Päivystän huuhaalla

Alien-8

ainakin iltaan asti.Jos jollain on nimimerkilleni jotain sanottavaa,hyvää tai pahaa,niin siitä vaan ystävät ja vihamiehet.

Tarpeen vaaties poistan tämän viestin klo 22.jos satun olemaaan hereillä.

44

1571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • funis

sammut jo kl21:00 ??

*funtsii*

• CharlieChaplin

alkaa v*****leen! heh....

• funis
        CharlieChaplin kirjoitti:

kunhan funtsin...niih

• Alien-8

Kytkin sormenpäähäni sellaisen sähkölitteen,joka aina tarvittaes antaa pienen herätyställin,jos kuorsausta alkaa kuulumaan:)

• funis
        Alien-8 kirjoitti:

Kytkin sormenpäähäni sellaisen sähkölitteen,joka aina tarvittaes antaa pienen herätyställin,jos kuorsausta alkaa kuulumaan:)

niinku sormiapneaa tai jotai....

• Alien-8
        funis kirjoitti:

niinku sormiapneaa tai jotai....

kahvi joskus aamuisin pistää ihme tärinät liikkeellee..kolme mukia antaa jo aikamoiset kofeiinisävärit..:)

• Alien-8
        CharlieChaplin kirjoitti:

joko viikset on vahattu ja knalli ojennukses tälle päivälle;)?

• funis
        Alien-8 kirjoitti:

kahvi joskus aamuisin pistää ihme tärinät liikkeellee..kolme mukia antaa jo aikamoiset kofeiinisävärit..:)

ei vie ees yäunia...ei tärise ei värise..joskus särkee jos ei jua tarpeex..

• CharlieChaplin
        Alien-8 kirjoitti:

joko viikset on vahattu ja knalli ojennukses tälle päivälle;)?

kondiksessa viimeisen päälle!

• Alien-8
        funis kirjoitti:

ei vie ees yäunia...ei tärise ei värise..joskus särkee jos ei jua tarpeex..

kumma unikeko oot:)Jos ei ois laitonta,niin kehottaisin sua niistämään pari grammaa "pölyä" pöytäs lasipinnalta..siinähän simmut aukeis...:DDD

• funis
        Alien-8 kirjoitti:

kumma unikeko oot:)Jos ei ois laitonta,niin kehottaisin sua niistämään pari grammaa "pölyä" pöytäs lasipinnalta..siinähän simmut aukeis...:DDD

nevöevö kiits...mitää pölyjä..hyi...

mielummi lepositeet ja komee miäshoitsu*wirn

• Kylli.Kyllä

nyt olis mukava puheenaihe?

Onkos täällä jotain kummallisuudesta poikkeavaa tapahtunut?

Hetkisen pienen olen tässä itsekin, kaikki kylän juorut mulle nyt!

• Netti-Hilima

en ole täällä pariin päivään käyny, onks täällä tapahtunu jotain vai mistä viestien poistoista on kyse? Voiko muuten omia viestejä poistaa jos on kirjautuneena?

• ole poisteltu
        Netti-Hilima kirjoitti:

en ole täällä pariin päivään käyny, onks täällä tapahtunu jotain vai mistä viestien poistoista on kyse? Voiko muuten omia viestejä poistaa jos on kirjautuneena?

viestejä sen enempää kuin ennenkään.Jotkun vaan ottaa sen niin tosissaan?Voit poistaa.Tee vaikka feikkialoitus niin näet sellaisn linkin mistä voit poistaa. :)

• Alien-8

mukaan ainakin se,mikä EI ole kummallista,ei löydy huuhaalta.Eli lisää juoruja vain kehiin:D))

• sola"

ei mulla mitään asiaa taaskaan oo, mut siis piti vähän "höpöttää" tähänkin ketjuun... ;)

• Alien-8

kun soitin pitemmän puhelun tonne Hesan suuntaan..sinä oot muuten "vanhin"kirjoittaja tälhetkellä Laardibonanzan ja minun kanssa täällä huuhaalla:)

• sola"
        Alien-8 kirjoitti:

kun soitin pitemmän puhelun tonne Hesan suuntaan..sinä oot muuten "vanhin"kirjoittaja tälhetkellä Laardibonanzan ja minun kanssa täällä huuhaalla:)

kiva, kun päiväsi parani :)

Mä kans huomasin tos, että ei ole vanhoja montaa..mut uusia mukavia tulee onneks ajoittain.

Mä oon kai vähä sellai kausi-huuhis, et saatan kuukausiksi kadota, mut jossain vaiheessa aina veri vetää takas... ;)

• Sepä se vasta on musiikkia korville. ;-)

• Alien-8
        SavoRULES kirjoitti:

Sepä se vasta on musiikkia korville. ;-)

Alitajuntani sanoo,että tämä on aito nikkis.Jokos olet kalassa käynyt?Minä pientä ahvenentirriä ja paria lahnaa:)Pitäs kai se kalastuslupakin hankkia mnäin julkisella paikalla;))

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Sepä se vasta on musiikkia korville. ;-)

sä tulit muru tänne taas... ;)

• Alien-8 kirjoitti:

Alitajuntani sanoo,että tämä on aito nikkis.Jokos olet kalassa käynyt?Minä pientä ahvenentirriä ja paria lahnaa:)Pitäs kai se kalastuslupakin hankkia mnäin julkisella paikalla;))

Enpä ole ehtinyt vielä kun on ollut kiireitä mutta aion kyllä lähiviikkoina mennä ihan takuulla.

Ostin juuri uistinsetin jossa on 120 uistinta joten valinnanvaraa on. Tarttuiskohan tuo sola niistä johonkin?

• sola" kirjoitti:

sä tulit muru tänne taas... ;)

..käydä tsekkaamassa missä se mun lempparityttö luuraa ;-)

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Enpä ole ehtinyt vielä kun on ollut kiireitä mutta aion kyllä lähiviikkoina mennä ihan takuulla.

Ostin juuri uistinsetin jossa on 120 uistinta joten valinnanvaraa on. Tarttuiskohan tuo sola niistä johonkin?

minkäs värisiä kiviä niissä on(ja montako karaattia).. ;)

• Kylli.Kyllä
        SavoRULES kirjoitti:

tai ainakin määä, tänne kaikki kalajutut ja HETI!!

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

..käydä tsekkaamassa missä se mun lempparityttö luuraa ;-)

täällä mä VAIN SINUA oottelin, vaik kävin mä äsken "teilläkin" ... ;)

• sola" kirjoitti:

minkäs värisiä kiviä niissä on(ja montako karaattia).. ;)

Kullanhohtoisia, karaatteja täynnä ja tarttuu hyvin naiseen. :-)

• Alien-8
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

tai ainakin määä, tänne kaikki kalajutut ja HETI!!

noita savolaisia kalamiehiä saada kitansa ammolleen:))))Jospa minä poistuisin nut kehästä...

• sola" kirjoitti:

täällä mä VAIN SINUA oottelin, vaik kävin mä äsken "teilläkin" ... ;)

Olitpas sinä nopea kun en ehtinyt huomatakaan.

Nopea nainen liikkeissään tämä Solakaunotar, juuri minun makuuni. ;-)

• sola"
        Alien-8 kirjoitti:

noita savolaisia kalamiehiä saada kitansa ammolleen:))))Jospa minä poistuisin nut kehästä...

mitäkhää tuo tarkoitti.. ;)

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Kullanhohtoisia, karaatteja täynnä ja tarttuu hyvin naiseen. :-)

kyllähän sinä minut näköjään jo tunnet! :D

• Alien-8
        sola" kirjoitti:

mitäkhää tuo tarkoitti.. ;)

huuhaapalstalla on yhtä monta merkitystä kuin vastaustakin;))...Että sulat ja liput vaan korkeelle..

• sola" kirjoitti:

kyllähän sinä minut näköjään jo tunnet! :D

Johan meidän nettisuhde on kestänyt monta vuotta, oppiihan siinä kaunottaret tuntemaan :-D

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Johan meidän nettisuhde on kestänyt monta vuotta, oppiihan siinä kaunottaret tuntemaan :-D

voi juku...mulla on nyt ihan hiki, kun piti taas kurkata teille ja laukata pian takas.. ;)

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Olitpas sinä nopea kun en ehtinyt huomatakaan.

Nopea nainen liikkeissään tämä Solakaunotar, juuri minun makuuni. ;-)

oskukin näyttää sinne taas saapuneen

• sola" kirjoitti:

voi juku...mulla on nyt ihan hiki, kun piti taas kurkata teille ja laukata pian takas.. ;)

Sinähän olet sitten tänään ahkerana. Tämähän alkaa kuulostaa jo lupaavalta ;-)

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Sinähän olet sitten tänään ahkerana. Tämähän alkaa kuulostaa jo lupaavalta ;-)

pitää vihdoin lähteä kauppaan, koitin eilen jo mennä, mut eihän ne hitsi ollukkaa auki.

Mä tuon sulle jonkun kivan lahjan... ;)

• sola" kirjoitti:

pitää vihdoin lähteä kauppaan, koitin eilen jo mennä, mut eihän ne hitsi ollukkaa auki.

Mä tuon sulle jonkun kivan lahjan... ;)

Mut tuu mieluiten ite :-)

• sola"
        Alien-8 kirjoitti:

huuhaapalstalla on yhtä monta merkitystä kuin vastaustakin;))...Että sulat ja liput vaan korkeelle..

niinpä, mutta joko sie sammuit kuitenkin... ;)

*cuccuu*

• yksitypy evk

vaikka kuinka paljon taas asiaa sulle ja muille huuhaalijoille, mutta en pääse palstoille kotoa. No... jospa se tästä.
      Vika on kuitenkin Oulun puhelimessa. Se on jo selvinnyt, mutta eri juttu, milloin vian korjaavat. Ja minäkin kuvittelin että bannassa tässä ollaan :=)))

• Alien-8

jotka bannissa ovat:)Laita sähköpostia tulemaan.Kai sulla se "rider" vielä on?Mullakin ois vähän asiaa..

• Alien-8

mutta toivottavasti pidemmälle,kuin eilen.Arvaamaton veitikka tuo nukkumatti!;))))

• se on

nukkumatti ja kossupullo.

• Alien-8
        se on kirjoitti:

nukkumatti ja kossupullo.

kerrankin samaa mieltä:)))Paitsi kossua en ottanut,vaan erästä kahvi/vaniljajuomaa:)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56