Kuka tietää oisko jotain teetä tai muuta joka rauhoittaisi oloa? Tarkoitan että tuntuu että olen koko ajan liian "skarppina", eli olo on jotenkin jännittynyt. Millä saisi oloa rauhoitettua?
Kiitos
Oloa rauhoittava tee tms.?
9
1730
Vastaukset
- Sola
virmajuuri eli valeriaana ja unikon terälehdistä tehty juoma rauhoittavat. Lisäksi luontaistuotekaupoissa on erilaisia sekoituksia. Kysy myyjältä, hän kyllä tietää.
- m
poista unikoiden kodasta siemenet ja murskaa kodat kattilaan,vettä ja kiehumaan n.tunniksi ja eikun nauttimaan,olo rauhottuu!
- Repe
Ettei nuo liiaksi rauhoita, kun sopiiko ne myös päiväsaikaan nautittavaksi esim. töissä? En sentään unten maille halua työaikana...
- Maire
Repe kirjoitti:
Ettei nuo liiaksi rauhoita, kun sopiiko ne myös päiväsaikaan nautittavaksi esim. töissä? En sentään unten maille halua työaikana...
Jos juot kahvia, jätä se kokonaan pois käytöstä. Jo se pelkästään rauhoittaa oloa kummasti. Kofeiini on kovemman luokan piriste, jota en ainakaan itse kestä yhtään.
- jokerit 2012
mitä teetä suosittelette illalla juotavaksi(rahoittavaa)
ei oikeen meinaa kroppa rauhoittua illalla, päivä tohinoista- unelias2
Itselläni superaktiivisen päivän jälkeen aina auttaa kunnon juoksu/kävelylenkki ja sen jälkeen kammomilla tee. Sitten hyvin kevyt iltapala (jugurttia, pala näkkileipää, muutama silakka tai sardiini ja omena). Iltalukemisena joko äänikirja tai itse luettuna. Valojen sammuttua alkaa laskea 100.sta hyvin hitaasti alaspäin. Toistaen valillä, kun ajatukset karkaa, "anna vain mennä" ja rauhallisesti kokoaa ajatukset edelliseen numeroon.
En ole vielä päässyt 59 alemmas :)
- camomilla2
Camomilla tee rauhoittaa ainakin minua.
- kokeiltu on
Se on sillä lailla, että jos käyttää energiansäästöjuomia? tai kokista illalla, ei uni tule kaaliin eikä hyppää puseroon.
- rauhamaassa1
Mikä tahansa tee rauhoittaa, mutta mustaa teetä suosittelen vähäisemmän kofeiinipitoisuuden vuoksi. Älkää ostako markettien jauhoja, tilatkaa netistä lehdet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521