Kun tässä elämänsä aikana on kiertänyt jos jonkinlaista oppilaitosta, työpaikkaa ja yhteisöä, niin ei voi olla havainnoimatta, että AINA löytyy nainen, jonka täytyy pitää itsestään enemmän elämää kuin rahkeet sallii.
Esimerkiksi oppilaitoksissa tyypillisiä esimerkkejä ovat nämä oppilaskuntien naispuoliset selostajat, joilla tuntuu olevan enemmän "asiaa" kuin mitä puhe-elimet ehtivät suoltaa. Jokapaikassa ollaan suunapäänä ja yleensä vielä tietämättä, että miksi mutta mukana pitää vaan olla. Kaikenlisäksi ollaan ohjaamassa ja kontrolloimassa omine sääntöineen, vaikka tapahtumien kulusta ei olisi mitään tietoa. Jos sitten yrität rauhoitella vähän sitä kohkaamista, niin nenille tulee. Mistään ei kuulemma muut ymmärrä mitään.
Tämä päämäärättömältä haiskahtava kohkaaminen jatkuu työelämässä. Näillä naisilla on omasta mielestään langat käsissä ja heidän sanansa on laki ja pätee. Muiden ajatukset liiskataan typerinä ja käsittämätttöminä mutta omaa ideaa ajetaan mielipuolisesti vaikka siinä ei olisi puhtaan järjen käytön mukaan mitään mieltä. Tällaiset naiset ovat omasta mielestään avainhenkilöitä kaikkialla, vaikka todellisuudessa niille nauretaan selän takana.
En uskalla edes ajatella, millaisia päsmertäjiä he ovat kotonaan ja onneksi minun ei tarvitse sitä tietääkään :)
Oletteko yhtään samaa mieltä kanssani, vai tulikohan taas kuviteltua kaikki? :) Tunnistatteko ihmistyypin, kysyy Päivän Tarkkailija..?
Päsmäröinti ja esiintyminen
5
1142
Vastaukset
- Sunrise
Löytyy myös miehistä. Moni pomo ja uraohjus onpi tällainen.
- Kyllästyttää...
laittaa joka maanantai naisvihaa pursuavan viestin, taasko sait viikonloppuna pakit joltain..
Mene hoitoon pakkomielteinesi, olet äärimmäisen lapsellinen ja aikalailla tyhmäkin :)- Päivän tarkkailija
Ollaanpas realisteja nyt :)
- muu nakas
Päivän tarkkailija kirjoitti:
Ollaanpas realisteja nyt :)
Kannattaa vaihtaa nimimerkki,saat asiallisia vastauksia.Nimittäin tuossahan oli ihan asiaa,tuollasta se vaan on ja toiset tyrmätään.Jotenkin ne tuollaset tyypit, siis naiset, saa kaiken tuen taakseen ja vuoden parin päästä maksetaan siitä huonosta johtamiskyvystä.Naiset ihan sokeena palvoo tuollasia päällepäsmäri naisia jos ei, sua aletaan kiusata porukalla.
- höpö...
kyllä sinne oppilaskuntiin ja muihinkin mahtuu todella päteviäkin ihmisiä. Toisaalta jos kukaan niitä asioita ei hoida jää ne aina roikkumaan.. Pääasia on ettei ihmiset aja vain omia asioitaan on kyse luottamus miehestä työpaikalla tai mistä tahansa muusta..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187