Steen1

Nimetön

mitä "nimiä" Steenillä on ennen ollut? onko steen1 ja Leijona ollu/ on sama asia? vai mikä nyt on menny ohi? Vastatkaa haluan todella tietää! :D

9

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------...........

      Steen1 ja Leijona ovat eri asia.

      Steen1 on ollut Steen Christensen, ja sellaisen jutun kuulin että stenkka olisi tuottanut biisin rdn
      all stars levylle nimellä rocketboy

      • kamera91

        aaaaaaa! kun on se biisi: hämärän rajamailla niin se on Leijona F. herra soppa mut steen1 laulaa siin mut sitä ei lue missää ( en kyl oo varma oliko se juuri tuo biisi mut kuitenkin..) HYVÄ KUN SANOIT! :D


      • kamera91

        aaaaaaa! no nyt tiedän..! :D MUT kun on se biisi: hämärän rajamailla niin se on Leijona F. herra soppa mut steen1 laulaa siin mut sitä ei lue missää ( en kyl oo varma oliko se juuri tuo biisi mut kuitenkin..) niin sitä vaan mietin kun siinä ei missää lue et steen olis mukana siin biisi vaik kyl sen kuulee..???


      • aakkosten 5. kirjain
        kamera91 kirjoitti:

        aaaaaaa! no nyt tiedän..! :D MUT kun on se biisi: hämärän rajamailla niin se on Leijona F. herra soppa mut steen1 laulaa siin mut sitä ei lue missää ( en kyl oo varma oliko se juuri tuo biisi mut kuitenkin..) niin sitä vaan mietin kun siinä ei missää lue et steen olis mukana siin biisi vaik kyl sen kuulee..???

        steen1 fiittaa leijonan "viinaa,huumeita ja väkivaltaa" levyllä biisissä "kuka kuumottaa"..


      • minä TAAS
        aakkosten 5. kirjain kirjoitti:

        steen1 fiittaa leijonan "viinaa,huumeita ja väkivaltaa" levyllä biisissä "kuka kuumottaa"..

        niin mut kyl se muissaki biiseissä, mut sitä van ei mainita niisä mikä on sinäänsä kumma..?


      • fani_
        aakkosten 5. kirjain kirjoitti:

        steen1 fiittaa leijonan "viinaa,huumeita ja väkivaltaa" levyllä biisissä "kuka kuumottaa"..

        http://steen1.blogspot.com/2006/06/hirikt-kuriin.html

        tuol asiallist keskustelua..


    • anfsdabgdsaf

      Toi steen1 on kyllä suurinta paskaa mitä on vähään aikaan kuultu, aivan järkyttävän paskoja biittejä ja kaveri räppää jostain vitun itäkeskuksesta

      • kuka on pakottanu kuuntelem...

        no kuuntele sinä sitten jotain omaa paskaasi jos haluat kun et vittu ymmärrä sanaakaan vittu mitä se niis biiseis laulaa sä ootkin varmaan joku porvari perheen kasvatti joku pilalle lellitty paska joka ei vittu tiedä maailman menosta mitään?! vitun idiotti jos et tykkää siitä ÄLÄ KUUNTELE! ja jos et tykkää räpistä/suomi räpistä ÄLÄ KUUNTELE VITUN ÄÄÄLIÖ!


    • jokutyte

      Jos Steen1 ja Leijona on tehny biidin "Kuka kuumottaa" voit arvella siitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe