Fuusio/Proge-tapahtuma

siistiä

15.7 järjestetään Kurikassa fuusio/proge-tapahtuma ja katoin(www.progression.fi) et pääesiintyjänä on Wasa Express...odotan innolla

3

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jami00

Loistavaa! Ilmeiseti joku taho on tarttunut härkää sarvista ja järjestää FuusioJazzille omistetun tapahtuman. Kuulostaa erittäin hyvältä. Pakko lähtee kattoon. Wasa Express jyrää...!

• Pat pullanaama metheny

Fuusio on just sitä turhinta paskaa listapopin jälkeen. Oman egon pönkittämistä ja tekniikkaa, fiilistä on yhtä paljo ku märässä pizzalaatikossa. s o n t a a !

• Fuusioman
        Pat pullanaama metheny kirjoitti:

Fuusio on just sitä turhinta paskaa listapopin jälkeen. Oman egon pönkittämistä ja tekniikkaa, fiilistä on yhtä paljo ku märässä pizzalaatikossa. s o n t a a !

Taidat olla näitä kyyryselkäisten taidejazzin kannattajia. Lähdetkö kuule ottamaan vapaapainierän mä vähän luulen että häviäisit joka erän koska olet salettiin joku apurahoja hiplaava taidejazzia soittava rumpali jonka selkä on aina niin kyyryssä että joudut käyttämään mobilattia.

Vituttaa varmaan se että taidejazzilla ei leipä tipu pöytään vaikka hiki päässä siellä Sibelius-Akatemian kliinisellä jazz-osastolla ramppaatte helatiden. Heittelette puukkoja toistenne selkään ja kuljette siellä keltainen neste päässä. Sen olen kyllä nähnyt että missää muussa oppilaitoksessa ei vallitse samanlainen kusipäisyys kuin jazzilla. En nyt halua ketään sieltä valmistuneita loukata mutta tuollaisia itseään täynnä olevia egoistimaikkoja tekisi mieli ikään kuin puhkaista se niiden ilmapalloa muistuttava egonsa puhki koska sellaiset mulkut eivät halua mitään muuta kuin puhua itsestään ja päteä 24/7.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2067
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1862
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe