Halun lisääntyminen e-pillereiden myötä

Eli, oletteko tällaistahuomanneet?
6945
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

En huomannut mitään pillereiden aikana, mutta kun vaihdoin ehkäisyrenkaaseen, niin alkoi p****taa ihan kamalasti. Halut ei ole koskaan olleet huonot ja nyt tekee mieli vielä enemmän.
Hassua...

Äänestä

siinä mielessä, että raskaaksi tulon mahdollisuus pienenee e-pillereiden myötä. Ja jos lasta ei todellakaan halua, niin silloinhan sitä pystyy nauttimaan seksistäkin paremmin, kun ei ole pelkoa raskaaksi tulemisesta. Eli halut on suuremmat, kun ei pelkoa (psykologista!)

Äänestä
  • Mulla meni kaikki seksihalut, seksi melkeinpä kuvotti! Vaihdoin pillerimerkkiä ja nyt jo välillä haluttaa, tai ainakin useammin kuin edellisten pillereiden kanssa. Riippuu varmaankin pillerimerkistä ja yksilöstä! Minulla eivät ainakaan ole lisääntyneet, saisivat kyllä lisääntyä! Jos joku tietää merkin minkä pitäisi haluja lisätä, niin olisin kiinnostunut!

    Äänestä

  • daisy kirjoitti:

    Mulla meni kaikki seksihalut, seksi melkeinpä kuvotti! Vaihdoin pillerimerkkiä ja nyt jo välillä haluttaa, tai ainakin useammin kuin edellisten pillereiden kanssa. Riippuu varmaankin pillerimerkistä ja yksilöstä! Minulla eivät ainakaan ole lisääntyneet, saisivat kyllä lisääntyä! Jos joku tietää merkin minkä pitäisi haluja lisätä, niin olisin kiinnostunut!

    alussa halut lisääntyivät ilmeisesti just siitä kun ei tarvinnut enää räplätä kortsujen kanssa vaan sai nauttia seksistä kunnolla, sitten 3kk päästä halut hävisi kokonaan ja seksi ällötti, nyt lopetin pillerit 2vk sitten ja halut alkaa pikku hiljaa palautumaan..

    Äänestä

  • daisy kirjoitti:

    Mulla meni kaikki seksihalut, seksi melkeinpä kuvotti! Vaihdoin pillerimerkkiä ja nyt jo välillä haluttaa, tai ainakin useammin kuin edellisten pillereiden kanssa. Riippuu varmaankin pillerimerkistä ja yksilöstä! Minulla eivät ainakaan ole lisääntyneet, saisivat kyllä lisääntyä! Jos joku tietää merkin minkä pitäisi haluja lisätä, niin olisin kiinnostunut!

    On hyvin yksilöllistä, mikä naksumerkki kullakin
    vaikuttaa mitenkin. Valitettavasti on vain kokeil-
    tava, koska mistäs kukaan sopivaa merkkiä kulle-
    kin osaa sanoa.

    Äänestä

tänään justiin kävin gynellä ja vaihdoin e-pillerit nuvaringiin, koska e-pillerit on aika lailla vienyt kyllä kaikki mun haluni.. ei kiva.. Toivon että ne nyt renkaan myötä palautuis! Seksi todellakin välillä ällötti kun söi pillereitä..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


siri kirjoitti:

Eli, oletteko tällaistahuomanneet?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu