010 rajoittimet pois? alkaa ärsyttää kun kaasu on puolessa välissä ja mopo menee jo huippuja
- nikekrmere
tyhmiä ootte :DDD tollasia rajottimia oo olemassakkaa. ja tosta gilerasta nii ku vakioputki on niin alavääntönen niin ei oo väliä ajatko pinta vai täyskaasulla ku kulkee saman verran suurinpiirtei
- gilerakuski
kuinkahan tohon gileraan sais lisää vääntöä
- jonne 12314
mitä jos imisitte paskaa ja vedätte suoraan kyttiä turpaan
- dkdwe0d23423
viritetään ja sit pelätään poliiseja ei sulle voi kuin nauraa....
- käbibi
Hajosin jonnen kommentille :D . ja eimitään rajoottimia, karkuun ajetaan!
- jefiosk
Tarpeeks viritetty nii kyllä karkuu pääsee.. t: Derbi xtreme 10 80cc 26 dellorto SCR Corse HM Pipercrossi 14/51 välit= GPS: 130kmh..
- Trollercoaster
Onks sulla joku säädöissä pielessä kun kyllä noilla jo 140km/h pitäis yltää aika kevyesti?
- trololololololololol
mulle kans meilii sori et tuli pari vuotta myöhäs
- VOIVITUNNOLOJONNE
voi saat*nan urpo voi VITT* PERK*LE ETTÄ RAIVOSTUTTAA.
- 122121
D:D:D..
- pehmeet
pehmeetä porukkaa jos haluutte virittää ostakaa kevari kortti ja virittäkää se mopo siihen 85km/h.
ku eihän se mopokortti mee ku vuoden ja saat jo kevari kortin. ni kyl varmaa aikalai jokainen pystyy kestää sen vuoden ajaa sen alle 65km/h ( 45km/h laki mut jotkut vakiot 55km/h ja enemmänkin) - derbi giannelli 50cc
itel on virii 70cc airsal 21mm kaasari 13-50 välit giannellin tehari läpät derbissä ja rajoitin toimii ilman pätkimistä koska rajottaa ennen tehopiikkiä. Eli mulla on 2 rajotinta toinen rajottaa 60 ja toinen 45 ja napit on piilotettu tuulettimen suojakumin alle eli jos kytät näkee et ajat esim 55 tai 60 nii sit se nappi alas mikä rajottaa 60 ja toisesta rajottaa 45 jos on esim ratsia ja ku o kyselly väleist ja 21mm kassust nii sanoin vaa et ostin tälläsenä et en tiiä mitä o tehty et teharis pitäis olla joku jutska mikä hidastaa nopeutta :)
- Amis876875
Luuletko oikeesti että poliisit uskoo jos sanot et teharis on joku jutska mikä hidastaa. Ja vaikka olisiki saisit silti sakot koska tehoputki on laiton...
- hyivittuhetero
Ite asiassa ei ole. Esim technigas e-nox on e-hyväksytty putki koska putkea on "kuristettu" alkukääyrässä olevalla katalysaattorilla joka lähtee pihdeillä irti :D sama juttu myös Bidalot MXR putkessa
- derbi giannelli 50cc
nii mut ei tuu veroja kortti ei lähe ja sun muuta
- Jonnetottakaamallia
Mul on Beta rr track ja mä porasin sylinterii reikii ja laitoin siihe corollan putken ja turboahtimen ja sit laitoin tankkii es johon on jauhettu vaahteranlehtii nii menee 170 ja jää tt kotarit sun muut
- kijzd<fsiuadfsi
joo äxdee maalaa mäntä punaseks ja sit dell orton kaasukansutin ja es kaikukoppa ni menee sen 327kmh poliisin tutkan mukaan siis joo mähä hakkasin ser polisiiisi joka pysäytti mut ja kössi sen tutkan äxdeeäxdeee yolooooo ps. muista liekki tarraT TEHARIN KYLKEENE PARANTAA HYRRÄVOIMII KAARRE AJOS
- dadwa
olen ostamassa betaa alkukesästä ja sisäänajon jälkeen aikoisin virittää maksimissaan 75 kilsaan asti.
Jos kurit ottaa pois kulkeeko mopo (kuten täällä puhutaan) 80 ???
toiseksi useilla sivuilla on "valitettu" kurittoman betan liian kovasta äänestä. Itselleni ihannemopo olisi nooin 70 kulkeva hyvin kiihtyvä mopo, josta ei lähtisi sellasia ääniä että jokainen poliisi täälä kaupunkiseuduilla on sakottamassa...
Jos minulle kurien pois ottamisen jälkeen ilmenee tarve saada mopo takaisin vakioksi onnistuuko se?
Jos haluaisin betan kulkevan n 65 onnistuisiko se tavalla, jossa minun ei tarvitsisi hankkia välineitä, (suutinta)
anteeksi vain kun en näistä viritysasioista tiedä, mutta opittuaan tuskin tarvitsee enää turvautua näille keskustelupalstoille
kiitos avusta!- julle3
itelläni on beta jossa oli vakiosuutin kiinni (80 muistaakseni) ja otin kurit pois niin ei jaksanut antaa konelle tarpeeksi bensaa joten rupesi tökkimään eli pelkäämpä että ainakin suutin pitää vaihtaa.. mutta kulkee päälle 80 km/h jos otat kurit pois. Eli jos et halua kulkevan yli 70 niin kannattaa porata kureja jonkun verran niin ei tarvitse suutinta vaihtaa.
- Help.
Joo eli Betasta saa otettua kurin putkesta pois ja sen saa tarvittaessa laitettua takaisin paikoilleen. Mutta tuossa betassa taitaa olla CDI Boxissa rajoitin? en ole ihan varma, mutta se saattaa rajoittaa kierroksia. Jos haluat 70 kulkemaan niin kurittomalla putkella , rattaitten välityksillä, suuttimen vaihdolla onnistuu.
- derbi69
Jos ootte kaikki tosissaan nuin tyhmiä ettekä tiiä mopoista paskan veraa, teijän on sama ajaa pyörällä. Jättäkää virittämiset ja mopolla ajot niille jotka osaa
- derbi69 oot tyhmä
derbi69 et sinäkään mitään ois oppinu jos kukaan ei olisi sinulle opettanut olet ääliö.
- Näin teet rajoittime
http://www.motot.net/wiki/Kierrosrajoittimet_ja_niiden_rakentaminen#Tekeminen
- Koskakohan näin?
Suomessahan ei ole mopoilla LAINKAAN tehorajaa
Koskakohan tulee markkinoille mopo, jossa olisi tehoputket, isot kaasuttimet yms yms. eli tehoa vaikkapa 6 kilowattia, mutta sähköinen rajoitin joka lyö tehot poikki nopeuden nosutessa 45km/h, näin ollen mopo kiihtyisi todella rivakasti ja kulkisi sujuvasti myös kaksi päällä, myös ylämäet, mutta ei menisi ylinopeutta
Aika tyhjää rajoittaa "turhaan" välityksiä, ilmanottoa, pakoptukea yms. koska ne vie myös sitä tehoa pois, ja lisää kulutusta - Joku ....
http://www.moposport.fi/fi/rajoitin-on-off-kytkimella-16-as.-saato/319-804/dp?closeGroup=3199#.UbWyEvm1lrr
Siinä on yks löysin ton jostain mut ei oo sit mun vastuulla jos menee joku paskaks ja ku poliisi tulee nii ton saa sit laitettuu päälle - TÖRBI MIES
mää pistin mun terbii kisabenssaaa ja kisailmat renkaisiin. menee niillä 120... mutt eisiin pistin uuvet venttiilin hatut:) ja kolome pyttyä lisää nii rupeshan se kulkemaan sen 150:) vääntää ni vitusti ! ja viel on holsetin turbo ;) kylä keulii töötist.. paukkulaakerit on uuvet nii paukkuuu ja kampikammi kammion kattovalo on vihree ;););)
- Jonnejäbä
rajoitin on nössöille, mielummin pistät tappokatkasijan piiloo vaikka tangon pehmusteesee tai jonnekki ja ku fobat pysäyttää ni pistät tappokatkasijan päälle ja sanot et kuulu vaa hirvee rohina ja joku pieni kolaus ku sammutit :DD itellä tollee ja siis on enox välejä isommiks ja suutinta huiput sen 90km/h
- ehe
no nyt on taktiikat kunnos
- gileralla_ajelen
tietääkö täällä kukaan miten sen pätkimisen saisi pois ettei olisi niin selvä?
- Jutustelija1
No jos joku tekijä mies laittaa sinne sellaiset säädöt että ohjelmoinnit muuttavat säädöt ynnä muut tehojen mukaan. Sitten moposi on ikään kuin kaksi eri laitetta yhtä aikaa - Ja sinä valitset kumpi niistä se on sinun allasi. Ratsiassa sitten sujautat kuri lukemat huomaamatta käyttöön ja kukaan ei huomaa mitään.
- Jutustelija1
Jutustelija1 kirjoitti:
No jos joku tekijä mies laittaa sinne sellaiset säädöt että ohjelmoinnit muuttavat säädöt ynnä muut tehojen mukaan. Sitten moposi on ikään kuin kaksi eri laitetta yhtä aikaa - Ja sinä valitset kumpi niistä se on sinun allasi. Ratsiassa sitten sujautat kuri lukemat huomaamatta käyttöön ja kukaan ei huomaa mitään.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- Homoeokekekeeowwpwp
Kandee laittaa kurillinen vakioputki ja tehoänkkä ja es tölkki änkän pälle nii kulkee ainaki 420 blaze it
- Jutustelija1
Red Bull Annab Tiivad!
- 2018jjj
Moro 2007 veijarit
- Jutustelija1
Moro 2018!
- Passatukko
Nappirajotin on turha minun mopossa se oli tangon pehmusteen sisällä ja poliisit käynisti mopon ja vahän huudatti sitä ajoi 40m tuli takas ja sanoi että näytäppä missä se rajotin on.koska sen kuulee ja nääkee kun kieroksia tarkkailee siinä ei ole mitään järkeä kerroin missä se oli ja olin muutenkin asiallinen niin poliisit ajoi 67 koska ne ei raiskaa mopoja piikillä niin sovittiin että ensi keralla mopo menee tasan 45 siinä on isompi peli ja uusi taka kumi
- ehe
Ittelläni on tollane 2012 beta joka kulkee sen 70kmh ja pitäis saada nappi rajoitin mutta ku en tiiä saaks siihe... en ymmärrä noista sähköjutuista yhtää mitää
- Anonyymi
millasta ääntä tämä pitäis kun vähentää sytytysennakkoa että huomaako poliisi sedöt heti?? https://www.moposport.fi/rajoitin-on-off-kytkimella-16-as-saato
- Anonyymi
Se riippuu ihan siitä osaatko säätää sen hyvin säädät nopeutta johonkin ~50km/h ja sitte kierrokset jonnekkin 9000 paikkeille niin pitäs ihan hyvä tulla. Uusissa derbeissä se vakio CDI-boksi rajottaa siinä 8400 kierroksen kohalla. Riippuu tietenni sun moposta jos se on joku vanhempi nii kierrokset kannattaa laittaa aika ylös.
- Anonyymi
Mul o skoba ja siin o 70cc ja vaikka mitä muuta ja siin ku ajat kaasu pohjas nii se pätkii ja röpöttää kovis vauheis niin voiha poliisi luulla et mulla o rajotin vaik ei oo
- Anonyymi
Oisaisko joku sanoo Miks mopo alkaa saavuttamaan ihan vitusti kun ajaa vähä matkaa nappirajoitin päällä
Vaikka ei ole liian vahvat seokset tankissa.Se käy silloin liian rikkaalla koska olet säätänyt suuttimen koon tehokkaamman version mukaan niin kuin pitääkin.
- Anonyymi
Nappirajotin päällä ei pitkää matkaa kuulu ajaakkaan. Sekottaa senverran sytkää että alkaa hohtamaan punasena aika nopeasti. Savu voi tulla palavasta karstasta.
- Anonyymi
Miten siis toi nappirajoitin asennetaa ja mihin se kannattas piilottaa?
- Anonyymi
Voiko nappirajottimen avulla laittaa mopon vakioksi vai tekeekö pahaa moottorille? Ja onko se laillista jos se nappi on sellases paikas mihin ei pääse käsiksi ilman penkin avausta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366