Miten saisi madallettua aknearpia kasvoissa? Kuorintavoiteillako vai onko muita lääkkeitä olemassa, reseptillä tai ilman?
Aknearpien hoito kotikonstein
9
3231
Vastaukset
- tiia
Minulle on auttanut ainakin reseptillä oleva voide nimeltä avitcid. Kannattaa kysyä terv.keskuslääkäriltä jos kiinnostaa
- poitsu
Eikö se ole jotain aknelääkettä? Sekö auttaa myös arpiin. Kauanko käytit? Oliko sivuvaikutuksia, esim ihon hilseilyä, kuivumista tai punoitusta?
- Akne
poitsu kirjoitti:
Eikö se ole jotain aknelääkettä? Sekö auttaa myös arpiin. Kauanko käytit? Oliko sivuvaikutuksia, esim ihon hilseilyä, kuivumista tai punoitusta?
Avitcid on aknen hoitoaine. En muista, että olis arpiin vaikuttanut. Iho hilseli ja punoitti. Itse aikoinaan käytin illalla aknevoidetta ja aamulla normaalia kosteusvoidetta, tämä vähän tasoitti ettei iho kuivunut koppuraksi (oli helpompi meikata).
Arpiin en ole löytänyt kotihoitoa, ajan mukaan näkyvät pienentyvän.
- Mirabella
Auttaa arpiin.. itse käyttänyt raskaus-arpien häivytykseen.. vaalentaa ja madaltaa arpia.. Saat lääkäriltä reseptin koska tuote ei ole resepti vapaa.
- herete
Dermefface voide arpiin - http://tonzes.com/scarfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
- jossee
Minulla tämä Avitcid voide ei poistanut kunnolla arpia mutta akne lähti kyllä, minä käytin sitä noin 3kk. sitä voidetta vaa saa lääkärin määräyksenä!!
- entinen arpinaama
Salisyylihappo vaalentaa ja madaltaa arpia. Saatavana Internetin kautta eri vahvuuksina,kannattaa aloittaa 10 % liuoksella ja sen mukaan , miten iho kestää siirtyä vahvempiin. Auringon valolta on suojauduttava näitä käytettäessä. Itselläni ovat toimineet loistavasti ja tuloksia saa lyhyessä ajassa. Googleta Salicylic acid peeling, niin löydät verkkokauppoja,joista voit tilata.
- qwmn
Mitä eroa on hedelmähapolla ja salisyylihapolla? kumpi on tehokkaampaa?
- piikumiiku
Itselläni ainakin toiminut hyvin kelo-cote niminen geeli, joka on siis tarkoitettu nimenomaan arpien vaalentamiseen/tasoittamiseen, kannattaa kokeilla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862