elikkäs, kuinka paljon yhdessä karkissa on kaloreita? onko laihdutuksen kannalta haittaa, jos syö päivittäin yks tai kaks karkkia? mulle se ois parempi, koska oon aiemmin kokeillu et saisin syödä karkkia vaan kerran viikossa, mut sillon onki sit homma ryöstäytyny käsistä ja oon syöny ihan himona kaikkea. niin nyt oon parina päivänä syöny ihan muutaman karkin päivässä (tänään syöny vaan kaks) ja on tuntunu karkinhimot helpottuvan. et sitten varsinaisena karkkipäivänä ei niin teekään mieli herkutella mielin määrin.
eli, osaako joku sanoa onko paljon haittaa parista hassusta karamellista?
kiitos:)
karkista
4
2283
Vastaukset
- kurkkaamassa
www.fineli.fi ja
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/index.pl?language_id=1
voit löytää tietosi sieltä.- kyselisin
energynet on mulle tuttu paikka, mut se ei kerro yhden karkin kalorimäärää, vaan esim. irtokarkkien kalorit per 100 g. nii siks se on vähä hankala. kaikissa karkkipusseissaki ilmoitetaan aina vaan toi 100 gramman mittari, et pitäis vissii alkaa punnitsee paljoko yks karkki painaa, et sais tiedon kaloreista :D
mutta jospa luottaisin, kun edellinen sanoi, ettei oo mitään haittaa - matikkaaa
kyselisin kirjoitti:
energynet on mulle tuttu paikka, mut se ei kerro yhden karkin kalorimäärää, vaan esim. irtokarkkien kalorit per 100 g. nii siks se on vähä hankala. kaikissa karkkipusseissaki ilmoitetaan aina vaan toi 100 gramman mittari, et pitäis vissii alkaa punnitsee paljoko yks karkki painaa, et sais tiedon kaloreista :D
mutta jospa luottaisin, kun edellinen sanoi, ettei oo mitään haittaaniin verrannolla saat tietää yhden tai kahden karkin kalorimäärän.
esim näin.
mull on tässä kaatissäkki karkiipussi nokan edessä 100 g:ssa karkkia on 350 kaloria, jos 1 karkki painaa esim 2 g niin silloinhan siinä on kaloreita 7 kaloria
eli lasket näin 350 kaloria kerrotaan yhen karkin grammamäärällä tässä tapauksessa 2g ja jaataan sadalla. eli tulos on 7 kaloria per karkki NOIN
- sit
niiku yhtää mitää haittaa! oon kade, kumpa mäki pystyisin toho...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561852Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101259Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126800