Kulmakarvojen ajo

miten on...

Kasvaako kulmakarvat takaisin, jos ne ajaa kokeilun vuoksi pois ?

21

6369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta mutta

      Miksi kukaan haluaisi ajaa kulmat pois? Vastoin Saimi Nousiaisen mainostamaa luuloa, se ei näytä hyvältä. Hyvältä ei näytä myöskään tilalle piirretyt viirukulmat. Kulmia voi toki hieman siistiä - nyppimällä - jos ne oikein rehottavat.

      Mutta jos haluat näyttää jonkin aikaa pelleltä, niin kyllä ne takaisinkin kasvavat.

      • veitikkamaista!

        Laita sitten tänne valokuva siitä vaiheesta, kun kulmiesi jokainen karva on 3 milliä pitkä. Olenkin aiiina halunnut tietää, miltä se näyttää!


      • ajaja

        Mä ainakin joudun ajelemaan aina välillä kulmakarvoja. Mulla kun sattuu olemaan luonnostaan sellainen Leonid Iljitš Brežnev -tyyppinen kulmakarvankasvu yhdistettynä Nassesetä -lookiin, että kulmat kasvais nenän päältä yhteen, jollen aina silloin tällöin niitä ajele. Yääk. Yleensä ajan ne parranajon yhteydessä erilleen toisistaan. Kasvavat harmikseni takas ihan siinä kun muutkin karvat.


      • ajelusi
        ajaja kirjoitti:

        Mä ainakin joudun ajelemaan aina välillä kulmakarvoja. Mulla kun sattuu olemaan luonnostaan sellainen Leonid Iljitš Brežnev -tyyppinen kulmakarvankasvu yhdistettynä Nassesetä -lookiin, että kulmat kasvais nenän päältä yhteen, jollen aina silloin tällöin niitä ajele. Yääk. Yleensä ajan ne parranajon yhteydessä erilleen toisistaan. Kasvavat harmikseni takas ihan siinä kun muutkin karvat.

        Mutta eikä kannattaisi nyppiä niitä karvoja? Itsekin joskus nypin ylimääräisiä. Sattuuhan se, mutta pysyvät pidemmän aikaa poissa kuin ajelemalla :)
        Ja kun tarpeeksi kauan nyppii, niin osa karvoista ei enää kasva takaisin ollenkaan.


      • piirtäjäpoika

        Saimille kulmakarvattomuus sopii, mutta ei muille. Piirsin juuri viikko sitten Saimin selkeään kasvokuvaan todella aidon ja luonnollisen näköiset kulmakarvat(olen loistava piirtäjä!) ja näytti kauhealta. Toivottavasti se ei kasvata niitä takaisin...

        Ja minun neuvoni on siistiä kulmat vahalla tai nyppien.


      • ostakaa pinsetit!
        ajelusi kirjoitti:

        Mutta eikä kannattaisi nyppiä niitä karvoja? Itsekin joskus nypin ylimääräisiä. Sattuuhan se, mutta pysyvät pidemmän aikaa poissa kuin ajelemalla :)
        Ja kun tarpeeksi kauan nyppii, niin osa karvoista ei enää kasva takaisin ollenkaan.

        Niinpä, kannattaa nyppiä eikä ajella, koska nypitty karva kasvaa luonnollisemman näköisenä, siis ohentuen kohti karvan latvaa. ( pysyy kauemmin poissa)


      • toisaalta.
        piirtäjäpoika kirjoitti:

        Saimille kulmakarvattomuus sopii, mutta ei muille. Piirsin juuri viikko sitten Saimin selkeään kasvokuvaan todella aidon ja luonnollisen näköiset kulmakarvat(olen loistava piirtäjä!) ja näytti kauhealta. Toivottavasti se ei kasvata niitä takaisin...

        Ja minun neuvoni on siistiä kulmat vahalla tai nyppien.

        Minusta näytti kivalta, kun Saimi jossain ohjelmassa stailattiin gootiksi ja kulmakarvat piirrettiin.


    • no vittu! Se kysyi voiko ajaa pois ja mitä ..ei sitä, että Saimi ajo ja sopiiko!

      • .................!!

        Tottakai voi ajella pois! Järkevämpää tosin olisi nyppiä, jottei tule heti paksua sänkeä. Kyllä kulmakarvat kasvavat takaisin siinä missä muutkin karvat..


      • Anonyymi

        Kyllä siihen kunnon parransänki tuleen ja saa ajella jopa yhtä usein kun partasi


    • jepaduu

      leikkasin kulmakarvat oikean silmän ylä pulelta niin kasvaako ne takasin

      • Anonyymi

        Alkaa kasvamaan samalla tavalla kun parta joudut usein ajamaan sängen


    • Kalmakurva

      MInä siistin pisimmät karvat saksilla ja hienosäätö nyppimällä.

    • Kebutin

      Homot..

    • kulmakarvatrimmeri

      Suosittelisin hankkimaan paristoilla toimivan kulmakarvatrimmerin, jolla voit ajaa sopivaan pituuteen kaikki kerralla ja sitten nyppimällä tarpeettomat pois.
      Maksaa alle 15e

      • Ou nou..

        Siis täh? Nenäkarvatrimmerilläkö ajelet kulmia?

        Siis pitääkö miehillä aina olla joku v***n tekninen kapine, jolla tehdään yksinkertaisinkin asia, kuten kulmien muotoilu! Eikö pinsetit pysy kourassa!


    • :)

      Ostakaa vaikka prismasta veet-merkkisiä kylmävahaliuskoja. Niitä on olemassa sellaisina kapeina pieninä liuskoina juuri kasvojen karvoille, n 6e/pkt. Sellaisen sitten laitatte siihen kulmien väliin ja repäisette --> 2vko sileänä. Ei satu kuin hetken ja sekin kipu on pienempi kuin esim. laastarin repäisy. Voittaa nyppimisen 100-0

    • jarnon lötti

      leikkasin vähän kulmakarvojani eikä vieläkään tullu kunnolla takasin

      • Don't really care

        Harmi! Niin käy jos hölmöilee. :)


    • Anonyymi

      Ei kasva. Muista säästää ja kehystä seinälle jos leikkaat. Se on nimittäin bye bye niille kasvoille ja karvoille

    • Anonyymi

      Kasvaa, ikävä kyllä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe