Julistaja ei hyväksy siviilipalvelusta

Yhteiskuntapalstoilla monille tutuksi tullut kirjoittelija nimimerkki J. Julistaja on myöntänyt monet kerrat suoraan sen, ettei hän hyväksy armeijasta kieltäytymistä, eikä varsinkaan totaalikieltäytymistä. Julistaja on tullut täällä Suomi24-palstoilla tutuksi rasistisista kirjoutuksistaan, sekä äärimmäisen isänmaallisuuden ja maanpuolustuksen puolestapuhujana. Varsinkin maanpuolustus ja isänmaallisuus ovat Julistajalle sellaisia asioita, joista hän ei hyväksy mitään eriäviä mielipiteitä.

Tämän päivän keskustelun yhteydessä Julistaja haluaisi käyttää oikein väkivaltaisia rangaistuksia kaikkia niitä miehiä kohtaan, jotka kieltäytyvät suorittamasta asevelvollisuuttaan. Hänen mielestä siviilipalvelus on olemassa niin sanottuja "pullamössöpoikia" varten. Itse tämä kyseinen fasisti on olevinaan oikein suomalainen "tosimies" koska on suorittanut "kansalaisvelvollisuutensa" ja saanut yhteiskuntakelpoisuuden suorittamalla varusmiespalveluksensa.

Tämän logiikan mukaan Julistaja pitää varmaan melkein kaikkia Eurooppalaisia miehiä "pullamössöpoikina" ja "laiskureina" koska eivät ole suorittaneet varusmiespalvelustaan, kuten suomalaiset "tosimiehet" jotka myös vihaavat kaikkea erilaisuutta ja etenkin ulkomaalaisia.

Tässä vielä nähtävillä tämä keskustelu, jossa Julistaja solvaa suomalaisia aseistakieltäytyjiä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000017042188

Itse olenkin alkanut painostaa Julistajaa oikein kunnolla tässä viime aikoina. Tarkoitukseni on pilata Julistajan maine mahdollisimman hyvin tällä Suomi24-palstalla, niin että mahdollisimman monet kirjoittajat huomaisivat sen miten itsekäs, omahyväinen, rasistinen ulkomaalaisten vihaaja ja paha ihminen tämä Julistaja oikein on. Uskon vahvasti, että tulen jopa onnistumaan tässä Julistajan maineen pilaamisessa, kun jatkan suorasanaisia kirjoituksiani etenkin tuolla Maahanmuuttajat-palstalla.

26

911

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihree Veijo

No sinähän sälli olet. Oikein pilaamassa maineen suorin sanoin. Huomasin, että kirjoituksissasi mamupalstalla oli huomattavissa sinisilmäisyyttä ja kapeakatseisuutta ja lyhytnäköisyyttä.

Tuntuu siltä, että kunnostaudut ainoastaan aggressiivissa teksteissä ja niissäkin itseäsi koko ajan uudestaan plagioiden. Fasistit ja rasistit sitä ja tätä.... jne.

- Vihree Veijo, joka ei oikein jaksa ymmärtää tätä vaahtoamisen määrää ja sormella osoittelevaa agitointa kuin noitavainoissa ikään.

• Näitä tekstejä kun on täällä lueskellut on helppo jakaa kaikkein suvaitsemattomat rasistit ääri-isänmaalliset mulkerot samaan läjään Julistaja, Vänrikki, Sivonen, Lukkijurpo, PuuPääPaviaani, uutena jäsenenä HugaZaga. Tämä joukko on sellainen roskasakki sekä näiden ihmisten kaltaiset lietsovat pelkkää pahuutta ja rasistisuutta ympäristöön. Valitettavasti suuri osa suomalaisista on tämän kaltaisia henkilöitä, mikä tekee tästä maasta todella oksettavan paikan ja ahdistavan ympäristön, missä suvaitsevaisen toiset huomioon ottavan ihmisen on mahdotonta elää onnellista elämää. Tämä maa on kaukana leppoisasta aurinkorantojen leppoisasta tunnelmasta, missä ollaan onnellisia ja iloisia sekä kaikki hymyilevät ja ovat kavereita toisilleen.

suomesta tuleekin mieleen kylmä, karu pohjoinen vankileiri, alkoholismi, rasistisuus, väkivaltaisuus, auktoriteettien sokea kunnioitus, teinien inttijutut, sivariviha, äärimmäinen isänmaallisuuskiihko, skinheadit, ulkomaalaisviha lista on loputon. Tämä pahuuden maa on kuin saatanasta syntynyt. Miksi tällainen valtio on edes olemassa. Tärkeintähän on että käy suomen armeijan ettei omat vanhemmat vihaa sinua, työkaverit syrji ja syljeksi päin naamaa jos edes koskaan kunnon työtä saa, sukulaiset ja kaverit pitävät rehellisenä kansalaisena sekä olet yhteiskuntakelpoinen.

• wooooo

"suomesta tuleekin mieleen kylmä, karu pohjoinen vankileiri, alkoholismi, rasistisuus, väkivaltaisuus, auktoriteettien sokea kunnioitus, teinien inttijutut, sivariviha, äärimmäinen isänmaallisuuskiihko, skinheadit, ulkomaalaisviha lista on loputon."

Tämä oli itseasiassa aika hyvin sanottu. Tälläinen Suomi suunnilleen on.

• Korpikuusi

Etköhän nyt vähän ylireagoi. Mainitsemasi joukkio kuvastaa marginaalisen pientä porukkaa suomalaisista. Jos et kykene elämään täällä normaalisti, niin ole sitten kykenemättä. Sopeutuminen lähtee omasta itsestä ja jos olet ajautunut oman aatemaailmasi äärilaidan perimmäiseen nurkkaan etkä pääse liikkelle tai kykene joustamaan, se on sinun ongelmasi ja sinun itsesi se täytyy myös korjata.

"Tämä maa on kaukana leppoisasta aurinkorantojen leppoisasta tunnelmasta, missä ollaan onnellisia ja iloisia sekä kaikki hymyilevät ja ovat kavereita toisilleen."

- Kerro minulle mistä tällainen paikka löytyy. Lähden sinne heti, enkä vasta viikon kuluttua. Omituinen haaveyhteiskunta tosiaan.

Okei. Pohjoisessa ollaan ja toisinaan on kylmä, ei mahda luonnolle mitään. Vankileiri -kommentti varmaan perustuu asevelvollisuuteen, mutta oletko sivarisi jälkeen ollut pakotettu toimintaan, josta et saa kunnon korvausta? Väkivaltaa ja rasistisuutta on jokapuolella maailmaa, menit minne hyvänsä. Inttijuttuihin ei tarvitse ottaa osaa jos ei halua ja muita puheenaiheita tosiaan on pilvin pimein (eri asia jos tietoisesti provosoit ihmisiä inttijuttuihin saadaksesi painoa mielipiteellesi). Kaikki eivät vihaa sivareita, eikä läheskään kaikkia sivareita vihata, mistä mahtaa johtua? Ääärimmäinen isämmaallisuuskiihko on liioittelua, kerro joku maa, jossa kaikille on täysin yhdentekevää oma kansallisuus. Ulkomaalaisvihaa on myös muissa maissa. Miksi mikään valtio on yleensäkään olemassa? Vaikka sinulla onkin käynyt vähän paska mäihä elämässäsi ja lähipiirisi ei pidä sinusta, ei se tarkoita että kaikki ovat samanlaisia.

Jokainen on oman onnensa seppä, sanoo sanontakin. Mutta teet tietysti kuten itse parhaaksi näet.

• Olen huomannut jo pidemmän aikaa sen asian, että Julistaja voidaan myös laskea tähän samaan rasisti-kusipäiden joukkoon näiden edellä mainittujen henkilöiden kanssa. Onneksi tämä puupääpaviaani ei ole viime aikoina kirjoitellut tänne palstoille, näin ollen minun onkin ollut entistä helpompi keskittyä täällä Julistajan vainoamiseen ja hänen maineensa pilaamiseen. Aion todellakin tuoda kaikkien palstalaisten tietoisuuteen sen, miten paha ja itsekäs ihminen tämä rasistijulistaja oikein on.

Tämän fasistisen roskajoukon mielestä kaikkien suomalaisten pitäisi olla äärimmäisen isänmaallisia ja talvisodan ajoille jämähtäneitä militaristeja, sekä tietenkin vihata yli kaiken ulkomaalaisia, epäsotilaallisen näköisiä henkilöitä ja ylipäätään kaikkea erilaisuutta.

Tuossa luettelitkin hyvän listan asioita, joita tulee heti mieleen tästä kurjasta ja takapajuisesta suomen maasta. Juuri näiden asioiden vuoksi, en tule ikinä arvostamaan tämän paskavaltion itsenäisyyttä, vaikka Julistaja ja muut uusnatsit tulisivat vaatimaan sitä minulta väkivalloin.

• vaan
        DarkFear kirjoitti:

Olen huomannut jo pidemmän aikaa sen asian, että Julistaja voidaan myös laskea tähän samaan rasisti-kusipäiden joukkoon näiden edellä mainittujen henkilöiden kanssa. Onneksi tämä puupääpaviaani ei ole viime aikoina kirjoitellut tänne palstoille, näin ollen minun onkin ollut entistä helpompi keskittyä täällä Julistajan vainoamiseen ja hänen maineensa pilaamiseen. Aion todellakin tuoda kaikkien palstalaisten tietoisuuteen sen, miten paha ja itsekäs ihminen tämä rasistijulistaja oikein on.

Tämän fasistisen roskajoukon mielestä kaikkien suomalaisten pitäisi olla äärimmäisen isänmaallisia ja talvisodan ajoille jämähtäneitä militaristeja, sekä tietenkin vihata yli kaiken ulkomaalaisia, epäsotilaallisen näköisiä henkilöitä ja ylipäätään kaikkea erilaisuutta.

Tuossa luettelitkin hyvän listan asioita, joita tulee heti mieleen tästä kurjasta ja takapajuisesta suomen maasta. Juuri näiden asioiden vuoksi, en tule ikinä arvostamaan tämän paskavaltion itsenäisyyttä, vaikka Julistaja ja muut uusnatsit tulisivat vaatimaan sitä minulta väkivalloin.

Muodostat kuvasi tästä maasta muutaman kiihkolevan provon perusteella. Miten käykään sitten joskus, kun muutat sinne suvaitsevaan onnen maahan (missä se sitten lieneekään) ja kohtaat samanlaista porukkaa? Alatko vainoamaan heitäkin ja julistat suureen ääneen maan fasistiseksi?

• vaan kirjoitti:

Muodostat kuvasi tästä maasta muutaman kiihkolevan provon perusteella. Miten käykään sitten joskus, kun muutat sinne suvaitsevaan onnen maahan (missä se sitten lieneekään) ja kohtaat samanlaista porukkaa? Alatko vainoamaan heitäkin ja julistat suureen ääneen maan fasistiseksi?

Näitä suvaitsevaisia onnen maita löytyy ympäri Eurooppaa ja myös Euroopan ulkopuolelta. Eurooppalaisista valtioista kaikki ovat mielestäni selvästi parempia valtioita kun tämä kurja nationalistien ylistämä suomen maa.

Muissa Euroopan maissa minulla ei ole mitään tarvetta solvata ihmisiä fasisteiksi ja kiihkonationalisteiksi, koska siellä ketään ei kiinnosta paskan vertaa se asia, olenko minä tai joku muu miespuolinen henkilö suorittanut armeijaa vai ei. Lisäksi siellä ihmisiä ei myös kiinnosta se, olenko minä isänmaallinen, maanpuolustustahtoinen ja sotilaallisen näköinen henkilö vai en. Muissa valtioissa ihmisillä on oikeus päättää ITSE siitä mitä elämänarvoja hän haluaa kunnioittaa ja mitä ei, valitettavasti täällä talvisodan ajoille jämähtäneessä suomen maassa ihmisillä ei ole samanlaista mahdollisuutta.

Kaiken huipuksi nämä Julistajan kaltaiset fasistit haluaisivat tehdä tästä maasta vieläkin kurjemman paikan, sekä kieltää ihmisiltä kaikenlaisen yksilöllisyyden ja itsenäisen ajattelun.

• DarkFear kirjoitti:

Näitä suvaitsevaisia onnen maita löytyy ympäri Eurooppaa ja myös Euroopan ulkopuolelta. Eurooppalaisista valtioista kaikki ovat mielestäni selvästi parempia valtioita kun tämä kurja nationalistien ylistämä suomen maa.

Muissa Euroopan maissa minulla ei ole mitään tarvetta solvata ihmisiä fasisteiksi ja kiihkonationalisteiksi, koska siellä ketään ei kiinnosta paskan vertaa se asia, olenko minä tai joku muu miespuolinen henkilö suorittanut armeijaa vai ei. Lisäksi siellä ihmisiä ei myös kiinnosta se, olenko minä isänmaallinen, maanpuolustustahtoinen ja sotilaallisen näköinen henkilö vai en. Muissa valtioissa ihmisillä on oikeus päättää ITSE siitä mitä elämänarvoja hän haluaa kunnioittaa ja mitä ei, valitettavasti täällä talvisodan ajoille jämähtäneessä suomen maassa ihmisillä ei ole samanlaista mahdollisuutta.

Kaiken huipuksi nämä Julistajan kaltaiset fasistit haluaisivat tehdä tästä maasta vieläkin kurjemman paikan, sekä kieltää ihmisiltä kaikenlaisen yksilöllisyyden ja itsenäisen ajattelun.

Tässä hieman lisää Julistajan rasistisia mielipiteitä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000017066999

Juuri tämän tapainen itsekäs kusipää, tunteeton, epähumaani, kylmäverinen ja ihmiselämää vihaava paskiainen tämä Julistaja todellakin on. Ei ole todellakaan ensimmäinen kerta, kun uusnatsi Julistaja on toivonut täällä viattomien ihmisten kuolemaa.

• kukukukukku
        DarkFear kirjoitti:

Ja näissä suvaitsevaisissa Euroopan maissa kaikki kävelevät käsikädessä, kaikki on aina eikä minkäänlaista negatiivisuutta ole ilmassa millään muotoa, ja jos onkin niin ilman muuta Suomessa se sama on kymmenkertaista oli kyse mistä hyvänsä? Kuulostaa sellaiselta angstintäyteiseltä teinityttöjen päiväkirjamaailmalta: "Kaikki o huonosti! Vittu! Mut aidan takana ruoho on aina poikkeuksetta vihreämpää. Ku mä kasvan aikuseks mä lähen helvettiin täältä."

Armeija on siis se ainoa syy, mikä tekee Suomesta huonon? No miten vain. Itse maailmankuvasi muodostat. Voi kyllä tulla kolauksena, kun huomaat että muut maat ovat käytännössä aivan samanlaisia Suomen kanssa.

Että miten vain.

• kukukukukku kirjoitti:

Ja näissä suvaitsevaisissa Euroopan maissa kaikki kävelevät käsikädessä, kaikki on aina eikä minkäänlaista negatiivisuutta ole ilmassa millään muotoa, ja jos onkin niin ilman muuta Suomessa se sama on kymmenkertaista oli kyse mistä hyvänsä? Kuulostaa sellaiselta angstintäyteiseltä teinityttöjen päiväkirjamaailmalta: "Kaikki o huonosti! Vittu! Mut aidan takana ruoho on aina poikkeuksetta vihreämpää. Ku mä kasvan aikuseks mä lähen helvettiin täältä."

Armeija on siis se ainoa syy, mikä tekee Suomesta huonon? No miten vain. Itse maailmankuvasi muodostat. Voi kyllä tulla kolauksena, kun huomaat että muut maat ovat käytännössä aivan samanlaisia Suomen kanssa.

Että miten vain.

Ainakin tämä armeijamyönteinen ilmapiiri ja suomalaisten äärinationalistinen asenne on ylivoimaisesti huonointa mitä tässä maassa voi olla. Muita huonoja asioita tässä maassa on sitten ihmisten rasistisuus ja ääretön viha kaikkea erilaisuutta kohtaan.

Julistajan, vänrikin ja Sivosen mielipiteet ovatkin juuri näitä tyypillisiä suomalaisen "tosimiehen" mielipiteitä, joissa vihataan yli kaiken ulkomaalaisia ja kaikkea persoonallisuutta. Julistaja haluaisi ajaa kaikki miehet kaljuiksi ja pakottaa heidät armeijaan opettelemaan tappamista, sekä tietenkin syöttää heille tätä talvisodan aikaista isänmaallisuuspropagandaa.

• kukukukukukuku
        DarkFear kirjoitti:

Ainakin tämä armeijamyönteinen ilmapiiri ja suomalaisten äärinationalistinen asenne on ylivoimaisesti huonointa mitä tässä maassa voi olla. Muita huonoja asioita tässä maassa on sitten ihmisten rasistisuus ja ääretön viha kaikkea erilaisuutta kohtaan.

Julistajan, vänrikin ja Sivosen mielipiteet ovatkin juuri näitä tyypillisiä suomalaisen "tosimiehen" mielipiteitä, joissa vihataan yli kaiken ulkomaalaisia ja kaikkea persoonallisuutta. Julistaja haluaisi ajaa kaikki miehet kaljuiksi ja pakottaa heidät armeijaan opettelemaan tappamista, sekä tietenkin syöttää heille tätä talvisodan aikaista isänmaallisuuspropagandaa.

Väärin. Julistajan, vänskän ja sivosen mielipiteet ovat heidän mielipiteitään, eivät yleinen suomalainen kanta asioihin. Liioittelet vieläkin suomalaisten rasistisuutta ja erilaisuuden vihaamista. Voi olla, että olet kulmakunnallasi törmännyt ihmisiin, jotka eivät oikein tahdo hyväksyä sinua, mutta se ei tee lopusta suomesta samanlaista. Ihmisethän ovat automaattisesti erilaisia. Julistaja saa minun puolestani haluta vaikka kuun taivaalta, minä tiedän että vaikka hän ei ole ainutlaatuinen, hän ei myöskään olen suomalaisen mielenlaadun tai olemuksen sapluuna.

Sinä tunnut olettavan, että Suomessa on vain kahdenlaisia ihmisiä, äärivasen (sinä ja kumppanisi), ja äärioikea (julistaja, sivonen yms.), mutta et edes viitsi vaivautua miettimään, että suurin osa on kuitenkin siinä välimaastossa. Miksi näin suppea maailmankuva?

• kukukukukukuku kirjoitti:

Väärin. Julistajan, vänskän ja sivosen mielipiteet ovat heidän mielipiteitään, eivät yleinen suomalainen kanta asioihin. Liioittelet vieläkin suomalaisten rasistisuutta ja erilaisuuden vihaamista. Voi olla, että olet kulmakunnallasi törmännyt ihmisiin, jotka eivät oikein tahdo hyväksyä sinua, mutta se ei tee lopusta suomesta samanlaista. Ihmisethän ovat automaattisesti erilaisia. Julistaja saa minun puolestani haluta vaikka kuun taivaalta, minä tiedän että vaikka hän ei ole ainutlaatuinen, hän ei myöskään olen suomalaisen mielenlaadun tai olemuksen sapluuna.

Sinä tunnut olettavan, että Suomessa on vain kahdenlaisia ihmisiä, äärivasen (sinä ja kumppanisi), ja äärioikea (julistaja, sivonen yms.), mutta et edes viitsi vaivautua miettimään, että suurin osa on kuitenkin siinä välimaastossa. Miksi näin suppea maailmankuva?

Tiedän kyllä sen, ettei kaikki suomalaiset onneksi kannata näitä Julistajan ja Sivosen rasistisia ja sortavia mielipiteitä. Mutta on kuitenkin turha väittää, että aseistakieltäytyjiä ja maahanmuuttajia vihattaisiin tavallisen väestön keskuudessa esim. Ruotsissa tai briteissä yhtä paljon kun meillä suomessa.

Älä tule kertomaan minulle Euroopan maiden rasismista, koska olen varsin tietoinen siitä, että ranskalaiset, britit ja ruotsalaiset suhtautuvat varsin vihamielisesti näitä rikollisia maahanmuuttajia kohtaan. Mutta meillä suomessa maahanmuuttajat ovat olleet aina kansalaisten yleisen vihan kohteena ja silmätikkuina, vaikka he eivät edes olisi syyllistyneet mihinkään rikoksiin ja sosiaalituen avulla elämiseen.

Muissa Euroopan maissa ihmisillä ei ole mitään niitä maahanmuuttajia vastaan, jotka elättävät itsensä rehellisen työn avulla, eivätkä syyllisty rikoksiin. Meillä suomessa ulkomaalaisia vihattiin jo 1990-luvun alussa, ennen kun ensimmäiset maahanmuuttajat olivat ehtineet kunnolla edes tulla tähän maahan.

Lisäksi muissa Euroopan maissa miehiä pidetään täysin yhteiskuntakelpoisina ja aikuisina miehinä, vaikka he eivät olisikaan suorittaneet tätä "kansalaisvelvollisuutta" ja "miesten koulua" eli vähintään puolen vuoden mittaista varusmiespalvelustaan. Siellä miesten ei tarvitse pelätä ihmissuhteiden huononemista tai jopa katkeamista sen vuoksi, jos hän jättää syystä tai toisesta armeijan suorittamatta. Täällä ahdasmielisten suomessa monet seurustelusuhteet ja kaverisuhteet saattavat jopa katketa sen vuoksi, jos tyttöystävä tai miespuoliset kaverit eivät pysty hyväksymään poikaystävän/kaverin sivarivalintaa.

• kukukukukukuku
        DarkFear kirjoitti:

Tiedän kyllä sen, ettei kaikki suomalaiset onneksi kannata näitä Julistajan ja Sivosen rasistisia ja sortavia mielipiteitä. Mutta on kuitenkin turha väittää, että aseistakieltäytyjiä ja maahanmuuttajia vihattaisiin tavallisen väestön keskuudessa esim. Ruotsissa tai briteissä yhtä paljon kun meillä suomessa.

Älä tule kertomaan minulle Euroopan maiden rasismista, koska olen varsin tietoinen siitä, että ranskalaiset, britit ja ruotsalaiset suhtautuvat varsin vihamielisesti näitä rikollisia maahanmuuttajia kohtaan. Mutta meillä suomessa maahanmuuttajat ovat olleet aina kansalaisten yleisen vihan kohteena ja silmätikkuina, vaikka he eivät edes olisi syyllistyneet mihinkään rikoksiin ja sosiaalituen avulla elämiseen.

Muissa Euroopan maissa ihmisillä ei ole mitään niitä maahanmuuttajia vastaan, jotka elättävät itsensä rehellisen työn avulla, eivätkä syyllisty rikoksiin. Meillä suomessa ulkomaalaisia vihattiin jo 1990-luvun alussa, ennen kun ensimmäiset maahanmuuttajat olivat ehtineet kunnolla edes tulla tähän maahan.

Lisäksi muissa Euroopan maissa miehiä pidetään täysin yhteiskuntakelpoisina ja aikuisina miehinä, vaikka he eivät olisikaan suorittaneet tätä "kansalaisvelvollisuutta" ja "miesten koulua" eli vähintään puolen vuoden mittaista varusmiespalvelustaan. Siellä miesten ei tarvitse pelätä ihmissuhteiden huononemista tai jopa katkeamista sen vuoksi, jos hän jättää syystä tai toisesta armeijan suorittamatta. Täällä ahdasmielisten suomessa monet seurustelusuhteet ja kaverisuhteet saattavat jopa katketa sen vuoksi, jos tyttöystävä tai miespuoliset kaverit eivät pysty hyväksymään poikaystävän/kaverin sivarivalintaa.

Kyllä Suomessakin rehellistä työtä arvostetaan. Rikokset vain aiheuttavat niin suuren haloon (eikä syyttä) että arvostuksen osoitus jää vähemmälle. Usko pois. Kyllä joillakin on aina jotakin sanomista joka maassa, vaikka olisi kuinka rehellinen mamu. Sinä yleistät taas jonkun J.Julistajan ja mamupalstan mielipiteiden mukaan kaikki suomalaiset. Miksi?

Kyllä se sivarinkin arvostus lähtee ensinnä omasta asenteesta. Jos joku vänrikki nyt sattuukin olemaan seilunveljiensä kanssa olemaan sitä mieltä, että sivareista ei ole mihinkään, niin pakkoko on ottaa nokkiinsa, kun kerran tietää ettei asia ole niin. Katkeralla asenteella vain ruokkii sitä "sivari on rääpäle" -käsitystä joka osalla on. Tosiasia on, että valtaosa paskat nakkaa onko sivari vai ei. Nämä ääripäiden hörhöt esimerkkeinä vaikkapa sivonen ja rp, vain ovat niin äänekkäitä, että siitä saa väärän kuvan yleisestä asennoistumisesta. Ja tämä on minun mielipiteeni asiasta.

• suomi poika
        DarkFear kirjoitti:

voi vitun ääliö sä puhut nyt taas asioista joista et tiedä hevonvittuu!! tuskin oot ees niin monessa maassa käyny kun mä, kerroppa kaikki maat missä oot käyny? Meinaan Ranskassa ja englannissa todellakin arvostetaan veteraaneja suunnilleen yhtä paljon kun suomessa sen perusteella mitä oon kaverilta kuullu joka asuu englannissa. Siellä ja myös ranskassa kuuluu kouluohjelmaan että käydään kaikissa sotamuseoissa historian tunneilla mitä suomessa harvoin kouluissa mun tietääkseni tehdään harmi sinänsä .Ja laitappa nyt se lista niistä suvaitsevaisista onnenmaista missä oot käyny.

• PuuPääPaviaani

peränkautta peukulla niin rauhoitut vähän. miten ihmessä toi teksti muka vahingoittaa J. Julistajan mainetta? Sinä itse olet ilmoittanut vihaavasi ylikaiken porvareiden lapsia ja haluavasi hakata/tappaa kaikki rasistit ja isänmaalliset. Sinä olet pullamössö pelle etkä siitä näemmä paremmaksi muutu. Pura vihasi vaikkapa stressipalloon ja ole ystävällinen ja jätä Suomi meille Suomea isänmaanaan rakastaville ihmisille!

• Alfred

Olenkin jo monesti sanonut kuinka DF on hemmoteltu mammanpoika ja elää pilvilinnoissaan, enkä ole yllättynyt että täällä monet ovat samaa mieltä kanssani.DF sieltä mamman lihapatojen ääreltä on kiukkuissaan kuin pahimmassa murrosiässään oleva teinityttö. Mutta on tämä DF hiukan kypsempi kuin maailman pohjanoteeraus, mr. Peter Pan, RP.

• Sinua uusnatsia ei ole näkynyt vähään aikaan tällä palstalla, mutta olin oikein tyytyväinen kun sinun rasistisia kirjoituksia ei tarvinnut lukea täällä vähään aikaan.

Ei minulla ole mitään tavallisia isänmaallisia ihmisiä vastaan, mutta nämä Julistajat ja Sivoset ovatkin kaikkea muuta kun tervehenkisiä isänmaallisia ihmisiä. Kerro muutamalla sanalla, mikä oikein tekee minusta pullamössöpellen? Kerro se minulle VITUN FASISTI!!

Kaikkein mieluitin purkaisin raivoa jossain mellakoissa, joissa saisin hakata näitä sinunlaisiasi uusnatseja ja muita rasistikusipäitä. Oikein toivoisin, että suomeen saataisiin kunnon yhteenottoja äärivasemmistolaisten ja uusnatsien kesken. Antaisin äärivasemmistolaisille kaiken mahdollisen tukeni taistelussa VÄÄRÄUSKOISIA UUSNATSEJA vastaan.

• fsdfsdfdsff
        DarkFear kirjoitti:

Sinua uusnatsia ei ole näkynyt vähään aikaan tällä palstalla, mutta olin oikein tyytyväinen kun sinun rasistisia kirjoituksia ei tarvinnut lukea täällä vähään aikaan.

Ei minulla ole mitään tavallisia isänmaallisia ihmisiä vastaan, mutta nämä Julistajat ja Sivoset ovatkin kaikkea muuta kun tervehenkisiä isänmaallisia ihmisiä. Kerro muutamalla sanalla, mikä oikein tekee minusta pullamössöpellen? Kerro se minulle VITUN FASISTI!!

Kaikkein mieluitin purkaisin raivoa jossain mellakoissa, joissa saisin hakata näitä sinunlaisiasi uusnatseja ja muita rasistikusipäitä. Oikein toivoisin, että suomeen saataisiin kunnon yhteenottoja äärivasemmistolaisten ja uusnatsien kesken. Antaisin äärivasemmistolaisille kaiken mahdollisen tukeni taistelussa VÄÄRÄUSKOISIA UUSNATSEJA vastaan.

Jos sulla ei oo mitään tavallisia isänmaallisia vastaan, ni vois tietenkin olla fiksua kunt toisit sen esille yleistäessäsi koko kansaa joksikin sellaiseksi mitä se ei ole.

• gazpacho
        DarkFear kirjoitti:

Sinua uusnatsia ei ole näkynyt vähään aikaan tällä palstalla, mutta olin oikein tyytyväinen kun sinun rasistisia kirjoituksia ei tarvinnut lukea täällä vähään aikaan.

palaa herrrrrmot. Oletpas aika väkivaltainen ihmiseksi jonka profiilisivulla on linkki rauhanpuolustajien sivuille. Taitaapa olla niin, että se rauha ei kuulu muille kuin niille jotka eivät ole VÄÄRÄUSKOISIA UUSNATSEJA TAI VITUN FASISTEJA. Suomi on vapaa maa, jossa kaikilla muillakin kuin kommareilla on oikeus sanoa sanottavansa. Täällä ei vielä ole OIKEAUSKOISTEN LAKEJA jotka hyväksyvät vain yhden mielipiteen, kuten rakastamassasi kommunismissa.

Koita pysyä pelihousuissasi, ja ymmärrä että maailmassa on erilaisia ihmisiä erilaisine mielipiteineen, eikä toista tarvitse hakata vain siksi, ettei hänen mielipiteensä miellytä sinua.

• gazpacho kirjoitti:

palaa herrrrrmot. Oletpas aika väkivaltainen ihmiseksi jonka profiilisivulla on linkki rauhanpuolustajien sivuille. Taitaapa olla niin, että se rauha ei kuulu muille kuin niille jotka eivät ole VÄÄRÄUSKOISIA UUSNATSEJA TAI VITUN FASISTEJA. Suomi on vapaa maa, jossa kaikilla muillakin kuin kommareilla on oikeus sanoa sanottavansa. Täällä ei vielä ole OIKEAUSKOISTEN LAKEJA jotka hyväksyvät vain yhden mielipiteen, kuten rakastamassasi kommunismissa.

Koita pysyä pelihousuissasi, ja ymmärrä että maailmassa on erilaisia ihmisiä erilaisine mielipiteineen, eikä toista tarvitse hakata vain siksi, ettei hänen mielipiteensä miellytä sinua.

Täytyy myöntää, että viime aikoina hermot ovat olleet suoraan sanottuna helvetin kireällä näiden Julistajan ja muiden uusnatsien rasistisista kirjoituksista johtuen. En suinkaan tarkoita sitä, että KAIKKI eri mieltä olevat ihmiset olisivat näitä "vääräuskoisia uusnatseja" "luokkavihollisia" ja muita vastaavia fasisteja. Olen sanonut ennenkin sen, että hyväksyn kyllä eriävät mielipiteet, jos ne eivät ole RASISTISIA ja TOISIA SORTAVIA.

Mielestäni terve ja normaali isänmaallisuus on sellaista, jossa ollaan ylpeitä omasta maasta ja sen itsenäisyydestä. Normaaliin isänmaallisuuteen ei kuulu eri mieltä olevien sortaminen, kaikkien pakottaminen armeijaan vasten heidän omaa tahtoaan. Olen jopa tavannut joskus sellaisia isänmaallisia suomalaisia, jotka hyväksyvät täysin minun ja muiden sivareiden valinnat, mielipiteet ja jopa epäisänmaallisuuden. Nämä ihmiset eivät ole mielestäni näitä "vitun fasisteja" kuten tämän palstan Sivonen, puupääpaviaani, vänrikki ja Julistaja.

Nämä edellä mainitut rasistit ovat sellaisia henkilöitä, jotka haluaisivat pakottaa kaikki suomalaiset miehet ja varmasti myös naisetkin armeijaan vaikka elinkautisen vankeustuomion, tai jopa teloituksen uhalla. Lisäksi nämä kyseiset fasistit vihaavat kaikkea erilaisuutta, oli kyse sitten vaikka poikkeavasta ulkonäöstä.

Puupääpaviaani kertoi kerran sitä, kuinka siviilipalvelus pitäisi lopettaa kokonaan, niin että kaikki suomalaiset pakotettaisiin armeijaan, vaikka se olisikin kuinka paljon tahansa heidän omien elämänarvojen vastaista. Lisäksi hän oli sitä mieltä, että kaikki ne ammuttaisiin saman tien, jotka eivät suostu suorittamaan varusmiespalvelustaan kunnialla.

• döh
        DarkFear kirjoitti:

Täytyy myöntää, että viime aikoina hermot ovat olleet suoraan sanottuna helvetin kireällä näiden Julistajan ja muiden uusnatsien rasistisista kirjoituksista johtuen. En suinkaan tarkoita sitä, että KAIKKI eri mieltä olevat ihmiset olisivat näitä "vääräuskoisia uusnatseja" "luokkavihollisia" ja muita vastaavia fasisteja. Olen sanonut ennenkin sen, että hyväksyn kyllä eriävät mielipiteet, jos ne eivät ole RASISTISIA ja TOISIA SORTAVIA.

Mielestäni terve ja normaali isänmaallisuus on sellaista, jossa ollaan ylpeitä omasta maasta ja sen itsenäisyydestä. Normaaliin isänmaallisuuteen ei kuulu eri mieltä olevien sortaminen, kaikkien pakottaminen armeijaan vasten heidän omaa tahtoaan. Olen jopa tavannut joskus sellaisia isänmaallisia suomalaisia, jotka hyväksyvät täysin minun ja muiden sivareiden valinnat, mielipiteet ja jopa epäisänmaallisuuden. Nämä ihmiset eivät ole mielestäni näitä "vitun fasisteja" kuten tämän palstan Sivonen, puupääpaviaani, vänrikki ja Julistaja.

Nämä edellä mainitut rasistit ovat sellaisia henkilöitä, jotka haluaisivat pakottaa kaikki suomalaiset miehet ja varmasti myös naisetkin armeijaan vaikka elinkautisen vankeustuomion, tai jopa teloituksen uhalla. Lisäksi nämä kyseiset fasistit vihaavat kaikkea erilaisuutta, oli kyse sitten vaikka poikkeavasta ulkonäöstä.

Puupääpaviaani kertoi kerran sitä, kuinka siviilipalvelus pitäisi lopettaa kokonaan, niin että kaikki suomalaiset pakotettaisiin armeijaan, vaikka se olisikin kuinka paljon tahansa heidän omien elämänarvojen vastaista. Lisäksi hän oli sitä mieltä, että kaikki ne ammuttaisiin saman tien, jotka eivät suostu suorittamaan varusmiespalvelustaan kunnialla.

Pistää vaan miettimään, kun sanot hyväksyväsi eriävät mielipiteet jos ne eivät ole rasistisia tai sortavia ja kuitenkin omat mielipiteesi ovat juurikin rasistisia ja sortavia juuri tähän tuttuun "Suomalaiset ovatkin näitä...." -tyyliin. Ja varsinkin jos RP heittää kommentin jostain ihmeellisestä saatanasta siinneestä paskavaltiosta. Saat tietysti olla samaa mieltä, jos siltä tuntuu, mutta jos olet niin älä sano itseäsi suvaitsevaiseksi ja avarakatseiseksi tai miksikään vastaavaksi. Kuten omista kirjoituksistasi käy ilmi, suvaitsevaisen ja avarakatseisen ei tarvitse välttämättä olla sivari, totaali, tai vasemmistolainen kommunisti. Jos veritulpan arvoinen raivosi kohdistuu joihínkin sivosiin tai paviaaneihin, niin kohdista tekstisi niille älä kaikille ikään ja uskontoon katsomatta.

• toisinajattelijan alku

Kieltämällä rasistilta mielipide, olet myös itse rasisti. Se ettei hyväksy jotakin asiaa, kuuluu suomen perusoikeuksiin.. ja muistetaan se sananvapaus.
      Suvaitsevainen ihminen on omaa mieltään, mutta hyväksyy myös muille sananvapauden ja mielipiteen vaikkapa se olisikin omaa mielipidettä vastaan.

• Pitäisikö minun hyväksyä kaikki sortavat ja rasistiset mielipiteet, vain sen takia koska se muka kuuluu yleiseen demokratiaan?

Entä miten hyvin Julistaja, vänrikki, Sivonen ja muut uusnatsit hyväksyvät eriäviä mielipiteitä tästä isänmaallisuus/maanpuolustusasiasta?

Julistajan rasistisia ja militaristisia mielipiteitä en tule ikinä hyväksymään, vaikka joutuisin minkälaisen uhkauksen kohteeksi. Siitä Julistaja, Sivonen ja muut natsikusipäät voivat olla sataprosenttisen varmoja.

• ..luin Julistajan viestejä ja omakuvausta niin oikeilla jäljillä hän on. Selvä sukulaissieluni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      855
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      568
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      533
    5. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      522
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      46
      471
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      442
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      407
    Aihe