Kulmakarvojen ajo

miten on...

Kasvaako kulmakarvat takaisin, jos ne ajaa kokeilun vuoksi pois ?

21

7306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta mutta

      Miksi kukaan haluaisi ajaa kulmat pois? Vastoin Saimi Nousiaisen mainostamaa luuloa, se ei näytä hyvältä. Hyvältä ei näytä myöskään tilalle piirretyt viirukulmat. Kulmia voi toki hieman siistiä - nyppimällä - jos ne oikein rehottavat.

      Mutta jos haluat näyttää jonkin aikaa pelleltä, niin kyllä ne takaisinkin kasvavat.

      • veitikkamaista!

        Laita sitten tänne valokuva siitä vaiheesta, kun kulmiesi jokainen karva on 3 milliä pitkä. Olenkin aiiina halunnut tietää, miltä se näyttää!


      • ajaja

        Mä ainakin joudun ajelemaan aina välillä kulmakarvoja. Mulla kun sattuu olemaan luonnostaan sellainen Leonid Iljitš Brežnev -tyyppinen kulmakarvankasvu yhdistettynä Nassesetä -lookiin, että kulmat kasvais nenän päältä yhteen, jollen aina silloin tällöin niitä ajele. Yääk. Yleensä ajan ne parranajon yhteydessä erilleen toisistaan. Kasvavat harmikseni takas ihan siinä kun muutkin karvat.


      • ajelusi
        ajaja kirjoitti:

        Mä ainakin joudun ajelemaan aina välillä kulmakarvoja. Mulla kun sattuu olemaan luonnostaan sellainen Leonid Iljitš Brežnev -tyyppinen kulmakarvankasvu yhdistettynä Nassesetä -lookiin, että kulmat kasvais nenän päältä yhteen, jollen aina silloin tällöin niitä ajele. Yääk. Yleensä ajan ne parranajon yhteydessä erilleen toisistaan. Kasvavat harmikseni takas ihan siinä kun muutkin karvat.

        Mutta eikä kannattaisi nyppiä niitä karvoja? Itsekin joskus nypin ylimääräisiä. Sattuuhan se, mutta pysyvät pidemmän aikaa poissa kuin ajelemalla :)
        Ja kun tarpeeksi kauan nyppii, niin osa karvoista ei enää kasva takaisin ollenkaan.


      • piirtäjäpoika

        Saimille kulmakarvattomuus sopii, mutta ei muille. Piirsin juuri viikko sitten Saimin selkeään kasvokuvaan todella aidon ja luonnollisen näköiset kulmakarvat(olen loistava piirtäjä!) ja näytti kauhealta. Toivottavasti se ei kasvata niitä takaisin...

        Ja minun neuvoni on siistiä kulmat vahalla tai nyppien.


      • ostakaa pinsetit!
        ajelusi kirjoitti:

        Mutta eikä kannattaisi nyppiä niitä karvoja? Itsekin joskus nypin ylimääräisiä. Sattuuhan se, mutta pysyvät pidemmän aikaa poissa kuin ajelemalla :)
        Ja kun tarpeeksi kauan nyppii, niin osa karvoista ei enää kasva takaisin ollenkaan.

        Niinpä, kannattaa nyppiä eikä ajella, koska nypitty karva kasvaa luonnollisemman näköisenä, siis ohentuen kohti karvan latvaa. ( pysyy kauemmin poissa)


      • toisaalta.
        piirtäjäpoika kirjoitti:

        Saimille kulmakarvattomuus sopii, mutta ei muille. Piirsin juuri viikko sitten Saimin selkeään kasvokuvaan todella aidon ja luonnollisen näköiset kulmakarvat(olen loistava piirtäjä!) ja näytti kauhealta. Toivottavasti se ei kasvata niitä takaisin...

        Ja minun neuvoni on siistiä kulmat vahalla tai nyppien.

        Minusta näytti kivalta, kun Saimi jossain ohjelmassa stailattiin gootiksi ja kulmakarvat piirrettiin.


    • no vittu! Se kysyi voiko ajaa pois ja mitä ..ei sitä, että Saimi ajo ja sopiiko!

      • .................!!

        Tottakai voi ajella pois! Järkevämpää tosin olisi nyppiä, jottei tule heti paksua sänkeä. Kyllä kulmakarvat kasvavat takaisin siinä missä muutkin karvat..


      • Anonyymi

        Kyllä siihen kunnon parransänki tuleen ja saa ajella jopa yhtä usein kun partasi


    • jepaduu

      leikkasin kulmakarvat oikean silmän ylä pulelta niin kasvaako ne takasin

      • Anonyymi

        Alkaa kasvamaan samalla tavalla kun parta joudut usein ajamaan sängen


    • Kalmakurva

      MInä siistin pisimmät karvat saksilla ja hienosäätö nyppimällä.

    • Kebutin

      Homot..

    • kulmakarvatrimmeri

      Suosittelisin hankkimaan paristoilla toimivan kulmakarvatrimmerin, jolla voit ajaa sopivaan pituuteen kaikki kerralla ja sitten nyppimällä tarpeettomat pois.
      Maksaa alle 15e

      • Ou nou..

        Siis täh? Nenäkarvatrimmerilläkö ajelet kulmia?

        Siis pitääkö miehillä aina olla joku v***n tekninen kapine, jolla tehdään yksinkertaisinkin asia, kuten kulmien muotoilu! Eikö pinsetit pysy kourassa!


    • :)

      Ostakaa vaikka prismasta veet-merkkisiä kylmävahaliuskoja. Niitä on olemassa sellaisina kapeina pieninä liuskoina juuri kasvojen karvoille, n 6e/pkt. Sellaisen sitten laitatte siihen kulmien väliin ja repäisette --> 2vko sileänä. Ei satu kuin hetken ja sekin kipu on pienempi kuin esim. laastarin repäisy. Voittaa nyppimisen 100-0

    • jarnon lötti

      leikkasin vähän kulmakarvojani eikä vieläkään tullu kunnolla takasin

      • Don't really care

        Harmi! Niin käy jos hölmöilee. :)


    • Anonyymi

      Ei kasva. Muista säästää ja kehystä seinälle jos leikkaat. Se on nimittäin bye bye niille kasvoille ja karvoille

    • Anonyymi

      Kasvaa, ikävä kyllä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe