iskuri-treffit

YÖKS

Käykäähän katsomassa kenenkä kaikkien miehet siellä etsii salarakasta ! Pitäisi räjäyttää koko foorumi.. Ällöjä äijiä : ( Onko muka joku nainen niin tyhmä, että vastaa tuollaiseen varatun miehen ilmoon ?

126

72242

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonim

      on myös sellaisia, jotka etsivät juuri varattuja..

      • varattuja miehiä

        Täällä eräs ihana muodokas nainen joka etsii vain
        varattuja miehiä Iskurista.
        Ja todella ihania miehiä sieltä löytyy, vaikka joka
        ilta eri mies.


      • antsu48
        varattuja miehiä kirjoitti:

        Täällä eräs ihana muodokas nainen joka etsii vain
        varattuja miehiä Iskurista.
        Ja todella ihania miehiä sieltä löytyy, vaikka joka
        ilta eri mies.

        Moro olen ihan hyvätapanen reilu ja rauhallinen 48v,ja olen seurannut näitä deittipalstoja niin on kyllä todettava,että ei niissä ole ketään todellista,ystävän hakijaa tsekkaillaan vain miehen ulkonäköä,ja kuin paljon sillä on fyrkkaa,pistää peliin ,että siinä ei tunteet paljo paina,on kenenkään turha puhua mistään,ns;
        rakkauden tunteista!Mutta Hyvää Joulumieltä kaikille.t mukava mies.


      • itapuu1
        varattuja miehiä kirjoitti:

        Täällä eräs ihana muodokas nainen joka etsii vain
        varattuja miehiä Iskurista.
        Ja todella ihania miehiä sieltä löytyy, vaikka joka
        ilta eri mies.

        Tottakai ihania löytyy. tarvitaan myös ihania naisia.


      • jep jep
        varattuja miehiä kirjoitti:

        Täällä eräs ihana muodokas nainen joka etsii vain
        varattuja miehiä Iskurista.
        Ja todella ihania miehiä sieltä löytyy, vaikka joka
        ilta eri mies.

        Missä näin mukavasti ajatteleva neitonen sirkuttaa...ripautahan viestiä...Terveisiä lämpimästi.


      • rggb
        antsu48 kirjoitti:

        Moro olen ihan hyvätapanen reilu ja rauhallinen 48v,ja olen seurannut näitä deittipalstoja niin on kyllä todettava,että ei niissä ole ketään todellista,ystävän hakijaa tsekkaillaan vain miehen ulkonäköä,ja kuin paljon sillä on fyrkkaa,pistää peliin ,että siinä ei tunteet paljo paina,on kenenkään turha puhua mistään,ns;
        rakkauden tunteista!Mutta Hyvää Joulumieltä kaikille.t mukava mies.

        no hyvää joulua vaan sinullekin


      • namuota
        varattuja miehiä kirjoitti:

        Täällä eräs ihana muodokas nainen joka etsii vain
        varattuja miehiä Iskurista.
        Ja todella ihania miehiä sieltä löytyy, vaikka joka
        ilta eri mies.

        No vastaa sitten kiireesti, olen puutteessa kun vaimo ei anna,sanoo että et sinäkään syö hernekeittoa montaa vuotta ,
        Salaa pitää saada ja kiireesti muuten pallit painaa liikaa.


      • munamies
        antsu48 kirjoitti:

        Moro olen ihan hyvätapanen reilu ja rauhallinen 48v,ja olen seurannut näitä deittipalstoja niin on kyllä todettava,että ei niissä ole ketään todellista,ystävän hakijaa tsekkaillaan vain miehen ulkonäköä,ja kuin paljon sillä on fyrkkaa,pistää peliin ,että siinä ei tunteet paljo paina,on kenenkään turha puhua mistään,ns;
        rakkauden tunteista!Mutta Hyvää Joulumieltä kaikille.t mukava mies.

        Pitäisköhän sun kattoo peiliin,ei mies käy vieraissa jos kotona on kaikki hyvin.Tosimies


      • on_niitäLi

      • Anonyymi
        varattuja miehiä kirjoitti:

        Täällä eräs ihana muodokas nainen joka etsii vain
        varattuja miehiä Iskurista.
        Ja todella ihania miehiä sieltä löytyy, vaikka joka
        ilta eri mies.

        Halpa arvoinen siis. et kunnioita edes itseäsi. Ei sellainen narsisti ketään muitakaan kunnioita.


    • näin se menee

      Näin tuntuu olevan. Vaimo hoitaa ikävät asiat kuten pyykinpesun ym. ja mies saa hoitoa leskirouvalta, joka ( yli 50 v. )on sitä mieltä, että tässä iässä kaikki on sallittua. Ei olla enää niin ahdasmielisiä kuin teini-iässä. Joten se siitä.

      • MITENKÄHÄN ON

        Niin noinkin voi käydä,olisikohan käyny niin että vaimo olisi laittanut muutamaksi kuukaudeksi jalat ristiin ja nukkumaan mennessä niin paljon vatetta päälle että mies ei pääse lähellekkään naisen suloja. Ja sitten kun mies ehdottaa jotakin niin vaimo keksii kaiken laista veruketta, väsyttää,päähän koskee, ei huvita, äläviiti ei nyt, lapset herää ym ym.. tätä kun jatkuu kuukaudesta toiseen niin ei ole ihme että miestä rupee vituttaa koko homma, no sillo on vain yksi vaihto ehto mene sinne mistä saa,kyllä seksi kuuluu elämän se on perus edellytys kaiken muun lisäksi yhteis elossa.


      • kokenut oon
        MITENKÄHÄN ON kirjoitti:

        Niin noinkin voi käydä,olisikohan käyny niin että vaimo olisi laittanut muutamaksi kuukaudeksi jalat ristiin ja nukkumaan mennessä niin paljon vatetta päälle että mies ei pääse lähellekkään naisen suloja. Ja sitten kun mies ehdottaa jotakin niin vaimo keksii kaiken laista veruketta, väsyttää,päähän koskee, ei huvita, äläviiti ei nyt, lapset herää ym ym.. tätä kun jatkuu kuukaudesta toiseen niin ei ole ihme että miestä rupee vituttaa koko homma, no sillo on vain yksi vaihto ehto mene sinne mistä saa,kyllä seksi kuuluu elämän se on perus edellytys kaiken muun lisäksi yhteis elossa.

        Näinhän se tuppaa oleen.


      • tärppäs
        MITENKÄHÄN ON kirjoitti:

        Niin noinkin voi käydä,olisikohan käyny niin että vaimo olisi laittanut muutamaksi kuukaudeksi jalat ristiin ja nukkumaan mennessä niin paljon vatetta päälle että mies ei pääse lähellekkään naisen suloja. Ja sitten kun mies ehdottaa jotakin niin vaimo keksii kaiken laista veruketta, väsyttää,päähän koskee, ei huvita, äläviiti ei nyt, lapset herää ym ym.. tätä kun jatkuu kuukaudesta toiseen niin ei ole ihme että miestä rupee vituttaa koko homma, no sillo on vain yksi vaihto ehto mene sinne mistä saa,kyllä seksi kuuluu elämän se on perus edellytys kaiken muun lisäksi yhteis elossa.

        Oikein hyvin kirjoitit,olen aivan samaa mieltä kanssasi.Naiset näkee vain kaiken pahan miehessä eikä itsestään mitää vikaa. Olin itsekkin hakemassa naisseuraa samoilta sivuilta ja tärppäsi, asumme kaksistaan nyt ja menee oikein hyvin kummallakin.tietysti elämässä on riitojakin mut ne pitää sovitella.Ja taas menee hyvin kun ilma on puhdistunut.


      • Maryne40
        MITENKÄHÄN ON kirjoitti:

        Niin noinkin voi käydä,olisikohan käyny niin että vaimo olisi laittanut muutamaksi kuukaudeksi jalat ristiin ja nukkumaan mennessä niin paljon vatetta päälle että mies ei pääse lähellekkään naisen suloja. Ja sitten kun mies ehdottaa jotakin niin vaimo keksii kaiken laista veruketta, väsyttää,päähän koskee, ei huvita, äläviiti ei nyt, lapset herää ym ym.. tätä kun jatkuu kuukaudesta toiseen niin ei ole ihme että miestä rupee vituttaa koko homma, no sillo on vain yksi vaihto ehto mene sinne mistä saa,kyllä seksi kuuluu elämän se on perus edellytys kaiken muun lisäksi yhteis elossa.

        Hei Sinä joka valitat puutteestasi. Oletko ajatellut että itsessäsi on vikaa. Voit olla likainen, hoitanaton tukka, henkesi haisee tupakalle ja paskalle. Muniasi et osaa pestä, puhumattakaan että lähestyisit naista suihkun jälkee. Olen 55v ja en ole koskaan vielä saanut naisilta pakkeja, ystäviltäni. Vain huono mies, esim. pienikulliset miehet täällä aina valittaa. Kuka nainen nyt sitten voi olla tyytyväinen pieneen pippeliin jota heiluttaa epäsiissti mies. Katsokaa miehet ensin peiliin ja sitten hammaslääkärin kautta suihkuun, vasta sitten voi lähestyä naista.


      • veeti76
        Maryne40 kirjoitti:

        Hei Sinä joka valitat puutteestasi. Oletko ajatellut että itsessäsi on vikaa. Voit olla likainen, hoitanaton tukka, henkesi haisee tupakalle ja paskalle. Muniasi et osaa pestä, puhumattakaan että lähestyisit naista suihkun jälkee. Olen 55v ja en ole koskaan vielä saanut naisilta pakkeja, ystäviltäni. Vain huono mies, esim. pienikulliset miehet täällä aina valittaa. Kuka nainen nyt sitten voi olla tyytyväinen pieneen pippeliin jota heiluttaa epäsiissti mies. Katsokaa miehet ensin peiliin ja sitten hammaslääkärin kautta suihkuun, vasta sitten voi lähestyä naista.

        ja taas on äänessä "mies"joka luuleee tietävänsä kaiken.on täällä siistejä,puhtaita ja varmasti komempia miehiä kuin sinä jolla se pippeli on peinteisen kokoinen eli noin 20cm täydessä valmiudessa.epäilen todella vahvasti että olisit iskurista löytänyt.kova olet toisia arvostelemaan joten taitaa itselläsi olla pieni pili ja kova kateus toisten onnen vuoksi.....!-veeti76-


      • Itsessäni vikaa
        Maryne40 kirjoitti:

        Hei Sinä joka valitat puutteestasi. Oletko ajatellut että itsessäsi on vikaa. Voit olla likainen, hoitanaton tukka, henkesi haisee tupakalle ja paskalle. Muniasi et osaa pestä, puhumattakaan että lähestyisit naista suihkun jälkee. Olen 55v ja en ole koskaan vielä saanut naisilta pakkeja, ystäviltäni. Vain huono mies, esim. pienikulliset miehet täällä aina valittaa. Kuka nainen nyt sitten voi olla tyytyväinen pieneen pippeliin jota heiluttaa epäsiissti mies. Katsokaa miehet ensin peiliin ja sitten hammaslääkärin kautta suihkuun, vasta sitten voi lähestyä naista.

        etten osaa muniani pestä tai suihkussa käydä, henki haisee tupakalle ja paskalle, mutta kun se vieras muija kuitenkin tykkää niin helvetisti ja antaa eestä ja takkaa.. on niin mukavaa kummallakin..
        Tuntuu siltä että vaikka itsessäni vika onkin, niin ei se ainakaan vieraalta saamista haittaa niinkuin kotona. Mutta samapa tuo.. kannattaa olla vaativa miehelleen...


      • "Sininen nahka"
        Maryne40 kirjoitti:

        Hei Sinä joka valitat puutteestasi. Oletko ajatellut että itsessäsi on vikaa. Voit olla likainen, hoitanaton tukka, henkesi haisee tupakalle ja paskalle. Muniasi et osaa pestä, puhumattakaan että lähestyisit naista suihkun jälkee. Olen 55v ja en ole koskaan vielä saanut naisilta pakkeja, ystäviltäni. Vain huono mies, esim. pienikulliset miehet täällä aina valittaa. Kuka nainen nyt sitten voi olla tyytyväinen pieneen pippeliin jota heiluttaa epäsiissti mies. Katsokaa miehet ensin peiliin ja sitten hammaslääkärin kautta suihkuun, vasta sitten voi lähestyä naista.

        Kokkeelin, ryövätti, että auttaako ulkomuodon rustaus. Treenasin edistyksellisellä lihasharjoitusohjelmalla ja annoin painon laskea. Värjäsin hyvällä maulla ja taidolla hiukset. Yllätys yllätys, 20-kymppinen nainen lyöttäytyi viiskolomosen seuraan ja harkitsi pillun antamista.

        Joo, kyllä nainen oikein himossa kun sattuu olemaan, kelpuuttaa vaatimattomammankin paketin. Ei siinä kysellä leivän hankkimismenetelmistä tai omaisuuden koosta, kun niilä ei tuollaisessa tilanteessa ole märkitystä. Sitten, jos nainen hakee vakikumppania, tilanne onkin jo toinen. Tyhjätaskut saa mennä ja ulkonäöltään kehnot saavat vain mulkaisun, jos sitäkään, osakseen.

        Itse olen mies, että en löydä helposti tilapäistäkään kaveria. En osaa palvoa naista enkä rahalla voidella, kun sitä ei ole. Ulkonäkö on jossakin Kauko Käyhkön ja Leo Lastumäen sekoituksen vaiheilla.
        Kyllä juoppoja "lentiäisiä" saa, mutta kun ei seiso sellaasille.


      • ikuinen sinkku
        Itsessäni vikaa kirjoitti:

        etten osaa muniani pestä tai suihkussa käydä, henki haisee tupakalle ja paskalle, mutta kun se vieras muija kuitenkin tykkää niin helvetisti ja antaa eestä ja takkaa.. on niin mukavaa kummallakin..
        Tuntuu siltä että vaikka itsessäni vika onkin, niin ei se ainakaan vieraalta saamista haittaa niinkuin kotona. Mutta samapa tuo.. kannattaa olla vaativa miehelleen...

        joo tuo on totta ihana antaa ukkomiehille eestä ja takaa ja nussia monta tuntia todella kiihottavaa oon sinkku mutta ukkomiehet parasta mitä tiedän,,,,,,,7


    • ei empatiaa

      on naiselle susi!

      • Keski-Ikä-Ukko-Mies

        Joo. Vanhat läskipersemuijat, jotka eivät sytytä, eivätkä anna, pitäkää suunne kiinni ja tyytykää siihen minkälaiseksi olette suhteenne luoneet. Niinkuin tämän ketjunkin aloittaja.

        Mikä onkaan mukavanpaa kuin tutkailla Iskurin ilmoituksia ja etenkin niistä valokuvia sekä lähetellä sitten toiveikkaana vastauksia. Ainahan ne ovat tulleet hylättyinä takaisin. Milloin mikäkin yrittää saada "pupuhakana", "johannana", "rietasrouvana" tai jollain muulla hauskallakin nimimerkillä vastaajan pauloihinsa ja lähettämään niin kullin-kuin naamankuvia.


      • jana
        Keski-Ikä-Ukko-Mies kirjoitti:

        Joo. Vanhat läskipersemuijat, jotka eivät sytytä, eivätkä anna, pitäkää suunne kiinni ja tyytykää siihen minkälaiseksi olette suhteenne luoneet. Niinkuin tämän ketjunkin aloittaja.

        Mikä onkaan mukavanpaa kuin tutkailla Iskurin ilmoituksia ja etenkin niistä valokuvia sekä lähetellä sitten toiveikkaana vastauksia. Ainahan ne ovat tulleet hylättyinä takaisin. Milloin mikäkin yrittää saada "pupuhakana", "johannana", "rietasrouvana" tai jollain muulla hauskallakin nimimerkillä vastaajan pauloihinsa ja lähettämään niin kullin-kuin naamankuvia.

        Jos sua vain kiinnostaa laihat neiset niin etsi..miullakin on ollut monta ilmoitusta iskurussa ja olen saanuut paljon vastauksia.
        EN kyllä kuvan kera vaan ilma sitäkin jossa kullin oisi suussa.


      • poimija
        jana kirjoitti:

        Jos sua vain kiinnostaa laihat neiset niin etsi..miullakin on ollut monta ilmoitusta iskurussa ja olen saanuut paljon vastauksia.
        EN kyllä kuvan kera vaan ilma sitäkin jossa kullin oisi suussa.

        Jos nainen ei ole hoikka, niin ainakin toivoisi olevan järkeä päässä sen verran, että pystyy kirjoittamaan yhden selväkielisen virkkeen.


      • Nimetön
        Keski-Ikä-Ukko-Mies kirjoitti:

        Joo. Vanhat läskipersemuijat, jotka eivät sytytä, eivätkä anna, pitäkää suunne kiinni ja tyytykää siihen minkälaiseksi olette suhteenne luoneet. Niinkuin tämän ketjunkin aloittaja.

        Mikä onkaan mukavanpaa kuin tutkailla Iskurin ilmoituksia ja etenkin niistä valokuvia sekä lähetellä sitten toiveikkaana vastauksia. Ainahan ne ovat tulleet hylättyinä takaisin. Milloin mikäkin yrittää saada "pupuhakana", "johannana", "rietasrouvana" tai jollain muulla hauskallakin nimimerkillä vastaajan pauloihinsa ja lähettämään niin kullin-kuin naamankuvia.

        joo äpäräliset ämmät elävät toisten kustannuksella ja vielä ettivät miehiä elättämää toisen miehen äpäriä


      • jakke63
        Keski-Ikä-Ukko-Mies kirjoitti:

        Joo. Vanhat läskipersemuijat, jotka eivät sytytä, eivätkä anna, pitäkää suunne kiinni ja tyytykää siihen minkälaiseksi olette suhteenne luoneet. Niinkuin tämän ketjunkin aloittaja.

        Mikä onkaan mukavanpaa kuin tutkailla Iskurin ilmoituksia ja etenkin niistä valokuvia sekä lähetellä sitten toiveikkaana vastauksia. Ainahan ne ovat tulleet hylättyinä takaisin. Milloin mikäkin yrittää saada "pupuhakana", "johannana", "rietasrouvana" tai jollain muulla hauskallakin nimimerkillä vastaajan pauloihinsa ja lähettämään niin kullin-kuin naamankuvia.

        Kiva paikka tuo iskuritreffit, kun samat muijat -50 pyörivät sivustolla viikosta toiseen vaidellen nimimerkkiään. En tiedä mitä etsien. Ilmeisesti menetettyä elämää tai jotain mitä ei ole olemassakaan.


    • -Sonni-

      Hei !

      Kyllähän sieltä on monta mukavaa "lyyliä" löytynyt !! Ja mukavaa on ollut !! Onneksi Meitä eläväisiä ihmisiä on molemmissa sukupuolissa !

      terv:-S-

      • ekki

        Sonnille

        Mitä yleensä vastaat ja millaisille profiileille kirjoitat? Eli miten saat ilmoittajan kiinnostumaan, lähetätkö kuvan?


    • helpotusta saanut

      Oletko muuten itse hakenut seuraa vai miten olet osannu tänne sivustolle..ei kaikki ole varattuja ja niitä varattuja naisia on paljon jotka haluaa hetken rakkautta kun ei kotoa saa ja miehet hakee samasta syystä..menisit itteesi..

      • TYHJIÄ LUPAUKSIA

        ei ne kaikki ole jalkojaan ristissä pitävien muijjien äijiä jotkut ei anna muijjallensa kotona ja joutuu kinuu kunnes äijä heltyy kun mielummin käy iskuri netti sivuilla ja tykkää pukeutua muijjaltansa salaa naiseks..Ja toteuttaa sairasta fantasiaansa kun muija käy duunis ok näköinen ja joutuu puutteessa elää HERÄÄ SUOMI MISSÄ ON KAIKKI USKOLLISET HETERO MIEHET...JOTKA NAUTTII SEKSISTÄ JA EI ANNA MUIJAN JOUTUA KINUMAAN SEKSIÄ...


      • mutta missä on
        TYHJIÄ LUPAUKSIA kirjoitti:

        ei ne kaikki ole jalkojaan ristissä pitävien muijjien äijiä jotkut ei anna muijjallensa kotona ja joutuu kinuu kunnes äijä heltyy kun mielummin käy iskuri netti sivuilla ja tykkää pukeutua muijjaltansa salaa naiseks..Ja toteuttaa sairasta fantasiaansa kun muija käy duunis ok näköinen ja joutuu puutteessa elää HERÄÄ SUOMI MISSÄ ON KAIKKI USKOLLISET HETERO MIEHET...JOTKA NAUTTII SEKSISTÄ JA EI ANNA MUIJAN JOUTUA KINUMAAN SEKSIÄ...

        ne hetero naiset?

        Omista kun viimeisin etsi naisellisemman, trans miehen ja sitä edellinen muutti naisen kanssa yhteen.

        On tosi fantastista seurustella biin kanssa joka toteuttaa bi seksuaalisuuttaan. Vituiks menee ennemmin tai myöhemmin.


      • HIERONTA ON ANTAVAA

        JA PASKAN MARJAT. JOS JOKU HORO SATTUU
        VASTAAMAAN, NIIN "YLEENSÄ ALKU ON" 150 EUROA
        30 MIN JA 200 45 MIN.
        En ole kertaakaan pillusta maksanut ENKÄ MAKSA!

        Kerran laitoin ilmoituksen että suoritan intiimihierontaa
        ja vieläkin on kolme naista jota hiukan hieron ja sitten kunnon
        pano päälle. KORVAUS MINULLE 100 EUROA KÄYNTI.
        SUOSITTELEN!


    • yks varattu

      Ihan hienoa kun on ihmisillä mahdollisuus päästä naattimaan vastakkaisesta sukuopuolesta noinkin helposti!! Helvettiäkö siitä pitää joittenkin käpyjen naukua kateellisina.

      • rakas mies

        olkoon vaikka tällä nimellä. oon 35vuotta ollut naimisissa ihanan naisen kanssa .työskennellyt kuudessa maassa ja aina olen nauttinut hyvistä nais kontakteista. ihania naisia löytyy kaikista kulttuureista ja kaikkialta. nauti ja rakasta ihminen ,elämä on ihana kokemus.


      • andyviet
        rakas mies kirjoitti:

        olkoon vaikka tällä nimellä. oon 35vuotta ollut naimisissa ihanan naisen kanssa .työskennellyt kuudessa maassa ja aina olen nauttinut hyvistä nais kontakteista. ihania naisia löytyy kaikista kulttuureista ja kaikkialta. nauti ja rakasta ihminen ,elämä on ihana kokemus.

        Märkä liuka tavara, teke hyva vieras pilu, niita rittaa.


      • Teukka Tyrhö
        rakas mies kirjoitti:

        olkoon vaikka tällä nimellä. oon 35vuotta ollut naimisissa ihanan naisen kanssa .työskennellyt kuudessa maassa ja aina olen nauttinut hyvistä nais kontakteista. ihania naisia löytyy kaikista kulttuureista ja kaikkialta. nauti ja rakasta ihminen ,elämä on ihana kokemus.

        Et kai vaan ole harrastanut suuseksiä. Siinä teit virheen. Papilloomaviruksilla on todistettu yhteys kurkunpääsyöpään. Pidä se nappulasi pois vieraista naisista äläkä viisastele tällä foorumilla.


      • Laatutavaraa syvälle
        Teukka Tyrhö kirjoitti:

        Et kai vaan ole harrastanut suuseksiä. Siinä teit virheen. Papilloomaviruksilla on todistettu yhteys kurkunpääsyöpään. Pidä se nappulasi pois vieraista naisista äläkä viisastele tällä foorumilla.

        tekee hommansa myös perseessä. Se on ikävää saada syöpä peräaukkoon perseseksin seurauksena, homoillahan toi on aika yleistä.


    • vilossohvi

      Jos joku juttu aiheuttaa pahaa oloa, sitä ei kannata tehdä.

      Eivät tämän maailman vääryydet (joista uskottomuus ei ole liene suurimpia) lopu vaikka kirjoittaisit kuinka monta valitusta keskustelupalstalle. Säästä itseäsi hauskempiin puuhiin.

      • S....

        löytyi sieltä, vaikka varattu onkin, se on siellä homman nimi. Vaimot olkoon hiljaa. Nukkuu muuuten vieressä ensiyönä,


      • hoh hoijaa
        S.... kirjoitti:

        löytyi sieltä, vaikka varattu onkin, se on siellä homman nimi. Vaimot olkoon hiljaa. Nukkuu muuuten vieressä ensiyönä,

        Mitä sitä täällä ihmetellään?! Eli tätä varattujen ukkomiesten mahdotonta kiimaa ja puutteessa oloa!?! Jokainen sen aivan varmasti tietää ja nykyaikana se on vaan tullut paremmin esiin kun on tämä netti!!! Kaikki chätti ja deitti palstathan on täynnä, siis tosiaan pilvin pimein näitä puutteessa olevia kiimasia ukkomiehiä jotka etsivät petikaveria! Ja voi herran jumala sentään sitä valitusta ja vinkumista miten puutteessa ovat ja kiimassa !! Ja omaa akkaa ja perhettä ja pentuja ei missään nimessä jätetä!! Pakko roikkua tylsässä liitossa tylsän eukon kans vuodesta toiseen maallisen mammonan ja kulissin vuoksi mutta onneksi on nykyään tosiaan tämä netti jonka kautta saa ah...ja uih....niin mukavasti kiimasta petiseuraa seksin puuteeseen, sitten sitä taas jaksaa jatkaa tylsää liittoa tylsän eukon kans kun on saanut kastaa palasta kiimasessa naisessa! Näin se homma menee ja totisinta totta!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • taatusti näin

        Kyllä näistä vaan pitää kirjoittaa älä muuta väitäkään. Jos kaikki aina painetaan vaan villaisella mitä siitäkään tulee. Aviosuhdetta tuhoavaa toimintaa ei tarvitse kenenkään hyväksyä millään muotoa. Siinä ei ole mitään puolusteltavaa!!!!!!!!


      • Perämeren kuningas
        hoh hoijaa kirjoitti:

        Mitä sitä täällä ihmetellään?! Eli tätä varattujen ukkomiesten mahdotonta kiimaa ja puutteessa oloa!?! Jokainen sen aivan varmasti tietää ja nykyaikana se on vaan tullut paremmin esiin kun on tämä netti!!! Kaikki chätti ja deitti palstathan on täynnä, siis tosiaan pilvin pimein näitä puutteessa olevia kiimasia ukkomiehiä jotka etsivät petikaveria! Ja voi herran jumala sentään sitä valitusta ja vinkumista miten puutteessa ovat ja kiimassa !! Ja omaa akkaa ja perhettä ja pentuja ei missään nimessä jätetä!! Pakko roikkua tylsässä liitossa tylsän eukon kans vuodesta toiseen maallisen mammonan ja kulissin vuoksi mutta onneksi on nykyään tosiaan tämä netti jonka kautta saa ah...ja uih....niin mukavasti kiimasta petiseuraa seksin puuteeseen, sitten sitä taas jaksaa jatkaa tylsää liittoa tylsän eukon kans kun on saanut kastaa palasta kiimasessa naisessa! Näin se homma menee ja totisinta totta!!!!!!!!!!!!!!!!!

        sisäisesti todella kaunis ihminen. Voisinpa vaan pitää sua kainalossa lopun ikäni.


      • Kuopijossa tavattu
        S.... kirjoitti:

        löytyi sieltä, vaikka varattu onkin, se on siellä homman nimi. Vaimot olkoon hiljaa. Nukkuu muuuten vieressä ensiyönä,

        Jos sama Timo itä-suomesta jonka minä kamppasin, niin ei taida laueta enää.


    • Asko Oksanen

      Ei totisesti ole. Nainenhan on viisas. Se osaa vaatia. Se tietää, että kyllä sitä tiukan paikan tullen ja hätätilassa saa vaikka kuin. Rahamiestä ne hakee, jolla olisi hyvä olla myös ulkonäköä kuin Engelbertillä. Sellaista yhtälöä vaan harvoin onnistuu ratkaisemaan. Niinpä sitten käy niinkuin mulle, että nätti virkanainen tuli discon jälkeen puhuttelemaan kuin enkeli ja sai mukaansa. Farkkujen edustan peitti villatakilla, siellä kun oli iso märkä läntti. T. Kari

    • Onneksi olkoon

      Paras iskuri pelle oli mies joka häämatkalta Italiasta sopi treffejä ystäväni kanssa. Siis vaimot uskokaa kuinka sikoja miehenne on. Häämatkalta. Onhan se kiva kun saa mannapuuroa kun palaa kotiin, kuka jaksaa kaurapuuroa viikkoa pitempään.

    • 22pistepirkko

      lueppa naisten ilm.samaa kamaa.Tasaarvo tässäkin,eli miten voi olla ällöjö akkoja.Are You Stupid

    • Don Juan

      Se mitä ei saada kotoa, haetaa sitten muualta... :) Onhan se moraalitonta, mutta sopii ihmisen luonnolle...mehen sekä naisen! Ihminen=eläin. Nainenkin. Haarat auki kerta päivässä ja ensimmäinen askel kohti kestävempää sekä parempaa parisuhdetta on otettu. Good luck!

      • lkiujyhtgrf

        valivali


      • papepanemuapeppuun

        älyllistä puhetta! Nautin siitä, kun saan keskustella kaltaisesi MIEHEN kanssa!


      • Jokainen tavallaan
        papepanemuapeppuun kirjoitti:

        älyllistä puhetta! Nautin siitä, kun saan keskustella kaltaisesi MIEHEN kanssa!

        Jos ja ken sieltä seuraa hakee varattuna sen tehköön, itse en ole sivuilla vieraillut. Mutta eiköhän ihmisiä ole kaikenlaisia, pettureita ja uskollisia jokainenhan itse valintansa tekee.Myöskin sen katsooko vierestä puolison treffi hakua kyllä sen vaistoo jos toinen pettää.


      • Musta orfeus
        Jokainen tavallaan kirjoitti:

        Jos ja ken sieltä seuraa hakee varattuna sen tehköön, itse en ole sivuilla vieraillut. Mutta eiköhän ihmisiä ole kaikenlaisia, pettureita ja uskollisia jokainenhan itse valintansa tekee.Myöskin sen katsooko vierestä puolison treffi hakua kyllä sen vaistoo jos toinen pettää.

        Kuule ei muijat mitään tajua kun vaan puhut niille kauniisti. Minut vihittiin juhannuksena ja lähdimme häämatkalle thaimaahan. Maksoin muijalle manikyyrit paikallisessa paikassa. Sain näin omaa aikaa pari tuntia ja kävin panemassa kahta nuorta paikallista kaunotarta. Sitten takaisin muijan luo kun pallit olivat tyhjät, no latautuivathan ne taas illaksi. Seuraavana päivänä sanoin että kävisin yksin katselemassa kaupungilla. Menin tietysti paikalliseen ilotaloon ja nussin pussini tyhjäksi, sitten taas muijan luo. Tein näin melkein joka päivä, parinviikon lomamme aikana ja nussin aina pallini tyhjäksi. Muija ei ole koskaan saanut tietää että häämatkalla hänen kanssaan olin ja nussin paikallisia huoria. Olisihan kallis matka mennyt muuten piloille. Kyllä kunnon panomies aina keinot keksii ja aina on siistille miehelle pillua riittävästi tarjolla. Kun käy vierailla niin oma muijakin tuntuu paremmalle aina kun tulee kotiin. Siinä on pitkän onnellisen avioliiton salaisuus. Katsos kun panee paljon vieraita niin oma muijakin tuntuu melkein kuin vierasta saisi. Käykää jätkät suihkussa ja peskää joskus hampaanne ettei henki haise paskalle, niin kuin yleensä mieehillä jotka valittavat pillun puutteta. En ymmärrä miehiä jotka eivät saa pillua, olisko pieni pippeli se syy. Minulla on 24/6cm ja on tungosta.


      • Musta tuntuu
        Musta orfeus kirjoitti:

        Kuule ei muijat mitään tajua kun vaan puhut niille kauniisti. Minut vihittiin juhannuksena ja lähdimme häämatkalle thaimaahan. Maksoin muijalle manikyyrit paikallisessa paikassa. Sain näin omaa aikaa pari tuntia ja kävin panemassa kahta nuorta paikallista kaunotarta. Sitten takaisin muijan luo kun pallit olivat tyhjät, no latautuivathan ne taas illaksi. Seuraavana päivänä sanoin että kävisin yksin katselemassa kaupungilla. Menin tietysti paikalliseen ilotaloon ja nussin pussini tyhjäksi, sitten taas muijan luo. Tein näin melkein joka päivä, parinviikon lomamme aikana ja nussin aina pallini tyhjäksi. Muija ei ole koskaan saanut tietää että häämatkalla hänen kanssaan olin ja nussin paikallisia huoria. Olisihan kallis matka mennyt muuten piloille. Kyllä kunnon panomies aina keinot keksii ja aina on siistille miehelle pillua riittävästi tarjolla. Kun käy vierailla niin oma muijakin tuntuu paremmalle aina kun tulee kotiin. Siinä on pitkän onnellisen avioliiton salaisuus. Katsos kun panee paljon vieraita niin oma muijakin tuntuu melkein kuin vierasta saisi. Käykää jätkät suihkussa ja peskää joskus hampaanne ettei henki haise paskalle, niin kuin yleensä mieehillä jotka valittavat pillun puutteta. En ymmärrä miehiä jotka eivät saa pillua, olisko pieni pippeli se syy. Minulla on 24/6cm ja on tungosta.

        Oliko hiki ku heräsit tosta unesta?? :=)


      • vaimotkin osaa
        Musta orfeus kirjoitti:

        Kuule ei muijat mitään tajua kun vaan puhut niille kauniisti. Minut vihittiin juhannuksena ja lähdimme häämatkalle thaimaahan. Maksoin muijalle manikyyrit paikallisessa paikassa. Sain näin omaa aikaa pari tuntia ja kävin panemassa kahta nuorta paikallista kaunotarta. Sitten takaisin muijan luo kun pallit olivat tyhjät, no latautuivathan ne taas illaksi. Seuraavana päivänä sanoin että kävisin yksin katselemassa kaupungilla. Menin tietysti paikalliseen ilotaloon ja nussin pussini tyhjäksi, sitten taas muijan luo. Tein näin melkein joka päivä, parinviikon lomamme aikana ja nussin aina pallini tyhjäksi. Muija ei ole koskaan saanut tietää että häämatkalla hänen kanssaan olin ja nussin paikallisia huoria. Olisihan kallis matka mennyt muuten piloille. Kyllä kunnon panomies aina keinot keksii ja aina on siistille miehelle pillua riittävästi tarjolla. Kun käy vierailla niin oma muijakin tuntuu paremmalle aina kun tulee kotiin. Siinä on pitkän onnellisen avioliiton salaisuus. Katsos kun panee paljon vieraita niin oma muijakin tuntuu melkein kuin vierasta saisi. Käykää jätkät suihkussa ja peskää joskus hampaanne ettei henki haise paskalle, niin kuin yleensä mieehillä jotka valittavat pillun puutteta. En ymmärrä miehiä jotka eivät saa pillua, olisko pieni pippeli se syy. Minulla on 24/6cm ja on tungosta.

        Pikkupoika jolla ei edes seiso siinä omiaan uneksii.
        Et tiedäkään mitä vaimosi sun selkäsi takana puuhastelee ja ihan oikein sinulle! Muutahan et ole ansainnutkaan pikku rehvastelijapoika!


      • ...
        Musta orfeus kirjoitti:

        Kuule ei muijat mitään tajua kun vaan puhut niille kauniisti. Minut vihittiin juhannuksena ja lähdimme häämatkalle thaimaahan. Maksoin muijalle manikyyrit paikallisessa paikassa. Sain näin omaa aikaa pari tuntia ja kävin panemassa kahta nuorta paikallista kaunotarta. Sitten takaisin muijan luo kun pallit olivat tyhjät, no latautuivathan ne taas illaksi. Seuraavana päivänä sanoin että kävisin yksin katselemassa kaupungilla. Menin tietysti paikalliseen ilotaloon ja nussin pussini tyhjäksi, sitten taas muijan luo. Tein näin melkein joka päivä, parinviikon lomamme aikana ja nussin aina pallini tyhjäksi. Muija ei ole koskaan saanut tietää että häämatkalla hänen kanssaan olin ja nussin paikallisia huoria. Olisihan kallis matka mennyt muuten piloille. Kyllä kunnon panomies aina keinot keksii ja aina on siistille miehelle pillua riittävästi tarjolla. Kun käy vierailla niin oma muijakin tuntuu paremmalle aina kun tulee kotiin. Siinä on pitkän onnellisen avioliiton salaisuus. Katsos kun panee paljon vieraita niin oma muijakin tuntuu melkein kuin vierasta saisi. Käykää jätkät suihkussa ja peskää joskus hampaanne ettei henki haise paskalle, niin kuin yleensä mieehillä jotka valittavat pillun puutteta. En ymmärrä miehiä jotka eivät saa pillua, olisko pieni pippeli se syy. Minulla on 24/6cm ja on tungosta.

        saa pillu Kälviän vanha hampaaton satakiloinen Läski-Kaaleppikin. Eikä tarvitse käydä suihkussa ja hampaitahan Läski-Kaalepin ei tarvitse enää pestä.


      • 18 cm mittainen
        Musta orfeus kirjoitti:

        Kuule ei muijat mitään tajua kun vaan puhut niille kauniisti. Minut vihittiin juhannuksena ja lähdimme häämatkalle thaimaahan. Maksoin muijalle manikyyrit paikallisessa paikassa. Sain näin omaa aikaa pari tuntia ja kävin panemassa kahta nuorta paikallista kaunotarta. Sitten takaisin muijan luo kun pallit olivat tyhjät, no latautuivathan ne taas illaksi. Seuraavana päivänä sanoin että kävisin yksin katselemassa kaupungilla. Menin tietysti paikalliseen ilotaloon ja nussin pussini tyhjäksi, sitten taas muijan luo. Tein näin melkein joka päivä, parinviikon lomamme aikana ja nussin aina pallini tyhjäksi. Muija ei ole koskaan saanut tietää että häämatkalla hänen kanssaan olin ja nussin paikallisia huoria. Olisihan kallis matka mennyt muuten piloille. Kyllä kunnon panomies aina keinot keksii ja aina on siistille miehelle pillua riittävästi tarjolla. Kun käy vierailla niin oma muijakin tuntuu paremmalle aina kun tulee kotiin. Siinä on pitkän onnellisen avioliiton salaisuus. Katsos kun panee paljon vieraita niin oma muijakin tuntuu melkein kuin vierasta saisi. Käykää jätkät suihkussa ja peskää joskus hampaanne ettei henki haise paskalle, niin kuin yleensä mieehillä jotka valittavat pillun puutteta. En ymmärrä miehiä jotka eivät saa pillua, olisko pieni pippeli se syy. Minulla on 24/6cm ja on tungosta.

        Käveleekö tämä "MUSTA ORFEUS" kyrpä
        esillä jä pystyssä ympäri kaupunkia ja
        vielä mittanauha kädessä?
        Minimunasen hullun paskalle haisevan
        idiootin nimimerkki: MUSTA ORFEUS


      • homo6
        Musta orfeus kirjoitti:

        Kuule ei muijat mitään tajua kun vaan puhut niille kauniisti. Minut vihittiin juhannuksena ja lähdimme häämatkalle thaimaahan. Maksoin muijalle manikyyrit paikallisessa paikassa. Sain näin omaa aikaa pari tuntia ja kävin panemassa kahta nuorta paikallista kaunotarta. Sitten takaisin muijan luo kun pallit olivat tyhjät, no latautuivathan ne taas illaksi. Seuraavana päivänä sanoin että kävisin yksin katselemassa kaupungilla. Menin tietysti paikalliseen ilotaloon ja nussin pussini tyhjäksi, sitten taas muijan luo. Tein näin melkein joka päivä, parinviikon lomamme aikana ja nussin aina pallini tyhjäksi. Muija ei ole koskaan saanut tietää että häämatkalla hänen kanssaan olin ja nussin paikallisia huoria. Olisihan kallis matka mennyt muuten piloille. Kyllä kunnon panomies aina keinot keksii ja aina on siistille miehelle pillua riittävästi tarjolla. Kun käy vierailla niin oma muijakin tuntuu paremmalle aina kun tulee kotiin. Siinä on pitkän onnellisen avioliiton salaisuus. Katsos kun panee paljon vieraita niin oma muijakin tuntuu melkein kuin vierasta saisi. Käykää jätkät suihkussa ja peskää joskus hampaanne ettei henki haise paskalle, niin kuin yleensä mieehillä jotka valittavat pillun puutteta. En ymmärrä miehiä jotka eivät saa pillua, olisko pieni pippeli se syy. Minulla on 24/6cm ja on tungosta.

        homo7


    • poiuytr

      Ihan loistopaikka voi laittaa surutta ihan pelkkää seksiseuraa hakuun ja poiketen monesta muusta paikasta tulee myös ihan hyviä vastauksia. Tosin miesten jättämiä ilmoituksia on niin paljon että pakko jotenkin erottua joukosta.

      Urheilulliselle baareja karttavalle irtosuhteiden harrastajalle ihan ehdoton paikka. Kun pistää tarpeeksi hyvän näköisestä kropasta valokuvan ilmoitukseen niin tulee miehellekkin niin paljon vastauksia että ei tarvitse ihan mihin tahansa tyytyä. Osa naisista tuntuu tosin arpovan kohtuuttoman kauan että uskaltaako sitä lähteä leikkiin mukaan mutta onneksi noita tosissaankin mukana olevia on ihan riittävästi.

    • Hyiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Onko jostain naisesta kiva katsella, kun miehet esittelevät vehkeitään Iskuri.Netissä? En usko, että kovin moni nainen kiihottuu miehen kullin näkemisestä. Ainoa syy, miksi kulliaan pitäisi esitellä, on se että se vehje on poikkeuksellisen kookas.

      • kaunis ja älykäs

        Iskurissa on pelkkiä epätoivoisia, vähä-älyisiä horoja ja kusipää-äijiä.Toivottomia menetettyjä tapauksia jotka oikein hyvin täydentävät toinen toisiaan.En ikinä huolisi yhtäkään miestä sieltä.Vanhat horot miksei nuoremmatkin halvat huorat hakee sieltä seuraa, rahalla tai ilmaiseksi.Sama miehillä.Todella oksettavaa ja epämiellyttävää.Noinne taudit tarttuu horosta horoon ku panette kaikki toisianne ristiin.Onneksi mun ei todellakaan tarvitse noin seuraa hakea koskaan:)))


      • Senkös vuoksi
        kaunis ja älykäs kirjoitti:

        Iskurissa on pelkkiä epätoivoisia, vähä-älyisiä horoja ja kusipää-äijiä.Toivottomia menetettyjä tapauksia jotka oikein hyvin täydentävät toinen toisiaan.En ikinä huolisi yhtäkään miestä sieltä.Vanhat horot miksei nuoremmatkin halvat huorat hakee sieltä seuraa, rahalla tai ilmaiseksi.Sama miehillä.Todella oksettavaa ja epämiellyttävää.Noinne taudit tarttuu horosta horoon ku panette kaikki toisianne ristiin.Onneksi mun ei todellakaan tarvitse noin seuraa hakea koskaan:)))

        olet edelleen yksin?

        Sama se on mistä sinä sen seuralaisesi hankit. Sillä kulttuuria harrastavalla ja lakikirjaa lukevalla "parempiosaisella" itää sukupuolitauti ihan yhtä nuoleesti kuin taviksillakin.

        Ettei vaan nimimerkin taakse kätkeydy kuitenkin petetty ja katkera akankanttura:)? Ihan vallatonta viisauden tuntemusta ei tekstisi kuitenkaan annillaan herättänyt.

        Kertoisitko minkä vuoksi kaunis ja älykäs vierailee sitten iskurissa jos sielä hengailu aiheuttaa pahoinvointia ja on muutenkin epämiellyttävää? Hakiaksesi kenties sisältöä kauniiseen mutta niin tyhjään elämääsi? Aika outo yhteensattuma, eikö?


      • ruma ja älykäs
        Senkös vuoksi kirjoitti:

        olet edelleen yksin?

        Sama se on mistä sinä sen seuralaisesi hankit. Sillä kulttuuria harrastavalla ja lakikirjaa lukevalla "parempiosaisella" itää sukupuolitauti ihan yhtä nuoleesti kuin taviksillakin.

        Ettei vaan nimimerkin taakse kätkeydy kuitenkin petetty ja katkera akankanttura:)? Ihan vallatonta viisauden tuntemusta ei tekstisi kuitenkaan annillaan herättänyt.

        Kertoisitko minkä vuoksi kaunis ja älykäs vierailee sitten iskurissa jos sielä hengailu aiheuttaa pahoinvointia ja on muutenkin epämiellyttävää? Hakiaksesi kenties sisältöä kauniiseen mutta niin tyhjään elämääsi? Aika outo yhteensattuma, eikö?

        Tuo kaunis ja älykäs vierailee myös uskottomuus palstalla ja yhtä kauniisti sielläkin kirjoittelee. Äly ja sivistys ei valitettavasti asu aina samassa päässä. Luultavasti petetty jä jätetty keski-ikäinen nainen.
        Mitä pahaa on, jos iskurinetistä sen seuralaisen löytää? Aivan oikeassa olet, taudit jyllää aivan jokaisessa yhteiskuntaluokassa. Myös ne kauniit ja älykkäät voi autuaasti unohtaa kortsun käytön. Paitsi eihän ne varmasti edes pane.


      • Panee ne,
        ruma ja älykäs kirjoitti:

        Tuo kaunis ja älykäs vierailee myös uskottomuus palstalla ja yhtä kauniisti sielläkin kirjoittelee. Äly ja sivistys ei valitettavasti asu aina samassa päässä. Luultavasti petetty jä jätetty keski-ikäinen nainen.
        Mitä pahaa on, jos iskurinetistä sen seuralaisen löytää? Aivan oikeassa olet, taudit jyllää aivan jokaisessa yhteiskuntaluokassa. Myös ne kauniit ja älykkäät voi autuaasti unohtaa kortsun käytön. Paitsi eihän ne varmasti edes pane.

        pahakseen, jos joku löytää vaikka iskurista itselleen soipasen ihmisen. Vaikuttikin hieman kiukkuiselle täti-ihmiselle. Jaahas että hänellä on laadukkaita mielipiteitä muillakin saiteilla? No, kuka purkaa patojaan mitenkin, suotakoon se hällekkin.


      • ccxsii

        jep


    • Ei säälitä

      Jätetään tuollaiset vaan iskuriin itsehyväisyyteensä, ihan sama ei kiinnosta. Ne harvat naisetkin ovat siellä kertakäyttöisiä. Pitäkööt hekumaorgioitaan vaikka munat ruvella. Oikea elämä on hyvin paljon enemmän mutta sitähän uhoojat eivät edes tiedä.

      • Herramme

        re-inkarnaatio.Luojan kiitos oot aikaisessa!

        Kerrohan mitä se oikea elämä on, minä kun elän ihan ja vaan itseni kaltaista tarinaa?


      • kaunis ja älykäs
        Herramme kirjoitti:

        re-inkarnaatio.Luojan kiitos oot aikaisessa!

        Kerrohan mitä se oikea elämä on, minä kun elän ihan ja vaan itseni kaltaista tarinaa?

        Voi voi.44vuotias.180 cm ja 64 kg.Harrasyaa lenkkeilyä ja salilla käyntiä.Rakastaa ihania ystäviään ja varsinkin ihanaa miesystäväänsä .Toimii hyvässä ammatissa ja lukee koko ajan lisää.Itse jättänyt aikoinaan miehensä jonka kanssa 2 lasta.Ei tyytynyt huonoon suhteeseen.Eläkää te vaan rauhassa tarkoituksetonta ja tyhjääkin tyhjempää elämäänne.Olen kaikkea muuta kuin katkera.Hymyilkää, kuntoilkaa...kevät tulee ja sen mukana entistä parempi mieli:)Ette ole kovin kummoisella älykkyysosamäärällä siunattuja.Onko kaikkien vastaantulijoiden paneminen sumentanut ne ::)))?


      • Solakka ja pöljä
        kaunis ja älykäs kirjoitti:

        Voi voi.44vuotias.180 cm ja 64 kg.Harrasyaa lenkkeilyä ja salilla käyntiä.Rakastaa ihania ystäviään ja varsinkin ihanaa miesystäväänsä .Toimii hyvässä ammatissa ja lukee koko ajan lisää.Itse jättänyt aikoinaan miehensä jonka kanssa 2 lasta.Ei tyytynyt huonoon suhteeseen.Eläkää te vaan rauhassa tarkoituksetonta ja tyhjääkin tyhjempää elämäänne.Olen kaikkea muuta kuin katkera.Hymyilkää, kuntoilkaa...kevät tulee ja sen mukana entistä parempi mieli:)Ette ole kovin kummoisella älykkyysosamäärällä siunattuja.Onko kaikkien vastaantulijoiden paneminen sumentanut ne ::)))?

        Jos sinä olisit tuon nimimerkkisi veroinen ja antamillasi ulkoisilla tunnuksilla varustettu, niin mitäs ihmettä sinä täälä oikein pörräät proletariaatin seassa?

        Ettei nyt vaan ole totuus "rassukalla" hieman toinen? Yleensä vanhat sanonnat osuvat askiinsa, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja tyhjät tynnyrit kumisevat eniten, tulevat ensimmäisenä teksteistäsi mieleen.

        Kannattaisko jättää se sauvalla suristelu vähemmälle ja antautua joskus ihan livetouhuun, siinä ei pää sumene? Ei kai se muiden vika ole jos sinua ei ole ihmissuhteissasi onnistanut? Omia valintoja joista ei kannata olla ulkopuolisille noin kauhean katkera, se on rumaa.

        Mistä ammennat voiman keskustella tavisten kanssa kun olet noin kaunis ja fiksu? Ajattele, jos tavista ei olisi, ei sinun elämässäsi olisi sisältöä, ei kehen verrata ja kuvitella olevansa fiksumpi. Luulin että ikäkin toisi jo sanan sisältöön syvyyttä, mutta erehdyin. Noin kaameen vanhaksi kirjoittelet melko lapsenomaisesti, teinitekstejä.


      • Mun on hyvä näin
        kaunis ja älykäs kirjoitti:

        Voi voi.44vuotias.180 cm ja 64 kg.Harrasyaa lenkkeilyä ja salilla käyntiä.Rakastaa ihania ystäviään ja varsinkin ihanaa miesystäväänsä .Toimii hyvässä ammatissa ja lukee koko ajan lisää.Itse jättänyt aikoinaan miehensä jonka kanssa 2 lasta.Ei tyytynyt huonoon suhteeseen.Eläkää te vaan rauhassa tarkoituksetonta ja tyhjääkin tyhjempää elämäänne.Olen kaikkea muuta kuin katkera.Hymyilkää, kuntoilkaa...kevät tulee ja sen mukana entistä parempi mieli:)Ette ole kovin kummoisella älykkyysosamäärällä siunattuja.Onko kaikkien vastaantulijoiden paneminen sumentanut ne ::)))?

        Sinäpä sen sanoit, ei kummoisella älykkyysosamäärällä siunattuja. Jatkuva paneminen sumentaa järjen viimeisetkin rippeet ja kierre on valmis.


      • kaunis ja älykäs
        Solakka ja pöljä kirjoitti:

        Jos sinä olisit tuon nimimerkkisi veroinen ja antamillasi ulkoisilla tunnuksilla varustettu, niin mitäs ihmettä sinä täälä oikein pörräät proletariaatin seassa?

        Ettei nyt vaan ole totuus "rassukalla" hieman toinen? Yleensä vanhat sanonnat osuvat askiinsa, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja tyhjät tynnyrit kumisevat eniten, tulevat ensimmäisenä teksteistäsi mieleen.

        Kannattaisko jättää se sauvalla suristelu vähemmälle ja antautua joskus ihan livetouhuun, siinä ei pää sumene? Ei kai se muiden vika ole jos sinua ei ole ihmissuhteissasi onnistanut? Omia valintoja joista ei kannata olla ulkopuolisille noin kauhean katkera, se on rumaa.

        Mistä ammennat voiman keskustella tavisten kanssa kun olet noin kaunis ja fiksu? Ajattele, jos tavista ei olisi, ei sinun elämässäsi olisi sisältöä, ei kehen verrata ja kuvitella olevansa fiksumpi. Luulin että ikäkin toisi jo sanan sisältöön syvyyttä, mutta erehdyin. Noin kaameen vanhaksi kirjoittelet melko lapsenomaisesti, teinitekstejä.

        Kiitos.En valehtele yhtään.Koko ikäno ollut smankokoinen mutta en näköinen.Omasta asenteesta se vaan on kiinni.Tää on tosi huvittavaa ajanvietettä lukea teiän horojen ja samojen miespuolisten valheita ja lurituksia.En ole ikinä hakenut netistä seuraa enkä hakisi.Jos sitä tarvisin, menisin varmaan sinne baariin tai lenkkipolullakin saattavat ihmiset tulla juttelemaan.No se siitä, seurustelen eli ei mun tarvitse.Ihan turhaan paasaatte ja haukutte, ei tunnu missään.Ja tiedättekö mitä - se johtuu hyvästä itsetunnosta mitä teillä ei taida paljon olla jäljellä niinkuin yhtälailla minkäänlaisia elämänarvojakaan.Mukavaa päivää kaikille tasapuolisesti:)


      • Ei pornolle
        Solakka ja pöljä kirjoitti:

        Jos sinä olisit tuon nimimerkkisi veroinen ja antamillasi ulkoisilla tunnuksilla varustettu, niin mitäs ihmettä sinä täälä oikein pörräät proletariaatin seassa?

        Ettei nyt vaan ole totuus "rassukalla" hieman toinen? Yleensä vanhat sanonnat osuvat askiinsa, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja tyhjät tynnyrit kumisevat eniten, tulevat ensimmäisenä teksteistäsi mieleen.

        Kannattaisko jättää se sauvalla suristelu vähemmälle ja antautua joskus ihan livetouhuun, siinä ei pää sumene? Ei kai se muiden vika ole jos sinua ei ole ihmissuhteissasi onnistanut? Omia valintoja joista ei kannata olla ulkopuolisille noin kauhean katkera, se on rumaa.

        Mistä ammennat voiman keskustella tavisten kanssa kun olet noin kaunis ja fiksu? Ajattele, jos tavista ei olisi, ei sinun elämässäsi olisi sisältöä, ei kehen verrata ja kuvitella olevansa fiksumpi. Luulin että ikäkin toisi jo sanan sisältöön syvyyttä, mutta erehdyin. Noin kaameen vanhaksi kirjoittelet melko lapsenomaisesti, teinitekstejä.

        Heh. Kun katsoo tätä kirjoittelua huomaa että plussaa tänne laittaa vain joku iskuritreffiläinen naisten hyväksikäyttäjä. Kaikin keinoin kun olisi vain saatava, huonotpa on mahdollisuutesi.
        Jokainen voi lukea ja kommentoida täällä vapaasti omien ajatustensa mukaan, silloinkin kun kokee jotakin ällöttäväksi ja se on omasta ajatusmaailmasta yhtä kaukana kuin itä on lännestä.
        Porno ja rivo seksi ei tiedä seksin kauneudesta mitään se on pelkkää himoa. Seksi ei ole sama asia kuin rakkaus vaikka rakkauteen kuuluu myös parisuhdetta lujittava seksi.
        Mikä olet ketään arvostelemaan siitä jos näitä lukee ja kommentoi vaikka itse ei rivoa tai uskotonta seksiä harrasta? Tämä on yleinen foorumi jossa mielipiteensä saa sanoa, siitä on turha kenenkään repiä. Yrität rämpiä vaan kaiken mahdollisen yli ja painaa toiset jalkasi alle!


    • kaunis ja kiimainen,

      Heh, heh...tuo kaunis ja älykäs (???) kirjoittelee kaikki päivät joko uskottomuus, nettideittailu, tapasimme suomi24:ssa palstoilla.
      Rähisee ja haukkuu jokaisen...ei kamalan onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen voi olla kun on noin katkera. Ja todellakin älykkyys pitäisi näkyä oikeinkirjoitustaidossa...heh heh heh.

      Työtön läski, joka kuluttaa kaikki päivänsä netissä haukkumalla seksistä nauttivia ihmisiä. Ja kyylää Iskurissa alastomia kikkelinkuvia :D

      Iskurissa on tosiaankin ukkomieheiä suurin osa. Ja valitettavasti 100 miestä kohden on yksi maksuton nainen.

      • kaunis ja älykäs:)

        ::))))Ei tarvi kytätä.Kyllä se jatkuva säännöllinen kuntoilu näkyy kropassa.Sitäpaitsi nuorena tanssin ammatikseni noin 10 vuotta.Kokeilisit sinäkin.Katkera en ole ollut vielä koskaan ja hyi helvetti en ikinä vahtais kenenkä ukon kyrvän kuvia netistä.Mulle riittää oman mieheni vehje.Olen alalla jossa todella tarvitsee persoonallisuutta ja oikeita elämänarvoja, eli revi siitä.Mitä se työttömyys on, en ole koskaan vielä kokenut.Nyt alkaakin työt eli hyvää päivää vaan kaikille:..)))


      • kaunis nainen:)

        Painan 69kg ja olen 180 cm pitkä.Koulutusta takana about 8-10vuotta peruskoulun ja lukion lisäksi.2 aikuista poikaa ja inhoan maailman pilaavia uskottomia luusereita.On mukava antaa tulla täydesti tällä saitilla kun siihen on lupa.Olen onnellinen ja tyytyväinen.Se siitä:::))))


      • et silleen

        Sä olet pelkkä iso huora jota on pannu kaikki paikkakuntas juopot.Olen kuullu varmalta taholta::))Sulle kaunis ja kiimainen


    • Jos olisit

      nätti ja viisas, ei sun tartteis lueskella näitä muuten kuin huviksesi, saati vastailla hermostuksissasi. Säälittävä itsensä korostaminen ja ylentäminen kielii kaikesta muusta kuin älystä.
      Yksikään ala ei kaipaa persoonallisuutta, se on jokaisen oma ominaisuus, kuten elämänarvotkin.

    • kaunis ja älykäs

      Tiesitkö että tietyntyyppisissä töissä persoonallisuus on yksi tärkeimpiä työvälineitä.Etkö ole vielä sitä oppinut?Nähtävästi et itse ole sellaisella alalla.Väitteleminen ja mielipiteideni ilmaiseminen on yksi mielipuuhiani.Nautin siitä.:::)))

    • onnellinen ja älykäs

      Ei hullun kanssa kannata kinata...

      Sokeekin näkee, että hoidossa tuo on. Huolestuttavaa tätä avohoito mielenterveyspuolella ja niillä on vielä tietokoneetkin.

      • kaunis ja älykäs

        Sori vaan toimin ammtissa jossa ei voi olla mielenterveydellisiä ongelmia.Se kun tutkitaan tarkasti ja säännöllisin väliajoin.Siihen ei ole varaa.hetikö mielestänne on hullu kun ei halua panna jokaista epätoivosta joka tulee vastaan.Jos ei halua eikä tunne tarvetta avata reisiään jokaiselle oksetukselle joka tulee vastaan.Kuten sanottu, jatkakaa horot ja henkisesti alikehittyneet huoraamistanne ihan rauhassa.Kunhan ei tollasten kanssa tarvi olla missään tekemisissä.Mun kans ei kannata alkaa kinaamaan:)


      • Siinä sun
        kaunis ja älykäs kirjoitti:

        Sori vaan toimin ammtissa jossa ei voi olla mielenterveydellisiä ongelmia.Se kun tutkitaan tarkasti ja säännöllisin väliajoin.Siihen ei ole varaa.hetikö mielestänne on hullu kun ei halua panna jokaista epätoivosta joka tulee vastaan.Jos ei halua eikä tunne tarvetta avata reisiään jokaiselle oksetukselle joka tulee vastaan.Kuten sanottu, jatkakaa horot ja henkisesti alikehittyneet huoraamistanne ihan rauhassa.Kunhan ei tollasten kanssa tarvi olla missään tekemisissä.Mun kans ei kannata alkaa kinaamaan:)

        ammattis tutkintametodissa pitää olla joku vika tai se säännöllinen väliaika on ainakin ihan liian pitkä. Olen enemmän kuin vakuuttunut diagnoosini osuvuudesta kohdallanne.
        Noinhan ne lausuu, ettei pöljän kanssa kannata sanailla.


      • kaunis ja älykäs
        Siinä sun kirjoitti:

        ammattis tutkintametodissa pitää olla joku vika tai se säännöllinen väliaika on ainakin ihan liian pitkä. Olen enemmän kuin vakuuttunut diagnoosini osuvuudesta kohdallanne.
        Noinhan ne lausuu, ettei pöljän kanssa kannata sanailla.

        Vietä sä vaan nettirunkkari viikonloppus siel Iskurissa.Jos sulla todella elämä on niin tyhjää täynnä.Mulla on paljon parempaakin tekemistä kunhan työstä kotiin pääsen.En todellakaan uhraa vapaa-ajastani pätkääkään tälläiseen paskaan.Työaikana hiton hauskaa huvitusta kiusata ihmisiä.Tosin ne ansaitsee joka sanan.Ihanaa viikonloppua:)Sa aina kunnon naurut näitä palstoja lukiessa tai aitten alkaa oksettaa aikuisten ihmisten touhut.


      • Kovin aktiivisesti
        kaunis ja älykäs kirjoitti:

        Vietä sä vaan nettirunkkari viikonloppus siel Iskurissa.Jos sulla todella elämä on niin tyhjää täynnä.Mulla on paljon parempaakin tekemistä kunhan työstä kotiin pääsen.En todellakaan uhraa vapaa-ajastani pätkääkään tälläiseen paskaan.Työaikana hiton hauskaa huvitusta kiusata ihmisiä.Tosin ne ansaitsee joka sanan.Ihanaa viikonloppua:)Sa aina kunnon naurut näitä palstoja lukiessa tai aitten alkaa oksettaa aikuisten ihmisten touhut.

        osallistut kuitenkin keskusteluun, vaikket aikaasi uhraakkaan.
        Keskustelua palan lukeneena vetäisin johtopäätöksen että nimimerkissänne on virhe. Ulkonäöstänne en tiedä, mutta tuon älykkään tilalle voisi keksiä jotain osuvampaa.


      • Ai ei voi olla
        kaunis ja älykäs kirjoitti:

        Sori vaan toimin ammtissa jossa ei voi olla mielenterveydellisiä ongelmia.Se kun tutkitaan tarkasti ja säännöllisin väliajoin.Siihen ei ole varaa.hetikö mielestänne on hullu kun ei halua panna jokaista epätoivosta joka tulee vastaan.Jos ei halua eikä tunne tarvetta avata reisiään jokaiselle oksetukselle joka tulee vastaan.Kuten sanottu, jatkakaa horot ja henkisesti alikehittyneet huoraamistanne ihan rauhassa.Kunhan ei tollasten kanssa tarvi olla missään tekemisissä.Mun kans ei kannata alkaa kinaamaan:)

        mielenterveydellisiä ongelmia,,,,näyttää voivan.


      • kaunis ja älykäs:)
        Kovin aktiivisesti kirjoitti:

        osallistut kuitenkin keskusteluun, vaikket aikaasi uhraakkaan.
        Keskustelua palan lukeneena vetäisin johtopäätöksen että nimimerkissänne on virhe. Ulkonäöstänne en tiedä, mutta tuon älykkään tilalle voisi keksiä jotain osuvampaa.

        Jatka säkin vaan jalkojes levillelemistä ihan rauhassa.Mä poistun täältä huoramestoilta missä ei ole mitään älyllistä elämää enää jäljellä.::)))Kaunis...ei van ehkä enemmänkin nätti ja sosiaalinen ja itsenäinen.Hyvästi luuserit


      • Suomentaisitko?
        kaunis ja älykäs:) kirjoitti:

        Jatka säkin vaan jalkojes levillelemistä ihan rauhassa.Mä poistun täältä huoramestoilta missä ei ole mitään älyllistä elämää enää jäljellä.::)))Kaunis...ei van ehkä enemmänkin nätti ja sosiaalinen ja itsenäinen.Hyvästi luuserit

        Levillelemistä....ei van...ja muutama muu. Äly ja kirjoitustaito eivät aina kohtaa kun lukee kommenttejanne.
        Itsensä ylentäminen ei ole myyntivaltti, vai mitä lyysero?


      • Kiva kun on
        kaunis ja älykäs kirjoitti:

        Vietä sä vaan nettirunkkari viikonloppus siel Iskurissa.Jos sulla todella elämä on niin tyhjää täynnä.Mulla on paljon parempaakin tekemistä kunhan työstä kotiin pääsen.En todellakaan uhraa vapaa-ajastani pätkääkään tälläiseen paskaan.Työaikana hiton hauskaa huvitusta kiusata ihmisiä.Tosin ne ansaitsee joka sanan.Ihanaa viikonloppua:)Sa aina kunnon naurut näitä palstoja lukiessa tai aitten alkaa oksettaa aikuisten ihmisten touhut.

        sinunkin tyhjyyteesi sisältöä tämän palstan kautta, naurat ja voit pahoin. Mikäpä sen mukavampaa, kokea elävänsä.


      • kaunis olen:)
        Suomentaisitko? kirjoitti:

        Levillelemistä....ei van...ja muutama muu. Äly ja kirjoitustaito eivät aina kohtaa kun lukee kommenttejanne.
        Itsensä ylentäminen ei ole myyntivaltti, vai mitä lyysero?

        Hei sä yksi iskurin lihavista huorista...mikset laita myynti ilmoa suoraan pornolehteen...se sopisi sun rumaan imagoon todella paljoin paremmin..Täysin naurettava tyrkkyämmä.horo.Et saa koskaan livenä yhtään mitään nähtävästi mist'ään niin on pakko mennä hakee kyrpää netistä...Voi raukkaa


      • Arvostely 10 niinkö?
        kaunis ja älykäs kirjoitti:

        Sori vaan toimin ammtissa jossa ei voi olla mielenterveydellisiä ongelmia.Se kun tutkitaan tarkasti ja säännöllisin väliajoin.Siihen ei ole varaa.hetikö mielestänne on hullu kun ei halua panna jokaista epätoivosta joka tulee vastaan.Jos ei halua eikä tunne tarvetta avata reisiään jokaiselle oksetukselle joka tulee vastaan.Kuten sanottu, jatkakaa horot ja henkisesti alikehittyneet huoraamistanne ihan rauhassa.Kunhan ei tollasten kanssa tarvi olla missään tekemisissä.Mun kans ei kannata alkaa kinaamaan:)

        Nyt kyllä kaunis ja älykäs iskee kirveensä , no joo.. Ei sellaisia testejä olekkaan joissa mielenterveys voidaan tutkia sillain että se estäisi johonkin työpaikkaan pääsyn tai mihinkään muuallekkaan. asia on pelkkää luulottelua.
        Mielenterveys asiat ovat todella monimutkaisia juttuja, ei niitä noin vain tutkimalla tutkita, kyllähän se suuntaa antaa. Moni ihminen läpäisee mitä monimutkaisemmatkin testit, vaikka olisi kuinka sairas yksilö. Ei edes sairaalahelkilökuntaakaan pystytä toteamaan terveeksi.
        Jotenkin kuulostat masentuneelta ja pettyneeltä. Kun tollaista kielenkäyttöä käytät.


    • Kesäheila Tre:lta

      Ei iskuri.net mikää paha ole, olen tavannut sitä kautta monta hienoa motari miestä, nähty sitten festareilla tai mökki bileissä. Ei ole minun syy että he ovat varattuja.
      Ihana kesä taas tulossa ja miehet pääsee harrastamaan.
      Odotan sitä märkänä.

      • Niin, onhan siinä

        talvi aikaa tauteja taltuttaa:)))))))))))))))))))


      • Hyvää ja paljon.....
        Niin, onhan siinä kirjoitti:

        talvi aikaa tauteja taltuttaa:)))))))))))))))))))

        Ei suinkaan, onhan miehillä työ ja koulutusmatkat.


    • ..............

      Aivan hullua touhua! Miksi pilata pitkä suhde ja jäädä yksin, yhden illan takia.

      • Naapurin penan ex

        Kui yksin? Mihin se vaimo siitä lähtisi? Hän pitää kulissia pystyssä ja mies munaansa niin monen naisen luona kuin hoitaa ehtii. Tää on kuule nyt deitti, saitti ja aina uusi alla.
        Rouvat on muuten kivoja, etenkin vaimot, ei ne edes usko miehensä hakevan sieltä seksi seuraa, paras tapaus iski häämatkaltaan iskurista naisen, olisiko sitten tullut naitua pihi akka.


    • tietäjäksisyntynyt

      oikeasti suomi24 on paljon parempi iskupaikka varatulle miehelle kuin iskuritreffit. Saa helpommin, tiedän kokemuksesta - eikä ole edes vaikeata.

    • KOVAKYRPÄ

      SUOMI 24 on hyvä saitti!
      Selasin ilmoituksia ja kun sitten tapasin 29v naisen Raumalta, oli hän vaimoni työkaveri! Naimme ja juhlimme koko viikonlopun kaksistaan, vaimoni ja jälkikasvun ollessa matkalla mummolassa. Antoi piparia oikein kunnolla ja vaimokin voisi ottaa oppia tämän kiimäperän tempuista. Itsellä pallit olivat tyhjät ja kipeät koko seuraavan viikon!
      Ollaan tavattu naimisen merkeissä nyt kolme kertaa ja tämä pimu ei tarpeeksi saa..... oikea orkkukone!
      Odotan seuraavaa innolla!

    • kaunis nainen::)))

      Iskuri täynnä lihavia, isopillusia, haisevia, itseään tyrkyttäviä jossakin addiktiossa eläviä tyhjäpäitä.Sekä miehet että naiset.Sivusta seuranneena olette todella oksettavia.Pysykääkin vaan omalla saitillanne ettette pilaa ilmaa kunnon ihmisiltä::)))Ettekä ikinä saa livenä yhtään mitään::))Säälittävää...

      • i.e

        Kiimasena itekki vissiin haet panokaveria, kun tiedät nuin tarkkaan mitä kukanenki hakee ja haluaa.


      • Iskurityöläinen(tar)

        Isopilluisia miehiäkö?
        Wow! kuulostaa tosi kinkyltä. Täytyypä tsekata (taas) ihan huvin vuoks...

        ;)


    • ääääööö

      Tsiisus mitä idiootteja, ettekö femakot tajua, että ämmät huoraavat siellä ihan samalla tavalla???

      • niinpä nautitaan

        Olen samaa mieltä kanssasi. Mut nää jeesusteliat ei sitä ymmärrä.
        Helppo syyttää aina miehiä. Jaa a, kumpi on sitten parempi tapaus, naiset yrittää rahan perään antaa pillua ja mies yrittää saaha ilmatteks. Oisko nainen sitten pahempi;)
        Ei kai sil oo täs maailmas välii, kuhan kaikki on tyytyväisii. Mutta sit kaikki toisten väärinkäyttäjät vois hävittää. Huoraaminen on yes, on miehiä jotka sitä tarttee.
        Jos ämmä ei anna, tai muuten oot sinkku. Joo ja naisia jotka tarttee miehiä, ei siinäkään oo mitään vikaa. Kaikki paska pois vaan siltä väliltä. Siis ne jotka käyttää toisia tämän takia hyväkseen, antamatta mitään vastinetta.
        Vapaaksi vaan sexi. Silloin raiskauksetkin vähenee. Sitten rikollisuus pois näistä hommista. Moni kehitysvammainenkin tarvitsee sexiä, sexi on asia joka tervehdyttää monta juttua. Jopa palauttaa työkyvyn onnistuessaan. Mielenterveys kohentuu huomattavast ja valtion rahoja säästyy sairaalakuluissa.
        Se oma ämmä tai mies on yhtä syypää, mitä sitä kaunisteleen. Joopa ,ei pidä olla sinisilmäinen tyyppi. Luonto on meille tämän mukavan lahjan luonut, käyttäkäämme sitä oikein hyväksemme. Ei sen käytöstä kadotukseen joudu.


    • Wanhanaikainen mies

      MIkähän siinä on, että vapaana miehenä etsit uusia ystäviä ei löydy saati mitään muutakaan. Ilmeisesti pitäisi olla varattu ja sitten hakea netistä seuraa. Siihen taas en suostu alentumaan, koska en hyväksy pettämistä suhteessa.

      Iskurissa ja sen gay chatissa moni ukkomies vielä pettää vaimoaan miehen kanssa, onpa todella reilu meininki. On se kumma kun ei ukkomiehillä muna pysy housussa vaan aina pitää pettää milloin kenenkin kanssa.

    • Kerro tunteesi

      Kuulkaas miehet. Opetelkää viettelemään naisenne, Ihan varmasti ei päätä särje, eikä vaatettakaan ole paljon jos tosissanne yritätte.
      Vietteleminen alkaa jo ennen sänkyynmenoa, voit yllättää kukkasilla, pienillä hipaisuilla, suukoilla.

      sitten voit järjestää joatin iltapalaa pöytään kauniisti katettuna.
      Saunakin voi lämmetä, kyllä se seiltä sitten löytyy se tarve toisen viereen myös naiselle. Ihan varmasti.
      Nainenkin voi tehdä ihan samaa, pienin elein osoittaa, että haluaa olla lähellä, sitten tulee se hetki seksiinkin ja hyvä tunne saa hyvään uneen.
      Kaikki kotityötkin tämän jälkeen tuntuvat puolta helpommilta kun huomaa toisen välittävän.

      Mutta toisinaan voi todella olla ihan oikeasti sairas ja silloin toisen pitää kunnioittaa tuota toisen tilaa, pyrkiä siinäkin olemaan avuksi. Kyllä sen huoltamisen muistaa ja se taas antaa ytyä helliin hetkiin.

      Tärkeintä on, että et mökötä asiosita, joista toinen ei edes tiedä miksi mökötät, sano asiat ääneen ja ilman pilkkaa ja ivaa, kerro mistä pidät ja mistä et pidä. Kukakn ei osaa lukea toisen ajatuksia, sitä on aivan turha luulla.

      • No ehkä jotkut?

        Kerrompa viettelystä.
        Olempa tehnyt hipaisuja, sekä sänkyynkin vienyt ruusuja ja kahvit kekseineen ja kääretorttuineen jokaisena Äitienpäivänä. Olen myös monesti muulloinkin ostellut yllätykseksi kukkia, ne ovat yleensä olleet punaisia ruusuja enimmäkseen. Sekä kaulakoruja yllätykseksi Joulu ja synttälahjaksi sillointallöin.
        Kyllä, hän niitä ottaa vastaan kukkia illallisia ym..muttei sen kummemmin asiaa ajattele pidemmälle.
        Joka kerta kävimme Äitienpäivälounaalla. Hoidin lapset siivosin yllättelin monilla asioilla. Mutta se sänkyyn meno oli kuin tauti, hän avasi telkkarin ja alkoi katsella jotain jännäri sarjaa, kun taas minä olisin halunnut jotain muuta kaksin keskistä jännitystä ja rentoutusta yöhön, hän vain vasti pieniin, mielestäni helliin ja mukaviin lähentelyihini, vasrtaamalla, elokuva on kesken ei vielä. Sitten kun ohjelma loppui jopa hän nukkuikin somasti. Joskus yrittelin herätellä mukavalla tavalla. En sitten viitsikkään kertoa mikä oli vastaus. Niin, olin myös mies, joka yritti puhua avoimesti asioista. Sekään ei avannut minkäänlaisia portteja mihinkään suuntaan. No eron otin sitten kun hän jäi kiinni vieraissa käymisestä. Voisi sentään ajoissa kertoa miksi vieras kiinnostaa, muttei ei oma mises. Vieraissa juoksu ei toimi kovin pitkään, aina jää kiinni. Enemmän tulee hankaluuksia kun totuus paljastuu. Moni asia voisi olla toisin suhteessa jos jos asioista puhuttaisiin. Se siitä hemmottelusta.
        Sain vielä syyt niskoilleni, kun eron otin. Häntä vitutti vain se, kun sain tietää hänen petollisuudestaan. Olisi tietty halunnut jatkaa toimiaan tietämättäni, ja olla kanssani ns, kulissi suhteessa. Tällä kertomuksellani tarkoitin sitä että naista saa kyllä hemmotella, mutta pitää tietää mikä nainen on kysymyksessä. Jos pitkässä suhteessa hemmottelu ei auta, niin silloin on todellakin parempi lopettaa koko suhde. Voin vielä kertoa että seksin harrastamin kerta tai kaksi kuukaudessa ei ole paljon. Välillä oli usempikin kuukausi. Mitenkä nainen oikeasti saadaan syttymään että oikeasti alkaa haluamaan muulloinkin kuin ensi rakkauden aikaan. Oliko se silloin hämäystä jotta saadaan mies ansaan.
        Ja kasvattamaan myös ex miehensä lapset. Naiset osaa olla kyllä petollisia niinkuin miehetkin. Siinä hemmottelut auta jos joku muu asia on mielessä.
        Enpä jaksa tarkistaa oikein kirjoitusta, mut eiköhän ajatus kuitenkin joistakin hemmotteluista paljastune. Kaikille naisille se ei päde lähes tulkoonkaan.
        Toivottavasti on löytyy vielä naisia jotka arvostavat hyvää parisuhdetta. Eivätkä ajattele vain vierasta fantasiaa. No sama koskee miehiä kuin naisiakin.


    • esa-845

      Kuule "täti" Miksi naiset sitten pidä miestään tyytyväisenä ? Naiset ovat kans etsimässä heti vierasta miestä kun ovat saaneet miehen "satimeen"
      ja seksi melkein lopahtaa parin vuoden jälkeen vihkimisestä. Ei mies ole kuin ("" joku mönkijä "") että se tyytyy siihen, että kunhan saa vatsansa täyteen(tankki täyteen), vaan kyllä seksiä on saatava vaikka kiven sisältä.
      Kyllä pitkän avioliiton salaisuus on se että mies on saanut riittävästi seksiä.
      Että revi "leidi "siitä. (Kyllä nykyaikana naidaan liian nuorena liikaa ja sitten 25-45 v ei enää kiinosta muu kuin riidan haastaminen (naisilta) "Yöks" vaihtoon vain vanha kääkättäjä.

    • i.e

      Ei kannata olla katkera, jos sulla ei ole heti ensimmäisien kuukausien aikana tärpänny, mutta elä lannistu, vielähän tässä on melkein vuosi aikaa maailmanloppuun, niin saattaa sinullakin onnistua.

    • Deitti Sinkut
    • Pet te t ty

      Eipäs yleistetä pettämistä miehiin , naiset on yhtä pahoja pettämään

      • Joopa joo

        Moro,
        Jatkuvastihan monet varatut naiset laittaa ilmioja seksipalstoille. Tuntuu kyllä siltä, kun seuraa näitä palstoja, että naiset enempiki hinkuu pettämistä, jonkun ison kalun perään. Tuoko se sitten onnen? Mikä se hemmetin iso kalu ja raamikas mies juttu oikein on? Onko se iso vittusten naisten puheita jotka ei ikinä tunne mitään. Vai mitä' kummaa se tarkoittaa. Mielestäni Iso ja raamikas saati isokullinen mies ei ole kyllä yhtään turvallisempi vaihtoehto kuin kunnon normi mies, joka saattaa olla monon verroin turvallisempikin mies. Mutta jos iso kulli ja kroppa tekee miehen, niin siinä sitten ajattelemista naisille. Monesti pikkumies korvaa monta isoakin miestä. Tekniikka ja luonne korvaa monta isoa typerystä sekä jopa normaaliakin isoa, heh. Onkohan naiset plondeja..kaikki? Mikä on tärkeintä????? Monesti petetään ja petytään loppujen lopuksi..


    • Haku62

      Aika erikoinen näkökulma.että vain varatut miehet hakee naisia.Oletko varma,ettei oma miehesi surffaile siellä vai oletko edes naimisissa.Naiset kyllä vastaavatkin viesteihin ihan hyvin kun puute on kova.Ennen kaikkea varatut naiset hakevat hanakkaasti pysyviä seksisuhteita.Tälläkin palstalla ja monella muulla ja esimerkiksi victoriamilan.com.Siellähän naisilla on haku todellakin läällä

      • kumpi syytön?

        Kyllä se oma nainen niinkuin mieskin surffaa siellä netissä, kun on tämä tasarvo käynnissä. Miksei surffais? Riippuu vain naisesta ja miehestä tartteeko surffata pillua tai kullia sieltä tositarpeeseen,vai vaiko vain mielenkiinnolla. Eiköhän tarve riipu siitä miten kotona asiat hoidetaan. Mieluiten mielikuvitusta peliin tai jotain mukavaa muuta onnistuvaa juttua yrittämään.
        Jos halutaan särkeä hyvät jutut niin särkekää, mikään ei kestä kauan jos ei halua. En jaksa enempää jauhaa tätä paskaa kun pitää rakkaan viereen mennä hoitamaan ihania asioita. Kyllä moni silmä surffaa kun on tilaisuus. Johtunee kai siitä, että joku kotona mättää eikä niistä asioista puhuta. Jos seksi ei pelaa suhtees, miksi pirussa ei sen eteen tehdä mitään, vaan suin päin ruvetaan panemaan jotain jota ei edes tunneta kunnolla. Siitäkö suhde paranee. Oikeesti parisuhdeterapiaan kaikki jotka vieraissa juoksee. Tai lopettakoon oikean suhteen etsimisen, koska se ei tule koskaan onnistumaan. Kyllä se vain niin on, et aina sellaisella henkilöllä on toinen nainti suhde mielessä, josta käärsii jossain vaihees kumpikin. Molemmat yhtälailla syyllisiä. Antaa ja ottaa. Miksi syyllistää vain toista. Tutkitaan ja hutkittakoon vasta sitten syyllistä...


    • Elämää edessäkin ;-)

      Mielestäni ketään ei voi pakottaa/painostaa seksiin. Voiko haluttomuuteen pakottaa?
      Ja jos parisuhde (perheellinen) muuten toimii hyvin, niin missä menee raja.
      Mielestäni jokainen itse päättää omasta kehosta, sen tarpeista, ja kuinka sitä käyttää, eikös :-)

      Enpä istu pertsinä oluen kanssa naama mutrussa, vaan imuroin kämpän hymyissä suin, enkä vonkaa enään, se kiintiö tulikin täyteen :-)

    • jos haluut et luonaa

      Mitä kumman jorinaa puhut. Laittaahan monet varatut naiset omia ilmojaankin kullinpuutteessa ja vastailevat miesten hakuihin. Miksi nainen olisi erilainen ja siveellisempi. Tottahan se varattu mies ja nainenkin jostain hakee jos omalta ei saa riittävästi. Ei sen kummemmin ällöjä äijiä kuin akkojakaan siellä oo. Paitsi huijarit, ovat kaikki ällöja, joilta ei saa muuta kuin paskoja juttuja. Seksi on sellanen asia että sen pitää onnistua kotona tai ällö äijä tai akka katsoo nurkan taakse, josko sieltä löytyisi aktiviteettia. Näin se vain on. Seksi on kiva asia. Jota pitää parisuhteessa asuvien harrastaa, tai sitten harrastetaan naapurin kaa. Sinkut ja eronneet harrastaa myös seksiä ja sieltä otetaan mistä saa.
      Jos oma äijä tai akka, niin tai tyttö tai poikaystävä, menee vieraisiin niin jokuhan silloin ei natsaa kohilleen. Pitäis vähän miettiä mitä kirjoittelee. Ei se ole tyhmää et sekxistä tykkää. Jos ei tykkää seksistä, voi tietty hakeutua seuraan missä seksi ei kiinnosta. Muuten ei kannata pihdata,

    • vittuuntunu

      Oliko muuten vaan mielessä herättää keskustelua.
      No kuhan minä näin jälkikäteen vastailen vuosien päästä. Kaippa,oot jollain nimellä kurkkimassa, haistan kuin koira, olet täällä;)
      Todellakaan asiat ei ole yöks. Jos olet tyytyväin suhteesesesi, niin ei sitten mitään hätiä.
      Juu jos seksi pelaa, niin silloinhan kaikki on kunnossa;) Ei tarvitse olla huolissaan. On myös ällöjä naisia jotka eivät ymmärrä, että parisuhteessa tarvitaan myös seksiä sopivassa suhteessa ,muitten arkihommien kanssa muuten suhde tulee loppumaan jossain vaiheessa. Itse näin kuinka isäni nai tyttöystäni kanssa. Luotanko nyt naisiin vai omaan arviooni naisista? Saati sitten isääni perkele.????????????
      Seksi on sellanen asia joka panee kaikkien ajatukset sekaisin, ja miettimään. Pankoon vaan, mutta en luota ennenkuin panen. Sellaisia poika ja tyttöystäviä sekä isiä ja äitejä maa kantaa. Mutta silti seksi on kiva asia. Totuus ei vain kaikille aukene.

    • KAikki niille kelpaa

      Iskiri.net ja juut vastaavat on pullollaan varattuja seksiseuran vonkaajia. Siellä hakee miehet naisia, naiset miehiä, yllättävän suuri määrä ukkomiehistä hakee toisia miehiä ja jonku verran varatut naiset hakee toisia naisia.. tuo miehiltä seksiä vonkaavien ukkomiesten määrä on muuten oikeasti hätkähdyttävän korkea suhteessa naisia hakeviin!

    • tyrmistynyt tosiaan

      Mä löysin oman äijäni tuolta. Vietti koneella aikaa ja mua epäilytti. Kävin pleraamassa joitakin seuranhakupalstoja ja Iskureistahan löytyi tämä ihanuus. Tunnistin meidän eteisen, joka kuvassa näkyi selvästi.

      Olin järkyttynyt ja mietin päivän mitä teen. Laitoin siis vastauksen urholleni ja ei montaa hetkeä mennyt kun avomiesheni vastasi ja olisi heti lähtenyt "päiväkahville". Kertoi vielä laveasti kuinka hyvä on niissä hommissa.

      Nyt en tiedä kuinka jatkan. Sain vastauksen epäilyihini, mutta mietn tämän äijälle nyt sanon?

      • kaunis ja älykäs

        Todella epätoivoinen ja säälittävä saitti tämä näköjään edelleen on.Ei mikään ole muuttunut.Huorat huoraa ja pukit jakaa siementään auliisti.Eipä ollut paljon nähtävää tälläkään kertaa::)))


      • Iskuritreffitär

        Oikeesti, hei, jos sun mies ja eteinen, tosiaan on mainoskuvana, nii sitte vaan näytät koneeltasi kaiken löytämäsi sille miehelle. Tuhanteen laskien ja syvään hengittäen.
        Sen jälkeen sitten kysyt, että "missäs me mennäänkään?".

        Ja jos mieheltä ei löydy oikeaa vastausta - tai sä et osaa mennä ittees! - nii sitten kai pitäis ottaa yhteys oikeusavustajaan/juristiin.

        Toivon, että pääsette yhteisymmärrykseen - tai anteeksiantoon - ja sitämyöden myös happyendiin. Tai sit tajuut, et se on sika - ja teet siitä johtopäättökses.

        Älä kuitenkaan jää asiaa hautomaan vaan nosta kissa reilusti pöydälle. Heti.

        Ps. Itse olen sinkku (hyvin rakastunut), mutta silti huvittelen välillä IskuriTreffeillä... ilman aikomustakaan irstailla missään pysähtymispaikoilla tai omenahotelleissa... vaan on ihan kivaa viestitellä härskejä viestejä tylsän työpäivän ratoksi... ja luulen, että suurin osa näistä testosteroniherkuleistakin on vaan huvittelumielessä asialla.

        Toki, miehet tuntien, jos joku pissis sitten naukkaa täkyn, nii sitten voi sattua noloja sähläyksiä paremmillekin tartsaneille.

        Mieti. Lujaa. Kuka oot. Mitä haluut. Miten oot. Miten oot toiselle (meni turhan sofistiseks, mut olkoon!).
        Silti toivon sulta miehekkään railakasta, ironista otetta tähän " ongelmaan" tai Ongelmaan.


      • Järjestä hänen kanssaan treffit vaikka johonkin hyvään hotelliin. Pukeudu ja meikkaa seksikkäästi ja vietä hänen kanssaan mieleenpainuva ilta ja yö.


      • Löytyykö tuttuja?

        Sieltä löytyy aika monen eteisiä, kylppäreitä, makkareita, missä nyt vaan sattuukaan olemaan sopiva posetuspeili...

        YLLÄTTÄVÄN monen eteinen, makkari, kylppäri, tms löytyy muuten "mies etsii miestä" -kriteereillä... kokeilkaapa!


    • kumpi_kampi_Taistelu
    • kauheaa-

      Kummaa että nykyään heteroukkomiehet hakevat miestä. Filmit aivopesevät kokeiluihin ja kun ei ole mitään rajoja. Mitä tauteja sieltä voi pahimmillaan tulla? Hiv, kuppa, perinteiset?

    • pena pp
    • "Ei ole pettämistä"?

      Iskurissa on muuten ihan käsittämätön määrä UKKOMIEHIÄ ETSIMÄSSÄ MIESSEURAA!!! Kokeilkaapa laittaa hakuun "olen mies, etsin miestä" ja kappas, listassa vähintään joka toinen on varattu ukkomies, joka vonkaa salaista seksiseuraa toisista miehistä.....
      www.iskuri.net

    • Anonyymi

      Kyllä niitäkin näkyy olevan. Etsin vapaata naista. Vastauksia sain 8 joista varattuja 6 vaikka nimen omaan ilmoitukseen laitoin etsiväni vapaata.

    • Anonyymi

      Nykyinen Iskuri-treffit on kuin varjo entisestä. Joitakin vuosia sitten paljon elävämpi ja kuhinaa riitti.
      Itse olen tavannut useita varattuja naisia vuosien aikana jotka ovat sitä kautta ottaneet yhteyttä. Nykyistä palvelua en ole käyttänyt.
      Kaikilla heillä oli vain tarkoitus löytää satunnaista seksiseuraa. Oikein viehättäviä naisia, fiksuja ja mukavia. Seksiä, seikkailua ja hellyyttä vailla.
      Iskurin kautta tuli tutustuttua erittäin moneen varattuun naiseen ja se sivusto antoi minulle todella hienoja elämyksiä ja muistoja. Tuli monenlaiset varattujen naisten halut ja fantasiat tutuiksi, tuli ne myös tyydytetyksi.

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä niitäkin naisia löytyy, jotka etsii salaista seksiä.

    • Itse olen siellä. Tein profiilin - olen vapaa mies. Eronnut kolme vuotta sitten. Eikä tyttöystäviä tai muutakaan sitoutumisia. Hyvä paikka voisi olla muuten mutta vaikuttaa huijaukselta. Kaikki viestittely maksaa kolikoita - eikä puhelinnumeroita tai muita yhteystietoja päästetä moderoidun viestinnän läpi. Useimmat kiinnostuneet (katseen kestävät) naiset ovat todennäköisesti sivuston palveluksessa. Haluavat nimenomaan viestitellä Iskutreffit sivustolla.

      Oisko mitään oikeaa aikuisten tapaamispaikkaa, jossa ei yritetä huijata raha?

      https://iskuritreffit.com

    • Anonyymi

      Fake-profiileja suurin osa. Viestittely maksaa ja tilin poisto maksaa :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe