Steen1

Nimetön

mitä "nimiä" Steenillä on ennen ollut? onko steen1 ja Leijona ollu/ on sama asia? vai mikä nyt on menny ohi? Vastatkaa haluan todella tietää! :D

9

1157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------...........

Steen1 ja Leijona ovat eri asia.

Steen1 on ollut Steen Christensen, ja sellaisen jutun kuulin että stenkka olisi tuottanut biisin rdn
      all stars levylle nimellä rocketboy

• kamera91

aaaaaaa! kun on se biisi: hämärän rajamailla niin se on Leijona F. herra soppa mut steen1 laulaa siin mut sitä ei lue missää ( en kyl oo varma oliko se juuri tuo biisi mut kuitenkin..) HYVÄ KUN SANOIT! :D

• kamera91

aaaaaaa! no nyt tiedän..! :D MUT kun on se biisi: hämärän rajamailla niin se on Leijona F. herra soppa mut steen1 laulaa siin mut sitä ei lue missää ( en kyl oo varma oliko se juuri tuo biisi mut kuitenkin..) niin sitä vaan mietin kun siinä ei missää lue et steen olis mukana siin biisi vaik kyl sen kuulee..???

• aakkosten 5. kirjain
        kamera91 kirjoitti:

aaaaaaa! no nyt tiedän..! :D MUT kun on se biisi: hämärän rajamailla niin se on Leijona F. herra soppa mut steen1 laulaa siin mut sitä ei lue missää ( en kyl oo varma oliko se juuri tuo biisi mut kuitenkin..) niin sitä vaan mietin kun siinä ei missää lue et steen olis mukana siin biisi vaik kyl sen kuulee..???

steen1 fiittaa leijonan "viinaa,huumeita ja väkivaltaa" levyllä biisissä "kuka kuumottaa"..

• minä TAAS
        aakkosten 5. kirjain kirjoitti:

steen1 fiittaa leijonan "viinaa,huumeita ja väkivaltaa" levyllä biisissä "kuka kuumottaa"..

niin mut kyl se muissaki biiseissä, mut sitä van ei mainita niisä mikä on sinäänsä kumma..?

• fani_

• anfsdabgdsaf

Toi steen1 on kyllä suurinta paskaa mitä on vähään aikaan kuultu, aivan järkyttävän paskoja biittejä ja kaveri räppää jostain vitun itäkeskuksesta

• kuka on pakottanu kuuntelem...

no kuuntele sinä sitten jotain omaa paskaasi jos haluat kun et vittu ymmärrä sanaakaan vittu mitä se niis biiseis laulaa sä ootkin varmaan joku porvari perheen kasvatti joku pilalle lellitty paska joka ei vittu tiedä maailman menosta mitään?! vitun idiotti jos et tykkää siitä ÄLÄ KUUNTELE! ja jos et tykkää räpistä/suomi räpistä ÄLÄ KUUNTELE VITUN ÄÄÄLIÖ!

• jokutyte

Jos Steen1 ja Leijona on tehny biidin "Kuka kuumottaa" voit arvella siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe