karkista

kyselisin

elikkäs, kuinka paljon yhdessä karkissa on kaloreita? onko laihdutuksen kannalta haittaa, jos syö päivittäin yks tai kaks karkkia? mulle se ois parempi, koska oon aiemmin kokeillu et saisin syödä karkkia vaan kerran viikossa, mut sillon onki sit homma ryöstäytyny käsistä ja oon syöny ihan himona kaikkea. niin nyt oon parina päivänä syöny ihan muutaman karkin päivässä (tänään syöny vaan kaks) ja on tuntunu karkinhimot helpottuvan. et sitten varsinaisena karkkipäivänä ei niin teekään mieli herkutella mielin määrin.
eli, osaako joku sanoa onko paljon haittaa parista hassusta karamellista?
kiitos:)

4

2236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurkkaamassa
      • kyselisin

energynet on mulle tuttu paikka, mut se ei kerro yhden karkin kalorimäärää, vaan esim. irtokarkkien kalorit per 100 g. nii siks se on vähä hankala. kaikissa karkkipusseissaki ilmoitetaan aina vaan toi 100 gramman mittari, et pitäis vissii alkaa punnitsee paljoko yks karkki painaa, et sais tiedon kaloreista :D
        mutta jospa luottaisin, kun edellinen sanoi, ettei oo mitään haittaa

• matikkaaa
        kyselisin kirjoitti:

energynet on mulle tuttu paikka, mut se ei kerro yhden karkin kalorimäärää, vaan esim. irtokarkkien kalorit per 100 g. nii siks se on vähä hankala. kaikissa karkkipusseissaki ilmoitetaan aina vaan toi 100 gramman mittari, et pitäis vissii alkaa punnitsee paljoko yks karkki painaa, et sais tiedon kaloreista :D
        mutta jospa luottaisin, kun edellinen sanoi, ettei oo mitään haittaa

niin verrannolla saat tietää yhden tai kahden karkin kalorimäärän.
        esim näin.
        mull on tässä kaatissäkki karkiipussi nokan edessä 100 g:ssa karkkia on 350 kaloria, jos 1 karkki painaa esim 2 g niin silloinhan siinä on kaloreita 7 kaloria

eli lasket näin 350 kaloria kerrotaan yhen karkin grammamäärällä tässä tapauksessa 2g ja jaataan sadalla. eli tulos on 7 kaloria per karkki NOIN

• sit

niiku yhtää mitää haittaa! oon kade, kumpa mäki pystyisin toho...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe