Raskaana olevat naiset

mielipide.

Tottakai miestä vituttaa, kun raskaana olevan naisen vatsa paisuu kuin pullataikina ja lopputulos muistuttaa lähinnä vaappuvaa kengurua.

Sitten nainen ei ole enää niin hoikka ja haluttava. Eli rupeaa tekemään mieli katsoa "aidan yli, onko ruoho siellä vihreämpää"...

Sitten kun kersa on vihdoin ja viimein pellolla, niin naisen "paikat" ovat paskana aikansa niin ettei nainti onnistu ja sitten alkaa se vauvan ympärillä pyöriminen.

Mies kokee sitten jääneensä ulkopuoliseksi omasta perheestään.

Ja taas alkaa se "vihreämpi ruoho" kutsua...

38

3179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

      on sanonu, että jos parisuhde kestää talon rakentamisen ja lapsen syntymän, niin se kestää mitä vaan.

    • iso_bee

      Ole mies ja käyttäydy kuin mies. Sille ei ehkä voi mitään että raskaana oleva nainen ei sinua miellytä (kaikki eivät ole noin ronkeleita enkä nyt tarkoita mitään fetissijuttuja) mutta synnytyksen jälkeen MIEHEN tehtävä on osoittaa lapsensa äidille että tämä on edelleen nainen, haluttava pakkaus. Että ei se nainen ole mihinkään äitiyden alle kadonnut.

      Jos sinusta ei ole mieheksi niin oliko pakko laueta?

      • Nimetön

        Nainen tuskalla ja vaivalla huolehtii näistä: kantaa lastas 9kk, synnyttää, neuvolahässäkät, babybluesit...Ja sinä mietit vaan että voi kun ton lehmän perse leviää.
        Mene itseesi pikkupoika!!


      • iso_bee
        Nimetön kirjoitti:

        Nainen tuskalla ja vaivalla huolehtii näistä: kantaa lastas 9kk, synnyttää, neuvolahässäkät, babybluesit...Ja sinä mietit vaan että voi kun ton lehmän perse leviää.
        Mene itseesi pikkupoika!!

        Luulen että vastauksesi oli tarkoitettu ketjun aloittajalle, eikö? :-)

        Bruno


    • Sepe.

      ollenkaan kypsä isäksi, joten odottele rauhassa muutamia vuosia.

      Uskon, että olet kaikista mielipiteistä huolimatta varsin kehityskelpoinen yksilö ja mahdollisuutesi kasvaa Mieheksi ovat keskinkertaiset.

    • jos

      sinä olet oikeasti tuota mieltä. Oma vauva on kuitenkin aika ihana asia ja sinä vaan mietit muita naisia koska vaimosi näyttää ison vatsan kanssa hirveältä ja seksiä ei koko ajan saa. Kyllä terve mies muutaman seksittömän kuukauden kestää. Kokeileppa vaikka auttaa vaimoasi lapsen ja kodin hoidossa niin ei ehkä niin ulkopuoliselta tunnu enää. Sinä saat taatusti mielihyvää lapsen hoitamisesta ja vaimo vapaata vaikka käydä lenkillä raskauskiloja karistamassa. Siitä se seksikin alkaa taas luistamaan.

    • sitä

      Voi sitä naisparkaa joka joutuisi sinunkin lastasi kantamaan. Että ensin laitetaan lapsi alulle ja sitten nainen kärsii ja kantaa sitä lasta ja sinä vielä katsot että onpas kamalan näkönen, taidan mennä vieraisiin. Miten se nainen voisi olla hoikka kun siellä on ihminen mahassa sisällä? Ei ole mitään törkeämpää kuin mies joka pettää raskaana olevaa naista. Juuri silloin naista pitää helliä ja rakastaa ja hoivata. Eipä nainen iteskkään tunne itseään kovin seksikkääksi sen ison mahan kanssa mutta miehen tehtävä on häntä rakastaa koska on tuleva ISÄ. Mitä jos mies kantaisi sen lapsen..? ja naiset sanois että hyi kun tuo mies paisuu minäpä taidan vähän kattella mitä muualta löytyis? On se nyt kumma jos naisen pitäis jotenkin ihmeen kautta olla raskaana, pysyä hoikkana eikä paikat saa missään nimessä levitä vaikka sieltä pukataan nelikilosta lasta ulos. Surulliseksi teki kirjoituksesi.

    • Provolta..

      Voi voi..

    • Trimmi mimmi

      Mun mies toteutti tuon käytännössä kun odotin toista yhteistä lasta. Tällä hetkellä vauva on 2 vuoden ikäinen, minä olen erittäin sporttisen hoikassa ja kauniissa kunnossa. Miehet kuolaavat mun perässä, mutta eipä se haittaa kun tässä ollaan oltu jo vapailla markkiloilla 2 vuotta. Mieskin on taas kiinostunut musta, mutta mä priorisoin hänet viimeiseksi mun listalla. Hän on meistä se rupsahtanut ja mun ympärillä pyörii hyvännäköisiä miehiä.

      • Trimmi mimmi

        selvennennykseksi siis, että mies on nykyään ex-mies.


    • ~Aamuvirkku~

      En tiedä oliko tämän kirjoittaja ihan tosissaan vaiko vain hetken vihanpuuskassa mutta itse asiassahan tämä menee juuri toisinpäin. Ainakin sellaisissa suhteissa jossa kaikki on kohdallaan...

      Ylpeämpää miestä saa hakea kuin tuleva isä - niin raskausvaiheessa kuin lapsen synnyttyäkin. Naisena on mukava katsoa ylpeyttä jolla mies vastuunsa kantaa. On sääli jos nainen kokee olevansa vastenmielinen kantaessaan miehensä lasta - sehän on kaunein asia mitä maailmasta löytyy...

      Valaaksi itsensä päästäminen raskausaikana ei tietysti ole millään tavoin kaunista, mutta siihen voi olla muitakin syitä kuin ylensyöminen. Monet naiset kärsivät turvotuksesta ja nestettä kerääntyy väkisin vaikka olisi kuinka tarkka ruokavaliosta.

      Ei se mies koe ulkopuolisuutta ellei häntä ulkopuoliseksi varta vasten jätetä. Perheyksikkö on yleensä kyllä, etenkin alkuvaiheessa, niin pyhä asia että jos ei mies/nainen sitä kunnioita, on jotakin perusteellisesti poskellaan. Ei siinä yleensä edes ehdi kurkkia aidan toiselle puolelle, siitä pitää kolmikiloinen sinappikone hyvin huolen.

      • muistakaa akat se

        Voi kun nämä raskaana olevat ämmät tajuaisitvat etteivät he ole yhtään sen erityisempiä tai parempia kuin muutkaan ihmiset. Sitä niin ollaan olevinaan vaikka raskaus ja synnytys on maailman normaalein asia, ETTE OLE AINOITA JOTKA SIIHEN KYKENEVÄT! Ihme kun ämmät eivät tätä tajua! Luonnon kiertokulkuun sisältyy eliöiden synnytys, miksi helvetissä teette siitä niin ison numeron?!?

        Yleensäkään MUITA ihmisiä ei kiinnosta teidän synnytyksenne, raskautenne ja siihen liittyvät asiat, joten älkää luulko että maailma pyörii vain teidän napanne ympärillä.


      • Buaahh...
        muistakaa akat se kirjoitti:

        Voi kun nämä raskaana olevat ämmät tajuaisitvat etteivät he ole yhtään sen erityisempiä tai parempia kuin muutkaan ihmiset. Sitä niin ollaan olevinaan vaikka raskaus ja synnytys on maailman normaalein asia, ETTE OLE AINOITA JOTKA SIIHEN KYKENEVÄT! Ihme kun ämmät eivät tätä tajua! Luonnon kiertokulkuun sisältyy eliöiden synnytys, miksi helvetissä teette siitä niin ison numeron?!?

        Yleensäkään MUITA ihmisiä ei kiinnosta teidän synnytyksenne, raskautenne ja siihen liittyvät asiat, joten älkää luulko että maailma pyörii vain teidän napanne ympärillä.

        Katkeraa kalkkia. Yäk mikä tyyppi. Ja kuule kyl se elämä pyörii vaan aika paljon raskaana olevien ympärillä. Toivoa sopii ettei kukaan joudu synnyttämään tollasia idiootteja kuin sä. Varsinainen ääliö, alkueläin.


      • Buaahh... kirjoitti:

        Katkeraa kalkkia. Yäk mikä tyyppi. Ja kuule kyl se elämä pyörii vaan aika paljon raskaana olevien ympärillä. Toivoa sopii ettei kukaan joudu synnyttämään tollasia idiootteja kuin sä. Varsinainen ääliö, alkueläin.

        Kölvi nyt huutelee mitä sattuu, mutta totta on kyllä se, että nykyään tätä perhehysteriaa lietsotaan ihan liikaa. Ei raskaus ole mikään erityinen sairaustila joka vaatii jatkuvasti koko ympärillä olevan maailman huomiota. Jos näin olettaa, voi tulla pahoja onkhelmia kun huomaa ettei se paskavaippojen vaihto ja yövalvominen niin kauhean mieltä ylentävää puuhaa olekaan.


    • miss Totuus

      Niinhän se on että on vain kahdenlaisia miehiä, niitä jotka eivät siedä raskaana olevaa naistaan vaikka ovat itse hänet siihen tilaan saattaneet ja menevät vieraisiin ja menettävät hermonsa vauvaan jo ennen kuin se on syntynytkään, ja sitten on ne miehet joilla on fetissi raskaana olevista naisista eikä malta pysyä vaimon tisseistä erossa. Yök.

      • karoliiina

        Kyllä se niin vain on, että maailma ei TODELLAKAAN pyöri teidän paksuna olevien naisten ympärillä! Miksi ihmeessä kuvittelette niin? Olen nähnyt elämässäni varmaan satoja vauvoja ja raskaana olevian naisia livenä sekä tv:ssä, miksi luulet että juuri SINUN raskautesi ja vauvasi kiinnostaa minua? PYH! Ette te kiinnosta ketään ja maailma ei pyöri ympärillänne.


      • gonnne
        karoliiina kirjoitti:

        Kyllä se niin vain on, että maailma ei TODELLAKAAN pyöri teidän paksuna olevien naisten ympärillä! Miksi ihmeessä kuvittelette niin? Olen nähnyt elämässäni varmaan satoja vauvoja ja raskaana olevian naisia livenä sekä tv:ssä, miksi luulet että juuri SINUN raskautesi ja vauvasi kiinnostaa minua? PYH! Ette te kiinnosta ketään ja maailma ei pyöri ympärillänne.

        Juu eipä kiinnosta mammat ja niiden roikkuvat tissit ja arpinen maha, ei sitten millään.


      • on väittäny
        karoliiina kirjoitti:

        Kyllä se niin vain on, että maailma ei TODELLAKAAN pyöri teidän paksuna olevien naisten ympärillä! Miksi ihmeessä kuvittelette niin? Olen nähnyt elämässäni varmaan satoja vauvoja ja raskaana olevian naisia livenä sekä tv:ssä, miksi luulet että juuri SINUN raskautesi ja vauvasi kiinnostaa minua? PYH! Ette te kiinnosta ketään ja maailma ei pyöri ympärillänne.

        että maailma pyöris odottavien navan ympärillä..Ei kukaan meistä äideistä väittänyt niin vaan aloittaja.En minä ainakaan missään vaiheessa raskautta pitäny itteäni yhtään sen parempana kuin kukaan muukaan.Sinä taidat olla kyllä katkera jostain kun noin kiivastuit..
        Ei


    • töpö

      Ei kaikilla ede ole asiat noin.Meilläpäin oltiin masusta ylpeitä!! Paikat oli vk synnytyksestä lähes samassa kunnossa kun ennen synnytystä..Vatsakaan ei riippunu synnytyksen jälkeen ja kilotki on tippunu 6vk synnytyksestä lähes entiseen..Mutta tiedän että vaikka en olisikaan näin hyvässä kunnossa olisi mieheni kannustava ja rakastava.
      Sinä et ansaitse sitä iloa että on perhe, moni siitä haaveilee mutta jää siitä paitsi.
      Sitäpaitsi on luonnollista että lapsi on äidille no.1 ,niin sen kuuluukin olla!

      • myös minua

        Vaikka lapsi onkin äidille tärkein niin se ei tarkoita, että kaikkia muita tuo kyseinen pentu kiinnostaa. Ja siitä masusta, siinä ei ole mitään ylpeyden aihetta.


      • Kate
        myös minua kirjoitti:

        Vaikka lapsi onkin äidille tärkein niin se ei tarkoita, että kaikkia muita tuo kyseinen pentu kiinnostaa. Ja siitä masusta, siinä ei ole mitään ylpeyden aihetta.

        Minäpä en halua koskaan yhtäkään kakaraa huutamaan ja sotkemaan. En voi sietää lapsia, mielestäni elämä sellaisten kanssa ei ole minkään arvoista. Tästähän te mammat suututte ja alatte luultavasti syyttelemään minua katkeruudesta (niin kuin teillä AINA on tapana) vaikka varsin selkeästi vain ilmaisen miten en pidä lapsista enkä niitä halua. Joillekin mammoille tämä on ylitsepääsemättömän vaikea asia ymmärtää, että vaikka heillä on limainen raakkuja rattaissa niin kaikki eivät sellaista halua kuunaan.


      • sanonu
        myös minua kirjoitti:

        Vaikka lapsi onkin äidille tärkein niin se ei tarkoita, että kaikkia muita tuo kyseinen pentu kiinnostaa. Ja siitä masusta, siinä ei ole mitään ylpeyden aihetta.

        että sen tarvis muita kiinnostaa.Vai sanoinko?
        Kai sun äiti on kantnu sua häpeää tuntien..
        Ei mua kiinnosta mitä mieltä sä raskaana olevista olet kun en ole sitä sulta edes kysyny.


      • töpö
        Kate kirjoitti:

        Minäpä en halua koskaan yhtäkään kakaraa huutamaan ja sotkemaan. En voi sietää lapsia, mielestäni elämä sellaisten kanssa ei ole minkään arvoista. Tästähän te mammat suututte ja alatte luultavasti syyttelemään minua katkeruudesta (niin kuin teillä AINA on tapana) vaikka varsin selkeästi vain ilmaisen miten en pidä lapsista enkä niitä halua. Joillekin mammoille tämä on ylitsepääsemättömän vaikea asia ymmärtää, että vaikka heillä on limainen raakkuja rattaissa niin kaikki eivät sellaista halua kuunaan.

        halua lapsia ja se on ihan jees.En minä pidä itteäni yhtään sen parempana kun sinäkään.Ihmisiä me kaikki vaan ollaan.Kaikki elää omalla tavallaan.Ja kaikki ihmiset on jollain lailla ylpeitä itsestään.Eikö se ole hyvä asia?Ja miksi täälä haukutaan raskaana olevia? Ei kakki raskaana olevat luule että maailma pyörii oman navan ympärillä..


      • töpö

        En ole ap. Ihmetten vaan miks tunnette niin syvää vihaa odottavia kohtaan? Osa kirjoittajista jauhaa miten niitä ei niinosta muiden pennut.Eikai kukaan olekkaan väittäny että pitäis kiinnostaa?
        Kaikki ei pidä lapsista ja se on ihan jees..Ap ei vissiin halunut lapsia, miksi siis hankki sellasen??


      • scale
        myös minua kirjoitti:

        Vaikka lapsi onkin äidille tärkein niin se ei tarkoita, että kaikkia muita tuo kyseinen pentu kiinnostaa. Ja siitä masusta, siinä ei ole mitään ylpeyden aihetta.

        kaikkien puolesta, en ole sulle antanut valtakirjaa.


      • scale
        Kate kirjoitti:

        Minäpä en halua koskaan yhtäkään kakaraa huutamaan ja sotkemaan. En voi sietää lapsia, mielestäni elämä sellaisten kanssa ei ole minkään arvoista. Tästähän te mammat suututte ja alatte luultavasti syyttelemään minua katkeruudesta (niin kuin teillä AINA on tapana) vaikka varsin selkeästi vain ilmaisen miten en pidä lapsista enkä niitä halua. Joillekin mammoille tämä on ylitsepääsemättömän vaikea asia ymmärtää, että vaikka heillä on limainen raakkuja rattaissa niin kaikki eivät sellaista halua kuunaan.

        joskus samoin. No näköjään ihmisen mieli saattaa muuttua, tai sitten ei.


      • aloittaja.

        "Sinä et ansaitse sitä iloa että on perhe, moni siitä haaveilee mutta jää siitä paitsi."

        Mikäs "TUOMIPÄIVÄN ENKELI" sinä luulet olevasi?

        Mene itseesi.


      • lysti, tee mitä tykkäät
        Kate kirjoitti:

        Minäpä en halua koskaan yhtäkään kakaraa huutamaan ja sotkemaan. En voi sietää lapsia, mielestäni elämä sellaisten kanssa ei ole minkään arvoista. Tästähän te mammat suututte ja alatte luultavasti syyttelemään minua katkeruudesta (niin kuin teillä AINA on tapana) vaikka varsin selkeästi vain ilmaisen miten en pidä lapsista enkä niitä halua. Joillekin mammoille tämä on ylitsepääsemättömän vaikea asia ymmärtää, että vaikka heillä on limainen raakkuja rattaissa niin kaikki eivät sellaista halua kuunaan.

        Harmillista, ettei sun mutsis ajatellu samallalailla. Taisit nimittäin olla näköjään itsekin aikamoinen paskahousu.

        Mutta sähän vaikutat kyllä niin fiksulta. Haukut valmiiksi jo ne 'mammat', jotka kommentoivat idioottimaista viestiäsi.

        Musta on ihan yksilysti pungetko kersoja maailmaan vai et. Ketä oikeasti kiinnostaa.

        Ja parempi tosiaan tuolla asenteella on pistää johdot poikki, niin ei tule lisää syrjäytyneitä lapsia tähän maailmaan.

        En ole kylä koskaan ymmärtänyt näitä aikuisia paskahousuja, jotka suureen ääneen toitottavat, miten eivät halua pentuja maailmaan. Mitä sitten. Jos ei halua, niin sitten ei. Toiset haluavat, toiset eivät. Mitä siitä sen kummempaa asiaa toitottamaan ja ketään syyttelemään.

        Sun elämäsi ei kiinnosta pätkän vertaa.


      • sanna-maarit.
        lysti, tee mitä tykkäät kirjoitti:

        Harmillista, ettei sun mutsis ajatellu samallalailla. Taisit nimittäin olla näköjään itsekin aikamoinen paskahousu.

        Mutta sähän vaikutat kyllä niin fiksulta. Haukut valmiiksi jo ne 'mammat', jotka kommentoivat idioottimaista viestiäsi.

        Musta on ihan yksilysti pungetko kersoja maailmaan vai et. Ketä oikeasti kiinnostaa.

        Ja parempi tosiaan tuolla asenteella on pistää johdot poikki, niin ei tule lisää syrjäytyneitä lapsia tähän maailmaan.

        En ole kylä koskaan ymmärtänyt näitä aikuisia paskahousuja, jotka suureen ääneen toitottavat, miten eivät halua pentuja maailmaan. Mitä sitten. Jos ei halua, niin sitten ei. Toiset haluavat, toiset eivät. Mitä siitä sen kummempaa asiaa toitottamaan ja ketään syyttelemään.

        Sun elämäsi ei kiinnosta pätkän vertaa.

        Meitä ihmisiä, jotka emme kärsi vauvakuumesta, kun vaan pidetään aina jotenkin OUTOINA ja TILIVELVOLLISINA selittämään tätä maagista asiaa, eli "anti-vauvakuumetta"...

        Itse te ängette meidän elämäämme, emme me teidän mammojen hiekkalaatikolle ole änkemässä.


      • lapsia
        aloittaja. kirjoitti:

        "Sinä et ansaitse sitä iloa että on perhe, moni siitä haaveilee mutta jää siitä paitsi."

        Mikäs "TUOMIPÄIVÄN ENKELI" sinä luulet olevasi?

        Mene itseesi.

        jos "sivuvaikutukset niin häiritsevät?? Sinä täälä haastat riitaa.Ei pidä hankkia lapsia jos on niin kamalan vaikeaa elää asian kanssa...
        Ne jotka hankkii lapsia on turha jälkeenpäin napista asiasta.Kykkä kaikki tiedää mitä se tuo tullessaan..


      • provoja tai ei
        sanna-maarit. kirjoitti:

        Meitä ihmisiä, jotka emme kärsi vauvakuumesta, kun vaan pidetään aina jotenkin OUTOINA ja TILIVELVOLLISINA selittämään tätä maagista asiaa, eli "anti-vauvakuumetta"...

        Itse te ängette meidän elämäämme, emme me teidän mammojen hiekkalaatikolle ole änkemässä.

        Toi on totta, että tietynlaiset ihmiset ovat aina tunkemassa muiden yksityiselämään ja tyrkyttämässä heille omia tuttaviaan. Sitten kun ilmaiset, että et halua, se on ilmeisesti sitä toitottamista. Onneksi voi viettää aikaansa myös empaattisten ihmisten kanssa, jokainen.


    • hahhahhah

      KUULKAAS TE KAIKKI ÄMMÄT/ÄIJÄT JOITA ÄRSYTTÄÄ JOKIN AIVAN SUUNNATTOMASTI NAISEN RASKAUDESSA; NYT TE KERROTTE HETI MIKÄ SIINÄ NIIN PALJON ÄRSYTTÄÄ?!!!! MIKÄ VOI OTTAA NIIN KOVIN AIVOON ETTÄ TÄYTYY TULLA PURKAAMAAN SITÄ PAHAA OLOAAN TÄNNE?! MENISITTE KOTIINNE KASVAMAAN AIKUISIKSI, TODELLA LAPSELLISTA KÄYTÖSTÄ TUOLLAINEN KIRJOITTELU TÄÄLLÄ.

    • palaa lastenkotiin

      Viestisi oli niin typerä, ettei oikein edes maksaisi vaivaa vastata selvään typeryyteen.

      Mutta ei tähän voi muuta kommentoida kuin että voi lapsiparka. On sinulla elämässä vielä PALJON oppimista.

      Ehkä säkin sitten joskus ymmärrät asioita paremmin vähän vanhempana...

    • lapselle

      Ai, sun isäs siis on huorpukki.

      No, onneksi kaikki isät eivät ole :P

    • :DDD

      Toi varmaan oli provo, tai sitten vaan oot todellakin aivoton/tunnevammainen oman tippakeppis murehtija. En usko että kovin moni isäksi tuleva vain tuollalailla ajattelisi vaan ja ainoastaan oman molon tulevaisuutta.

      Jos sieminiensä napakymppi maaliosumista noin ajattelee,niin parempi sitten elää niin, että näitä tulevia venähdysväljyys vahinkoja ei pääsisi tapahtumaan. Silloin ei tarvitse miettiä näitä "vihreämmän ruohon" kutsuja.
      Maailmaan ei ole mikään pakko muksuja tehdä. Sekin muuten kannattaa jo tehdä selväksi jo seurustelun alkuvaiheessa, ettei tule näitä ikäviä (mm.asenne)yllätyksiä. Varmasti myös löytyy naisia, jotka eivät halua lapsia. Vinkiksi kaikille samanlaisille oman molon ajattelijoille, että älkää tuikatko niitä siemeniänne jokapaikkaan, kumi on keksitty!
      Järkyttävää olisi ajatella, jos oma mies ajattelisi noin.

    • kyrre

      Kyl se on sul on vaan liian pieni kulli.

      • aaaaaaaakulli

        S A A T A N A!!! MUN K U L L I SQTUTTAA ENEMMÄÄÄN KU YKSKÄÄN REIDENPAKSIUNEN SIKIÖ MITÄ ON NÄHTY. KERRAN SAIN HAUEN JOKA PAINOI V I T T U 30 KG TUNGE SE HAAROIHIS.


      • Anonyymi
        aaaaaaaakulli kirjoitti:

        S A A T A N A!!! MUN K U L L I SQTUTTAA ENEMMÄÄÄN KU YKSKÄÄN REIDENPAKSIUNEN SIKIÖ MITÄ ON NÄHTY. KERRAN SAIN HAUEN JOKA PAINOI V I T T U 30 KG TUNGE SE HAAROIHIS.

        Kyllä minä ainakin olen käyny polkasee paria paksuna ollutta ja hyvää teki molemmille,toisella oli ukko ja toisen lähteny jo lätkii!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe