Niin. mulla on annostus 100mg ja ajattelin lopettaa ilman lääkärin lupaa. Tuleeko siitä pahat vieroitusoireet?
vastatkaa kiltit, koska tarvitsen apua!
vastatkaa kiltit, koska tarvitsen apua!
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
kuin rauhattomuutta vähän ja jos olet ottanut unilääkkeeksi, et saa nukuttua, ellet tiputa tooosi vähitellen. Tämä on mun kokemus, ollut 100 mg/ilta. Nyt on menossa 25 mg:n tabusta noin kolmannes. Eli edes pienempää seroa en ole voinut jättää kerta heitolla pois. Tällaista täällä, olen myös vähnetänyt ilman lääkärin lupaa ja hankkinut yksityiseltä, unettomuuteen erikoistuneelta lääkäriltä "luomumman" unilääkityksen. En kuitenkaan nuku sillä muuten kuin että olen vähentänyt Seroquelia tosi hitaasti noin puolen vuoden ajan. Nyt alan olla jo voitolla! Ja olo on ihan toista kuin Seroquel-pöhnässä.
Minä lopetin ilman lääkärin lupaa. Tuli todella pahat ja voimakkaat vieroitusoireet, jotka kestivät melkein kolme viikkoa. Oli kyllä paljon suurempi annos minkä pudotin...