seksuaalinen sadistinen alistaminen

onko muita?

Tarvitsen pikaisesti juttuseuraa saman kokeneen kanssa. Tuntuu, että pää hajoaa! Mies nautti nähdessään minun pelkoni, eikä lopettanut. Hän hidasti välillä ja katsoi, kun kiemurtelin ja pelkäsin. Tämä on niin vaikeaa edes kirjoittaa!

39

18578

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen22

      Mun poikakaveri alistaa mua ja musta se on kiihottavaa.

      • Jep!

        Nainen haluaa vahvanmiehen, joka osaa häätää rosvot pois. Mutta valitettavasti välillä mies voi olla omituinen. Luolamies ei hetkessä muutu. Mut kandee jutella asiasta. Mä ainaki tykkään olla Pamppu ja nainen se jota pamputetaan. You know...


    • Wolfgang_Von

      On seksuaalisia roolileikkejä, niissä toinen on selvästi dominoiva osapuoli - se kiihottaa molempia. Siinä ei ole mitään vikaa niin kauan kuin toinen ottaa toisen oikeasti huomioon. Vaikka mies esittää olevansa pomo ja herra, niin kuitenkin aina on koko ajan mukana tieto siitä ettei toiselle tehdä pahaa, ei mitään semmoista minkä toinen ei halua tapahtuvan.

      Asiat muuttuu kun puuhat eivät enää olekaan molemminpuolisesti nautinnollisia. Silloin miehellä on sairaalloisia himioja, ja sinun asemasi ei ole hyvä. Kannattaa aika vakavasti miettiä omaa tulevaisuuttaan; se ei ole kovin mukava jos aiot olla semmoisen miehen kanssa joka tykkää alistaa sinua - ei leikin merkeissä vaan vakavissaan. Tuommoisessa suhteessa et ole itse turvassa.

    • kukka

      Olen kokenut samantyylistä. Yhdestä ainoasta kerrasta sain sellaisen trauman ko asiasta, etten suostu siihen enää - en koskaan! Se inhottaa minua. Se yksi kerta riitti.

    • mieli?

      No ei tuollainen nyt samperi ole normaalia! Jos ihminen ei ole normaalijärkinen, niin mitä vain voi tapahtua. Sadisti tai muu outo mielinen.

      • ap.

        kun huomasin hänen muuttuvan sadistiseksi, eikä se enää ollut leikkiä. rakastava mies lopettaa, kun nainen tosissaan pelkää ja sanoo ettei enää halua.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        kun huomasin hänen muuttuvan sadistiseksi, eikä se enää ollut leikkiä. rakastava mies lopettaa, kun nainen tosissaan pelkää ja sanoo ettei enää halua.

        ennen kuin hän aloitti sanoi, että hänellä on pahoja ajatuksia liittyen mustasukkaisuuteensa. sanoi ettei voi edes sanoa ääneen, sillä pelkää ettei oma pää kestä sitä. pyörryttää kun yritän kirjoittaa.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        ennen kuin hän aloitti sanoi, että hänellä on pahoja ajatuksia liittyen mustasukkaisuuteensa. sanoi ettei voi edes sanoa ääneen, sillä pelkää ettei oma pää kestä sitä. pyörryttää kun yritän kirjoittaa.

        hän on hokenut jo kauan, että ei halua satuttaa minua, jatkuvasti.


      • voihan kun harmittaa puoles...
        ap. kirjoitti:

        hän on hokenut jo kauan, että ei halua satuttaa minua, jatkuvasti.

        jätä se heti. Et voi antaa tehdä tuollaista sinulle. Traumathan siitä jää.

        Miljoona kertaa parempaa toivoen,

        äitimamma ja vaimo kans


      • heti.
        ap. kirjoitti:

        hän on hokenut jo kauan, että ei halua satuttaa minua, jatkuvasti.

        Ei tuollainen ole normaalia! Tavallinen kunnon parisuhteessa ei tarvitse pelätä toista millään lailla ja elo on tavallista ja välillä mukavaa välillä saattaa pikku kinastelua tulla jos toinen on pahalla päällä. Mutta tuollainen on ihmeellistä. Jos edes puhuu tuollaista että en halua satuttaa sinua, niin mielessä sillä on ollu silloin kuitenkin sinun satuttaminen. Eikö hälytyskellot soinu yhtään tuollaisesta puheesta? Voi teitä monia naisia, se rakkaus sokaisee mutta ilman sokaisua väkivaltaisen jopa narsistisen sairaan mielen omaavan miehen kyllä tunnistaa. Jopa hyvinkin nopeasti voi puheista, tavoista, ja muusta arvomaailmaan liittyvästä päätellä onko korvien väli tavallinen vai vääristynyt. Ota nyt voimia itsellesi ja perhana pane tuulemaan, kavereille kerrot tai jollekkin läheiselle mitä se on sanonut ja pohditte miten pääset eroon siitä. Ja kovuutta kehiin!! Se alkaa mielisteleen sua ja lupailee hyviä asioita mutta älä usko. Valehtelu kuuluu tuollaiseen mieleen varsinkin jos on narsisti. Varmaan on myös muitakin asioita kun mietit, joita se on tehnyt ja/tai sanonut, jotka ovat vähän kyseenalaisia. Jos mies on tavallinen kunnon perusmies ei se ole tuollainen alkuunkaan. Miksi kaikki idioottimiehet saa niin sairaan helposti naisilta pään pyörryksiin. Koska ne valehtelee ja näyttelee peittääkseen pahuutensa. Vain siksi mutta se kulissi ei pysy hirveän kauan vaikka se yrittää. Kulissin alla piilee kateus, mustasukkaisuus ja raivo.


      • Demonit ja enkelit .
        heti. kirjoitti:

        Ei tuollainen ole normaalia! Tavallinen kunnon parisuhteessa ei tarvitse pelätä toista millään lailla ja elo on tavallista ja välillä mukavaa välillä saattaa pikku kinastelua tulla jos toinen on pahalla päällä. Mutta tuollainen on ihmeellistä. Jos edes puhuu tuollaista että en halua satuttaa sinua, niin mielessä sillä on ollu silloin kuitenkin sinun satuttaminen. Eikö hälytyskellot soinu yhtään tuollaisesta puheesta? Voi teitä monia naisia, se rakkaus sokaisee mutta ilman sokaisua väkivaltaisen jopa narsistisen sairaan mielen omaavan miehen kyllä tunnistaa. Jopa hyvinkin nopeasti voi puheista, tavoista, ja muusta arvomaailmaan liittyvästä päätellä onko korvien väli tavallinen vai vääristynyt. Ota nyt voimia itsellesi ja perhana pane tuulemaan, kavereille kerrot tai jollekkin läheiselle mitä se on sanonut ja pohditte miten pääset eroon siitä. Ja kovuutta kehiin!! Se alkaa mielisteleen sua ja lupailee hyviä asioita mutta älä usko. Valehtelu kuuluu tuollaiseen mieleen varsinkin jos on narsisti. Varmaan on myös muitakin asioita kun mietit, joita se on tehnyt ja/tai sanonut, jotka ovat vähän kyseenalaisia. Jos mies on tavallinen kunnon perusmies ei se ole tuollainen alkuunkaan. Miksi kaikki idioottimiehet saa niin sairaan helposti naisilta pään pyörryksiin. Koska ne valehtelee ja näyttelee peittääkseen pahuutensa. Vain siksi mutta se kulissi ei pysy hirveän kauan vaikka se yrittää. Kulissin alla piilee kateus, mustasukkaisuus ja raivo.

        "Jos mies on tavallinen kunnon perusmies ei se ole tuollainen alkuunkaan.
        Miksi kaikki idioottimiehet saa niin sairaan helposti naisilta pään pyörryksiin..."

        Täxi!

        "Salamat voimallaan
        väärät profeetat maahan iskee
        Kuun kohotessa
        merkkiä odotamme
        Ja ihmeissämme nousemme
        Ukkosen lailla seinät romahtaa
        ja kivet vieriä saa
        Liity siis meihin
        tai on osoitteesi helvetti"


      • shemmosta.

        Meitä on moneen lähtöön - toiset tykkää rajummasta, toiset ei kestä alkuunkaan...


      • väkivalta
        shemmosta. kirjoitti:

        Meitä on moneen lähtöön - toiset tykkää rajummasta, toiset ei kestä alkuunkaan...

        Tässä on nyt kuitenkin kyse väkivallasta. Sadomasokistinen seksi on nautittavaa, kun siinä on molemmat mukana. Mutta heti, kun jotain tehdään vasten toisen tahtoa, kuten aloittaja kertoo, niin se on puhdasta väkivaltaa. Sadomasokistinen seksi ei sovi kaikille eikä sitä kannata edes kokeilla, jos ei tippaakaan kiinnosta. Vahinko on silloin aina suurempi kuin saatu hyöty.

        Aloittajan kannattaa hankkiutua miehestä eroon heti. Miehellä on nyt tarkoitusperät todella pahasti hakusessa. Sinun ei pidä suostua mihinkään vasten tahtoasi!


      • pierupentti68
        ap. kirjoitti:

        hän on hokenut jo kauan, että ei halua satuttaa minua, jatkuvasti.

        jo tosi friikiltä


      • kani80
        ap. kirjoitti:

        hän on hokenut jo kauan, että ei halua satuttaa minua, jatkuvasti.

        Ei saakeli.

        Nyt kassit kainaloon ja pihalle. Taisteleekohan omia demonejaan vastaan, haluaisi tehdä sulle jotain, mutta joku järjen ääni sanoo et ei.

        En voisi enempää vakavissaan sanoa; VARO!

        Parempi jättää toi kortti katsomatta, et mitä mielessä pyörii.
        kaiken maailman sdistisia ihmisetn kiduttajia maailmassa kuitenkin on. Oikeasti.


    • on sairas

      Kannattaako sinun jäädä sairastuttamaan itseäsi?

      Ihan totta!
      Et halua tuollaista. Miehesi haluaa ja meno muuttuu raaemmaksi.
      Älä anna kohdella itseäsi huonosti.Siitä ei hyvä seuraa.

    • elämä on.

      Lueppa tekstisi uudelleen ja tulkitse se ihan ulkopuolisin silmin.

      Eli, varmaan jo käsität, että tossa sun tilanteessa ei ole mitään järkeä elää ja olla.

      Oletko miettinyt sitä, että jos saatte lapsia?

      Ei millään pahalla, mutta mitä täällä lukenut näitä vastaavia juttuja, kun mies sitä ja mies tätä...
      Niin eiks kellään naisella tosiaankaan ole itsensä kunnioitusta sen vertaan, että ei antaisi kohdella itseänsä noin huonosti (koski se kohtelu hakkaamista ym.tai mitä itse mainitsit).

      Ei ole syytä vedota kun ei ole esim. rahaa lähteä omasta kodista tms. Sosiaalivirastosta saa pulassa oleva nainen apua myös mm. asunnon hankkimisessa.

      Tietty, jos haluat kiemurrella pelosta ja hakea lohtua näiltä sivuilta, se on sitten sinun valintasi, jos ei muu apu kelpaa.

      • kaltoin kohdeltu

        Lähde hyvä ihminen!Minullekin sanottiin että
        et sinä pärjää.mut olen pärjännyt.Mene sossuun
        ja puhumaan jollekin asioistasi.Kaikki järjestyy
        rohkeasti vain. 17 vuotta olin alistettuna ja
        perheväkivallan uhrina.Ennen läksin kun tulin
        surmatuksi.ajattele vain itseäsi kun teet
        ratkaisut ja jos lapsia on tietysti heidätkin
        on otettva huomioon.Mulla oli 2 lasta ,tällä
        hetkellä 27 vuotias ja 22 vuotias.Vieläkin
        pelkäävät isäänsä vaikka ovat aikuisia.
        Arvet jää ja pahat.Niistä ei lapseni toivu
        koskaan. Näkivät paljon pahaa,ja pelkäsivät
        minun puolesta pieninä et ettei vain
        minulle tapahdu mitään. kun oma mies hakkaa.
        Olis pitänyt lähteä aikaisemmin, mut uhattiin
        hengen viemisellä ja lasten viemisillä.
        Mut ei mahtanut mitään, otin ja läksin.Selvinnyt
        olen ja ruokaa on ollut ja lämpöä.
        Mut lapsiin jäi arvet jotka eivät parane
        koskaan. Minulle entinen mieheni on kuollut
        olio,ei hetkauta yhtään.LÄHDE ON MUN NEUVO;
        OLEN SAANUT NÄHDÄ JA KOKEA SEN KAUHEUDEN;JOTA
        EN TOIVO KELLEKÄÄN:ARVET JÄÄ LOPPU ELÄMÄKSI:


    • alistaa

      Minä tapasin netin kautta miehen, joka oli ensi alkuun oikein kiltti ja kunnollinen, mutta luurangot valuivat kaapeista. Normaali seksi ei kiinnostanut häntä yhtään, enkä vieläkään tiedä, oliko hän oikeasti sadisti, vaiko vain leikki sadistia. Hurjaa touhua kuitenkin. Jos "leikki" on pelottavaa, siihen EI TULE SUOSTUA !

      • Cipeeria

        Surullista... Millaista seksi hänen kanssa sitten oli?


    • minä00

      Ota yhteyttä ihan rohkeasti!

    • Katina77

      Samaa olen kokenut. Laita vaikka sähköpostia jos haluat jutella asiasta . Tiedän että se on vaikeaa ja jotenkin sitä häpeää tunnustaa sellaisia asioita mutta kertomisen myötä helpottuu eikä se missään nimessä oma vika ole!

      • Pauliiiiina

        Olet suhteessa sairaan ihmisen kanssa ja voit milloin tahansa vaikka menettää henkesi tai vammautua vakavasti, sitä tapahtuu Suomessa joka päivä. Et saa antaa miehesi päättää elämästäsi joka on ainoa mitä sinulla on ja arvokas. Pelosta huolimatta, pyydä apua ja lähde. HETI.


      • ...
        Pauliiiiina kirjoitti:

        Olet suhteessa sairaan ihmisen kanssa ja voit milloin tahansa vaikka menettää henkesi tai vammautua vakavasti, sitä tapahtuu Suomessa joka päivä. Et saa antaa miehesi päättää elämästäsi joka on ainoa mitä sinulla on ja arvokas. Pelosta huolimatta, pyydä apua ja lähde. HETI.

        Kyllä, pois vain pysyvästi, äläkä katso taaksesi muuta kuin terapiassa. Olisi kyllä hyvä, jos viranomaisille voisi ilmoittaa tällaisistakin tapauksista, etteivät pääse kehittymään pidemmälle ja tule muitakin uhreja.


      • myössamankokenut
        Pauliiiiina kirjoitti:

        Olet suhteessa sairaan ihmisen kanssa ja voit milloin tahansa vaikka menettää henkesi tai vammautua vakavasti, sitä tapahtuu Suomessa joka päivä. Et saa antaa miehesi päättää elämästäsi joka on ainoa mitä sinulla on ja arvokas. Pelosta huolimatta, pyydä apua ja lähde. HETI.

        ..mullakin oli tänään viimeinen päivä tuon jätkäni kanssa, kun se alkoi väkivaltaiseksi ja uhkailevaksi keskellä kirkasta päivää. Aiemmin se on riehunut ja mm. estänyt mun ulospääsyn ollessaan humalassa. Nyt se oli täysin selvin päin. Tajusin että mun on lähdettävä suhteesta, pysyvästi, ennenkuin olen vainaa tai pahasti hakattu, kenties jopa ammuttu, puukotettu tai jotain muuta vastaavaa. Onneksi mulla on oma asunto jonne se ei pääse. Uusi elämä aloi nyt.


      • saman kokenut

        Suomi24-palstalla seuraa etsii 52v stadilaismies, joka yrittää alistaa väkivalloin seksuaalisesti.
        Hyi olkoon mikä paska. Ja kehuu olevansa kiltti ja empaattinen.


    • Ei muuten.

      Leikkii niin täytyy olla turvasana ja toisen pitää lopettaa jos menee liian pitkälle.

    • 6

      Tuo kyllä kertoo, ettei miehesi ole´tunne-elämältään normaali. Eräs psykopaatiksi diagnosoitu mies yritti raiskata minut ja nautti selkeästi joka hetkestä ja pelostani. Ei normaali ihminen välttämättä edes pystyisi sellaiseen!

      • kummastellen

        ap:n mies kuulostaa raiskaajalta. Ties kuin monta naista on jo raiskannut.


    • mairan turkku

      Hei!Minulla on käynyt pienenpänä niin kun isä oli alkoholisti/sadisti,kun olin pieni noin 5-10 vuoden ikäinen niin isä tuli ravintolasta kotia,hirveen kännissä niin kävi äidin päälle eli löi äitiä ja sitten monena iltana,talvella jouduimme ulos pakkaseen eli äitini oli nukuttanut meidät niin isä tulee kotia ja ajaa koko perheen ulos äiti ei kerinnyt kuin ottamaan molemmat pojat kainalon yövätteisillaan jouduimme lähteen pakkaseen vuosi oli noin 1964-1970 välisenä aikana ja sain sellaisen trauman siitä etten juo alkoholia ollenkaan enkä tupakoi.terv:Markku T.

    • jk

      ninkö

    • traumat jääny myös

      miehet on just tommosia! itellä sama paska lapsuus ollu ja painajainen vain jatkuu! rupean lesboksi, ei miehet osaa muuta kuin hakata, kuristaa ja katsoa leveästi virnuilen, kun toinen pelkää henkensä edestä!

    • Anonyymi

      Kiihotun alistamisesta. Miehen pitää pistää nainen ojennukseen.. seksilejuja..kovia otteita .. sitoa kiinni irstaaseen asentoon ja työntyä joka reikään ja antaa lastin tyhjentyy

    • Anonyymi

      Kuullostaa myös henkiseltä väkivallalta, haluaa saada sut pelkäämään ja tietää saavansa vallan sinusta silloin. Älä leiki järjelläsi ja hengelläsi, vaan lähde. HETI.

    • Anonyymi

      Tää ketju on aloitettu 2006.

    • Anonyymi

      Livechat ja haloo.fi palstallakin pyörii yks tyyppi. Etsii alistuvaa naista. Kuristaa mm tajun pois mielellään. Kannattaa kiertää kaukaa. N45

    • Anonyymi

      Ota aseetbk'teen ja käännä voitoksi. Kukaan wi halua olla ltavastaajana. JOs mies haluaa nähdä pelkoa, niin iske hampailla kiinni. ota haltuu mitä haluat tehdä miehellesi.Ole oma nuumisi mestari.

    • Anonyymi

      Näissä jutuissa pitäisi kuulla aina myös toisen mielipide.
      Tai sit kyseessä on joku fantasia tarina.

      Taustallahan voi olla vaikka vuosien kiusaaminen ja nöyryyttäminen. Kun on päässyt tavoitteeseensa, sit heittäydytään uhrin asemaan. Ei olis edes tuhannes kerta.

    • Anonyymi

      Olen kerran ollut tuonkaltaisessa tilanteessa. Kaikki alkoi yhteisestä leikistä, mutta sama, se mies ei lopettanutkaan, sanoi, että pitää vähän sattuakin ja ilme oli sellainen hullu, silloin tajusin, että.niin fiksua kuin mies esittääkin, niin siinä om jotain pahasti pielessä.
      Otin jalat alle ja lähdin, suosittelen samaa sinulle.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe