varattu mies

vapaa nainen

Ajattelin ensin, etten koskaan ota varattua perheellistä miestä,mutta kuinkas kävikään, rakastuin sellaiseen ja hän on ollut luonani öitäkin ja sanoo rakastavansa minua..Kuinka voisin lopettaa suhteeni tähän mieheen, koska en haluaisi olla perheen rikkoja. Mutta, kun ainakin minun puolelta on vahvat tunteet esteenä suhteemme lopettamiseen.Tai menikö se niin että, jos mies jatkaa liittoaan, eikä eroa vaimostaan minun takiani, olen pelkkä hetken huvi tälle miehelle? Kuinka kauan mies miettii ja palloilee kahden naisen kanssa yleensä, mikäli hakuaa vaihtaa kakkosen ykkös naisekseen? Apuja kaivataan.

26

6080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palloilusta

      on 8 vuotta, lähde vielä kun voit. Ei kannata kuunnella tekosyitä, jos se mies haluaa sut niin lähtee heti tai sitten ei koskaan. Pelasta ittes jos vielä voit

    • tuntematon

      Miehellä kestää noin kaksi vuotta päättää kumman naisen kanssa haluaa jatkaa, kertoo oppineet.Jaksatko odottaa niin kauan ja jos hän valitsee sinut niin pystytkö luottamaan häneen?Onhan hänellä suhde kahteen naiseen nytkin niin miksi hänellä ei voisi olla jatkossakin niin.Mieti asiaa tarkkaan.

    • vähemmän vapaa

      Olen seurustellut 4 vuotta, eikä loppua näy :(
      He kuulemma eivät ole valmiita eroamaan, vaikka vaimo tietää suhteestamme. Eivät halua rikkoa kotia lapselta (23v)? Kuitenkin kumpikin kulkee omia teitään.

      Olen yrittänyt irtiottoa kahdesti. Jotenkin ihmeellisellä tavalla tämä mies löytää minut ja suostuttelee takaisin. On vieläpä mustasukkainen.

      Ottajia minulla olisi, kaksi vapaata miestä kuulemma odottaa että tulen järkiini. Mukavia miehiä, en vain kuitenkaan pysty edes itseäni pakottamalla menemään sänkyyn muiden miesten kanssa.Testattu on. Sisäsyntyistä uskollisuutta?

      Emme ole edes salailleet suhdetta. Nyt yritän eroa jälleen, ystävien tuella. Olen päättänyt elää yksin, luopua haaveesta elää vanhuuteni rakkaan kanssa. Olenhan saanut jo kuitenkin kokea aiemmin 20v perheonnea ja tämän ensimmäisen rakkaussuhteeni.

      Tuleva kesä on helvettiä, mutta olen aivan loppu tämän jahkailun takia. Ei tätä kukaan kestä!

      • nyt kaduttaa...

        minunkin sillä vaikka se onkin ollut mukavaa niin nyt tuntuu että,loppu.
        Sillä mies haluaa selvästi vaan seksiä ja muu ei kiinnosta,miä kauemmin oltu yhdessä sitä harvemmin soittaa ja jos tulee,heti seksiä.
        Eli olen seksiorjana ollut,alkaa siltä tuntumaan.
        Ei varmasti jätä vaimoaan,ero tulee vaan jos vaimo jättää.
        Ihmettelen miten olen joutunut tähän mutta se tavallinen tarina eli olin itse eron jälkeen niin haavoilla että en silloin ajatellut vaan aloitin varatun kanssa.
        Mutta vaikeaa onkin päästä eroon nyt hänestä.
        Se on kuitenkin gtehtävä ja lähiaikana muuten elän taas ns.hukkaan eli valheessa.
        Ei kannata pilata kaikkien elämää sillä muitakin miehiä on kun varatut.


      • ...jatkoa..

        sillä olen vaan odottamassa häntä ja väsyttää sekin rassaa kun ei voi kertoa kellekkään suhteesta eli on täysin yksin!
        Nyt ainakin opin sen että ei koskaan varattua.
        Miehet vielä valehtelee että vaimo sanonu sitä sun tätä ja vaikka tietää ei lasten takia erota,se on valetta.
        Niin teki entinen mieskin toiselle naiselle eli valehteli kaikkea ja nainen usko täysin.
        Useimmin jos vaimo tietää ei sitä avioliittoa tuosta vaan jatketa,tämä on totuus.
        En edes vaadi varattua itselle mutta haluan lopettaa sillä ei tästä mitään tule alkujännityksen jälkeen mutta miten päästä irti?


      • Sa....
        ...jatkoa.. kirjoitti:

        sillä olen vaan odottamassa häntä ja väsyttää sekin rassaa kun ei voi kertoa kellekkään suhteesta eli on täysin yksin!
        Nyt ainakin opin sen että ei koskaan varattua.
        Miehet vielä valehtelee että vaimo sanonu sitä sun tätä ja vaikka tietää ei lasten takia erota,se on valetta.
        Niin teki entinen mieskin toiselle naiselle eli valehteli kaikkea ja nainen usko täysin.
        Useimmin jos vaimo tietää ei sitä avioliittoa tuosta vaan jatketa,tämä on totuus.
        En edes vaadi varattua itselle mutta haluan lopettaa sillä ei tästä mitään tule alkujännityksen jälkeen mutta miten päästä irti?

        Ei kannata ede unelmoida, et joskus saisitte elää yhdessä!
        Miehet käyttää meitä naisia vaan omiin tarkoituksiin, siis jos annamme. Yleensä varatulla miehellä ei ole aikomustakaan jätää perhettään. Sillä on vain halu tuntea olla ralkastettu ja haluttu. Saatuaan sinulta sen mitä tarvitsee palaa vaimonsa syliin!


      • vähemmän vapaa
        ...jatkoa.. kirjoitti:

        sillä olen vaan odottamassa häntä ja väsyttää sekin rassaa kun ei voi kertoa kellekkään suhteesta eli on täysin yksin!
        Nyt ainakin opin sen että ei koskaan varattua.
        Miehet vielä valehtelee että vaimo sanonu sitä sun tätä ja vaikka tietää ei lasten takia erota,se on valetta.
        Niin teki entinen mieskin toiselle naiselle eli valehteli kaikkea ja nainen usko täysin.
        Useimmin jos vaimo tietää ei sitä avioliittoa tuosta vaan jatketa,tämä on totuus.
        En edes vaadi varattua itselle mutta haluan lopettaa sillä ei tästä mitään tule alkujännityksen jälkeen mutta miten päästä irti?

        Aion tehdä seuraavaa

        - en vastaa puhelimeen enkä viesteihin
        - pyrin välttämään paikkoja joissa hän liikkuu ( mikä on vaikeaa, kun saatamme törmätä töissä, kaupassa jne)
        - olen sopinut tuttavien kanssa että viikonloppuisin pääsen heidän mökilleen
        - aloitan uuden harrastuksen, uimisen
        - Kirjoitan eropäiväkirjaa
        - otan rohkeasti vastaan kutsuja myös uusilta tuttavuuksilta
        - haen nukahtamislääkkeet, jos tarvii
        - järjestän naisystävien kanssa naisten keskusteluiltoja
        - pidän enemmän aikuisiin lapsiini yhteyttä

        Siinä ainakin alkuu - tämän listan olen laittanut jääkaapin oveen sekä muistutuksen kenelle voin soittaa jos paha olo iskee.

        Yritetään yhdessä ja tosissaan...


      • N 35 v

        Olen samassa tilanteessa. Mies on minusta hyvin mustasukkainen. Se alkoi noin vuosi sitten, kun yritin tehdä irtiottoa tapailemalla muita. Miksi mies on mustasukkainen minusta, jos ei silti eroa vaimostaan? Luulisi olevan hänelle helpotus, jos tapaisin jonkun muun, jättäisin hänet, ja hänen ei enää tarvitsisi ylläpitää sivusuhdetta. Mustasukkaisuus on tehnyt tästä vaikeaa. Ennen siedin toisena naisena oloa, koska saatoin tapailla muitakin (en kuitenkaan seksin merkeissä, vaan muuten vain) esimerkiksi viikonloppuina, kun mies oli perheensä luona. Mutta nyt hän haluaa kahlita minut tähän, vaikka ei aio erota. Miksi?


      • 34N
        N 35 v kirjoitti:

        Olen samassa tilanteessa. Mies on minusta hyvin mustasukkainen. Se alkoi noin vuosi sitten, kun yritin tehdä irtiottoa tapailemalla muita. Miksi mies on mustasukkainen minusta, jos ei silti eroa vaimostaan? Luulisi olevan hänelle helpotus, jos tapaisin jonkun muun, jättäisin hänet, ja hänen ei enää tarvitsisi ylläpitää sivusuhdetta. Mustasukkaisuus on tehnyt tästä vaikeaa. Ennen siedin toisena naisena oloa, koska saatoin tapailla muitakin (en kuitenkaan seksin merkeissä, vaan muuten vain) esimerkiksi viikonloppuina, kun mies oli perheensä luona. Mutta nyt hän haluaa kahlita minut tähän, vaikka ei aio erota. Miksi?

        Ihan kuin minun kirjoittamaani... Olemme jopa kärähtäneet kahdesti mutta tilanne ei ole muuttunut miksikään. Mies ei halua päästää irti, mutta ei halua erota vaimostaankaan vaikka koko ajan olemme epäilyksen alla. Mustasukkaisena vahtii joka liikkeeni ja menoni.


      • Anonyymi

        23v!! Wtf??
        🙂🙂🙂


      • Anonyymi
        nyt kaduttaa... kirjoitti:

        minunkin sillä vaikka se onkin ollut mukavaa niin nyt tuntuu että,loppu.
        Sillä mies haluaa selvästi vaan seksiä ja muu ei kiinnosta,miä kauemmin oltu yhdessä sitä harvemmin soittaa ja jos tulee,heti seksiä.
        Eli olen seksiorjana ollut,alkaa siltä tuntumaan.
        Ei varmasti jätä vaimoaan,ero tulee vaan jos vaimo jättää.
        Ihmettelen miten olen joutunut tähän mutta se tavallinen tarina eli olin itse eron jälkeen niin haavoilla että en silloin ajatellut vaan aloitin varatun kanssa.
        Mutta vaikeaa onkin päästä eroon nyt hänestä.
        Se on kuitenkin gtehtävä ja lähiaikana muuten elän taas ns.hukkaan eli valheessa.
        Ei kannata pilata kaikkien elämää sillä muitakin miehiä on kun varatut.

        Mitäs luulit että varattu mies kolmannelta naiselta haluaa? Jonkun, kenen kanssa pohtia kauniiden ja rohkeiden juonenkäänteitä?


      • Anonyymi
        N 35 v kirjoitti:

        Olen samassa tilanteessa. Mies on minusta hyvin mustasukkainen. Se alkoi noin vuosi sitten, kun yritin tehdä irtiottoa tapailemalla muita. Miksi mies on mustasukkainen minusta, jos ei silti eroa vaimostaan? Luulisi olevan hänelle helpotus, jos tapaisin jonkun muun, jättäisin hänet, ja hänen ei enää tarvitsisi ylläpitää sivusuhdetta. Mustasukkaisuus on tehnyt tästä vaikeaa. Ennen siedin toisena naisena oloa, koska saatoin tapailla muitakin (en kuitenkaan seksin merkeissä, vaan muuten vain) esimerkiksi viikonloppuina, kun mies oli perheensä luona. Mutta nyt hän haluaa kahlita minut tähän, vaikka ei aio erota. Miksi?

        Miksikö haluaa kahlita? No kun muuten se menettää hyvän kakkospesän!


    • Samassa tilanteessa

      kuin sinäkin, eli todella rakastunut varattuun mieheen. Yrityksistäni huolimatta en pysty unohtamaan häntä, vaikka edellisestä tapaamisestamme on jo yli vuosi. Olen yrittänyt seurustella ja unohtaa, mutta ei vain onnistu. Saatan hetken tuntea ihastusta toiseen mieheen, mutta se menee nopeasti ohi. Salaa haaveilen, että hän eroaisi, mutta hän ei ole luvannut mitään, joten aika näyttää.
      Silti uskon, että JOKU mies voi erota jos todella tahtoo, enkä ainakaan itse ollut tälle miehelle pelkkä seksisuhde. Onnistuneitakin juttuja on, vaikka toisin väitetään. Tuo kaksi vuotta voi hyvinkin pitää paikkansa, tekisitkö itse niin ison päätöksen muutaman kuukauden tuttavuuden perusteella..Olen itse joskus aikoja sitten ollut pettäjän asemassa enkä itsekään pystynyt jättämään miestäni, vaikka olin todella rakastunut siihen vapaaseen miekkoseen. Toisaalta tunteet kakkostakin kohtaan viilenee, mitä enemmän aikaa kuluu eli siihen perustuen ei kovin pitkään (onko se sitten juuri tuo kaksi vuotta maksimi?) kannata odottaa.. Mieti mihin juuri teidän suhteenne perustuu, onko se pelkkää seksiä vai saako hän luonasi muutakin..Onhan se miehelle mukavaa jos saa täyden huomion kakkoselta, kun kotona vaimo ei jaksa paapoa miestään koko aikaa, mutta hoitaa lapset ja kodin sekä sosiaaliset suhteet, on siis perusturvallinen vaimo kotona ja kakkonen tuo jännitystä elämään. Sitten kun kakkonen alkaa esittämään vaatimuksia, niin mies joutuu miettimään hyvin tarkkaan tekojaan. Luulisin, että käynnit harvenevat, viestit ja soitot ovat vähemmän lämpimiä ja nekin vähenevät ja lyhentyvät (eihän mies uskalla jättää kakkosta noin vain, kun hän voi käräyttää) ja mies vain odottelee, koska kakkonen kyllästyy ja jättää miehen. Helppoa? Nää oli vain mun omia ajatuksia eikä perustu mihinkään muuhun kuin omiin kokemuksiin. Sinä olet kakkosena juuri niin kauan aikaa, kun se sinusta tuntuu hyvältä, mutta älä odota nopeita ratkaisuja. Ja voihan se mies vaihtaakin vaimonsa sinuun, eihän meistä kukaan voi tietää toisten todellisia ajatuksia.

      • Vähemmän varattu

        "Mieti mihin juuri teidän suhteenne perustuu, onko se pelkkää seksiä vai saako hän luonasi muutakin."

        Tätä olen miettynyt pääni puhki. Hän saa kaverin harrastuksiinsa. Seuraa viikonloppuisin ja pyhinä kun vaimo on retkillään. Kuuntelijan työhuoliinsa, meillä sama ammatti. Seuralaisen erilaisiin pippaloihin ja kapakkaseuraa. Paikan missä saa rauhassa levätä, kotona arkisin liian levotonta kun aikuinen tytär tuo kavereita. Seksiä ja läheisyyttä, kuulemma vaimo ei enää harrasta edes pikapanoja hänen kanssaan???

        "...kakkonen tuo jännitystä elämään. Sitten kun kakkonen alkaa esittämään vaatimuksia, niin mies joutuu miettimään hyvin tarkkaan tekojaan. Luulisin, että käynnit harvenevat, viestit ja soitot ovat vähemmän lämpimiä ja nekin vähenevät ja lyhentyvät (eihän mies uskalla jättää kakkosta noin vain, kun hän voi käräyttää)"

        Vaimo tietää minut, tietää milloin mies on luonani (tämä kertoo avoimesti) toivotteli puhelimassa vaan onnea, mutta kodistaan ei kuulemma silti luovu. Mies soittaa päivittäin, tarkistaa mitä olen puuhaillut.Välillä on taukoja muutamia viikkoja ja sama rumba alkaa taas.

        " ja mies vain odottelee, koska kakkonen kyllästyy ja jättää miehen."

        Tätäkö tämä mies odottaa? Minua on tutustutettu hänen sukulaisiinsa, hän on tutustunut minun, jopa vanhempiini! Meitä kutsutaan parina usein eri juhliin??

        Anna minulle vinkkejä, miksi siitä huolimatta mies ei edes suostu eroamaan? Olen ihan hajalla kun en ymmärrä.


      • uusia tuulia
        Vähemmän varattu kirjoitti:

        "Mieti mihin juuri teidän suhteenne perustuu, onko se pelkkää seksiä vai saako hän luonasi muutakin."

        Tätä olen miettynyt pääni puhki. Hän saa kaverin harrastuksiinsa. Seuraa viikonloppuisin ja pyhinä kun vaimo on retkillään. Kuuntelijan työhuoliinsa, meillä sama ammatti. Seuralaisen erilaisiin pippaloihin ja kapakkaseuraa. Paikan missä saa rauhassa levätä, kotona arkisin liian levotonta kun aikuinen tytär tuo kavereita. Seksiä ja läheisyyttä, kuulemma vaimo ei enää harrasta edes pikapanoja hänen kanssaan???

        "...kakkonen tuo jännitystä elämään. Sitten kun kakkonen alkaa esittämään vaatimuksia, niin mies joutuu miettimään hyvin tarkkaan tekojaan. Luulisin, että käynnit harvenevat, viestit ja soitot ovat vähemmän lämpimiä ja nekin vähenevät ja lyhentyvät (eihän mies uskalla jättää kakkosta noin vain, kun hän voi käräyttää)"

        Vaimo tietää minut, tietää milloin mies on luonani (tämä kertoo avoimesti) toivotteli puhelimassa vaan onnea, mutta kodistaan ei kuulemma silti luovu. Mies soittaa päivittäin, tarkistaa mitä olen puuhaillut.Välillä on taukoja muutamia viikkoja ja sama rumba alkaa taas.

        " ja mies vain odottelee, koska kakkonen kyllästyy ja jättää miehen."

        Tätäkö tämä mies odottaa? Minua on tutustutettu hänen sukulaisiinsa, hän on tutustunut minun, jopa vanhempiini! Meitä kutsutaan parina usein eri juhliin??

        Anna minulle vinkkejä, miksi siitä huolimatta mies ei edes suostu eroamaan? Olen ihan hajalla kun en ymmärrä.

        meneekin ja itse jätän varatun suosiolla sillä olen jo henkisesti irti päässyt.
        Soitot on harvennu hänen puolelta ja käynnit myös eli selvä vinkki:loppu!
        En ole muuta kun vapautunut sillä me tuimme toisiamme ja nyt on aika lopettaa.
        Onneksi mitään ei mennyt rikki sillä vain me tiesimme suhteestamme ja siksi tämä onkin liian raskasta jatkaa näin.
        Mies taitaa nauttia siitä kun naiset hänestä tappelee eli siihen peliin en lähde koskaan ja haluan itsekkin lopettaa sillä ei kiinnosta koko juttu enää vaikka alussa olikin sitä kemiaa.
        Mutta kemiaa on nyt myös kun haluan etäisyyttä ja lopettaa koko homman.
        Onneksi en rakastamaan alkanut vaan olin rakastunut jonkin aikaa.


      • Samassa tilanteessa
        Vähemmän varattu kirjoitti:

        "Mieti mihin juuri teidän suhteenne perustuu, onko se pelkkää seksiä vai saako hän luonasi muutakin."

        Tätä olen miettynyt pääni puhki. Hän saa kaverin harrastuksiinsa. Seuraa viikonloppuisin ja pyhinä kun vaimo on retkillään. Kuuntelijan työhuoliinsa, meillä sama ammatti. Seuralaisen erilaisiin pippaloihin ja kapakkaseuraa. Paikan missä saa rauhassa levätä, kotona arkisin liian levotonta kun aikuinen tytär tuo kavereita. Seksiä ja läheisyyttä, kuulemma vaimo ei enää harrasta edes pikapanoja hänen kanssaan???

        "...kakkonen tuo jännitystä elämään. Sitten kun kakkonen alkaa esittämään vaatimuksia, niin mies joutuu miettimään hyvin tarkkaan tekojaan. Luulisin, että käynnit harvenevat, viestit ja soitot ovat vähemmän lämpimiä ja nekin vähenevät ja lyhentyvät (eihän mies uskalla jättää kakkosta noin vain, kun hän voi käräyttää)"

        Vaimo tietää minut, tietää milloin mies on luonani (tämä kertoo avoimesti) toivotteli puhelimassa vaan onnea, mutta kodistaan ei kuulemma silti luovu. Mies soittaa päivittäin, tarkistaa mitä olen puuhaillut.Välillä on taukoja muutamia viikkoja ja sama rumba alkaa taas.

        " ja mies vain odottelee, koska kakkonen kyllästyy ja jättää miehen."

        Tätäkö tämä mies odottaa? Minua on tutustutettu hänen sukulaisiinsa, hän on tutustunut minun, jopa vanhempiini! Meitä kutsutaan parina usein eri juhliin??

        Anna minulle vinkkejä, miksi siitä huolimatta mies ei edes suostu eroamaan? Olen ihan hajalla kun en ymmärrä.

        mutta eihän tässä enää jää paljon vaihtoehtoja..Jos kysymyksessä ei ole tunteiden viileneminen hänen puoleltaan, niin on kyllä todella vaikea keksiä selitystä hänen käytökselleen. Kerrot, että mies ei suostu eroamaan ja siihen hän varmaan parhaiten osaa itse vastata, sinä voit vain arvailla ja ymmärrettävästi olet hajalla. Onko vaimolla joku muu "ote" mieheen, esim. omaisuutta? Useimmat miehet ovat laiskoja tekemään isoja ratkaisuja, helppohan hänellä on olla, kun saa noin vapaasti tapailla sinua ja kaikki, jopa vaimo, tietävät. Omaisuuden jakaminen on riitaisaa ja rankkaa, jos sitä on paljon. Miehelle voi myös joku kesämökki tai itse rakennettu talo merkitä tosi paljon. Myös lapset vaikuttavat tosi paljon, mutta teidän tapauksessanne luulisi lastenkin tietävän eli hän ei paljon piittaa heidän tunteistaan. Jos välittäisi, niin ei esittelisi sinua kaikille. En osaa antaa muuta järkevää neuvoa kuin, että keskustelette avoimesti asiasta. Kysyt häneltä ihan suoraan, kyllä rehellinen mies pystyy vastaamaan. Ethän sinä voi koko loppuelämääsi vain odottaa ratkaisua. Kyllä meidän vähemmän varattujenkin kannattaa katsella ympärillemme avoimin silmin ja mielin, eihän sitä koskaan tiedä, vaikka rakastuisi vapaaseen mieheen, jonka kanssa ei tarvitsisi "pelata". Kivaa kesää teille kaikille!


      • vähemmän varattu
        Samassa tilanteessa kirjoitti:

        mutta eihän tässä enää jää paljon vaihtoehtoja..Jos kysymyksessä ei ole tunteiden viileneminen hänen puoleltaan, niin on kyllä todella vaikea keksiä selitystä hänen käytökselleen. Kerrot, että mies ei suostu eroamaan ja siihen hän varmaan parhaiten osaa itse vastata, sinä voit vain arvailla ja ymmärrettävästi olet hajalla. Onko vaimolla joku muu "ote" mieheen, esim. omaisuutta? Useimmat miehet ovat laiskoja tekemään isoja ratkaisuja, helppohan hänellä on olla, kun saa noin vapaasti tapailla sinua ja kaikki, jopa vaimo, tietävät. Omaisuuden jakaminen on riitaisaa ja rankkaa, jos sitä on paljon. Miehelle voi myös joku kesämökki tai itse rakennettu talo merkitä tosi paljon. Myös lapset vaikuttavat tosi paljon, mutta teidän tapauksessanne luulisi lastenkin tietävän eli hän ei paljon piittaa heidän tunteistaan. Jos välittäisi, niin ei esittelisi sinua kaikille. En osaa antaa muuta järkevää neuvoa kuin, että keskustelette avoimesti asiasta. Kysyt häneltä ihan suoraan, kyllä rehellinen mies pystyy vastaamaan. Ethän sinä voi koko loppuelämääsi vain odottaa ratkaisua. Kyllä meidän vähemmän varattujenkin kannattaa katsella ympärillemme avoimin silmin ja mielin, eihän sitä koskaan tiedä, vaikka rakastuisi vapaaseen mieheen, jonka kanssa ei tarvitsisi "pelata". Kivaa kesää teille kaikille!

        hyvästä ajatuksesta. Otinpa asian puheeksi. Istui ja vääntelehti kunnes sanoi että talosta lähtee vaimo, ei hän! Että kyllä se vaimo kohta periksi antaa.

        Olen siis osallisena jonkinmoisessa valtataistelussa, missä EN missään nimessä halua olla. Enkä halua muuttaa siihen taloon, en kuuna päivänä. Kuinka ihminen voi kiintyä noin paljon materiaan? Haluan pois tästä tilanteesta - keinolla millä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Samassa tilanteessa kirjoitti:

        mutta eihän tässä enää jää paljon vaihtoehtoja..Jos kysymyksessä ei ole tunteiden viileneminen hänen puoleltaan, niin on kyllä todella vaikea keksiä selitystä hänen käytökselleen. Kerrot, että mies ei suostu eroamaan ja siihen hän varmaan parhaiten osaa itse vastata, sinä voit vain arvailla ja ymmärrettävästi olet hajalla. Onko vaimolla joku muu "ote" mieheen, esim. omaisuutta? Useimmat miehet ovat laiskoja tekemään isoja ratkaisuja, helppohan hänellä on olla, kun saa noin vapaasti tapailla sinua ja kaikki, jopa vaimo, tietävät. Omaisuuden jakaminen on riitaisaa ja rankkaa, jos sitä on paljon. Miehelle voi myös joku kesämökki tai itse rakennettu talo merkitä tosi paljon. Myös lapset vaikuttavat tosi paljon, mutta teidän tapauksessanne luulisi lastenkin tietävän eli hän ei paljon piittaa heidän tunteistaan. Jos välittäisi, niin ei esittelisi sinua kaikille. En osaa antaa muuta järkevää neuvoa kuin, että keskustelette avoimesti asiasta. Kysyt häneltä ihan suoraan, kyllä rehellinen mies pystyy vastaamaan. Ethän sinä voi koko loppuelämääsi vain odottaa ratkaisua. Kyllä meidän vähemmän varattujenkin kannattaa katsella ympärillemme avoimin silmin ja mielin, eihän sitä koskaan tiedä, vaikka rakastuisi vapaaseen mieheen, jonka kanssa ei tarvitsisi "pelata". Kivaa kesää teille kaikille!

        "Kysyt häneltä ihan suoraan, kyllä rehellinen mies pystyy vastaamaan"

        Lukekaa nyt tuo tosi tarkkaan. Rehellinen mies. Rehellinen mies. Pettäjä ei ole koskaan rehellinen mies. Valehtelee sinne tänne sopivasti tai vielä ovelampaa, jättää asioita kertomatta. Pettäjä valehtelee puolisolleen, kakkoselleen, kakkosilleen, jopa lapsilleen, jos niitä on, vanhemmilleen ja jopa työpaikallaan.

        Toinen, jos on mustasukkainen kakkosestaan, niin silloin pitäisi jo varoituskellot päässä soida ja lujaa.


    • vapaa nainen

      Kiitos kaikille hyvistä neuvoista. Taisipa olla suhteemme pelkkää seksiin perustuvaa. Hän on nimittäin tehnyt jo kahdesti 'oharit', ei muka ole päässyt tulemaan (vaimo ei päästänyt ulos..) eikä vaivautunut edes ilmoittamaan asiasta.
      Huomenna aion ilmoittaa hänelle, että nyt tämä suhde loppuu. Eläköön onnellisena vaimonsa kanssa. Saa nähdä, miten herra reagoi suhteemme päättymiseen.

    • Anonyymi

      Hei, Miten pääseen miehestä eroon , Joka on väittänyt , Minulle, Ettei oo Enää Kihloissa, Vaimonsa kanssa, Sitten Se onkin ollut Valhetta eli on Väittänyt , minulle olevan Sinkku Vaikka oon Saanut Selville, että tää mies onki kaksinaamainen Valehtelija ja kihloissa.

      Eli Kertokaa miten Pääsen Hänestä Eroon
      En ole Petturi tyyppiä.

      Olen vielä kaiketi Hengellinen , ja Minulla on Periaatteet.

      No miten pääsen Hänestä eroon.

      • Anonyymi

        Minä vielä, että , Minä oon tulkinnut, tuon miehen valehtelun että kaipa Hän katto, että jaahas tuossapa on sellainen nainen, jota Käytän Henkisesti hyväkseen pidän häntä pilkkanaan.

        Kun on tollanen yksinkertaisen oloinen!

        Joo Enhän Minä Ikinä , sitten Kai kohtaa Rehellistä Mies tä Aina vaan sellaisia , jotka käyttävät minua Henkisesti Hyväkseen , 😱😥!

        Onko Kohtaloni noin Julma?
        Haluan kuolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vielä, että , Minä oon tulkinnut, tuon miehen valehtelun että kaipa Hän katto, että jaahas tuossapa on sellainen nainen, jota Käytän Henkisesti hyväkseen pidän häntä pilkkanaan.

        Kun on tollanen yksinkertaisen oloinen!

        Joo Enhän Minä Ikinä , sitten Kai kohtaa Rehellistä Mies tä Aina vaan sellaisia , jotka käyttävät minua Henkisesti Hyväkseen , 😱😥!

        Onko Kohtaloni noin Julma?
        Haluan kuolla!

        Ristoko se kaivoi ikivanhan rollauksensa varastosta ja aloitti yksinpuhelunsa naista esittäen? Retorinen


      • Anonyymi

        Jumala antaa voimaa päästä irti valhettelijasta. Rukoile!


    • Anonyymi

      Minunkin luona käy naimisissa oleva :( yritän lopettaa ja viime yön hän pommitti viestein kun en halua enää.... kysyin miksei ole vaimonsa kanssa vaan. Kovin vahvasti ei taida mennä kun notkuu viestimässä yöt mulle ja vaimo ja lapset nukkuu..

    • Anonyymi

      Tee niinkuin systeri teki.
      Laittoi erään ystävän kertomaan miehen suhteesta vaimolle.
      Käräytti ns. rysän päältä
      Miehelle ei jäänyt valinnan varaa. Vaimo laittoi mäkeen.
      Ei kannata muuten yrittää.
      Tiedän salaparin 20vuotta olleet kummallakin Puolisot kotona.
      Ei tuo oo täysjärkisen hommaa

    • Anonyymi

      Hyvä neuvo. Järkevää kertoa vaimollekin. Asia kuuluu myös hänelle kun mies ei pysty kertomaan. Marin ystävää odotellen....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe