hiukset kiinni vai auki?

n25**

Ajattelimpa vain tässä kysyä, että miten te miehet haluatte mieluiten, että nainen pitää pitkiä hiuksiaan? Auki vai kiinni? ja jos kiinni, niin ihanko vain ponnarilla vai miten?
Alkoi vaan ihmetyttää kun eräänä päivänä laitoin pitkään aikaan hiukset kiinni, ja miehet alkoivat kuolaamaan perääni:D

30

7761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hossi

hellan lettas sentään et se on aivan sama millaiset hiukset, minkä väriset, rinnat tai ei. Kokonaisuus se on tuo tärkein asia mikä ratkaisee. Jos ei ihmisestä muuta nää kuin nuo ulkoiset seikat ni ehkä on väärällä periaatteella liikenteessä ? Miksi pitäisi kiinnostua hiuksiin tai rintoihin kun vastassa on kuitenkin ihminen ja se sisältää paljon kiinnostavampiakin asioita. Nuo muut jutut ne kuitenkin sen määrittää et onko kyseessä kiinnostava vai ei :o)))

• miss Totuus

Minun perääni taas alkoivat kuolaamaan kun aloin pitämään hiuksiani auki ponnarin sijaan...

• pinnallista

porukkaa!

• Kaikki käy, kunhan on tarpeeksi pitkät hiukset. Auki, saparoilla, ponihännällä. Jopa tietyn tyylinen nuttura voi olla kaunis. Lettejäkin katselen mielummin kuin otan selkääni.

• varmaan

käy sitten paremmin tuo hiusten kiinni oleminen.

Eräällä tuntemallani naisella on kahta erillaista hius tyyliä yleensä. Silloin kun hän laittaa otsa tukan ylös niin minusta se on aivan hirveä. :)

• Aukiauki

Ponnarilla pitävät ovat sulkeutuvamman näkösiä ja muutenkin näyttävät pikkutarkoilta ihmisiltä. Vapaat hiukset taas näyttävät ihmisen avoimemmalta ja muutenkin mukavammalta.

• haittaako paljonkin

aivan kuin niistä ei sitten tykättäisi vai. Yritätkö sinä sanoa, ettet pidä pikkutarkoista tai hiljaisemmista ihmisistä. Kaikki ei hyvä kyllä ole sellaisia, et ei pidä, monet pitää. Jokainen saa olla sellainen kuin on ja turha on alkaa tekeen muka mitään imagopäivitystä sen vuoksi, että ehkä joku saattaa olla sitä mieltä, mutta joku toinen voi olla toista mieltä. Joskus on ponnaripäivä ja joskus ei. Ja mitä se haittaa vaik olis sulkeutuneen näköinen tai pikkutarkan näköinen, jos kerran on sellainen. Ei joka ikistä hiusponnariakin tarvi ottaa niin, et iskenkö mä tällä ponnarilla ja näillä sukilla ja tällä vaatteella ja tällä värillä ja tällä ja tällä ja tällä... AAAARRRRGGHHH!!!!

• lkujlgtdytr

Mutta ehdottomasti niin, että ne ovat pitkät hiukset. Lyhyet hiukset ovat kananpyrstömäisiä huitakkeita. Vain superaktiiviset tinttarat leikkaavat hiukensa lyhyeksi.
      Miesten tahaton reaktio avoimia hiuksia katsellessa on, että nainen on vähän huorahtava. Sille ei voi mitään.

• =))))

Vain on sitä pitkät hiukset auki huorahtava..??
        In your dreams honey...

• CharlieChaplin

olisi helpompi jos näkis kuvan! mutta se on makuasia! jotku tykkää, jotkut ei! jokainen ihminen voisi sanoa oman mielipiteensä sitten! mutta suosittelen olemaan siten miten itse tykkäät! jos joku ei siitä tykkää niin sitten ei!

• hä?

Vai tiedätkö mitä tuo HUUTOMERKKI(!) tuolla lauseen lopussa merkitsee? Niin ja lause alkaa isolla kirjaimella.

• Nainen**

Itse pidän pitkät hiukseni aina kiinni. Muutenhan ne olisi takussa, aina kasvoilla kutittamassa ja muutenkin sekaisin. Jopa yöllä laitan ne kiinni.Takkujen selvittämisessä menisi varmaan muuten viikko.

Vain kerran on eräs mies tokaissut että miltähän sä näyttäisit jos sulla olis tukka auki... Muutenhan nuo miehet tuntuvat kovin pitävän pirteistä ponnarinaisista ;D

• jos sulla

on hiukset päässä..oli lyhyt tai pitkä

• auki

Auki on parempi. Jos on pitkät ja kauniit hiukset niin tuleehan ne paremmin esille kun ne on vapaina.

• hiukset puhtaina

Minulla hiukset ovat töissä aina kiinni, yleensä nutturalla.
      Joskus hyvin harvoin sidottuna vain ponnarilla niskaan.
      Ei sovi enää keski-ikäisenä oikein imagooni, olla töissä hiukset hulmuten.

Kotona minulla on hiukset usein avoinna, korkeintaan soljella etutukka kiinni,
      jottei valahda silmien eteen kumartuessa.
      Nuorempana pidin ponnaria tai saparoita usein.

Tärkein asia on kuitenkin että hiukset ovat aina puhtaat.
      Hyi hitto, että mua nolottaa nähdä likaisiaja rasvaisia hiuksia NAISILLA.
      Asutaan maassa missä on vettä saatavilla yllin kyllin.
      Ne hiukset voi pestä vaikka työpäivän jälkeen töissä, käyden suihkussa jos kotona ei ole pesu mahdollisuuksia.

• Mulla taas toisinpäin.Yleensä hiukset aina nykyään auki, mutta jossain spesiaalitapauksissa kiinni, kuten vauhdikkaammassa liikunnassa, tai vaikka veneillessä etteivät lepata tuulessa naamalle. Tai oikein kuumalla ilmalla, etteivät hiosta.

Nuorena oli hiukset paljon kiinni, koska yritin olla uskottava työssäni ja näyttää vanhemmalta :) Kun olin aina nuoremmasta päästä ja usein ainoa nainen työssä. Enää sitä tarvetta ei ole.. Jos en ole uskottava, niin sit en ole. Hiukset nutturalla sain nuorempana ja nykyäänkin usein tuntemattomilta kysymyksen:"oletko joku tanssija?" Johtuu kai pitkästä kaulasta. Huvittavaa, koska en ole koskaan harrastanut minkään lajin tanssimista, en ole edes erityisesti tanssimisen ystävä (jos hitaita ei lasketa :P)

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mulla taas toisinpäin.Yleensä hiukset aina nykyään auki, mutta jossain spesiaalitapauksissa kiinni, kuten vauhdikkaammassa liikunnassa, tai vaikka veneillessä etteivät lepata tuulessa naamalle. Tai oikein kuumalla ilmalla, etteivät hiosta.

Nuorena oli hiukset paljon kiinni, koska yritin olla uskottava työssäni ja näyttää vanhemmalta :) Kun olin aina nuoremmasta päästä ja usein ainoa nainen työssä. Enää sitä tarvetta ei ole.. Jos en ole uskottava, niin sit en ole. Hiukset nutturalla sain nuorempana ja nykyäänkin usein tuntemattomilta kysymyksen:"oletko joku tanssija?" Johtuu kai pitkästä kaulasta. Huvittavaa, koska en ole koskaan harrastanut minkään lajin tanssimista, en ole edes erityisesti tanssimisen ystävä (jos hitaita ei lasketa :P)

Mulla mennyt hiukan samalla kaavalla. Nykyään pidän hiuksia enemmän auki kuin kiinni. Nykyään tosin ovat huomattavasti lyhyemmät kuin joskus muinoin, mutta päätin vanhalla iällä kasvattaa uudelleen.

En ole oikeastaan koskaan ajatellut, mikä olisi iän mukaista... Ehkä näin keski-ikäisenä naisihmisenä olisi jo syytä :>

• oasis79 kirjoitti:

Mulla mennyt hiukan samalla kaavalla. Nykyään pidän hiuksia enemmän auki kuin kiinni. Nykyään tosin ovat huomattavasti lyhyemmät kuin joskus muinoin, mutta päätin vanhalla iällä kasvattaa uudelleen.

En ole oikeastaan koskaan ajatellut, mikä olisi iän mukaista... Ehkä näin keski-ikäisenä naisihmisenä olisi jo syytä :>

Mä olen ajatellut niin, että nuorena oli tarve näyttää vanhemmalta ja kokeneelta, Mutta näin van..aikuisempana ei jostain syystä sitä tarvetta ei enää ole. Ei mua enää kauheasti ärsytä, jos joku pitää mua oman ikäisenä tai ehkä jopa nuorempana :P

Mulla noi hiukset voimistuivat ja alkoivat kasvaa kunnolla,kun sain lapset, joku naisellinen hormonimyrsky varmaan. Ajattelin, että miksi niitä sitten turhaan leikkelemään, kun kerran nyt tykkäävät kasvaa :) Nuorempana kun oli aina kauhea kasvattaminen.

Mä olen ajatellut niin, että nuorena oli tarve näyttää vanhemmalta ja kokeneelta, Mutta näin van..aikuisempana ei jostain syystä sitä tarvetta ei enää ole. Ei mua enää kauheasti ärsytä, jos joku pitää mua oman ikäisenä tai ehkä jopa nuorempana :P

Mulla noi hiukset voimistuivat ja alkoivat kasvaa kunnolla,kun sain lapset, joku naisellinen hormonimyrsky varmaan. Ajattelin, että miksi niitä sitten turhaan leikkelemään, kun kerran nyt tykkäävät kasvaa :) Nuorempana kun oli aina kauhea kasvattaminen.

Itsekin halusin vaikuttaa vanhemmalta ensimmäisinä vuosina työmaailmaan astuttuani, mutta se näkyi enemmän ehkä pukeutumisessa. Pukeuduin muinoin paljon virallisemmin töihin kuin nykyään. Nykyään lempparityökengät on tennarit...

Anna ihmeessä hiusten kasvaa kun kerran vahvana kasvavat :) Pitkää hiusta on ihana laitella, olen paljon laitellut aikoinaan ystäville kampauksia. Mulla hiukset vahvistui raskausaikana, mutta kärsi imetysaikana, minkä jälkeen kokeilinkin lyhyempää mallia. Sain paljon kehuja, mutta en oikein itse viihtynyt joten nyt jo tukan normalisoiduttua annan kasvaa kunhan pysyy hyväkuntoisena.

• oasis79 kirjoitti:

Itsekin halusin vaikuttaa vanhemmalta ensimmäisinä vuosina työmaailmaan astuttuani, mutta se näkyi enemmän ehkä pukeutumisessa. Pukeuduin muinoin paljon virallisemmin töihin kuin nykyään. Nykyään lempparityökengät on tennarit...

Anna ihmeessä hiusten kasvaa kun kerran vahvana kasvavat :) Pitkää hiusta on ihana laitella, olen paljon laitellut aikoinaan ystäville kampauksia. Mulla hiukset vahvistui raskausaikana, mutta kärsi imetysaikana, minkä jälkeen kokeilinkin lyhyempää mallia. Sain paljon kehuja, mutta en oikein itse viihtynyt joten nyt jo tukan normalisoiduttua annan kasvaa kunhan pysyy hyväkuntoisena.

Joo, no ei mulla mitkään erityisen pitkät hiukset ole, kun säännöllisesti kampaajalla käyn kuitenkin, että pysyy latvat hyväkuntoisena. Mutta hassulta tuntuis kuitenkin lyhyempää tukkaa alkaa pitämään nyt, kun ne paremmin kasvaa. varmaan nuorempana ei kasvanut siksikään, kun värjäilin enemmän (punaiseksi). Nyt otan maksimissaan vaaleita raitoja.

Mä olen myös aika tennari/puukenkä/varvastossu-linjalla nykyään. Kyllä saa olla hieno/virallinen tilaisuus, että jotkut ns. korkokengät mun jaloista löytyy..

Joo, no ei mulla mitkään erityisen pitkät hiukset ole, kun säännöllisesti kampaajalla käyn kuitenkin, että pysyy latvat hyväkuntoisena. Mutta hassulta tuntuis kuitenkin lyhyempää tukkaa alkaa pitämään nyt, kun ne paremmin kasvaa. varmaan nuorempana ei kasvanut siksikään, kun värjäilin enemmän (punaiseksi). Nyt otan maksimissaan vaaleita raitoja.

Mä olen myös aika tennari/puukenkä/varvastossu-linjalla nykyään. Kyllä saa olla hieno/virallinen tilaisuus, että jotkut ns. korkokengät mun jaloista löytyy..

Mä oon melkeinpä luopunut raidoista kun oma tukka on niin tumma, että joutuu väkisinkin vaalentamaan, jos meinaa saada raidat näkymään. Jotain syventävää väriä kyllä ajoittain laitan, ehkä pitäis luopua siitäkin...

Töissä tulee käytettyä korollisia kenkiä, saappaita jne mutta erityisen nautinnollista on laittaa tennarit jalkaan ja huppari päälle ja piiloutua omaan työpisteeseen :),Onneksi on tarpeeksi rento työilmapiiri, että sallii tuon kyllä ainakin na hiljaisina päivinä.

• oasis79 kirjoitti:

Mä oon melkeinpä luopunut raidoista kun oma tukka on niin tumma, että joutuu väkisinkin vaalentamaan, jos meinaa saada raidat näkymään. Jotain syventävää väriä kyllä ajoittain laitan, ehkä pitäis luopua siitäkin...

Töissä tulee käytettyä korollisia kenkiä, saappaita jne mutta erityisen nautinnollista on laittaa tennarit jalkaan ja huppari päälle ja piiloutua omaan työpisteeseen :),Onneksi on tarpeeksi rento työilmapiiri, että sallii tuon kyllä ainakin na hiljaisina päivinä.

Mun töissä (no joo riippuu työstä) 50-60v. miehillä on hupparit ja tennarit, mutta itse yritän pitää hupparia vielä kotiasuna, että olis jotain eroa. Varmaan kotivuosista jäänyt kaipuu olla edes jossain vähän fiksumpi.

Hienoa, että täällä Suomessakin on kunnolla tummia! Erottuu joukosta. Omat hiukset on luonnostaan vaaleat, mitä raidoilla vielä korostan, mutta nyt olen löytänyt yhden värin, joka on aika lähellä myös omaa luonnollista väriä, koska lievästi punaista pigmenttiäkin löytyy. Eli punasävyinen. Kaikki vaan tuntuu toitottavan, että vaalea sopii mulle paremmin, että en sitten tiedä, uskallanko palata edes lievästi punaisempaan.Tai totta kai uskallan, mutta olenko henkisesti kuitenkaan (enää) punapää :)

Se sävy on hiukan tän tyyppinen, ehkä hieman vaaleampi:

http://www.yourhairexperts.com/gallery/copper-red-hair-color-2/copper-red-hair-color1.jpg

Nuorempana ollut tummempaa punaista, vaikka samaa sävyä.

Mun töissä (no joo riippuu työstä) 50-60v. miehillä on hupparit ja tennarit, mutta itse yritän pitää hupparia vielä kotiasuna, että olis jotain eroa. Varmaan kotivuosista jäänyt kaipuu olla edes jossain vähän fiksumpi.

Hienoa, että täällä Suomessakin on kunnolla tummia! Erottuu joukosta. Omat hiukset on luonnostaan vaaleat, mitä raidoilla vielä korostan, mutta nyt olen löytänyt yhden värin, joka on aika lähellä myös omaa luonnollista väriä, koska lievästi punaista pigmenttiäkin löytyy. Eli punasävyinen. Kaikki vaan tuntuu toitottavan, että vaalea sopii mulle paremmin, että en sitten tiedä, uskallanko palata edes lievästi punaisempaan.Tai totta kai uskallan, mutta olenko henkisesti kuitenkaan (enää) punapää :)

http://www.yourhairexperts.com/gallery/copper-red-hair-color-2/copper-red-hair-color1.jpg

Tai ei mitään ehkä, se on paljon vaaleampi, haaleampi punainen, mutta en löytänyt parempaa kuvaa netistä :)

Yaiks, pukeudunko mä kuin 50-60-vuotiaat miehet? :O No en sentään, nuo "tennaripäivät" on yleensä perjantaita, kun jaksan raahautua toimistolle asti, hiljaista jne ja kotihupparit toki erikseen. Normaali työasu on esim korolliset saappaat, tiukahkot housut, siisti neule tms... Kotona heitän sitten verskat päälle :)

Upea väri! Ainahan voi kokeilla ja jollei viihdykään, palata takaisin :) Olis ihana pystyä kokeilemaan punaisempaa, mutta tosiaan oma väri ei salli ilman tuhoisaa vaalennusta. Mulle toitotetaan myös, että tumma on paras ja itsekin koen sen omakseni. Ilmeisesti meillä on jonkin verran romaniverta suvussa...

• oasis79 kirjoitti:

Yaiks, pukeudunko mä kuin 50-60-vuotiaat miehet? :O No en sentään, nuo "tennaripäivät" on yleensä perjantaita, kun jaksan raahautua toimistolle asti, hiljaista jne ja kotihupparit toki erikseen. Normaali työasu on esim korolliset saappaat, tiukahkot housut, siisti neule tms... Kotona heitän sitten verskat päälle :)

Upea väri! Ainahan voi kokeilla ja jollei viihdykään, palata takaisin :) Olis ihana pystyä kokeilemaan punaisempaa, mutta tosiaan oma väri ei salli ilman tuhoisaa vaalennusta. Mulle toitotetaan myös, että tumma on paras ja itsekin koen sen omakseni. Ilmeisesti meillä on jonkin verran romaniverta suvussa...

No tuskin :D Veikkaan että sulle tennarit ja hupparit sopii huomattavasti paremmin ;)

Mahtavaa, toi romaniveri :) Mä taidan olla valitettavan supi-suomalainen, vaikka kaikenlaista jännää adoptioita ym.suvusta löytyykin. Paljon uusia sukulaisia tullut aikuisiällä, mm. serkkuja äidin puolelta,kun on löydetty toisemme :)

Punertava sopii siksikin, että olen niin valkoinen, ja pisamainen. Eli on ne kaksi vaihtoehtoa, jotka näyttää luonnolliselta: vaalea ja punertava. Tumma taas ei lainkaan. Etenkin kun en nykyään kovin vahvasti meikkaa. Uskoisin, että näyttäisin todella teennäiseltä tummana, etenkin mustahiuksisena. Ihon väri ei natsaisi ollenkaan. Eli juuri päinvastoin varmaan kuin sulla :)

No tuskin :D Veikkaan että sulle tennarit ja hupparit sopii huomattavasti paremmin ;)

Mahtavaa, toi romaniveri :) Mä taidan olla valitettavan supi-suomalainen, vaikka kaikenlaista jännää adoptioita ym.suvusta löytyykin. Paljon uusia sukulaisia tullut aikuisiällä, mm. serkkuja äidin puolelta,kun on löydetty toisemme :)

Punertava sopii siksikin, että olen niin valkoinen, ja pisamainen. Eli on ne kaksi vaihtoehtoa, jotka näyttää luonnolliselta: vaalea ja punertava. Tumma taas ei lainkaan. Etenkin kun en nykyään kovin vahvasti meikkaa. Uskoisin, että näyttäisin todella teennäiseltä tummana, etenkin mustahiuksisena. Ihon väri ei natsaisi ollenkaan. Eli juuri päinvastoin varmaan kuin sulla :)

Tuo romaniveri on pelkkää arvelua eli ei ole mitään muuta todisteita kuin ulkoiset seikat ja suvussa kulkeneet huhupuheet. Periytyisi siis jostain ammoisista ajoista... Uusien sukulaisten löytyminen kuulostaa mahtavalta :)

Mutta tosiaan, ihan päinvastoin menee mulla nuo ulkonäköjutut :) Tärkeintä on löytää se oma väri ja sävy, kaikki ei tosiaan sovi kaikille. Ihonväri vaikuttaa paljon, silmien väri jne. Yhdellä mun hyvällä ystävällä on kirkuvan punainen pitkä tukka ja se on aivan mielettömän upea. Iho hänellä on hyvinkin kalpea, joten yhdistelmänä todella kaunis.

Taitaa olla yöunien aika... Öitä sinne :) Kerro miten kävi tukan kanssa jos päätät vaihtaa väriä.

• oasis79 kirjoitti:

Tuo romaniveri on pelkkää arvelua eli ei ole mitään muuta todisteita kuin ulkoiset seikat ja suvussa kulkeneet huhupuheet. Periytyisi siis jostain ammoisista ajoista... Uusien sukulaisten löytyminen kuulostaa mahtavalta :)

Mutta tosiaan, ihan päinvastoin menee mulla nuo ulkonäköjutut :) Tärkeintä on löytää se oma väri ja sävy, kaikki ei tosiaan sovi kaikille. Ihonväri vaikuttaa paljon, silmien väri jne. Yhdellä mun hyvällä ystävällä on kirkuvan punainen pitkä tukka ja se on aivan mielettömän upea. Iho hänellä on hyvinkin kalpea, joten yhdistelmänä todella kaunis.

Taitaa olla yöunien aika... Öitä sinne :) Kerro miten kävi tukan kanssa jos päätät vaihtaa väriä.

Kirkuvanpunainen taas sitten ei ole mun juttu ollenkaan, vaikka ymmärrän senkin kauneuden. Semmoinen mahd. luonnollisen oranssi on ainoa vaihtoehto mulle.

Ei taida mun hiusväri just nyt vaihtua, kun juuri olin kampaajalla (missä bongasin sen värin jostain alan lehdestä, mutten vielä avannut suutani),mutta katsotaan syksymmällä, mikä olo taas on..

Samaa tässä mietiskelen, kera hupenevan viinilasin. Öitä sinnekin :)

• No auki ilman muuta. Ainoastaan idiootti ehdottaisi jotain muuta...

• Noin keskimäärin auki, hieman huolittelematta olevat hiukset kiinnittää mun huomioni paremmin kuin ponnari, mutta tää riippuu paljon myös siitä ihmisestä joka niitä hiuksia kantaa.

• tykkään pitkä hiuksista

Pitkät hiukset auki saa huomioni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe